Näköjään Gigantissa taas sekoiltu lähetysten kanssa. Toivon mukaan kaikki tilanneet saavat vielä tämän viikon aikana omansa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omalta osalta saapui myös keskiviikkona 11:56 tilattu paketti normipostituksella tänään postin lokeroon, sekä ohjain että konsoli saapui.
Itselle saapui tänään gigantista ps5 konsoli. Tilauksessa piti tulla myös lisäohjain, mutta itselle tuli vain pelkkä konsoli. Tuliko muille lisäohjaimella olevaan tilaukseen ohjain erillisessä paketissa vai tuleeko se vielä perässä?
Tulee kahdessa erässä.
Omat paketit odottelee postissa
Ei ole vielä ainakaan seurantakoodia ohjaimesta tullut, mutta hyvä tietää että kahdessa erässä tulevat. Kiitoksia
Mielenkiintoista, itselle tuli toimitusvahvistus viestit, sisältäen seurantakoodin molemmista tuotteista samaan aikaan.
Sähköpostissa ei siis näy toimitusvahvistusta ohjaimesta?
näkyykö gigantin sivuilta, tilaushistoria -> PlayStation 5 (PS5) pelikonsoli +lisäohjain -> tilauksen tiedot -> näkyykö seurantatunnus? ?
250 päivää tilauksesta ja maksusta, ei mitään vastausta Verkkokaupalta PS5 digital editionista.
Älä nyt, Geforce 3080 tilaajat viettää vuosipäiviä toisessa threadissa näytönohjainosastolla.Kyllä tossa vaiheessa hajois jo kasetti huhuh
250 päivää tilauksesta ja maksusta, ei mitään vastausta Verkkokaupalta PS5 digital editionista.
Nyt on Gigantista tilattu konsoli ja ohjain Postin lajittelukeskuksessa. Vähän kyllä jännittää, kun se on siis Liedossa, mutta olen aika monesti kuullut kauhutarinoita siitä, miten Liedon keskukseen on jäänyt moniksi viikoiksi paketit. Jo valmiiksi tuli tieto, että on päivän myöhässä vaikka asun kirjaimellisesti 10min Liedosta.
Sama homma. Todella hidasta toimintaa..Mulla molemmat Gigantilta tilatun pleikan ja ohjaimen seurantakoodit matkahuollon kautta näyttää vielä että odottaa lähetystä kuljetettavaksi. Maanantain ja tiistain välisenä yönä tuli siis noi koodit sähköpostiin. Jännäksi menee saapuuko edes viikonlopuksi.
Nyt helsingissä eli alkoi liikkumaan, kohta pääsee pelailemaan B-)Mulla molemmat Gigantilta tilatun pleikan ja ohjaimen seurantakoodit matkahuollon kautta näyttää vielä että odottaa lähetystä kuljetettavaksi. Maanantain ja tiistain välisenä yönä tuli siis noi koodit sähköpostiin. Jännäksi menee saapuuko edes viikonlopuksi.
Sama homma. Toivottavasti tuo pitää kutinsa, että tänään voisi noudella.Powerin erästä ihan viimeisiä kappeleita tilattu ja eilen merkintä 21:00
Lähetetty terminaalista
SE - STF
pitäisi huomenna olla noudettavissa liikkeestä.
Mulla ei vielä tapahtunut mitään, jospa se mullakin kohta päivittyy. Toimitus kuitenkin Helsinkiin niin toivoa on vielä tälle päivääNyt helsingissä eli alkoi liikkumaan, kohta pääsee pelailemaan B-)
Prismassa on nopeaa toimintaa, tuli nyt 4h tilauksen jälkeen ilmoitus, että lähetys on matkalla ja arvioitu saapuminen ylihuomenna.