Kannattaa sit mennä tarkistaa verkiksen tilaussivultaTais olla joskus 19:00
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Kannattaa sit mennä tarkistaa verkiksen tilaussivultaTais olla joskus 19:00
KäsiteltävänäKannattaa sit mennä tarkistaa verkiksen tilaussivulta
HyväKäsiteltävänä
Sinnikäs odotus palkittiin!Mullakin
onko tämä missä päin?26.11 verkkokaupasta tilattu levyasemallinen noudettavana . Eilen tuli viesti.
Ehdin jo ostaa parikin kappaletta niin tota en nyt hae. kyselly jos jos joku kaveri haluaa niin voidaan sitten hakea se . muuten peruu tilauksen.
onko tämä missä päin?
Mulle kelpais jos kukaan muu ei halua!Helsingin verkkokaupassa .
Muutamilta vielä odottelen vastausta haluavatko ostaa . Kunhan kuka sen nyt haluaakin tulee itse helsingin verkkokauppaan sen maksamaan.
Menikö jo? Voin tulla tampreelta asti hakee sen jos on vielä! Kova tarve ois tälle.26.11 verkkokaupasta tilattu levyasemallinen noudettavana . Eilen tuli viesti.
Ehdin jo ostaa parikin kappaletta niin tota en nyt hae. kyselly jos jos joku kaveri haluaa niin voidaan sitten hakea se . muuten peruu tilauksen.
Suurkiitokset @mikkark, nyt sain viimein tilattua pleikkarin!Gigantista löytyy levyasemallista lisäohjaimella hintaan 598. PlayStation 5 (PS5) pelikonsoli +lisäohjain - PlayStation-konsolit
No nyt on iso satsi koneita
Samaa mieltä! Itse näin Instagram storyn vasta 40min jälkeen, mutta silti ehdin! Olisi varmaan pitänyt odottaa jouluun tai ensivuoteen jos olisin Verkkokauppaa odottanut kun tilasin tammikuussa..No nyt on iso satsi koneita
Viimeksi saapuneet |
|
Taidat olla oikeassa. 2600 tilausta Gigantissa yhteensä välillä 11.46-14.47. Tilasin 2, mutta toisen vain potentiaalisen lahjakortin takia ja toista en ehkä hae ollenkaan. Saa heitellä kiviä.Ei taida sentään Pleikkarilla olla Suomessa noin vankkaa käyttäjäkuntaa. Varmasti satoja myyty mutta ei sentään tuhatta.
Taidat olla oikeassa. 2600 tilausta Gigantissa yhteensä välillä 11.46-14.47.
Tilausnumeroista.Mistä nämä luvut on peräisin?
No ei näe, paitsi joku työntekijä ehkä. Meinasinkin ja sanoin että yhteensä tilauksia gigantista, ei PS5. Mutta veikkaukseni kymmenestä tuhannesta oli siis puutaheinää ja mahdotonta.Juustonaks Näkyykö jostain ps5 yksilöidyt tilausnumerot kai gigantti myy muutakin tavaraa huimat määrät päivittäin.
Kävi se 50+, ku velipoijalle tuota linkkailin iltapäivällä.Ne hävisi aika yllättäen. En kyllä juuri tuolloin tsekannut sivua yli tuntiin. Näkikö kukaan kävikö saldossa ollenkaan alle 100+? Jos ei, voi viitata virheeseen ja ongelmiin tilanneilla.
Toivottavasti. Itse tilasin tuossa 10.20 aikoihin, kun gigantin IG storysta oli ehkä 50min. Olisi kyllä ikävää jos tämäkin olisi ollut myöhässä. Tämä tarkoittaisi sitä, että toooodella monet jäävät ilman. Toivotaan parasta ja varaudutaan pahimpaan.Vois siis olettaa että 100+ kohdalla aamulla tilanneet ainakin saa varmasti laitteensa..
Toivottavasti. Itse tilasin tuossa 10.20 aikoihin, kun gigantin IG storysta oli ehkä 50min. Olisi kyllä ikävää jos tämäkin olisi ollut myöhässä. Tämä tarkoittaisi sitä, että toooodella monet jäävät ilman. Toivotaan parasta ja varaudutaan pahimpaan.