Eikös ne "värikkäät" ohjaimet ainakin ole olleet sen kympin kalliimpia jo PS4 ajoilta? Valkonen ja musta sitten normi, ainakin citymarketissa näkyin olevan 69 ja risat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Prismassa väri ku väri 69,90€
Saiko joku foorumilaisista DNA:lta viimepäivinä PS5+kuulokkeet bundlen lisäksi vielä ilmaisen, vapaavalintaisen pelin? ps5suomessa.com:n mukaan useampi olisi saanut, mutta tänään minulle DNA:n myymälässä kauppoja tehdessä ei kerrottu mitään...
Piti ihan hieraista silmiä. Mitä ihmettä, ohjain 240€?Hinta 239,99€
No itseasiassa amazon.de:stä 52€ tipahti kotiin kannettuna värillinen tossa kesällä... toki oli tarjous mutta pistää vähän miettimäänOsta yksi ohjain kolmen ohjaimen hinnalla
Jos se hinta olisi 150€ tai 160€ niin samat tyypit sanoisi että "v*ttu miten kallis, en osta, eliten saa 130€:lla" Että ohan hyvinkin voi olla että ohjaimia menee kaupaksi suunnilleen saman verran. Mikään massatuotehan tämä ei ole kun konsolin mukana tulee ohjain jolla pärjää hattuarviolta ainakin 95% pelaajista.Onhan tuossa katteet varmasti kohdillaan. Hinta suhteutettuna itse konsoliin on kunnioitusta herättävä.
Joskus näissä hinnoissa ihmetyttää se , että mikä on business logiikka tälläisessä ? Kai ne on kaiken tarkkaan harkinneet, että vaikka tällä hinalla ohjaimia myydään vähän, niin se tuo enemmän rahaa taloon kuin se, että hinta olisi vaikka 150 EUR ja niitä myytäisiin huomattavasti enemmän. Valitettavasti tämä businesslogiikka ei ole pelaajille suotuisa. Harmi.
Mutta en nyt poissulje kokonaan tuon hankintaa. Pitää vahän kuullostella käyttäjäkokemuksia ensin. Uskon että perusohjaimen ongelmia on korjattu tuossa. Tuskin ottavat sitä riskiä että noita palautellaan samassa tahdissa kuin perusohjaimia.
Suolainen on hintalappu vaikka epäilemättä loistava ohjain. DualSensellä siis jatketaan. Siitä on vaikea pistää paremmaksi.
Minä pidän myös, mutta ei tota tule koskaan tapahtumaan.Sitä päivää odotellessa kun tulee dualsense ds4 kuorissa. Kyllä, olen niitä harvoja jotka pitävät ds4 muodosta enemmän kun on tälläset pienet kätöset.
Hyvä kysymys.Hei.
Jos ostan käytetyn ps5 konsolin ja ohjaimen eikä myyjältä saa kuittia. Miten takuu toimii jos ohjain menee rikki tai itse konsoli. Kauppaan ei pysty viemään, mutta onnistuuko suoraan Sonylle lähettää vai tarvitaanko jotain kuittia sinnekin esittää?
Miten se sitten tehtiin?Mites ps storesta saa pyydettyä pelistä refundia?
Itse en löydä mitään muuta ku ton missä käsketään soittamaan 09 numeroon...
Edit:
Nvm, löytyi jo.
Saman asian äärellä olen ollut. Käsittääkseni peliin kuin peliin voi vaihtaa audion. Kaikki saatavilla olevat ääniraidat ovat tietysti pelikohtaisia.Kysymys: sisältääkö Saksasta ostettu peli Suomen kielen (olettaen tietysti että peli sellaista tukee)? Eli onko ainoa ero kotimaasta ostettuun se, että vain kotelon tekstit ovat saksaksi?
Kellään tiedossa oikeasti hyviä kumeja dual sensen tattien päälle? Ohjaimessa toisen tatin kumi alkanut irrota, mutta ei raaskisi sen takia koko ohjainta vaihtaa. Mietin, jos jostain löytäisi päälle hyvän kondomin, niin saisi välttää jonkun aikaa ainakin. PS4:n ohjaimeen joskus jotkut hankin ja tuntuma oli huono.
599€ helmikuun 22. päivä. Ei pahemmin yllätä hinta.PlayStation VR2 launches in February at $549.99
Pre-orders for the PS VR2 headset, games, and PS VR2 Sense Controller charging station are underway starting today.blog.playstation.com
Niinpä tai yhden ... hetkinen, ps5:n hintaEihän se ole kuin parin Pro ohjaimen hinta
Niin eihän toi mitenkään kovin paha hinta ole noista seteistä, kuitenkin riittävän lähellä PC-puolen huippuspeksejä ja löytyy ainutlaatuisiakin ominaisuuksia haptiikkojen ja adaptive triggerien muodossa. Mitäs PSVR1 taas kustansikaan uutena kun otti huomioon kameran ja liikeohjaimet? Ei nyt varmaan kauas tuosta jäänyt? Tosin ajatkin oli vähän eri kun PCVR-lasit maksoi melkeinpä alk. 800 euroa.Lähtee heti ennakkotilaukseen kun pystyy. Hinta on mielestäni odotettu, noilla spekseillä PCVR lasit olisi paljon kalliimmat. Mahtava päästä taas VR laseissa OLEDien pariin kun on tullut käytettyä LCD laseja pitkään.
PSVR 2 pelivalikoima on vielä vähän hämärän peitossa, aika vähän ovat julkistaneet ainakin mitä tulee Sonyn omiin julkaisuihin... Mutta jos nyt PC-puolen parhaimmistoa tällekin tulisi niin onhan noita hyviä pelejä ihan mukavasti. PSVR1 kanssa oli myös aika iso ongelma se miten rajoittunut itse laitteisto oli, nyt kun rauta ei enää rajoita samalla tavalla niin pelikokemukset tulee pelkästään senkin takia olemaan "ihmeellisempiä".Tuote itsesssään hyvä specsien puolesta, mutta kun rupeaa miettimään sitä pelivalikoimaa ja laatua niin hinta alkaa tuntua korkealta. VR- pelit ei kuitenkaan mitenkään ihmeellisiä ole.
Miten se "natiivireso" tarkalleen liittyy tuotteen hinnoitteluun? Onko PS5 ylihintainen, kun pelit ei ole natiivisti 4k?Suorituskyvyssä tuskin suurempia puutteita varsinkaan foveated renderin avulla.Minusta nuo lasit on ihan hirveän kalliit siihen nähen, että pelit ei tule pyörii läheskään natiiviresolla nykykonsolilla. Mutta mikäs siinä jos sony haluaa tehä voittoa heti lähtiessä. Langallisesta headsetistä 600€. Ei siinä varmaan ihan hyvä laite mutta hinta on aika hirveä..
Ei tää hinnoittelu mulle kyllä sano että Sony yrittäisi erityisemmin tehdä voittoa näillä. Onko Quest 2:n alkuperäinen hinnoittelu vääristänyt ihmisten käsityksiä siitä mitä VR-lasit saa kustantaa? Nekin maksaa nyt kuitenkin kaks vuotta julkaisunsa jälkeen sentään suomessa 449 euroa kun Meta (Facebook) kyllästyi isojen tappioiden tekemiseen niillä.Minusta nuo lasit on ihan hirveän kalliit siihen nähen, että pelit ei tule pyörii läheskään natiiviresolla nykykonsolilla. Mutta mikäs siinä jos sony haluaa tehä voittoa heti lähtiessä. Langallisesta headsetistä 600€. Ei siinä varmaan ihan hyvä laite mutta hinta on aika hirveä..