PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
21.11.2020
Viestejä
18
DNA kertoo sivuillaan, että toisesta erästä koneen saaville on lähetetty viestiä. Miten myöhään tilanneille tuolta on nyt tullut viesti? Itse tilasin 24.9. eikä ole kuulunut mitään. Levyasemallinen versio tilattuna.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.04.2017
Viestejä
472


Jos hyvin käy niin voi olla tänään perillä. Eikös matkahuolto kuljeta paketteja lauantaisin myös?
Onko postikin ruvennut raatamaan hommia lauantaisin? Seuranta päivittyi juuri "Kuljetuksessa 21.11.2020 08:45 Lähetys on lajiteltu. Seinäjoki" :kahvi:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 700
Onko postikin ruvennut raatamaan hommia lauantaisin? Seuranta päivittyi juuri "Kuljetuksessa 21.11.2020 08:45 Lähetys on lajiteltu. Seinäjoki" :kahvi:
O. Tietyillä paikkakunnilla. Oma kokemus postista tältä syksyltä on sellanen et jos näkyy "kuljetuksessa" status niin se on sit parin tunnin päästä perillä ja noudettavissa. Tää tosin PK-seudulla, et täällä mahdollisesti pikkasen nopeemmin liikkuu ne kuljetukset kun etäisyydetkin aika pieniä.
 
Liittynyt
12.04.2017
Viestejä
472
O. Tietyillä paikkakunnilla. Oma kokemus postista tältä syksyltä on sellanen et jos näkyy "kuljetuksessa" status niin se on sit parin tunnin päästä perillä ja noudettavissa. Tää tosin PK-seudulla, et täällä mahdollisesti pikkasen nopeemmin liikkuu ne kuljetukset kun etäisyydetkin aika pieniä.
Onpas mukava ylläri jos tänään saapuu perille:giggle: Tosin paketti menossa härmään ja itse olen viikonloppua vanhempien luona viettämässä seinäjoen liepeillä:kahvi: Joutuukohan tässä lähtemään illaksi kotiin:nb:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 700
Onpas mukava ylläri jos tänään saapuu perille:giggle: Tosin paketti menossa härmään ja itse olen viikonloppua vanhempien luona viettämässä seinäjoen liepeillä:kahvi: Joutuukohan tässä lähtemään illaksi kotiin:nb:
Joku varmaan mussuttais tähän jotain et aikuinen mies pystyy viikonlopun yli odottamaan. Ite tosin oon sitä mieltä et sinne vanhemmille kerkee kyllä myöskin myöhemminkin, ellei sillä nyt ihan kuolinvuoteella olla. Missä tapauksessa se pleikkari tuskin muutenkaan olis mielessä. Sanosin ite et nähää joskus toiste, konsoleita tulee vaan 6-7v välein.
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
748
Meinasin jo luopua toivosta, kun eilen klo 17 mennessä ei ollu kuulunu mitään Powerista ja eilen oli seurannan mukaan vielä Ruotsissa kone, mutta sitten tulikin ilmoitus ja laukkasin paikalliseen hakemaan omani. :drool:
 
Liittynyt
12.04.2017
Viestejä
472
Joku varmaan mussuttais tähän jotain et aikuinen mies pystyy viikonlopun yli odottamaan. Ite tosin oon sitä mieltä et sinne vanhemmille kerkee kyllä myöskin myöhemminkin, ellei sillä nyt ihan kuolinvuoteella olla. Missä tapauksessa se pleikkari tuskin muutenkaan olis mielessä. Sanosin ite et nähää joskus toiste, konsoleita tulee vaan 6-7v välein.
Mussuttajat mussuttaa vaikka mitä tekis. Johan eilisestä asti on vanhempien nurkkissa lojuttu:rofl: Usein viikonloppuna tulee muutenkin käytyä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Meinasin jo luopua toivosta, kun eilen klo 17 mennessä ei ollu kuulunu mitään Powerista ja eilen oli seurannan mukaan vielä Ruotsissa kone, mutta sitten tulikin ilmoitus ja laukkasin paikalliseen hakemaan omani. :drool:
Misä päin maailmaa vaikutat? Omani sain verkkiksestä heti julkkarina, mutta kaverille luvattu kappale matkaa vielä Ruotsista kohti Oulun Kaakkurin Poweria.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
59
Olispa ehtiny gigantin aamuruuhkassa funtsia kuljetusmuotoja, tavallinen matkahuoltopaketti ei oo kiireisen valinta
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
627
DNA kertoo sivuillaan, että toisesta erästä koneen saaville on lähetetty viestiä. Miten myöhään tilanneille tuolta on nyt tullut viesti? Itse tilasin 24.9. eikä ole kuulunut mitään. Levyasemallinen versio tilattuna.
Digi tilattu dna:lta 19.9. mitään viestiä ei ole tullut tilausvahvistuksen jälkeen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Olispa ehtiny gigantin aamuruuhkassa funtsia kuljetusmuotoja, tavallinen matkahuoltopaketti ei oo kiireisen valinta
Itse en katsonut edes mihin olin tilannut paketin kun vasta tilausvahvistuksesta :D onneksi oli oikean kaupungin sentään automaattisesti valinnut
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
27
Sama. Oli vaan kauhea kiire saada se konsoli sieltä ulos ennen kuin kaikki menevät, niin lähti sitten perus postipakettina.
Eikö näissä kaupoissa tuotetta varata ollenkaan kun se viedään ostoskoriin? Aika outoa jos kiirehtimällä maksamaan voit viedä jonkun muun tuotteen ostoskorista pois.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
21
Hmm, onpas hermoja raastavaa kun itsellä on Gigantin klo 9 erän lähetys edelleen MH-seurannassa "Odotamme lähetystä kuljetettavaksi " Ja Gigantissa "Odottaa käsittelyä". Kun kerran klo 12 eräläisillä joillain on jo edistymistä tapahtunut. Kaikenlaista kauhuskenaariota vilisee päässä. Onko kellään muilla ysin eräläisillä joilla MH kuljettajana edelleen paketti liikkumatta? Jos oikein muistan niin toimitustapa oli tosin MH normaali, oliko muilla pika-vaihtoehto valittuna?
 
Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
71
Täällä myös odottaa Matkohuollon lähetystä kuljetettavaksi Gigantin 9 erästä tilattu. Gigantin sivulla tila muuttunut "lähetetty".
Varmaan merirosvot kaapanneet ruotsista tulevan laivan.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
13
Hmm, onpas hermoja raastavaa kun itsellä on Gigantin klo 9 erän lähetys edelleen MH-seurannassa "Odotamme lähetystä kuljetettavaksi " Ja Gigantissa "Odottaa käsittelyä". Kun kerran klo 12 eräläisillä joillain on jo edistymistä tapahtunut. Kaikenlaista kauhuskenaariota vilisee päässä. Onko kellään muilla ysin eräläisillä joilla MH kuljettajana edelleen paketti liikkumatta? Jos oikein muistan niin toimitustapa oli tosin MH normaali, oliko muilla pika-vaihtoehto valittuna?
Itsellä oli pika valittuna ja vasta viime yönä tapahtui yhtään mitään. Nyt on kuljetuksessa.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
14
Eikö näissä kaupoissa tuotetta varata ollenkaan kun se viedään ostoskoriin? Aika outoa jos kiirehtimällä maksamaan voit viedä jonkun muun tuotteen ostoskorista pois.
Mmm.. en osaa sanoa kun olen niin tietämätön näistä. Ehkä kiirehtisin turhaan.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
50
Onko monikin Gigantin klo 12 erästä saamassa pleikkaria jouluksi?
Aika satunnaisotannalla vissiin menee että milloin sen saa vaikka olisi klo 9:n erästäkin napannut.

Eikö näissä kaupoissa tuotetta varata ollenkaan kun se viedään ostoskoriin? Aika outoa jos kiirehtimällä maksamaan voit viedä jonkun muun tuotteen ostoskorista pois.
Itsellä ainakin kului ostoskorissa raastavan pitkä aika täytellä kaikki tiedot ja hyväksyä maksut pankista ja silti sain tilauksen läpi.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
14
Nyt on oma tilaus päivittynyt. Näköjään liikkuu mukavasti hitaallakin postilla (lupaus oli 4-7 pv) kun lupaillaan että konsoli olisi täällä jo maanantaina.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
31
Hmm, onpas hermoja raastavaa kun itsellä on Gigantin klo 9 erän lähetys edelleen MH-seurannassa "Odotamme lähetystä kuljetettavaksi " Ja Gigantissa "Odottaa käsittelyä". Kun kerran klo 12 eräläisillä joillain on jo edistymistä tapahtunut. Kaikenlaista kauhuskenaariota vilisee päässä. Onko kellään muilla ysin eräläisillä joilla MH kuljettajana edelleen paketti liikkumatta? Jos oikein muistan niin toimitustapa oli tosin MH normaali, oliko muilla pika-vaihtoehto valittuna?
Sama juttu, ysin erästä sain ja matkahuollon mukaan ei ole liikkunut mihinkään.
 
Liittynyt
19.03.2019
Viestejä
38
Onko kukaan saanut vielä cittarista konsolia? Odotin jo eiliseksi, kun Helsinkiin on tulossa, mutta ei.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 325
No citymarkettihan alunperinkin ilmoitti että niissä alkaa toimitukset aikaisintaan viikolla 48 niin ei niitä nyt olis voinutkaan vielä saada.
 
Liittynyt
19.03.2019
Viestejä
38
No citymarkettihan alunperinkin ilmoitti että niissä alkaa toimitukset aikaisintaan viikolla 48 niin ei niitä nyt olis voinutkaan vielä saada.
Sähköpostissa sanoivat, että viimeistään ensi viikon alussa, niin pieni toivonkipinä heräsi.
 
Liittynyt
21.11.2020
Viestejä
18
Digi tilattu dna:lta 19.9. mitään viestiä ei ole tullut tilausvahvistuksen jälkeen.
Jaahas. No sitten ei tarvitse kyllä odottaa omaa konetta edes kolmannesta erästä. Tuo BD asemalla varustettu kuitenkin käsittääkseni aika paljon suositumpi kun digital edition.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
17
Kai sitä nyt jostain saa iloita ja hypettää näin harmaan syksyn ja korona-ajan keskellä?
Jep samaa mieltä. Jos näinkin yksinkertainen asia tuo iloa muuten niin pimeään syksyyn plus koronarajoituksiin niin eiköhän tämä ole joka pennin arvoista.
@MeriHoo jos sua ei ps5 tilaus-spekulointi kiinnosta niin lienee kaikille parempi olla lukematta/kommentoimatta tätä keskustelua...
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
11
Itellä tulossa prisman klo 9 erästä postilla ja jumittaa tilassa ”lähetys ei ole vielä saapunut postille”
Minulla jumi siinä myös eiliseen iltaan asti, sitten lähti paketti liikkeelle. Aspassa sanoivat että "(20.11.2020 klo 9.16.39): Kyllä varmasti tänään tai viimeistään maanantaina liikkuu eteenpäin." Minulla tilattu siis Prisman 9 erästä, tilausvahvistus 9:10.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
738
Gigantti 9:02 tilausvahvistus ja ei ole liikkunut mihinkään vielä. Ei se minua sinänsä haittaa.
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
332
Minulla lähti peli matkaan, jonka tilasin siis samassa tilauksessa Gigantin 2. erästä. Tilausvahvistus 12:03, aika rajalla siis taitaa oma tilaus olla, kun useampi 12:01 - 12:02 tilannut saanut jo konsolin liikkeelle :D Noooh ei hätää, tarkoittanee että seuraavasta erästä joka Gigantille tulee taitaa itselle sitten pleikkari tulla!

Peli tulee näköjään Ruotsin varastolta.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
13
Omaan kaupunkiin tuli paketti MH:n kautta ja iloisena rupesin kärkkymään viestiä, mutta hemmetin matkahuolto on kiinni koko viikonlopun. Nyt pääsee ärräpäitä :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
837
Omaan kaupunkiin tuli paketti MH:n kautta ja iloisena rupesin kärkkymään viestiä, mutta hemmetin matkahuolto on kiinni koko viikonlopun. Nyt pääsee ärräpäitä :D
Sama täällä. Nooo, toisaalta maanantaista alkaen sitten se n. 7v aikaa hakata tattia. :D
 
Liittynyt
29.04.2020
Viestejä
7
Sain omani tänään klo 10 ärrälle noudettavaksi matkahuollolla. En tiiä vaikuttaako se että oli se joku matkahuolto premium hommattuna kuljetukseksi.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
738
Sain omani tänään klo 10 ärrälle noudettavaksi matkahuollolla. En tiiä vaikuttaako se että oli se joku matkahuolto premium hommattuna kuljetukseksi.
Kyllä se vähän näyttäis vaikuttavan. Mutta niinhän sen pitäiskin. Toinen on asuinpaikka.
 
Liittynyt
23.10.2020
Viestejä
107
Tätä juuri tarkoitin. Sain itse Prismalta viestin tilauksen viivästymisestä ja ajattelin että auttaisi jos tietäisi onko muut saaneet lahjakortteja jos Prisma ei meinaa minulle sellaista myöntää.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
27
Vähän outoa lukea näistä hyvityksistä sun muista täällä. Jos ette ennakkotilanneet ja olette saaneet konsolin näistä julkaisupäivän "arvonnoista" niin olkaahan erittäin tyytyväisiä siihen. Tuhannet jäivät ilman vaikka olivat tekemässä samaa kuin te - ehkä jopa aikaisemminkin, mutta arpaonni osui teille. Harmittaahan kaiki viivästely, mutta teille se on päiviä ja muille ehkä kuukausia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 634
Viestejä
4 287 973
Jäsenet
71 706
Uusin jäsen
mäkkis12

Hinta.fi

Ylös Bottom