Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään on noudettavissa.MH:n kuljetuksissa ollut kyllä kova meininki, en oo ikinä saanut noin nopeasti tilausta noudettavaksi Gigantista. Mites Postia käyttäneet, onko kans tänään laitteet noudettavissa?
Sama tänään on noudettavissa r-kioskin pakettiautomaatistaTänään on noudettavissa.
Kai tuosta sentään jotain korvausta voisi saada, ei ole normaalia et kovia kokenut paketti ilmestyy kätösiin![]()
Tämä onkin vissiin nyt valmistajan vika.![]()
Ja siis minähän maksan Gigantilla postikuluja lähetyksestä, minun mielestä myös asiallinen paketointi on osa tätä palvelua.Ihme toimintaa Gigantilta. Kun sain Prismalta konsolin avauserästä, niin konsoli oli pakattu selkeästi isompaan pahvilaatikkoon ja pahvilaatikon ja konsoliboksin välissä oli runsaasti isoa kuplamuovia läpi paketin. Kyllä minun mielestä tällaiset tuotteet kuuluisi paremmin pakata jokaisen yrityksen.
Tämä on niin tyypillistä giganttia ettei ole tosikaan!![]()
Pakkaus on ihan riittävä ja eikä lisää riskiä varkaudelle. Eiköhän tämä ole ihan loppuunkäsitelty juttu.
Tarkoitatko että PS5 pitäisi vielä kietoa johonkin Gigantin custom-suojalaatikkoon?Tämä on niin tyypillistä giganttia ettei ole tosikaan!
Custom-suojalaatikoita kutsutaan yleensä pahvilaatikoiksi, 99% verkkokauppatilauksista tulee sellaisissa. En ymmärrä miksi PS5 olisi tässä joku poikkeus.Tarkoitatko että PS5 pitäisi vielä kietoa johonkin Gigantin custom-suojalaatikkoon?Eiköhän se mene ilmankin ja Gigantti säästää siinä, mikä edistää heidän mahdollisuutta tarjota edullista ja laadukasta palvelua
Meinasin purskahtaa nauruun, huhu päivän parasTarkoitatko että PS5 pitäisi vielä kietoa johonkin Gigantin custom-suojalaatikkoon?Eiköhän se mene ilmankin ja Gigantti säästää siinä, mikä edistää heidän mahdollisuutta tarjota edullista ja laadukasta palvelua
Pari kertaa tilannut telkkarin kotiinkuljetuksella ja aina on telkkarin omassa pahvilaatikossa tullut. Jopa iMac tuli vain sen omassa pahvilaatikossaan postin kuljetuksella. Miksi pleikkari pitäisi pakata oman pahvilaatikkonsa lisäksi johonkin lisäpahvilaatikkoon?Custom-suojalaatikoita kutsutaan yleensä pahvilaatikoiksi, 99% verkkokauppatilauksista tulee sellaisissa. En ymmärrä miksi PS5 olisi tässä joku poikkeus.
Ja siis minähän maksan Gigantilla postikuluja lähetyksestä, minun mielestä myös asiallinen paketointi on osa tätä palvelua.
Gigantti on kyllä aina ollut täysin perseestä ja olen yrittänyt olla ostamatta sieltä yhtään mitään.
Kyllä mä yli 500 euroa tuotteesta maksaneena odotan, että se tulee priimana perille. Myös sen alkuperäinen laatikko, joka on tarkoitus säilyttää.
Tässä kannattaa huomioida se että PS5 ei nyt alkujaankaa tule missää TV:den paketointia vastaavassa lootassa. Kyllä se on pehmustettu, mutta ei yhtä tukevasti kuin telkkarit tai tietokoneet joita ostellut. Tv:t nyt muutenkin ovat poikkeuksellisen isoja joten tuon ymmärtää. Ja jooh kyllä oletan TV:täkin ostaessa että loota on ehjä koska se toimii yleensä laitteen kuljetuksessa myös tulevaisuudessa. PS5 ei ole vielä siinä kokoluoksasa että sille sopivan pahvilaatikon löytäminen olisi mikään ylimääräisen kallis tai vaikea tehtävä.Pari kertaa tilannut telkkarin kotiinkuljetuksella ja aina on telkkarin omassa pahvilaatikossa tullut. Jopa iMac tuli vain sen omassa pahvilaatikossaan postin kuljetuksella. Miksi pleikkari pitäisi pakata oman pahvilaatikkonsa lisäksi johonkin lisäpahvilaatikkoon?
Keräilyharrastukseksi tuota voisi kai nimittää. Meiltä kaapista löytyy myös PS3:n ja PS4:n laatikot, joten kyllä, säilytetään.Miksi laatikko pitää säilyttää ? Säilytätkö esim PS5 laatikkoa seuraavat 6 vuotta ?
Telkkarit ja muut isot tuotteet kuuluu siihen 1%:nPari kertaa tilannut telkkarin kotiinkuljetuksella ja aina on telkkarin omassa pahvilaatikossa tullut. Jopa iMac tuli vain sen omassa pahvilaatikossaan postin kuljetuksella. Miksi pleikkari pitäisi pakata oman pahvilaatikkonsa lisäksi johonkin lisäpahvilaatikkoon?
OK, ymmärrän.Keräilyharrastukseksi tuota voisi kai nimittää. Meiltä kaapista löytyy myös PS3:n ja PS4:n laatikot, joten kyllä, säilytetään.
Huhhuh, täällä lentäisi ukko ja konsoli parvekkeelta jos edes ehdottaisin ylimääräisten pahvien säästämistä.Keräilyharrastukseksi tuota voisi kai nimittää. Meiltä kaapista löytyy myös PS3:n ja PS4:n laatikot, joten kyllä, säilytetään.
Menee kyllä tosi off-topiciksi, mutta mä oon naisihminen ja hurahtanut pelimaailmaan yhtälailla ku mieheni. Yhteinen harrastus ja useampi pleikkari talossa. Meillä ei siis kukaan ja mikään lennä parvekkeelta. Kiitos laatikkotarjouksesta, katsotaan josko tarvitaan.Huhhuh, täällä lentäisi ukko ja konsoli parvekkeelta jos edes ehdottaisin ylimääräisten pahvien säästämistä.
Omani oli hyvässä kunnossa, voin antaa eteenpäin![]()
Kaveri oli tänään kuulemma saanut viestin osto-oikeudesta Citymarketilta.Onko kuulunut kellekkään citymarketin arvonnasta ?
Onko kuulunut kellekkään citymarketin arvonnasta ?
Veikkaan että nuo citymarketin osto-oikeuden viestit putkahtelee voittajille eri aikoihin
Viimeisin merkintä tänään 00:09Muita joilla konsolia makuutetaan yhä Helsingin Matkahuollossa "valmiina jatkamaan matkaa"?![]()
02.03.2021 10:24 Vantaa
Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Vantaa
02.03.2021 03:33 Helsinki
Lähetys on matkalla
01.03.2021 23:00 Helsinki
Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Helsinki
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.