Tarkotat varmaan 300kplPitäs olla 3000kpl erä gigantissa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkotat varmaan 300kplPitäs olla 3000kpl erä gigantissa
Kävin klo 09 Telian liikkeessä heti avaamisen yhteydessä, oli jo mennyt. Gigantista kannattaa nyt tilataTuli taas äsken telialta viesti, että heillä 500kpl erä puhelinliittymän päivitäjälle 5G-nopeuteen.
Viestin mukaan telia kaupassa kyseinen tarjous voimassa 21.12.2021 asti tai niin kauan kuin tavaraa rittää.
Ja on edelleen! Oon ite myös TODELLA yllättyny miten nää ei oo lähteny kävelee jo ajat sitten!Gigantissa oli PS5 noin 45min myynnissä taitaa olla ennätys tähän mennessä, mutta ei ihmekään, jos 3000kpl erä puheet pitää paikkaansa.
Tänä syksynä? En edes tiennyt tuosta, 2000 kpl erä ja kesti koko työpäivän niin nyt ei ehkä sitten ollutkaan sitä 3000 kpl erää.Ei ole vielä ennätys lähellekään. Sitä 2000kpl erää syksyllä myytiin koko työpäivän ajan.
Itsellä lukee "Tuote ei saatavilla".Ja on edelleen! Oon ite myös TODELLA yllättyny miten nää ei oo lähteny kävelee jo ajat sitten!
Tuntiin en ole saanut gigantista. 10.26 jälkeen kun menin matti myöhäisenä luki ”tuotetta ei saatavilla”Ja on edelleen! Oon ite myös TODELLA yllättyny miten nää ei oo lähteny kävelee jo ajat sitten!
Eipä mennyt ostoskoriin vaikka +100 varastossa, nyt erä loppunutToimitusvaikeudet vihdoin selätetty ja maailmassa kaikki hyvin!![]()
Hae ja lähetä mulle. Saat kulujen päälle 50e hyvänmiehen lisääJos joku tarvii, niin vielä olis 10.12 asti PS5 DE noudettavissa Helsingin Verkkiksestä ?
Cittarin osto-oikeus napsahti kohdille. Onnistuuko tuon osto-oikeuden siirto toiselle vai pitääkö minun ostaa konsoli ja "myydä" se sitten kaverilleni joka on yhtä kuumeisesti etsinyt konsolia.
Itse tuli tehtyä tilaus heräteostoksena 5min pohtimisen jälkeen.Huhhuh. Voin sanoa, että oli uskomattoman pitkä ja turhauttava reissu. Aloitin viime vuoden joulukuusta asti etsimään konsolia ja nyt se on viimein ohi. Tänään 8.12 gigantista napattu se riivattu setti teknologiaa. Onnea muillekkin hankkimiseen, onneks vihdoin omalta osalta ohitse.![]()
![]()
Onko nyt kaikki uudet pleikkarit ollut sitä uudempaa versiota vai onko vielä joku saanut ns. launch version?
Toivottavasti siinä on joku 1kpl/talous rajoitus. Nytkin tori pullollaan niitä 700-800e trokauksia.
Eipä siinä järkeä oikein ollut, varmasti oli tiedossa että näin iso erä tulee myöhemmin. Lisämyyntiä/heräteostoksia varmaan hakivat asiakkailta, vaikka aika homostelua sekin on houkutella pleikkareilla ihmisiä.Aika törkee se gigantin aikaisempi tempaus houkutella sadat ihmiset jonoon pakkaseen kun varmasti tiesivät tästä erästä.
Joo pääsin uutisiinEn ole vielä ehtinyt juttua lukemaan, kun olen palaverissa. Radiota varten nauhoittivat haastattelun myös, mutta se ei taida kuulua ainakaan alkuun kuin YLE Kuopiossa, mahdollisesti muuallakin myöhemmin.
Gigantissa on havaittu, että retrotyyliset pelikonsolit kiinnostavat jouluostoksilla kävijöitä.YLE:n juttu aiheesta:
![]()
Uuden pelikonsolin voi saada tuurilla nettikaupasta jouluksi, sillä niiden saatavuus sakkaa edelleen – pienet erät myydään jopa minuuteissa
Kun johonkin verkkokauppaan tupsahtaa erä PS5-pelikonsoleita, niille on heti ostajat valmiina. Osa konsolin jo ostaneista kauppaa laitettaan voitonkiilto silmissään.yle.fi
"Kun johonkin verkkokauppaan tupsahtaa erä PS5-pelikonsoleita, niille on heti ostajat valmiina. Osa konsolin jo ostaneista kauppaa laitettaan voitonkiilto silmissään. "
Hehheh, juu. Itsekkin sain melko räkäiset naurut, kun luin artikkelia ja näin kyseisen osan.Gigantissa on havaittu, että retrotyyliset pelikonsolit kiinnostavat jouluostoksilla kävijöitä.
– Nyt kiinnostavat pelikonsolit, joissa on valmiiksi integroituna klassikkopelejä 1980- ja 1990-luvuilta. Näilläkin on saatavuutta varsin hyvin, Kuopion Gigantin tavaratalopäällikkö Janne Vartiainen sanoo.
Hyvää mainosta Gigantilta yrittää myydä noita "retropelikonsoleita".
No, jos jouluksi ei saavu tai seuraavasta erästä ei konsoli liiku, aloitan kuluttajasuojasta ja katsotaan että miten sitten edetään.