PlayStation 5 tilausseuranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan tiistaina Elisan erästä tilannut saanut mitään infoa toimituksesta?
Standardi mallin tilasin muttei ole vielä lähtenyt. Kuulemma Elisa saa 16. Ja 17. Päivä jotkut erät pleikkareita vielä josta nuo pitäisi lähteä tilanneille. Eli kaikkia 500kpl ei ollut varastossa myyntipäivänä.

EDIT: No just tuli viesti, että paketit on lähteneet liikkeelle.

Viimeksi muokattu:
Klo 14 verkkokauppaan tulossa myyntiin useaa eri varianttia. Pleikka + valitsemasi värinen ohjain.

Liitteet

• Screenshot_20211216-121711.jpg
    Screenshot_20211216-121711.jpg
    615,8 KB · Luettu: 218
Haha, lähti noi Powerin emailit 1,5 tuntia liian aikaisin :D Siellä varmaan vilahti se ostonappi vihreenä jossain kohtaa kun päivittivät sivua. No, siellä lukee milloin myynti alkaa, niin nyt tuli ainakin kaikille selväksi.

Verkkokaupassa vinkiksi klikatkaa suoria linkkejä haluamaanne paketteihin mitkä on tuolla saatavuuskeskustelussa annettu.

Näköjään Verkkokauppakaan ei sitten myynyt pelkkää konsolia vaan oli pakko ostaa se tuotepaketti. Kaikki olleet varattuna ostoskoreissa kuulemma melkein saman tien kahden aikaan.

Itellä meni tilaus läpi, ei siitä halvimmasta valkoisesta suostunut menee, mutta seuraavaksi koitin sitä missä musta ohjain, niin meni. Nyt sanoo tilaustiedoissa, että odottaa tuotetta. Ja arvioitu saapumisaika 1-2pv.

Mä sain punaisella ohjaimella koriin ehkä jotain minuuttia yli. Ehkä jopa pari. Yritin lisätä mustan. Ei mennyt koska määrä. Poistin punaisen. Mustat oli varattu. Punaiset oli varattu. Valkoiset olivat halvimpia niin tietysti ne on koko ajan olleet varattu.

Verkkokauppaa harvesteroi erilaiset botit. Se tuli selvästi jo 3060 julkaisussa. Niitä halvimpia noin 4 eri mallia ei millään saanut koriin, vaikka niitä oli (verrattain) paljon tilattavissa. Kukaan ihminen joka vaan on puhtaasti ostamassa, ei tarvi juuri yli minuuttia aikaa siihen tilaamiseen. Toi on toki vähän spekulointia mutta tuo on tullut todella selvästi ilmi jokaisessa dropissa noiden jälkeen.

Se oli tuolloin vähän outoa koska Jimmsillä oli hyvin samanlaiset hinnat. Toki Verkkokauppa on tunnetumpi ja isompi, mutta ehkä Verkkokaupan läheisyys Venäjän ja Viron suuntaan, kenties jopa Helsinki-Vantaan läheisyys, lisää sen houkutteluvuutta.

Edelleen näyttää saldoja vaikka ja kuinka, ainakin linkeillä jota spostissa on. Kliksuttelin huvikseen ja ainakin tuo musta paketti näkyy tilin alla "siirrossa"-tilana kun naputtelin tilauksen sisään.

Eli jos verkkiksen tilaus on mennyt läpi niin pitäisikö tuotteita oikeasti riittää minulle heti toimitettavaksi? Jatkoin vartin tuota paketin koriin lisäämistä ja kyllähän sinne lopulta päätyi yksi punaisella ohjaimella. Ilmeisesti jonkun korista sattui siis juuri tuossa kohtaa vapautumaan.

Itellä meni tilaus läpi, ei siitä halvimmasta valkoisesta suostunut menee, mutta seuraavaksi koitin sitä missä musta ohjain, niin meni. Nyt sanoo tilaustiedoissa, että odottaa tuotetta. Ja arvioitu saapumisaika 1-2pv.
Ainakin nyt näyttää valkoisilla ohjaimilla olevan loppu. Mustaa ja punaista ei saa ostoskoriin, korivirheitä. Ääk.

Edelleen näyttää saldoja vaikka ja kuinka, ainakin linkeillä jota spostissa on. Kliksuttelin huvikseen ja ainakin tuo musta paketti näkyy tilin alla "siirrossa"-tilana.
Mäkin klikkailin sähköpostista, vaan ei mene eteenpäin :/

Katepuolen juttuja tietenkin, mutta ärsyttää, että myynnit keskittyvät eri toimijoilla nyt pelkkiin lisävarusteltuihin setteihin. Ylimääräisestä ei viitsi maksaa eikä turhaa rojua halua muutenkaan nurkkiin.

Hyvä että porukka vapautteli noita, sain omani 14:20 tilattua ja Vantaallta suoraan noudettavissa heti.

Katepuolen juttuja tietenkin, mutta ärsyttää, että myynnit keskittyvät eri toimijoilla nyt pelkkiin lisävarusteltuihin setteihin. Ylimääräisestä ei viitsi maksaa eikä turhaa rojua halua muutenkaan nurkkiin.
Mä panin merkille, että heti samaan aikaan, kuin tuo pelkällä valkoisella ohjaimella bundle loppui, niin samalla loppui bundle valkoisella ohjaimella ja kuulokkeilla.

Mä sain punaisella ohjaimella koriin ehkä jotain minuuttia yli. Ehkä jopa pari. Yritin lisätä mustan. Ei mennyt koska määrä. Poistin punaisen. Mustat oli varattu. Punaiset oli varattu. Valkoiset olivat halvimpia niin tietysti ne on koko ajan olleet varattu.
Itsellä sama kokemus paitsi, että testasin lisätä pelkkää konsolia ennen ilmoitusta, että vain paketteja saatavilla. 20 minuutin tappelun jälkeen meni sitten lopulta valkoinen-setti koriin ja tilaus nyt tehty. Ei ehkä ihan se mitä olin hakemassa, mutta menkööt nyt näin.

Verkkokauppaa harvesteroi erilaiset botit. Se tuli selvästi jo 3060 julkaisussa. Niitä halvimpia noin 4 eri mallia ei millään saanut koriin, vaikka niitä oli (verrattain) paljon tilattavissa. Kukaan ihminen joka vaan on puhtaasti ostamassa, ei tarvi juuri yli minuuttia aikaa siihen tilaamiseen. Toi on toki vähän spekulointia mutta tuo on tullut todella selvästi ilmi jokaisessa dropissa noiden jälkeen.

Tulkkaatko tyhmälle, että mitä tarkoittaa "harvesterointi".

Tulkkaatko tyhmälle, että mitä tarkoittaa "harvesterointi".
ymmärrän itse tuon niin, että botti lisää tuotteen ostoskoriin samaten ja ostoskori jää varaamaan tuotetta sille, joka sitten rauhassa laittelee tietoja tilaukseen.

No sanotaanko näin, että jos ylimääräinen ohjain on showstopperi, niin sitten ei se pleikkarin tarve kovin suuri olekaan. Varsinkin kun se ohjain tulee omassa erillisessä paketissa, niin sen saa kyllä myytyä eteenpäin. Ja kaksi ohjainta muutenkin helpottaa kun toinen voi olla latautumassa ja toinen käytössä.

Sain verkkiksestä tilattua ja tunnin päästä eli hetki sitten tuli tilauksen peruutus. Miten tämmöinen on sallittua?

Mites tuolla verkkiksessä taas näkyis että kaikkea olis varastossa pilvin pimein?

Itekki tilasin 20 yli 9 eilen eikä vielä mitään... Toki sopimukset tuli heti, mutta seuranta koodia ei..

Aika monesta kaupasta metsästänyt konsolia tälläkin viikolla. Viimeksi tänään klo 15 Powerista. Katsoin sekuntikellolla refreshin paikan, kliks ostoskoriin ja tuoteet olikin jo loppu. Onko nyt vaan niin paljon napsuttelijoita vai vetääkö jotkut botit näitä varaukseen? Sitten huomasin verkkokaupan saldot, rämppäämisen jälkeen sain tuotteen koriin 15:26 ja maksoin tilauksen. Melkein jo hymyilytti, sitten muistin miten Series X:n kanssa kävi. Sekin oli jo maksettu mutta ikinä en saanut sitä VK:lta. Pelolla nyt odottelen tuleeko peruutus vai seurantakoodi?

Ei liiity nyt tämän päivän rumbaan, vaan Verkkokaupasta enne tilauksensa saaneille. Kauankohan teillä on ollut tilaus käsittelyssä ja milloinkohan se on ollut sitten lopulta noudetavissa postissa?

Eilen kahdeltatoista päivällä varattiin eilisen erästä mulle konsoli ja on vieläkin käsittelyssä. Yleensä mulla on ollut seuraavana päivänä lähteny tuote postiin, mutta täasä vähän kuumottaa että mahtaisikohan sen päästä huomisen iltakuormasta hakemaan, vai venähtääköhän tää maanantaille?

Edit: Sen verran täsmennän että vaikka eilen ja tänään niitä koneita on tullutkin pilvin pimein, oma tilaukseni käsiteltiin ensimmäisen erän kärjessä koska olin koomisesti suurin prioriteetti tilauksen ajankohdan takia.

Edit: Sen verran täsmennän että vaikka eilen ja tänään niitä koneita on tullutkin pilvin pimein, oma tilaukseni käsiteltiin ensimmäisen erän kärjessä koska olin koomisesti suurin prioriteetti tilauksen ajankohdan takia.
Mistä tiedät, että konsoleita on tullut ”pilvin pimein.” Mitä jos noita tilauksia on otettu vaan sisään optimistisesti ennen joulua ja kaikille tilanneille ei riitäkään tavaraa.

Mistä tiedät, että konsoleita on tullut ”pilvin pimein.” Mitä jos noita tilauksia on otettu vaan sisään optimistisesti ennen joulua ja kaikille tilanneille ei riitäkään tavaraa.

Koska eilen vielä jonossa olleiden tilausten lisäksi myytiin ylimääräistä ja sitten tämän päivän erästä myytiin useampi kappale ja on tulossa vielä uudempikin AFAIK. Ja noita Mikkarkin mailistatuksia seuranneena kyllä siel on näyttänyt tulleen aika vino pino konsoleita. Tosin yli vuoden omaani odottaneena ei kyllä ihan jaksa mielenkiinto riittää miettimään saako tänään onneansa yrittävät mahdollisesti tavaraa postiin vai ei.

Koska eilen vielä jonossa olleiden tilausten lisäksi myytiin ylimääräistä ja sitten tämän päivän erästä myytiin useampi kappale ja on tulossa vielä uudempikin AFAIK. Ja noita Mikkarkin mailistatuksia seuranneena kyllä siel on näyttänyt tulleen aika vino pino konsoleita. Tosin yli vuoden omaani odottaneena ei kyllä ihan jaksa mielenkiinto riittää miettimään saako tänään onneansa yrittävät mahdollisesti tavaraa postiin vai ei.
Itselläkin vielä käsittelyssä. Verkkiksen aspa-sivuilla ilmotus, että tilausten käsittely kovin ruuhkaantunut ja saattaa mennä yli 48h. Todennäkösesti ei viikonlopuksi konsoli tule, mutta ehkä sitten ens viikolla. Verkkiksen logistiikkahan paiskii viikonlopunkin yli.

Onko kukaan tiistaina Elisan erästä tilannut saanut mitään infoa toimituksesta?
Standardi mallin tilasin, kapula tuli jo eilen, itse konsolista ei mitään päivitystä, muuta kuin elisalta viestiä että tavara lähtee liikkumaan tällä viikolla tai alkuviikosta.. Etteivät vaan oo menny myymään ennenkuin itse tavara on toimittajalta heillä omassa varastossa. :rolleyes:

Itselläkin vielä käsittelyssä. Verkkiksen aspa-sivuilla ilmotus, että tilausten käsittely kovin ruuhkaantunut ja saattaa mennä yli 48h. Todennäkösesti ei viikonlopuksi konsoli tule, mutta ehkä sitten ens viikolla. Verkkiksen logistiikkahan paiskii viikonlopunkin yli.

Joo kyllä mulla luottamus verkkiksen logistiikkaan riittää, mutta se loppuu heti kun se postin vastuulle siirtyy, sillä posti on pitänyt huolen että kaikki mun ennakkotilaustuotteet on tullu aina päivän tai useamman myöhässä without a fault :,D

Standardi mallin tilasin, kapula tuli jo eilen, itse konsolista ei mitään päivitystä, muuta kuin elisalta viestiä että tavara lähtee liikkumaan tällä viikolla tai alkuviikosta.. Etteivät vaan oo menny myymään ennenkuin itse tavara on toimittajalta heillä omassa varastossa. :rolleyes:
kyl ne niitä varmasti dropshippaa, turhaan niitä kerätään omaan varastoon ensin...

Koska eilen vielä jonossa olleiden tilausten lisäksi myytiin ylimääräistä ja sitten tämän päivän erästä myytiin useampi kappale ja on tulossa vielä uudempikin AFAIK.

Joo kyllä siinä Verkkokaupan sähköpostissa luki että huomenna tulee joku ilmoitus tuosta uuden erän ajankohdasta. Eli se erä ei varmaankaan tule huomenna, mutta sähköposti pitäisi tulla.

Tuliko sulle eilen sitten seurantakoodia, vai vain viesti tänään, että "paketti haettavissa"?
DNA:lta tuli eilen kello 18 tekstiviesti, että tilaus on lähetetty ja mukana oli postin seurantakoodi. Klo 14 tänään Postilta sitten tekstari, että paketti on saapunut. Käsittääkseni Vantaan varastolta lähtenyt tuo mun konsoli.

Tuliko sulle eilen sitten seurantakoodia, vai vain viesti tänään, että "paketti haettavissa"?
Jaa juuri nyt tuli seurantakoodi viestillä... Ei ole postilla edes halussa vaikka tosiaan tilasin eilen DNA 9:20.. Nooh, eiköhän se sieltä ensviikolla viimeistään.. Pääsee series x viereen pölyttymään jos edes koko pakettia jaksaa aukaista

Statistiikka

Viestiketjuista
283 833
Jäsenet
78 692
Uusin jäsen
josasim

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom