PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
16.04.2019
Viestejä
66
onko ketään saanut verkkiksestä lisätietoa toisesta erästä koska mahtaapi saapua heille?
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Millonkohan gigantti saa uuden erän myyntiin? Toimittavat varmaan seuraavat pleikkarit klo 12 tilaajille.
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
262
Jep! Eiköhän olla ens viikolla saada me aikaset tilaajat ja muut joulukuussa.
Eikö se lue sulla tilausvahvistuksessa? 2.12. tulee levyasemallinen malli varastoon. Aspan mukaan myös päivä täsmää. Toteutuuko tämä päivämäärä niin sitä on paha sanoa, kristallipalloa kun en omista :D
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Eikö se lue sulla tilausvahvistuksessa? 2.12. tulee levyasemallinen malli varastoon. Aspan mukaan myös päivä täsmää. Toteutuuko tämä päivämäärä niin sitä on paha sanoa, kristallipalloa kun en omista :D
Mulla lukee et varastossa. Soitin sinne ja sanottiin 4.12 tulis mulle just toi levyllinen malli.
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
17
Onko kenellekään Prismasta tilanneelle tullut vielä lisätietoa toimitusajoista niiden suhteen, joista tilaus meni läpi mutta ei lähtenyt samantien liikkeelle? Joku täällä kirjoitteli, että asiakaspalvelusta oli kerrottu lisäerän tulevan jo tällä viikolla, mutta chatista sanoivat että tämä tieto ei pidä paikkansa.
Ei ole varastossa, mutta laitetaan matkaan kun joskus saadaan.
AB8692E1-D48C-4E6A-A822-CCCE9A2B6524.jpeg
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 867
Faktahan on, että jokainen ps5 omistaja myisi oman konsolinsa, kunhan hinta riittävästi nousee.
Voisiko nämä uudet ja tulevatkin foorumilaiset siirtyä kuitenkin kauppaosastolle, jos halutaan ostaa tai myydä? Laittakaa oma myynti-ilmon linkki sitten vaikka allekirjoitukseen tms
 
Liittynyt
17.11.2017
Viestejä
632
Faktahan on, että jokainen ps5 omistaja myisi oman konsolinsa, kunhan hinta riittävästi nousee.
Voisiko nämä uudet ja tulevatkin foorumilaiset siirtyä kuitenkin kauppaosastolle, jos halutaan ostaa tai myydä? Laittakaa oma myynti-ilmon linkki sitten vaikka allekirjoitukseen tms
Trokaaminen on vielä tietääkseni kiellettyä io techillä, joten kun käyttäjä haluaa paketistaan "extraa", niin ei montaa kymppiä kannata ylimääräistä laittaa, jos täällä haluaa myydä.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 867
Trokaaminen on vielä tietääkseni kiellettyä io techillä, joten kun käyttäjä haluaa paketistaan "extraa", niin ei montaa kymppiä kannata ylimääräistä laittaa, jos täällä haluaa myydä.
Ei se ole, koska laitteita ei ole myynnissä. Näyttiksien osalta tuo on jo keskusteltu ja kyllä, tuntuu päätös erikoiselta
 
Liittynyt
25.03.2019
Viestejä
13
Muilla ongelmia matkahuollon kanssa? Paketti lähtenyt eilen klo. 8.49 30km matkalle, jonka jälkeen status ei ole päivittynyt ollenkaan. Pitääköhän tässä olla jo yhteydessä paikalliseen matkahuoltoon, että mikä meininki.
Siellähän se paketti oli vuorokauden varastossa lojunut. Olivat unohtaneet merkata järjestelmään...
 
Liittynyt
25.09.2020
Viestejä
25
Osaako joku sanoa, jos nyt Black Friday -alesta ostaa PS Plus vuodeksi, niin saako sillä claimattua myös PS5-pelit pelkällä appilla tai sivuston kautta? Haluaisin Bugsnax talteen eikä ole mitään PS-konsolia ennestään niin sitä kautta ei pääse niitä nappamaan, myöskin Gigantin asiakaspalvelu sanoi kaverille että heidän tarjouksessa oleva PS Plus -kortti ei ole yhteensopiva vitosen kanssa.
 
Liittynyt
17.11.2017
Viestejä
632
Osaako joku sanoa, jos nyt Black Friday -alesta ostaa PS Plus vuodeksi, niin saako sillä claimattua myös PS5-pelit pelkällä appilla tai sivuston kautta? Haluaisin Bugsnax talteen eikä ole mitään PS-konsolia ennestään niin sitä kautta ei pääse niitä nappamaan, myöskin Gigantin asiakaspalvelu sanoi kaverille että heidän tarjouksessa oleva PS Plus -kortti ei ole yhteensopiva vitosen kanssa.
Onnistuu kyllä. Kirjaudut sisään playstationin sivuille ja lisäät sen Bugsnaxin tilillesi.
 
Liittynyt
19.10.2018
Viestejä
153
Osaako joku sanoa, jos nyt Black Friday -alesta ostaa PS Plus vuodeksi, niin saako sillä claimattua myös PS5-pelit pelkällä appilla tai sivuston kautta? Haluaisin Bugsnax talteen eikä ole mitään PS-konsolia ennestään niin sitä kautta ei pääse niitä nappamaan, myöskin Gigantin asiakaspalvelu sanoi kaverille että heidän tarjouksessa oleva PS Plus -kortti ei ole yhteensopiva vitosen kanssa.
Miksi ihmiset ovat niin pähkinöissä bugsnaxista? Mennyt kokonaan itseltä ohi.
Sulle (ja itselleni samassa tilanteessa) olisi varmaan järkevintä ottaa 14 päivän ps plus testipaketti, eikä pistää vuotta rullaamaan kun ei konsolin saamisesta ole mitään varmuutta vielä. Turha sitä halpaakaan vuotta on kai juoksuttaa puolta vuotta turhaan.
 
Liittynyt
17.11.2017
Viestejä
632
Jäähän ne Ps Plus-pelit sinne myöhemmin pelattavaksi. Vuodessa saa sen 30-40 peliä.. Miksi ei olisi järkeä ostaa etukäteen? Euro per peli.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 386
Miksi ihmiset ovat niin pähkinöissä bugsnaxista? Mennyt kokonaan itseltä ohi.
Sulle (ja itselleni samassa tilanteessa) olisi varmaan järkevintä ottaa 14 päivän ps plus testipaketti, eikä pistää vuotta rullaamaan kun ei konsolin saamisesta ole mitään varmuutta vielä. Turha sitä halpaakaan vuotta on kai juoksuttaa puolta vuotta turhaan.
Samaa itsekkin ihmettelen, mistä tämä Bugsnax hype on lähtenyt käyntiin?
 
Liittynyt
25.09.2020
Viestejä
25
Miksi ihmiset ovat niin pähkinöissä bugsnaxista? Mennyt kokonaan itseltä ohi.
Sulle (ja itselleni samassa tilanteessa) olisi varmaan järkevintä ottaa 14 päivän ps plus testipaketti, eikä pistää vuotta rullaamaan kun ei konsolin saamisesta ole mitään varmuutta vielä. Turha sitä halpaakaan vuotta on kai juoksuttaa puolta vuotta turhaan.
Onhan se vähän meemi mutta haluan kokeilla, kun en tajunnut napata Fall Guys silloin kun se oli.

Häh? Eihän tossa ole mitään tolkkua.
Koska tuotteen kuvauksessa listataan vain PS4, PS3 ja Vita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Vanha kuvaus? Se on jäsenyys, ei mikään laitekohtainen etu.
Siellä joku näistä ymmärtämätön aspa on lukenut tuotesivun ja todennut ettei siellä mainita PS5:sta. Ei kai tuossa nyt mitään kummallista tai uutta sinänsä ole, eivät ne aspan työntekijät kaikki firman tuotteita läpikotaisin voi tuntea.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
62
Osaako joku sanoa, jos nyt Black Friday -alesta ostaa PS Plus vuodeksi, niin saako sillä claimattua myös PS5-pelit pelkällä appilla tai sivuston kautta? Haluaisin Bugsnax talteen eikä ole mitään PS-konsolia ennestään niin sitä kautta ei pääse niitä nappamaan, myöskin Gigantin asiakaspalvelu sanoi kaverille että heidän tarjouksessa oleva PS Plus -kortti ei ole yhteensopiva vitosen kanssa.
Ei saa claimattua. En tiedä saisko sillon jos on kerran kirjautunu ps5:llä sisään ja sen laitteen "merkkaa omaksi päälaitteeksi". Ite oon jo appilla koittanu claimata bugsnaxia ja ei onnistu. Heittää tällasta erroria. Also niitä ps+ collection pelejä ei voi claimata ilman vitosta. Vaikka täällä kovasti yks tyyppi yritti väittää, että olen väärässä.
 

Liitteet

Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
10
Minun "Sain digital editionin disc editionin sijasta" saagani loppui onnellisesti. Prisma löysi varastostaan oikean koneen ja se tulee lähipäivinä. Pistin digitaalisen palautukseen, toivottavasti sen sitten saa joku myös vielä ennen joulua.

Ei tarttenut onneksi alkaa miettimään miten levyttömän laitteen kanssa eläisi ja jos esim. The Last of Us 2 saa jonkun 60 fps pätsin voi senkin pelailla uudestaan.
Nyt prismalla on ainakin facebookissa arvonta digital editionista
 
Liittynyt
25.09.2020
Viestejä
25
Ei saa claimattua. En tiedä saisko sillon jos on kerran kirjautunu ps5:llä sisään ja sen laitteen "merkkaa omaksi päälaitteeksi". Ite oon jo appilla koittanu claimata bugsnaxia ja ei onnistu. Heittää tällasta erroria. Also niitä ps+ collection pelejä ei voi claimata ilman vitosta. Vaikka täällä kovasti yks tyyppi yritti väittää, että olen väärässä.
Noh, hemmetti. :(
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Ei saa claimattua. En tiedä saisko sillon jos on kerran kirjautunu ps5:llä sisään ja sen laitteen "merkkaa omaksi päälaitteeksi". Ite oon jo appilla koittanu claimata bugsnaxia ja ei onnistu. Heittää tällasta erroria. Also niitä ps+ collection pelejä ei voi claimata ilman vitosta. Vaikka täällä kovasti yks tyyppi yritti väittää, että olen väärässä.
Kyllä mä sain ainakin Bugsnaxin napattua talteen sillä selaimen linkillä, minkä joku täällä joskus jakoi. PS4:n omistan mutten vitosta. Moni muu myös kuittasi napanneensa sen silloin. En tosin tiedä, että pitääkö PS-tilille kirjautua kerran konsolin kautta ennenkuin se alkaa toimimaan kunnolla. Ainakin Nintendolla oli tuollainen hölmö homma, että uusi tili ei antanut heti ostaa selaimella Nintendo eShopin pelejä vaan piti ensin kirjautua tiliin konsolilla. Jäi tuon takia kerran alennuspeli ostamatta heidän nettikaupastaan, kun itse konsoli oli vielä postissa matkalla.

Saattekos täältä napattua sen pelin: Tässä kuussa PlayStation Plus -palvelussa | Kuukauden pelit, alennukset ja muut edut jäsenille? Siellä on kuitenkin ihan spesifisti mainittu: "Etkö omista vielä PS5-konsolia? Lisää Bugsnax pelikirjastoosi, se pysyy tallessa niin kauan kuin olet PS Plus -jäsen.".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.09.2020
Viestejä
25
Etkö oo saamassa tän vuoden puolella femmaa? Bugsnax on joulu- ja tammikuun ajan vielä lunastettavissa.
En ole, Elisa sanoi että menee ensi vuoden puolelle ja ilmoittavat joulukuussa tarkemmin. Vähän pelkään ettei ehdi tammikuullekaan.

Kyllä mä sain ainakin Bugsnaxin napattua talteen sillä linkillä, minkä joku täällä joskus jakoi. PS4:n omistan mutten vitosta. En tosin tiedä, että pitääkö tilillä kirjautua joskus konsolille ennenkuin se alkaa toimimaan kunnolla. Saattekos täältä: Tässä kuussa PlayStation Plus -palvelussa | Kuukauden pelit, alennukset ja muut edut jäsenille?
Jotenkin kuvittelisin että se vaatisi sitten vähintään PS4-kirjautumisen, mutta sitäkään ei minulta löydy.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
En ole, Elisa sanoi että menee ensi vuoden puolelle ja ilmoittavat joulukuussa tarkemmin. Vähän pelkään ettei ehdi tammikuullekaan.


Jotenkin kuvittelisin että se vaatisi sitten vähintään PS4-kirjautumisen, mutta sitäkään ei minulta löydy.
Sain ainakin lisätty kirjastoon kun kirjauduin storeen sisään ja tuosta linkistä painaa nappia: Bugsnax
 
Liittynyt
25.09.2020
Viestejä
25
Ei saa claimattua. En tiedä saisko sillon jos on kerran kirjautunu ps5:llä sisään ja sen laitteen "merkkaa omaksi päälaitteeksi". Ite oon jo appilla koittanu claimata bugsnaxia ja ei onnistu. Heittää tällasta erroria. Also niitä ps+ collection pelejä ei voi claimata ilman vitosta. Vaikka täällä kovasti yks tyyppi yritti väittää, että olen väärässä.
Sain ainakin lisätty kirjastoon kun kirjauduin storeen sisään ja tuosta linkistä painaa nappia: Bugsnax
Playstation näköjään poistanut Plus-trialin niin ostin sellaisen koodin parilla eurolla ja sain lisättyä kirjastoon tuosta linkistä, kiitoksia.
 
Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
188
Sain ainakin lisätty kirjastoon kun kirjauduin storeen sisään ja tuosta linkistä painaa nappia: Bugsnax
Samoin onnistui mullakin Bugsnax + ne 2 muuta peliä lisättyä kun oli kirjautuneena nettiselaimella. Mulla ei ole kuin PS3, tarkoitus olisi hypätä PS4:n yli suoraan PS5, mutta joutuu vielä ensi vuodelle odottelemaan.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 386
Kyllä mä sain ainakin Bugsnaxin napattua talteen sillä selaimen linkillä, minkä joku täällä joskus jakoi. PS4:n omistan mutten vitosta. Moni muu myös kuittasi napanneensa sen silloin. En tosin tiedä, että pitääkö PS-tilille kirjautua kerran konsolin kautta ennenkuin se alkaa toimimaan kunnolla. Ainakin Nintendolla oli tuollainen hölmö homma, että uusi tili ei antanut heti ostaa selaimella Nintendo eShopin pelejä vaan piti ensin kirjautua tiliin konsolilla. Jäi tuon takia kerran alennuspeli ostamatta heidän nettikaupastaan, kun itse konsoli oli vielä postissa matkalla.

Saattekos täältä napattua sen pelin: Tässä kuussa PlayStation Plus -palvelussa | Kuukauden pelit, alennukset ja muut edut jäsenille? Siellä on kuitenkin ihan spesifisti mainittu: "Etkö omista vielä PS5-konsolia? Lisää Bugsnax pelikirjastoosi, se pysyy tallessa niin kauan kuin olet PS Plus -jäsen.".
Hyvin toimi minulla tämä ohje, vaikka on tällä hetkellä vain PS4 käytössä.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 181
Ei saa claimattua. En tiedä saisko sillon jos on kerran kirjautunu ps5:llä sisään ja sen laitteen "merkkaa omaksi päälaitteeksi". Ite oon jo appilla koittanu claimata bugsnaxia ja ei onnistu. Heittää tällasta erroria. Also niitä ps+ collection pelejä ei voi claimata ilman vitosta. Vaikka täällä kovasti yks tyyppi yritti väittää, että olen väärässä.
Saa claimattua Bugsnaxin. Itsekkin otin viime viikolla ihan selaimen kautta talteen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 767
Vittu mitä paskaa tän laitoksen saaminen kyllä on!! :mad: Sekään ei kerro mitään tässä sirkuksessa et saat koneen ostoskoriin, maksettua ja saat vahvistuksen postiin!

”Hei xxx

Ikävä kyllä yksi tai useampi tuote tilauksestasi on poistettu tavarantoimittajamme valikoimasta, emmekä saa tuotetta enää varastoomme. Tuote on tämän vuoksi poistettu tilauksestasi.

Tilausnumero: xxxxxxxx

Koskee seuraavaa/seuraavia tuotetta/tuotteita:
3047458513Hardware - Playstation 5
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
68
Vittu mitä paskaa tän laitoksen saaminen kyllä on!! :mad: Sekään ei kerro mitään tässä sirkuksessa et saat koneen ostoskoriin, maksettua ja saat vahvistuksen postiin!

”Hei xxx

Ikävä kyllä yksi tai useampi tuote tilauksestasi on poistettu tavarantoimittajamme valikoimasta, emmekä saa tuotetta enää varastoomme. Tuote on tämän vuoksi poistettu tilauksestasi.

Tilausnumero: xxxxxxxx

Koskee seuraavaa/seuraavia tuotetta/tuotteita:
3047458513Hardware - Playstation 5
Näkykö sulla siellä että varaston vastaanottama tilauksessa aikaisemmin?
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
729
Vittu mitä paskaa tän laitoksen saaminen kyllä on!! :mad: Sekään ei kerro mitään tässä sirkuksessa et saat koneen ostoskoriin, maksettua ja saat vahvistuksen postiin!

”Hei xxx

Ikävä kyllä yksi tai useampi tuote tilauksestasi on poistettu tavarantoimittajamme valikoimasta, emmekä saa tuotetta enää varastoomme. Tuote on tämän vuoksi poistettu tilauksestasi.

Tilausnumero: xxxxxxxx

Koskee seuraavaa/seuraavia tuotetta/tuotteita:
3047458513Hardware - Playstation 5
Jep, mutta tuohan on ihan perus tilatessa hyviä tarjouksia, tai hintavirheen vuoksi peruttuja. Harmi homma ja pettymys ostajalle. Valitettavasti kaikilla ei toimi yhtä hyvin kuin Gigantilla, jossa taitaa aina tulla error maksaessa, jos ei sulle riittänyt. Monet siitäki suuttuu, mutta parempihan se on silleen kuin noin.
 
Liittynyt
22.10.2020
Viestejä
27
Itsellä sama peruutus sähköpostilla cdonista. Tilausvahvistus tuli 15:45, muiltakin foorumeilta katsottuna uskoisin olleeni ensimmäisiä tiistain tilaajia. Oma tilaus ei koskaan käynyt varaston vastaanottama -tilassa. Ehkä syy se että hätäpäissäni valitsin laskun maksuvaihtoehdoista.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
62
Kyllä mä sain ainakin Bugsnaxin napattua talteen sillä selaimen linkillä, minkä joku täällä joskus jakoi. PS4:n omistan mutten vitosta. Moni muu myös kuittasi napanneensa sen silloin. En tosin tiedä, että pitääkö PS-tilille kirjautua kerran konsolin kautta ennenkuin se alkaa toimimaan kunnolla. Ainakin Nintendolla oli tuollainen hölmö homma, että uusi tili ei antanut heti ostaa selaimella Nintendo eShopin pelejä vaan piti ensin kirjautua tiliin konsolilla. Jäi tuon takia kerran alennuspeli ostamatta heidän nettikaupastaan, kun itse konsoli oli vielä postissa matkalla.

Saattekos täältä napattua sen pelin: Tässä kuussa PlayStation Plus -palvelussa | Kuukauden pelit, alennukset ja muut edut jäsenille? Siellä on kuitenkin ihan spesifisti mainittu: "Etkö omista vielä PS5-konsolia? Lisää Bugsnax pelikirjastoosi, se pysyy tallessa niin kauan kuin olet PS Plus -jäsen.".
Hmmmm minkähän takia mulla heittää tota erroria appin kautta. Mä kyl tosiaan möin jo oman ps4. Pitääpä koittaa tänään selaimella, että onko se sitten vaan sitä kautta mahdollinen.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Powerin yllätyserästä ostettu digital edition muuttanu statuksen tänään:
TILAUS KÄSITELTY JA VALMIINA PAKATTAVAKSI.

Lukee kummiskin että odotetaan saapuvan 15.12 varastoon niin en uskalla hengitystä pidättää
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
356
Itsellä sama peruutus sähköpostilla cdonista. Tilausvahvistus tuli 15:45, muiltakin foorumeilta katsottuna uskoisin olleeni ensimmäisiä tiistain tilaajia. Oma tilaus ei koskaan käynyt varaston vastaanottama -tilassa. Ehkä syy se että hätäpäissäni valitsin laskun maksuvaihtoehdoista.
15.49 vahvistuksella mennään, lasku maksutapana ja varaston vastaanottama. Uskon silti että peruutus kilahtaa hetkenä minä hyvänsä.
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
4
15.49 vahvistuksella mennään, lasku maksutapana ja varaston vastaanottama. Uskon silti että peruutus kilahtaa hetkenä minä hyvänsä.
Minulla on 15.42 vahvistus, lasku myös maksutapana ja varaston vastaanottama. Asiakaspalvelu vastasi eilen kun kysyin koska toimitetaan että postittaisivat tänään tai viimeistään perjantaina. Mutta tuosta Prisman sekoilusta oppineena en kyllä usko ennenkuin näen paketin itse postissa..
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
3
Kyselin kärkkäiseltä heidän toimituksistaan kun tilausvahvistuksessa luki, että tilatut tuotteet voidaan joko toimittaa heidän tai tavarantoimittaja varastosta. Erona näillä oli siinä missä vaiheessa tilauksen lähtemisestä saa ilmoituksen. Omasta varastosta tuotteen lähtiessä ja toimittajan tuotteen lähtiessä/saapuessa. Sieltä vastattiin että konsolit toimitettaisiin ensiksi heidän verkkokaupan varastoon ja sieltä asiakkaille. Voisi luulla että konsolit tulisivat heillekin viimeistään siinä vaiheessa kun niitä toimitetaan muille kaupoille.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
Mulla lukee et varastossa. Soitin sinne ja sanottiin 4.12 tulis mulle just toi levyllinen malli.
Mulle kans puhuttiin eilen jotain tuosta 4.12 päivästä, mutta asiakaspalvelija sanoi että pitää muistaa että se on vain arvio.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 439
Viestejä
4 199 518
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom