Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko postikin ruvennut raatamaan hommia lauantaisin? Seuranta päivittyi juuri "Kuljetuksessa 21.11.2020 08:45 Lähetys on lajiteltu. Seinäjoki"
Jos hyvin käy niin voi olla tänään perillä. Eikös matkahuolto kuljeta paketteja lauantaisin myös?
O. Tietyillä paikkakunnilla. Oma kokemus postista tältä syksyltä on sellanen et jos näkyy "kuljetuksessa" status niin se on sit parin tunnin päästä perillä ja noudettavissa. Tää tosin PK-seudulla, et täällä mahdollisesti pikkasen nopeemmin liikkuu ne kuljetukset kun etäisyydetkin aika pieniä.Onko postikin ruvennut raatamaan hommia lauantaisin? Seuranta päivittyi juuri "Kuljetuksessa 21.11.2020 08:45 Lähetys on lajiteltu. Seinäjoki"
Onpas mukava ylläri jos tänään saapuu perille Tosin paketti menossa härmään ja itse olen viikonloppua vanhempien luona viettämässä seinäjoen liepeillä Joutuukohan tässä lähtemään illaksi kotiinO. Tietyillä paikkakunnilla. Oma kokemus postista tältä syksyltä on sellanen et jos näkyy "kuljetuksessa" status niin se on sit parin tunnin päästä perillä ja noudettavissa. Tää tosin PK-seudulla, et täällä mahdollisesti pikkasen nopeemmin liikkuu ne kuljetukset kun etäisyydetkin aika pieniä.
Joku varmaan mussuttais tähän jotain et aikuinen mies pystyy viikonlopun yli odottamaan. Ite tosin oon sitä mieltä et sinne vanhemmille kerkee kyllä myöskin myöhemminkin, ellei sillä nyt ihan kuolinvuoteella olla. Missä tapauksessa se pleikkari tuskin muutenkaan olis mielessä. Sanosin ite et nähää joskus toiste, konsoleita tulee vaan 6-7v välein.Onpas mukava ylläri jos tänään saapuu perille Tosin paketti menossa härmään ja itse olen viikonloppua vanhempien luona viettämässä seinäjoen liepeillä Joutuukohan tässä lähtemään illaksi kotiin
Mussuttajat mussuttaa vaikka mitä tekis. Johan eilisestä asti on vanhempien nurkkissa lojuttu Usein viikonloppuna tulee muutenkin käytyä.Joku varmaan mussuttais tähän jotain et aikuinen mies pystyy viikonlopun yli odottamaan. Ite tosin oon sitä mieltä et sinne vanhemmille kerkee kyllä myöskin myöhemminkin, ellei sillä nyt ihan kuolinvuoteella olla. Missä tapauksessa se pleikkari tuskin muutenkaan olis mielessä. Sanosin ite et nähää joskus toiste, konsoleita tulee vaan 6-7v välein.
Meinasin jo luopua toivosta, kun eilen klo 17 mennessä ei ollu kuulunu mitään Powerista ja eilen oli seurannan mukaan vielä Ruotsissa kone, mutta sitten tulikin ilmoitus ja laukkasin paikalliseen hakemaan omani.
Eipä tuo postin toimituskaan sen nopeampi omien kokemusteni mukaan ole ollutOlispa ehtiny gigantin aamuruuhkassa funtsia kuljetusmuotoja, tavallinen matkahuoltopaketti ei oo kiireisen valinta
Digi tilattu dna:lta 19.9. mitään viestiä ei ole tullut tilausvahvistuksen jälkeen.DNA kertoo sivuillaan, että toisesta erästä koneen saaville on lähetetty viestiä. Miten myöhään tilanneille tuolta on nyt tullut viesti? Itse tilasin 24.9. eikä ole kuulunut mitään. Levyasemallinen versio tilattuna.
Olispa ehtiny gigantin aamuruuhkassa funtsia kuljetusmuotoja, tavallinen matkahuoltopaketti ei oo kiireisen valinta
Itse en katsonut edes mihin olin tilannut paketin kun vasta tilausvahvistuksesta onneksi oli oikean kaupungin sentään automaattisesti valinnutOlispa ehtiny gigantin aamuruuhkassa funtsia kuljetusmuotoja, tavallinen matkahuoltopaketti ei oo kiireisen valinta
Eikö näissä kaupoissa tuotetta varata ollenkaan kun se viedään ostoskoriin? Aika outoa jos kiirehtimällä maksamaan voit viedä jonkun muun tuotteen ostoskorista pois.Sama. Oli vaan kauhea kiire saada se konsoli sieltä ulos ennen kuin kaikki menevät, niin lähti sitten perus postipakettina.
Itsellä oli pika valittuna ja vasta viime yönä tapahtui yhtään mitään. Nyt on kuljetuksessa.Hmm, onpas hermoja raastavaa kun itsellä on Gigantin klo 9 erän lähetys edelleen MH-seurannassa "Odotamme lähetystä kuljetettavaksi " Ja Gigantissa "Odottaa käsittelyä". Kun kerran klo 12 eräläisillä joillain on jo edistymistä tapahtunut. Kaikenlaista kauhuskenaariota vilisee päässä. Onko kellään muilla ysin eräläisillä joilla MH kuljettajana edelleen paketti liikkumatta? Jos oikein muistan niin toimitustapa oli tosin MH normaali, oliko muilla pika-vaihtoehto valittuna?
Eikö näissä kaupoissa tuotetta varata ollenkaan kun se viedään ostoskoriin? Aika outoa jos kiirehtimällä maksamaan voit viedä jonkun muun tuotteen ostoskorista pois.
Eikö näissä kaupoissa tuotetta varata ollenkaan kun se viedään ostoskoriin? Aika outoa jos kiirehtimällä maksamaan voit viedä jonkun muun tuotteen ostoskorista pois.
Mistä tulossa ja koska tilattu?Nyt on oma tilaus päivittynyt. Näköjään liikkuu mukavasti hitaallakin postilla (lupaus oli 4-7 pv) kun lupaillaan että konsoli olisi täällä jo maanantaina.
Mistä tulossa ja koska tilattu?
Hmm, onpas hermoja raastavaa kun itsellä on Gigantin klo 9 erän lähetys edelleen MH-seurannassa "Odotamme lähetystä kuljetettavaksi " Ja Gigantissa "Odottaa käsittelyä". Kun kerran klo 12 eräläisillä joillain on jo edistymistä tapahtunut. Kaikenlaista kauhuskenaariota vilisee päässä. Onko kellään muilla ysin eräläisillä joilla MH kuljettajana edelleen paketti liikkumatta? Jos oikein muistan niin toimitustapa oli tosin MH normaali, oliko muilla pika-vaihtoehto valittuna?
Itellä tulossa prisman klo 9 erästä postilla ja jumittaa tilassa ”lähetys ei ole vielä saapunut postille”Sama juttu, ysin erästä sain ja matkahuollon mukaan ei ole liikkunut mihinkään.
Turussa ei ainakaan vielä mitään.Onko kukaan saanut vielä cittarista konsolia? Odotin jo eiliseksi, kun Helsinkiin on tulossa, mutta ei.
Sähköpostissa sanoivat, että viimeistään ensi viikon alussa, niin pieni toivonkipinä heräsi.No citymarkettihan alunperinkin ilmoitti että niissä alkaa toimitukset aikaisintaan viikolla 48 niin ei niitä nyt olis voinutkaan vielä saada.
Jaahas. No sitten ei tarvitse kyllä odottaa omaa konetta edes kolmannesta erästä. Tuo BD asemalla varustettu kuitenkin käsittääkseni aika paljon suositumpi kun digital edition.Digi tilattu dna:lta 19.9. mitään viestiä ei ole tullut tilausvahvistuksen jälkeen.
Jep samaa mieltä. Jos näinkin yksinkertainen asia tuo iloa muuten niin pimeään syksyyn plus koronarajoituksiin niin eiköhän tämä ole joka pennin arvoista.Kai sitä nyt jostain saa iloita ja hypettää näin harmaan syksyn ja korona-ajan keskellä?
Minulla jumi siinä myös eiliseen iltaan asti, sitten lähti paketti liikkeelle. Aspassa sanoivat että "(20.11.2020 klo 9.16.39): Kyllä varmasti tänään tai viimeistään maanantaina liikkuu eteenpäin." Minulla tilattu siis Prisman 9 erästä, tilausvahvistus 9:10.Itellä tulossa prisman klo 9 erästä postilla ja jumittaa tilassa ”lähetys ei ole vielä saapunut postille”
Omaan kaupunkiin tuli paketti MH:n kautta ja iloisena rupesin kärkkymään viestiä, mutta hemmetin matkahuolto on kiinni koko viikonlopun. Nyt pääsee ärräpäitä
Ei oo omaa näkyny, pitäs kans tulla ärrälle. Oliko pikapaketti?Gigantista torstaina n. 9:05 tilattu PS5 noudettu juuri R-kioskilta! Nopeaa toimintaa.
Kyllä se vähän näyttäis vaikuttavan. Mutta niinhän sen pitäiskin. Toinen on asuinpaikka.Sain omani tänään klo 10 ärrälle noudettavaksi matkahuollolla. En tiiä vaikuttaako se että oli se joku matkahuolto premium hommattuna kuljetukseksi.
Hyvitykseksi mistä?Oletteko saaneet Prismasta hyvitykseksi lahjakorttia ja jos kyllä niin minkä arvosia?
Hyvitykseksi mistä?