Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo samalta ne näytti minullakin. Ainakin kaikki rypyt on tuossa sidontakohdassa, että voi olla ettei niitä ole aukaistu. Tai sitten on sidottu uudelleen just samoista kohdista. Melkein kallistuisin sille kannalle ettei niitä sidoksia ole avattu. Mutta miksi ihmeessa pakkauksen teipit on sitten aukaistu, sitä voi ihmetellä.Mulla noi näytti melkein samalta ja paketin teipit oli kiinni. Noi beiget ''langat'' taitaa olla jotain helposti rikki meneviä halppiksia.
Gigantti on ilmeisesti ainakin osan viime keskiviikkon tilauksista saanu postitettua. Itellä lepää edelleen "vastaanotettu" tilassa. Odottavan aika on pitkä...
Itsellä tilaus on ollut ”Odottaa käsittelyä” tilassa keskiviikosta lähtien.. käviköhän tässä 3080:t ja Gigantti myy yli saldojensa näitä.
Kannattaa soittaa Giganttiin jos huolettaa. Itse en saapumispäivää nähnyt missään, mutta kun soitin sinne niin sanoivat, että "heillä lukee, että pitäisi tulla viimeistään 4.8". En tiedä onko arvio vai jokin firman sisäinen deadline, että "nyt tämä tuote liikkeelle viimeistään tänään".Täällä sama että mitään ei ole Gigantin tilauksesta kuulunut. Keskiviikkona tosiaan tilasin heti noin Klo 09:20 matkahuollon normitoimituksella, en edes puhelimella nähnyt että tähän olisi ollut nopeampi vaihtoehto =( Pitääköhän kohta alkaa ottaa giganttiin yhteyttä että missä se konsoli luuraa..
Gigantin sivuilla Toimituksen tila: Tilaus vastaanotettu.
Kannattaa soittaa Giganttiin jos huolettaa. Itse en saapumispäivää nähnyt missään, mutta kun soitin sinne niin sanoivat, että "heillä lukee, että pitäisi tulla viimeistään 4.8". En tiedä onko arvio vai jokin firman sisäinen deadline, että "nyt tämä tuote liikkeelle viimeistään tänään".
Joo soitin ja kuulemma on jo Ruotsista lähtenyt tulemaan, matkahuollon puolella näkyy kuulemma sitten kun uljas konsolini on Suomen puolella ja tuon pitäisi tapahtua piakkoin. Ei auta kuin odotella.Kannattaa soittaa Giganttiin jos huolettaa. Itse en saapumispäivää nähnyt missään, mutta kun soitin sinne niin sanoivat, että "heillä lukee, että pitäisi tulla viimeistään 4.8". En tiedä onko arvio vai jokin firman sisäinen deadline, että "nyt tämä tuote liikkeelle viimeistään tänään".
Ei täälläkään oo vielä edes seurantakoodia saanu. Vitun hidasta toimintaa.. -.-Minä tilasin keskiviikkona kello 10.15 postin kuljetuksella ja tilaus edelleen tilassa "Tilaus vastaanotettu". Eipä tässä onneksi kiire ole kun lomakin alkaa vasta ensi viikolla.
Omalta osalta saapui myös keskiviikkona 11:56 tilattu paketti normipostituksella tänään postin lokeroon, sekä ohjain että konsoli saapui.
Omalta osalta saapui myös keskiviikkona 11:56 tilattu paketti normipostituksella tänään postin lokeroon, sekä ohjain että konsoli saapui.
Itselle saapui tänään gigantista ps5 konsoli. Tilauksessa piti tulla myös lisäohjain, mutta itselle tuli vain pelkkä konsoli. Tuliko muille lisäohjaimella olevaan tilaukseen ohjain erillisessä paketissa vai tuleeko se vielä perässä?
Tulee kahdessa erässä.
Omat paketit odottelee postissa![]()
Ei ole vielä ainakaan seurantakoodia ohjaimesta tullut, mutta hyvä tietää että kahdessa erässä tulevat. Kiitoksia![]()
Mielenkiintoista, itselle tuli toimitusvahvistus viestit, sisältäen seurantakoodin molemmista tuotteista samaan aikaan.
Sähköpostissa ei siis näy toimitusvahvistusta ohjaimesta?
näkyykö gigantin sivuilta, tilaushistoria -> PlayStation 5 (PS5) pelikonsoli +lisäohjain -> tilauksen tiedot -> näkyykö seurantatunnus? ?
250 päivää tilauksesta ja maksusta, ei mitään vastausta Verkkokaupalta PS5 digital editionista.
Älä nyt, Geforce 3080 tilaajat viettää vuosipäiviä toisessa threadissa näytönohjainosastolla.Kyllä tossa vaiheessa hajois jo kasetti huhuh
250 päivää tilauksesta ja maksusta, ei mitään vastausta Verkkokaupalta PS5 digital editionista.
Nyt on Gigantista tilattu konsoli ja ohjain Postin lajittelukeskuksessa. Vähän kyllä jännittää, kun se on siis Liedossa, mutta olen aika monesti kuullut kauhutarinoita siitä, miten Liedon keskukseen on jäänyt moniksi viikoiksi paketit. Jo valmiiksi tuli tieto, että on päivän myöhässä vaikka asun kirjaimellisesti 10min Liedosta.
Sama homma. Todella hidasta toimintaa..Mulla molemmat Gigantilta tilatun pleikan ja ohjaimen seurantakoodit matkahuollon kautta näyttää vielä että odottaa lähetystä kuljetettavaksi. Maanantain ja tiistain välisenä yönä tuli siis noi koodit sähköpostiin. Jännäksi menee saapuuko edes viikonlopuksi.
Nyt helsingissä eli alkoi liikkumaan, kohta pääsee pelailemaan B-)Mulla molemmat Gigantilta tilatun pleikan ja ohjaimen seurantakoodit matkahuollon kautta näyttää vielä että odottaa lähetystä kuljetettavaksi. Maanantain ja tiistain välisenä yönä tuli siis noi koodit sähköpostiin. Jännäksi menee saapuuko edes viikonlopuksi.
Sama homma. Toivottavasti tuo pitää kutinsa, että tänään voisi noudella.Powerin erästä ihan viimeisiä kappeleita tilattu ja eilen merkintä 21:00
Lähetetty terminaalista
SE - STF
pitäisi huomenna olla noudettavissa liikkeestä.

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.