PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Kai se sitte vaan on pakkomielle joillekin omistaa se uusin nyt heti, jos on valmis maksamaan törkeää ylihintaa. Ei tuo pelikirjastokaan vielä päätä huimaa. Sen takia itselläkin jääny vielä muutamat tilaisuudet tilata käyttämättä.
Lomat ohi, sateet alkaneet niin konsolia menee taas kaupaksi.
 
Liittynyt
21.07.2020
Viestejä
23
Ei niitä näytä olevan varastossa vaikka tuolla kamppikseksessa lukee näin pari tuntia myöhemminkin et toimitus 2-3 päivässä:
Onko mitään tietoa tullut toimituksesta? Kysyin telian aspasta niin tosiaan sieltä sanottiin että tuotetta ei ole varastossa. Ihme kusetusta taas tuo 2-3 päivän toimitus. Itsellä myös tuossa ”Odottaa varaston täydennystä” tilassa.
 
Liittynyt
17.09.2019
Viestejä
51
Onko mitään tietoa tullut toimituksesta? Kysyin telian aspasta niin tosiaan sieltä sanottiin että tuotetta ei ole varastossa. Ihme kusetusta taas tuo 2-3 päivän toimitus. Itsellä myös tuossa ”Odottaa varaston täydennystä” tilassa.
Mulle sanottiin, että tilasin just siinä kohtaa kun varasto oli loppu ja saldo ei ehtinyt päivittymään... Haiskahtaa hiemaisen. Mihin aikaan sulla tuli tilausvahvistus?
 
Liittynyt
21.07.2020
Viestejä
23
Mulle sanottiin, että tilasin just siinä kohtaa kun varasto oli loppu ja saldo ei ehtinyt päivittymään... Haiskahtaa hiemaisen. Mihin aikaan sulla tuli tilausvahvistus?
Minä tilasin 18.8 3:23 ja tilausvahvistus tuli 3:25. Aamulla tuli sitten 9 aikaan että kiitos tilauksesta ja tässä linkki uuteen tilausseurantaan. Mites siellä?
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Minä tilasin 18.8 3:23 ja tilausvahvistus tuli 3:25. Aamulla tuli sitten 9 aikaan että kiitos tilauksesta ja tässä linkki uuteen tilausseurantaan. Mites siellä?
17.8 klo 20.23 tullu tilausvahvistus ja varastossa niitä väitti olevan vielä puolilta öin. Mut jo pari tuntia ennen sitä mulla oli seurantakoodi ja siellä luki toi et odottaa täydennystä. Eli täysin huijausta.
 
Liittynyt
21.07.2020
Viestejä
23
17.8 klo 20.23 tullu tilausvahvistus ja varastossa niitä väitti olevan vielä puolilta öin. Mut jo pari tuntia ennen sitä mulla oli seurantakoodi ja siellä luki toi et odottaa täydennystä. Eli täysin huijausta.
Joo kun eihän telialla saa tuotetta edes laitettua ostoskoriin jos siellä ei sitä ole. Ihan normisti meni tilaus loppuun asti ja näytti että tavaraa on, ilmeisesti sitä nyt ei olekaan ‍…. Ja huomenna kuulema rupeavat laittamaan yv viestejä tilauksen kulusta eli tod.näk siitä miten paljon toimitus viivästyy
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
131
17.8 klo 20.56 tuli tilausvahvistus Telialta. Laitoin aspaan äsken viestiä josta vastaus

Valitettavasti tuotetta ei ole riittänyt kaikille tilanneille. Telia.fi nettikaupan varastosaldo kun ei ole reaaliaikainen. Tällä hetkellä ei ole tietoa milloin tuotetta saadaan lisää.
 
Liittynyt
15.03.2021
Viestejä
5
Saiko kukaan tuosta Telian 100kpl erästä konsolia, vai valehteleeko Telia riittävyydestä? Eilen aspan kanssa jutelleena sain käsityksen ettei heillä ole ollutkaan konsolia varastossa.
 
Liittynyt
21.07.2020
Viestejä
23
Saiko kukaan tuosta Telian 100kpl erästä konsolia, vai valehteleeko Telia riittävyydestä? Eilen aspan kanssa jutelleena sain käsityksen ettei heillä ole ollutkaan konsolia varastossa.
Tämmöisen kuvan minäkin sain kun juttelin, 100kpl ollut varastossa mutta kukaan ei ilmeisesti ole mitään saanut..ihme touhua.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Pakko tulla kommentoimaan miltein asian tiimoilta. Näin Telia hoiti myös RTX 3080 tilauksia. Näköjään samanlainen sekoilu jatkuu pleikkareiden kanssa....
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
En näe kaikkia keskusteluita, kun olen jotkut jättänyt huomioimatta, mutta ilmeisesti keskustellaan näistä "1 per asiakas" -rajoituksista.

Ei ne pidä paikkaansa missään, valitettavasti. Joku kehuskeli ostaneensa Powerilta tällä viikolla 3 konetta, aiemmalla kerralla 5. Kunhan yrittävät trokareita pelotella. Jollain oli Torissa myynnissä kaksi tämän viikon Telian tarjouskoneita, ilmeisesti.

Ei noille kannata liiemmin ajatuksia uhrata tai hampaita kiristellä, turhaa touhua.
 
Liittynyt
21.07.2020
Viestejä
23
En näe kaikkia keskusteluita, kun olen jotkut jättänyt huomioimatta, mutta ilmeisesti keskustellaan näistä "1 per asiakas" -rajoituksista.

Ei ne pidä paikkaansa missään, valitettavasti. Joku kehuskeli ostaneensa Powerilta tällä viikolla 3 konetta, aiemmalla kerralla 5. Kunhan yrittävät trokareita pelotella. Jollain oli Torissa myynnissä kaksi tämän viikon Telian tarjouskoneita, ilmeisesti.

Ei noille kannata liiemmin ajatuksia uhrata tai hampaita kiristellä, turhaa touhua.
Niin tai lähinnä tässä kysellyt että onko porukka ylipäätään saanut tuolta telialta mitään pihalle.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
455
Tilasin tuon Telian bundlen 17.8.2021 klo 20.17 ja tänään saapui lähipostiin
 
Liittynyt
15.03.2021
Viestejä
5
Tilasin tuon Telian bundlen 17.8.2021 klo 20.17 ja tänään saapui lähipostiin
Hienoa kuulla, että laitteita on saatu. Mielipahaa aiheuttanut ongelma oli ettei Telian tilausjärjestelmä estänyt 100kpl:n ylimeneviä tilauksia -ilmeisesti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Tilasin tuon Telian bundlen 17.8.2021 klo 20.17 ja tänään saapui lähipostiin
Ok 21:12 oli sitten vissiin liian myöhään.

Jos nyt historia on tae tulevaisuudesta niin Telia ei inffoa yhtään mitään minkään suhteen. Eli pitänee itse laittaa sinne viestiä, että rahat takaisin. Ei sitä tiedä koska saavat seuraavia enkä ite viite pitää euroja siellä sisällä.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Nyt mulle tuli taas telialta tekstiviestinä:

Kiitos tilauksestasi! Nyt pääset testaamaan uutta tilausseurantaamme osoitteessa https://tilaukseni.telia.fi/o/xxxxxxxxxxxxxxxxxxx . Tilausseuranta on käytössä 2 kk ajan toimituksesta. T. Telia
Sit menin katsomaan ja nyt lukee:
Määrä 1
Arvioitu toimituspäivä 25.08.2021
Tila
Eli tila on tyhjänä, ei siis ole toimitettu, mutta arvio toimituksesta olisi silti jo ylihuomenna.
Kun edellinen viesti sieltä oli:
Hei, kiitos tilauksestasi, xxxxxx, PlayStation 5 digital edition . Valitettavasti tuotteiden toimitus on suuren kysynnän vuoksi viivästynyt ja tilauksesi saadaan toimitukseen arviolta viikolla 36. Pahoittelemme viivettä ja toivomme, että muutoksesta ei aiheudu sinulle haittaa. Saat ilmoituksen, kun tilauksesi on lähetetty. Asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse numerossa 020 690 400 (mpm/pvm) ma-pe 8-18 tai osoitteessa telia.fi/24 T. Telia
 
Liittynyt
23.08.2021
Viestejä
8
Tänään kyselin verkkiksen chatissa omasta digital edition tilauksestani jonka tein 14.12.2020. Vastattiin että 1000 tilausta vielä ennen minua jonossa.
 
Liittynyt
21.07.2020
Viestejä
23
Nyt mulle tuli taas telialta tekstiviestinä:



Sit menin katsomaan ja nyt lukee:


Eli tila on tyhjänä, ei siis ole toimitettu, mutta arvio toimituksesta olisi silti jo ylihuomenna.
Kun edellinen viesti sieltä oli:
Minulle tuli kns tämä viesti missä toimitus arviolta viikolla 36 mutta mitään uutta viestiä ei ole nyt tullut.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Tuota Telian tarjousta ei tosiaan sitten löydä mistään netistä. Vain niille, jotka saa Telialta myyntipuhelun tai lähtee käymään fyysisessä liikkeessä.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
72
Jos jotain kiinnostaa niin Telialta tuli mielenkiintoinen tarjous.
Kiitos vinkistä! Ei tosiaan netistä saa suoraan, mutta Telia kaupassa tai Express pisteellä vierailemalla onnistuu. Itse kävin juuri ja perjantaina on arvioitu PS5:n toimituspäivä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
75
Kiitos vinkistä! Ei tosiaan netistä saa suoraan, mutta Telia kaupassa tai Express pisteellä vierailemalla onnistuu. Itse kävin juuri ja perjantaina on arvioitu PS5:n toimituspäivä.
Minkölaisia liittymiä tuohon oli ehdolle tarjolla? Riittääkö jos maksaa halvinta kuukauden tai kaksi ja peruuttaa sitten?
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
72
Minkölaisia liittymiä tuohon oli ehdolle tarjolla? Riittääkö jos maksaa halvinta kuukauden tai kaksi ja peruuttaa sitten?
5G liittymä pitää ottaa (tai päivittää entinen sellaiseen). Halvin toistaiseksi voimassaoleva oli tuo "Rajaton 5G 200M", eli 29,90 €/kk. Ei ole tosiaan määräaikainen, niin voinee irtisanoa milloin haluaa.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
5G liittymä pitää ottaa (tai päivittää entinen sellaiseen). Halvin toistaiseksi voimassaoleva oli tuo "Rajaton 5G 200M", eli 29,90 €/kk. Ei ole tosiaan määräaikainen, niin voinee irtisanoa milloin haluaa.
Ei tarvinnut olla 5G liittymä jos tulee ns uutena asiakkaana. En kysellyt halvinta liittymää kun vaihdoin lasten liittymät tuonne kun oli muutenkin halvemmat kun nykyiset. Molemmat oli ihan 4G liittymmiä.

Kiitos muuten vinkistä. Konsoli tilattu ja toimitusarvio on keskiviikko.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
72
Ei tarvinnut olla 5G liittymä jos tulee ns uutena asiakkaana.
Taitaa olla kiinni käytännössä myyjän tulkinnasta. Jos tarkkaan lukee tuota tekstaria, niin noinhan se pitäisi mennä, eli mikä vaan uusi liittymä TAI sitten entisen päivitys 5G:n. Mutta minulla sanoivat, että pitää olla 5G liittymä, vaikka otin uuden. Mutta eipä tuolle itselle niin merkitystä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
193
Sainpa ostettua tänään Prismasta kiekkomallin, sitten vielä miettii et mitähän sillä tekee kun ei ole koskaan ollut konsolia, viimeisin pelannu tietokoneella gta vice city ja nhl 2002 :asif:
 
Liittynyt
12.04.2021
Viestejä
214
Loppui Prisman erä vissiin aika hätäseen kun itse ei kerennyt enään. :-(
 
Liittynyt
12.04.2021
Viestejä
214
Ei se mitään. Onneksi trokarit ja muut ketkä ei tarvi ehti ensin :p
No niinpä ne taitaa aina ennättää. Torissa kyllä tullut hinnat rytinällä alas niin ei kai tuo trokaaminen kauheen kannattavaa enään ole. Itse en jaksaisi muutaman kympin voitolla niitä myydä.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
No niinpä ne taitaa aina ennättää. Torissa kyllä tullut hinnat rytinällä alas niin ei kai tuo trokaaminen kauheen kannattavaa enään ole. Itse en jaksaisi muutaman kympin voitolla niitä myydä.
Niin, tosiaan ps5suomessa.com lähetti Prisman myynnistä tänä aamuna kello 10:11 emailia noin 1630:lle ihmiselle. Minua ei kiinnosta, onko siellä trokareita joukossa. Ihan varmasti on. Minulle riittää se, että kaikki saadaan samalle viivalle noiden myyntien suhteen. Sitä mukaa, kun koneita valuu enenevissä määrin niitä tarvitseville ihmisille, pienenee trokareiden mahdollisuudet niitä myydä ja/tai voittomarginaali. Toisaalta uskon, että trokareilla menee hyvin vielä mahdollisesti koko loppuvuosi 2021. Mutta maailmassa on muutakin murehdittavaa kuin PS5-trokarit :D

Mutta pointti tuossa siis se, että apajille ehti kyllä paljon muitakin ihmisiä (en muista tarkkaan, mutta joku 50-100 ihmistä _poisti_ palvelusta emailinsa tänään, eli sen verran ihmisiä ainakin sai Pleikan ostettua eikä meinaa ostaa lisää).

Semmoinen inside tipsi, että Prismassa on aika säännöllisesti ollut myyntiä kahtena päivänä peräkkäin, joten kannattaa olla huomenna silmä kovana siinä aamukymmenen nurkilla (tai laittaa emaili palveluun). Jos siellä huomenna myytävää on, niin se tulee kyllä menemään vielä nopeammin kuin tämänpäiväinen erä.

Huuto.netissä on tällä hetkellä voittavia huutoja jossain 700 euron hujakoilla, mikä voinee huutajaa hieman harmittaa, jos huomasi Prisman myynnin tänä päivänä. Näillä saatavuuksilla en kyllä pitäisi mitään hoppua ostamisen kanssa, kun myyntejä on ollut lähes viikoittain heinä-elokuussa.
 
Liittynyt
02.01.2021
Viestejä
18
Telian kautta vielä tänään onnistui PS5:n saaminen. 4G puhelinliittymä 17,90 €/kk riitti tällä kertaa ilman määräaikaisuutta. Joutui perustelemaan näyttämällä tekstarikuvaa. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
375
Natsas prisman myynnistä viimein. Nyt näyttää ettei toimitukset mene ihan kun edellisessä erässä missä jengi sai 27h toimituksilla

Edit se seurantakoodi napsahtikin mailiin
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
444
Sainpa ostettua tänään Prismasta kiekkomallin, sitten vielä miettii et mitähän sillä tekee kun ei ole koskaan ollut konsolia, viimeisin pelannu tietokoneella gta vice city ja nhl 2002 :asif:
Ostat PS+ jäsenyyden niin pääset käsiksi PS+ collectioniin, jossa on PS4:n klassikopelejä tarjolla ilmaiseksi. Esim God of Warille ja Uncharted 4:lle vahva suositus täältä :thumbsup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Ostat PS+ jäsenyyden niin pääset käsiksi PS+ collectioniin, jossa on PS4:n klassikopelejä tarjolla ilmaiseksi. Esim God of Warille ja Uncharted 4:lle vahva suositus täältä :thumbsup:
Ehdottomasti tämä, etenkin kun jäsenyyden saa nyt vielä suoraan Storesta puoleen hintaan uutena tilaajana: PlayStation Plus: 12 Month Membership - 50% Off Tuo Collection on täynnä laadukkaita pelejä ja kaikki ovat kokeilun arvoisia, jos vain genre sattuu kohdille. Etenkin nuo kaksi mainittua, Persona 5 ja Bloodborne ovat erittäin hyviä arvosteluita saaneita pelejä.
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
131
Alkuperäinen tilausaika oli tämä.
17.8 klo 20.56 tuli tilausvahvistus Telialta.

Sain myös viestin aspasta, että toimitus siirtyy.
Nythän telialta tulikin sitten viestiä, että toimitus arviolta viikolla 36. Saapi nähdä.
Noh, ei tarvinnut kuitenkaan odottaa viikkoja vaan maanantai-iltana 23. päivä 19.07 tuli Telialta viestiä, että nyt on lähtenyt pleikkari postiin. Ja eilen hain sen postista.
 
Liittynyt
17.09.2019
Viestejä
51
Alkuperäinen tilausaika oli tämä.



Sain myös viestin aspasta, että toimitus siirtyy.


Noh, ei tarvinnut kuitenkaan odottaa viikkoja vaan maanantai-iltana 23. päivä 19.07 tuli Telialta viestiä, että nyt on lähtenyt pleikkari postiin. Ja eilen hain sen postista.
Itsellä tilausvahvistus 22.16, ei oo vielä liikahtanut mihinkään.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 509
Viestejä
4 164 673
Jäsenet
70 418
Uusin jäsen
NKoo

Hinta.fi

Ylös Bottom