PlayStation 5 tilausseuranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
En voittanut arvonnassa, joka on aika sama kun on pleikkari jo ostettuna Prismasta. Ei tullut viestiä myöskään.

En itsekään ole saanut mitään kommunikaatiota Cittarin suunnalta tuosta arvonnasta enkä ole keneltäkään kaveriltakaan kuullut, että olisi mitään viestiä vielä tullut.

En oo ihan varma kuuluuko tähän ketjuun mutta onko kellään tietoa seuraavista eristä

Olet ihan oikeassa paikassa kysymässä. Kysymyksesi vaan on ultravaikea. Täytyisi varmaan olla töissä jossain päin sitä ketjua, joka tavaraa tuo maahan, ja jopa silloin vastaus voisi olla, että "en tiedä varmasti".

Jos katsoo menneisyyteen, niin kesällähän saatavuutta oli etten sanoisi jopa hyvin. En muista enää kesäkuusta mitään, mutta heinäkuun alussa myytiin ainakin Powerissa (ja Prismassa muistaakseni myös) ja sitten heinä-elokuun vaihteessa oli Gigantissa huisin iso erä (joidenkin lähteiden mukaan 2000 konetta) + siitä viikon sisään vielä Powerissa ja Prismassa lisää.

Nyt tällä viikolla ei laitetta saanut mistään. Jos kerta Citymarket just arpoi koneita ja muistaakseni on ilmoittamassa asiasta voittajille ja toimittamassa laitteita varmaankin pian sen jälkeen (näin ainakin aiemmissa arvonnoissa on ollut), eli tässä elokuun lopulla, niin uskaltaisin päätellä siitä, että samalla isolla kyydillä voisi tulla laitteita muillekin. Olen aika toiveikas, että vielä tässä tämän kuun aikana pääsee vetämään ostohousut jalkaan - luultavasti useammin kuin kerran.

Pyöritän tämmöistä palvelua: Tietoa PS5:stä kiinnostuneille Suomessa. Sieltä voit tilata sähköpostiisi saatavuusilmoitukset. Tässä kesällä tuo on ollut nopeampi kuin mitkään foorumit tai Facebook näistä myynneistä ilmoittamisessa. Kaupat tsekataan 5 minuutin välein ja sähköpostit lähtee automaattisesti. DNA on tulossa seurattavien listaan ihan näillä näppäimillä myös.

Toki jos vierastaa ajatusta laittaa tuonne mailiaan, niin sitten voi pistää seurantaan tämän foorumin virallisen saatavuusketjun eli ★ Playstation 5 saatavuus-ilmoitukset ★ *EI KESKUSTELUA*. Sinne tippuu viesti yleensä muutamassa minuutissa, jos joku bongaa jossain laitteita myynnissä.

Osaisikohan joku kertoa miten hyvin vpd:n toimitukset pitänyt paikkansa? Tilasin siis huhtikuussa jolloin ilmoitettiin toimitusajaksi syyskuu. Että olisiko tuolloin jo oikeasti tulossa?

Nyt ku on tolla telialla tota liittymä asiakas tarjousta että saa sen pleikan ostettua ni pitääkö tuo 2-3 pvä toimitusaika ku näyttää normaalilla tuote sivulla että ei varastossa

Nyt ku on tolla telialla tota liittymä asiakas tarjousta että saa sen pleikan ostettua ni pitääkö tuo 2-3 pvä toimitusaika ku näyttää normaalilla tuote sivulla että ei varastossa

Kai se siellä normaalilla tuotesivulla vaan tarkoittaa, että ei ole myynnissä. Löytyy vain tuon kampanjan kautta kytkynä.

Ei niitä näytä olevan varastossa vaikka tuolla kamppikseksessa lukee näin pari tuntia myöhemminkin et toimitus 2-3 päivässä:
6D981DFA-17FE-4548-92D5-E77631C30A89.jpeg

Saakohan nuo trokarit oikeasti myytyä noita laitteitaan.

Kyllä ne valitettavasti saa.

Facebookin PS4/PS5-ryhmässä jollain oli ostoilmoitus ja tarjosi suoraan 650 Euroa. Ei kuulemma sadan euron (jonka korjasin sitten noin 120 euroon) hintaero haittaa yhtään. Pakko saada kone.

Just oli muuten Powerissa erä myynnissä. Sähköposti lähti aiheesta 1363 ihmiselle kello 12:05. 10 minuutin jälkeen näyttää loppuunmyytyä. Mut Powerin erät on aina olleet pieniä.

Kyllä ne valitettavasti saa.

Facebookin PS4/PS5-ryhmässä jollain oli ostoilmoitus ja tarjosi suoraan 650 Euroa. Ei kuulemma sadan euron (jonka korjasin sitten noin 120 euroon) hintaero haittaa yhtään. Pakko saada kone.

Just oli muuten Powerissa erä myynnissä. Sähköposti lähti aiheesta 1363 ihmiselle kello 12:05. 10 minuutin jälkeen näyttää loppuunmyytyä. Mut Powerin erät on aina olleet pieniä.
Kai se sitte vaan on pakkomielle joillekin omistaa se uusin nyt heti, jos on valmis maksamaan törkeää ylihintaa. Ei tuo pelikirjastokaan vielä päätä huimaa. Sen takia itselläkin jääny vielä muutamat tilaisuudet tilata käyttämättä.

Jotenkin koko Powerin verkkokauppa bugasi, sain lisättyä tuotteen ostoskoriin, valittua postituksen, maksettua ja sit ei mitään…ei lähtenyt rahoja eikä tullut vahvistusviestiä. Ja kaikki meni nopeasti alle puolessa minuutissa…ei toiminut 15 min varaus ostoskorissa…

Viimeksi muokattu:
Kai se sitte vaan on pakkomielle joillekin omistaa se uusin nyt heti, jos on valmis maksamaan törkeää ylihintaa. Ei tuo pelikirjastokaan vielä päätä huimaa. Sen takia itselläkin jääny vielä muutamat tilaisuudet tilata käyttämättä.

Lomat ohi, sateet alkaneet niin konsolia menee taas kaupaksi.

Ei niitä näytä olevan varastossa vaikka tuolla kamppikseksessa lukee näin pari tuntia myöhemminkin et toimitus 2-3 päivässä:
6D981DFA-17FE-4548-92D5-E77631C30A89.jpeg
Onko mitään tietoa tullut toimituksesta? Kysyin telian aspasta niin tosiaan sieltä sanottiin että tuotetta ei ole varastossa. Ihme kusetusta taas tuo 2-3 päivän toimitus. Itsellä myös tuossa ”Odottaa varaston täydennystä” tilassa.

Onko mitään tietoa tullut toimituksesta? Kysyin telian aspasta niin tosiaan sieltä sanottiin että tuotetta ei ole varastossa. Ihme kusetusta taas tuo 2-3 päivän toimitus. Itsellä myös tuossa ”Odottaa varaston täydennystä” tilassa.
Mulle sanottiin, että tilasin just siinä kohtaa kun varasto oli loppu ja saldo ei ehtinyt päivittymään... Haiskahtaa hiemaisen. Mihin aikaan sulla tuli tilausvahvistus?

Mulle sanottiin, että tilasin just siinä kohtaa kun varasto oli loppu ja saldo ei ehtinyt päivittymään... Haiskahtaa hiemaisen. Mihin aikaan sulla tuli tilausvahvistus?
Minä tilasin 18.8 3:23 ja tilausvahvistus tuli 3:25. Aamulla tuli sitten 9 aikaan että kiitos tilauksesta ja tässä linkki uuteen tilausseurantaan. Mites siellä?

Minä tilasin 18.8 3:23 ja tilausvahvistus tuli 3:25. Aamulla tuli sitten 9 aikaan että kiitos tilauksesta ja tässä linkki uuteen tilausseurantaan. Mites siellä?
17.8 klo 20.23 tullu tilausvahvistus ja varastossa niitä väitti olevan vielä puolilta öin. Mut jo pari tuntia ennen sitä mulla oli seurantakoodi ja siellä luki toi et odottaa täydennystä. Eli täysin huijausta.

17.8 klo 20.23 tullu tilausvahvistus ja varastossa niitä väitti olevan vielä puolilta öin. Mut jo pari tuntia ennen sitä mulla oli seurantakoodi ja siellä luki toi et odottaa täydennystä. Eli täysin huijausta.
Joo kun eihän telialla saa tuotetta edes laitettua ostoskoriin jos siellä ei sitä ole. Ihan normisti meni tilaus loppuun asti ja näytti että tavaraa on, ilmeisesti sitä nyt ei olekaan ‍…. Ja huomenna kuulema rupeavat laittamaan yv viestejä tilauksen kulusta eli tod.näk siitä miten paljon toimitus viivästyy

Viimeksi muokattu:
17.8 klo 20.56 tuli tilausvahvistus Telialta. Laitoin aspaan äsken viestiä josta vastaus

Valitettavasti tuotetta ei ole riittänyt kaikille tilanneille. Telia.fi nettikaupan varastosaldo kun ei ole reaaliaikainen. Tällä hetkellä ei ole tietoa milloin tuotetta saadaan lisää.

Saiko kukaan tuosta Telian 100kpl erästä konsolia, vai valehteleeko Telia riittävyydestä? Eilen aspan kanssa jutelleena sain käsityksen ettei heillä ole ollutkaan konsolia varastossa.

Saiko kukaan tuosta Telian 100kpl erästä konsolia, vai valehteleeko Telia riittävyydestä? Eilen aspan kanssa jutelleena sain käsityksen ettei heillä ole ollutkaan konsolia varastossa.
Tämmöisen kuvan minäkin sain kun juttelin, 100kpl ollut varastossa mutta kukaan ei ilmeisesti ole mitään saanut..ihme touhua.

Pakko tulla kommentoimaan miltein asian tiimoilta. Näin Telia hoiti myös RTX 3080 tilauksia. Näköjään samanlainen sekoilu jatkuu pleikkareiden kanssa....

En näe kaikkia keskusteluita, kun olen jotkut jättänyt huomioimatta, mutta ilmeisesti keskustellaan näistä "1 per asiakas" -rajoituksista.

Ei ne pidä paikkaansa missään, valitettavasti. Joku kehuskeli ostaneensa Powerilta tällä viikolla 3 konetta, aiemmalla kerralla 5. Kunhan yrittävät trokareita pelotella. Jollain oli Torissa myynnissä kaksi tämän viikon Telian tarjouskoneita, ilmeisesti.

Ei noille kannata liiemmin ajatuksia uhrata tai hampaita kiristellä, turhaa touhua.

En näe kaikkia keskusteluita, kun olen jotkut jättänyt huomioimatta, mutta ilmeisesti keskustellaan näistä "1 per asiakas" -rajoituksista.

Ei ne pidä paikkaansa missään, valitettavasti. Joku kehuskeli ostaneensa Powerilta tällä viikolla 3 konetta, aiemmalla kerralla 5. Kunhan yrittävät trokareita pelotella. Jollain oli Torissa myynnissä kaksi tämän viikon Telian tarjouskoneita, ilmeisesti.

Ei noille kannata liiemmin ajatuksia uhrata tai hampaita kiristellä, turhaa touhua.
Niin tai lähinnä tässä kysellyt että onko porukka ylipäätään saanut tuolta telialta mitään pihalle.

Tilasin tuon Telian bundlen 17.8.2021 klo 20.17 ja tänään saapui lähipostiin

Hienoa kuulla, että laitteita on saatu. Mielipahaa aiheuttanut ongelma oli ettei Telian tilausjärjestelmä estänyt 100kpl:n ylimeneviä tilauksia -ilmeisesti.

Ok 21:12 oli sitten vissiin liian myöhään.

Jos nyt historia on tae tulevaisuudesta niin Telia ei inffoa yhtään mitään minkään suhteen. Eli pitänee itse laittaa sinne viestiä, että rahat takaisin. Ei sitä tiedä koska saavat seuraavia enkä ite viite pitää euroja siellä sisällä.

Nyt mulle tuli taas telialta tekstiviestinä:

Kiitos tilauksestasi! Nyt pääset testaamaan uutta tilausseurantaamme osoitteessa https://tilaukseni.telia.fi/o/xxxxxxxxxxxxxxxxxxx . Tilausseuranta on käytössä 2 kk ajan toimituksesta. T. Telia

Sit menin katsomaan ja nyt lukee:
Määrä 1
Arvioitu toimituspäivä 25.08.2021
Tila

Eli tila on tyhjänä, ei siis ole toimitettu, mutta arvio toimituksesta olisi silti jo ylihuomenna.
Kun edellinen viesti sieltä oli:
Hei, kiitos tilauksestasi, xxxxxx, PlayStation 5 digital edition . Valitettavasti tuotteiden toimitus on suuren kysynnän vuoksi viivästynyt ja tilauksesi saadaan toimitukseen arviolta viikolla 36. Pahoittelemme viivettä ja toivomme, että muutoksesta ei aiheudu sinulle haittaa. Saat ilmoituksen, kun tilauksesi on lähetetty. Asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse numerossa 020 690 400 (mpm/pvm) ma-pe 8-18 tai osoitteessa telia.fi/24 T. Telia

Tänään kyselin verkkiksen chatissa omasta digital edition tilauksestani jonka tein 14.12.2020. Vastattiin että 1000 tilausta vielä ennen minua jonossa.

Nyt mulle tuli taas telialta tekstiviestinä:

Sit menin katsomaan ja nyt lukee:

Eli tila on tyhjänä, ei siis ole toimitettu, mutta arvio toimituksesta olisi silti jo ylihuomenna.
Kun edellinen viesti sieltä oli:
Minulle tuli kns tämä viesti missä toimitus arviolta viikolla 36 mutta mitään uutta viestiä ei ole nyt tullut.

Tuota Telian tarjousta ei tosiaan sitten löydä mistään netistä. Vain niille, jotka saa Telialta myyntipuhelun tai lähtee käymään fyysisessä liikkeessä.

Jos jotain kiinnostaa niin Telialta tuli mielenkiintoinen tarjous.
Kiitos vinkistä! Ei tosiaan netistä saa suoraan, mutta Telia kaupassa tai Express pisteellä vierailemalla onnistuu. Itse kävin juuri ja perjantaina on arvioitu PS5:n toimituspäivä.

Kiitos vinkistä! Ei tosiaan netistä saa suoraan, mutta Telia kaupassa tai Express pisteellä vierailemalla onnistuu. Itse kävin juuri ja perjantaina on arvioitu PS5:n toimituspäivä.
Minkölaisia liittymiä tuohon oli ehdolle tarjolla? Riittääkö jos maksaa halvinta kuukauden tai kaksi ja peruuttaa sitten?

Minkölaisia liittymiä tuohon oli ehdolle tarjolla? Riittääkö jos maksaa halvinta kuukauden tai kaksi ja peruuttaa sitten?
5G liittymä pitää ottaa (tai päivittää entinen sellaiseen). Halvin toistaiseksi voimassaoleva oli tuo "Rajaton 5G 200M", eli 29,90 €/kk. Ei ole tosiaan määräaikainen, niin voinee irtisanoa milloin haluaa.

5G liittymä pitää ottaa (tai päivittää entinen sellaiseen). Halvin toistaiseksi voimassaoleva oli tuo "Rajaton 5G 200M", eli 29,90 €/kk. Ei ole tosiaan määräaikainen, niin voinee irtisanoa milloin haluaa.
Ei tarvinnut olla 5G liittymä jos tulee ns uutena asiakkaana. En kysellyt halvinta liittymää kun vaihdoin lasten liittymät tuonne kun oli muutenkin halvemmat kun nykyiset. Molemmat oli ihan 4G liittymmiä.

Kiitos muuten vinkistä. Konsoli tilattu ja toimitusarvio on keskiviikko.

Ei tarvinnut olla 5G liittymä jos tulee ns uutena asiakkaana.
Taitaa olla kiinni käytännössä myyjän tulkinnasta. Jos tarkkaan lukee tuota tekstaria, niin noinhan se pitäisi mennä, eli mikä vaan uusi liittymä TAI sitten entisen päivitys 5G:n. Mutta minulla sanoivat, että pitää olla 5G liittymä, vaikka otin uuden. Mutta eipä tuolle itselle niin merkitystä.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 990
Jäsenet
78 753
Uusin jäsen
Web

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom