PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 521
Luottokortitkin on jo keksitty!
Pitäähän ne silti maksaa etukäteen? Eiköhän nuo monen konsolin varaukset tyypillisesti tehdä maksutavoilla, joissa maksetaan vasta tuotteen saamisen jälkeen (lasku, nouto, postiennakko jne). Ei ainakaan itselläni tulisi edes mieleenkään maksaa ennakkovarausta kuukausia etukäteen, oli siihen rahaa tai ei.
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
171
Onkohan tietoa saako nuota julkaisupäivänä?
"Pieni osa laitteita toimitetaan julkaisun yhteydessä 19.11.2020. Toisen toimituserän arvioitu toimitusaikataulu on joulukuun puolivälissä. Suurin osa latausaseman tilaajista tulee saamaan laitteen vuoden 2021 puolella. "
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 566
"Pieni osa laitteita toimitetaan julkaisun yhteydessä 19.11.2020. Toisen toimituserän arvioitu toimitusaikataulu on joulukuun puolivälissä. Suurin osa latausaseman tilaajista tulee saamaan laitteen vuoden 2021 puolella. "
Kiitos, eli gigantista täytyy napata
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
59
Pitäähän ne silti maksaa etukäteen? Eiköhän nuo monen konsolin varaukset tyypillisesti tehdä maksutavoilla, joissa maksetaan vasta tuotteen saamisen jälkeen (lasku, nouto, postiennakko jne). Ei ainakaan itselläni tulisi edes mieleenkään maksaa ennakkovarausta kuukausia etukäteen, oli siihen rahaa tai ei.
Toki pitää maksaa etukäteen, mutta ei sitä rahaa tarvi missään tilillä olla sitä varten, kunhan vaan riittää kortilla luottoa. Miksei uskaltaisi tilata kuukausia etukäteen? Saa sen rahan sieltä takaisin kun peruu tilauksen, lisäks luottokorteissa on näitä varten jopa kaikenlaisia vakuutuksia ja turvia, että sen rahan tosiaan saa takaisin jos kaupat menee syystä tai toisesta puihin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
825
Itse tilasin elisalta tuon lataustelakan ja ei-oota tuli lopulta vastaukseksi, ensi vuodelle olisi mennyt. Nyt on onneksi gigantista noudettavissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 521
Toki pitää maksaa etukäteen, mutta ei sitä rahaa tarvi missään tilillä olla sitä varten, kunhan vaan riittää kortilla luottoa. Miksei uskaltaisi tilata kuukausia etukäteen? Saa sen rahan sieltä takaisin kun peruu tilauksen, lisäks luottokorteissa on näitä varten jopa kaikenlaisia vakuutuksia ja turvia, että sen rahan tosiaan saa takaisin jos kaupat menee syystä tai toisesta puihin.
Joo ei tarvitse olla rahaa välittömästi tilillä mutta sitä pitää olla siinä kohtaa, kun se luottolasku tulee. Sanotaan vaikka, että tilasit konsolin neljästä eri paikasta varmistaaksesi laitteen saamisen julkaisupäivänä. Tuosta tulee sellainen kevyt päälle 2000€ lasku, harvoilla lienee mahdollisuuksia sitoa tuollaista rahasummaa kikkailuun konsolin ennakkotilauksien kanssa. En myöskään missään vaiheessa puhunut uskaltamisesta. Tottakai ainakin luottokortilla uskaltaa ennakkovarata, vaikkakin ilman luottokorttia voi olla eri asia. Moni vartoilee kumminkin näitä konsoleita varmaan yli puoli vuotta tilaushetkestä siihen vastaanottamiseen. Itse en ainakaan näe jotain Verkkokauppa.comin, Gigantin tai Elisan tiliä fiksuimpana paikkana makuuttaa 500€ * 'tilattujen PS5 lkm' kokoista summaa noin pitkiä aikoja. Mieluummin käyttää johonkin akuutimpaan tarpeeseen tai laittaa ylimääräisen rahan fiksumpaan paikkaan oikeasti tuottamaan jotain ja maksaa konsolin sitten sen saatuaan.

EDIT: Asian voisi siis muotoilla seuraavanlaiseksi kysymykseksi: "Miksi maksaisin tämän suuruisen rahasumman noin 6kk ennakkoon ja mitä hyödyn siitä, kun maksun voi käytännössä kaikkialla suorittaa vasta tuotteen vastaanottamisen yhteydessä?".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Joo ei tarvitse olla rahaa välittömästi tilillä mutta sitä pitää olla siinä kohtaa, kun se luottolasku tulee. Sanotaan vaikka, että tilasit konsolin neljästä eri paikasta varmistaaksesi laitteen saamisen julkaisupäivänä. Tuosta tulee sellainen kevyt päälle 2000€ lasku, harvoilla lienee mahdollisuuksia sitoa tuollaista rahasummaa kikkailuun konsolin ennakkotilauksien kanssa. En myöskään missään vaiheessa puhunut uskaltamisesta. Tottakai ainakin luottokortilla uskaltaa ennakkovarata, vaikkakin ilman luottokorttia voi olla eri asia. Moni vartoilee kumminkin näitä konsoleita varmaan yli puoli vuotta tilaushetkestä siihen vastaanottamiseen. Itse en ainakaan näe jotain Verkkokauppa.comin, Gigantin tai Elisan tiliä fiksuimpana paikkana makuuttaa 500€ * 'tilattujen PS5 lkm' kokoista summaa noin pitkiä aikoja. Mieluummin käyttää johonkin akuutimpaan tarpeeseen tai laittaa ylimääräisen rahan fiksumpaan paikkaan oikeasti tuottamaan jotain ja maksaa konsolin sitten sen saatuaan.

EDIT: Asian voisi siis muotoilla seuraavanlaiseksi kysymykseksi: "Miksi maksaisin tämän suuruisen rahasumman noin 6kk ennakkoon ja mitä hyödyn siitä, kun maksun voi käytännössä kaikkialla suorittaa vasta tuotteen vastaanottamisen yhteydessä?".
Asialliset kaupathan veloittaa luottokortin vasta silloin kun lähettävät tuotteen. Esim. Amazon. En tosin tiedä miten Suomalaiset kaupat tekevät kun ostan niistä yleensä laskulla.

Verkkokauppa.comissa on myös sellainen ominaisuus, mistä moni ei tiedä, että siellä voi valita maksutavaksi pankkisiirron, mutta sitä ei ole pakko ennakkotilauksen yhteydessä kuitenkaan maksaa. Itse esim. tilasin sen PS5:n jo helmikuussa, laitoin maksutavaksi ennakkomaksun tilisiirrolla, mutta maksoin sen vasta nyt ihan muutamia päiviä sitten. Kätevää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
249
"Hei, tilauksesi on nyt postitettu ja sen toimitusta voit seurata Postin lähetysten seurannasta lähetystunnuksella xxxxxxx. Tähän viestiin ei voi vastata. Terveisin, DNA"

Tollainen tekstari kolahti tunti sitten :giggle:
Prkl, siehän saat huomenna tai viimeistään ylihuomenna sitten konsolin. :) Lucky you!
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Pitäisi ekasta erästä lähteä lähipäivinä jos Gigantilta on ennakkotilauksen saanut, niin ainakin kaikki kommunikaatio tähän asti ollut.
Järkeilen sen niin että jos on saanut Giganttile tilauksen sisään niin kyllä konsolin nyt sieltä saa. Perustan ajatukseni siihen, että Gigantti on varannut julkaisupäivälle jonkun verran konsoleita. Olisihan se törkeää jos ei ensin varattaisi konsoleita kaikille niille joilla on jo tilaus sisällä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 312
"Hei, tilauksesi on nyt postitettu ja sen toimitusta voit seurata Postin lähetysten seurannasta lähetystunnuksella xxxxxxx. Tähän viestiin ei voi vastata. Terveisin, DNA"

Tollainen tekstari kolahti tunti sitten :giggle:
Oliko sulla jotain muuta (esim ps5 tarvikkeita tai pelejä) sieltä tilattuna vaiko vain PS5? :eek:
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
561
"Hei, tilauksesi on nyt postitettu ja sen toimitusta voit seurata Postin lähetysten seurannasta lähetystunnuksella xxxxxxx. Tähän viestiin ei voi vastata. Terveisin, DNA"

Tollainen tekstari kolahti tunti sitten :giggle:
Itse sekoitin oman tilauksen ja paino paljasti että olikin pelkkä ohjain.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 312
Itse sekoitin oman tilauksen ja paino paljasti että olikin pelkkä ohjain.
Sepä se kun täällä aiemmin joku kirjoitti että dna:lta oli sanottu että 19.11 klo 00.00 lähtisi vasta tilauksia liikkeelle niin aika pirun ajoissa nyt tulisi sit...
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 852
Sepä se kun täällä aiemmin joku kirjoitti että dna:lta oli sanottu että 19.11 klo 00.00 lähtisi vasta tilauksia liikkeelle niin aika pirun ajoissa nyt tulisi sit...
Joo, sivuilla lukee niin. Ei ole minulle tullut vielä tekstaria lähetyksestä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
715
Asialliset kaupathan veloittaa luottokortin vasta silloin kun lähettävät tuotteen. Esim. Amazon. En tosin tiedä miten Suomalaiset kaupat tekevät kun ostan niistä yleensä laskulla.

Verkkokauppa.comissa on myös sellainen ominaisuus, mistä moni ei tiedä, että siellä voi valita maksutavaksi pankkisiirron, mutta sitä ei ole pakko ennakkotilauksen yhteydessä kuitenkaan maksaa. Itse esim. tilasin sen PS5:n jo helmikuussa, laitoin maksutavaksi ennakkomaksun tilisiirrolla, mutta maksoin sen vasta nyt ihan muutamia päiviä sitten. Kätevää.
Jep, itsellä oli tammikuusta asti postiennakko, vaihdoin ja maksoin pois kun selvisi että saan ensimmäisestä erästä. Eivät olisi postiennakolla edes lähettäneet, vaan sivuilla luki että täytyy valita muu tapa maksaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
359
Power totesi juuri chatissa, että ainakin oman tilaukseni kohdalla toimitus tulee viivästymään 26.11. asti. Tilattu hetimmiten kun tuli saataville, sähköpostilla vahvistettu että olen onnekas joka sen saa bla bla bla. Ei hirveän vahvasti mene.
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
13
Soitin Gigantin asiakaspalveluun josta totesivat, että 18.9 ennakkotilaamani pleikkarin ennustettu postiin saapuminen olisi 23.11. Elikkä julkaisupäivänä sitä tuskin odotella tarvitsee.
 

KMies

Tukijäsen
Liittynyt
02.01.2020
Viestejä
155
"Hei, tilauksesi on nyt postitettu ja sen toimitusta voit seurata Postin lähetysten seurannasta lähetystunnuksella xxxxxxx. Tähän viestiin ei voi vastata. Terveisin, DNA"

Tollainen tekstari kolahti tunti sitten :giggle:
Todennäköisesti he pakkaavat nuo etukäteen ja pakettikortti tulee siinä samalla. Itse tavara lähtee vasta torstaina. Toivottavasti näin ei ole, koska olen itse myös saamassa koneen ensimmäisestä erästä. Minulle tuota viestiä ei ainakaan vielä ole tullut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 693
"Hei, tilauksesi on nyt postitettu ja sen toimitusta voit seurata Postin lähetysten seurannasta lähetystunnuksella xxxxxxx. Tähän viestiin ei voi vastata. Terveisin, DNA"

Tollainen tekstari kolahti tunti sitten :giggle:
Joo, ne lähetti sitä pleikkaria vielä. Lisävarusteita ja pelejä siel saattaa olla, ite konsolia tuskin on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
715
Todennäköisesti he pakkaavat nuo etukäteen ja pakettikortti tulee siinä samalla. Itse tavara lähtee vasta torstaina. Toivottavasti näin ei ole, koska olen itse myös saamassa koneen ensimmäisestä erästä. Minulle tuota viestiä ei ainakaan vielä ole tullut.
Sellanen hämärä muistikuva että jonkun laitteen kanssa on käynyt näin, meni monta päivää kunnes lähti liikkeelle. En kyllä muista oliko elisa kyseessä.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
165
Soitin Gigantin asiakaspalveluun josta totesivat, että 18.9 ennakkotilaamani pleikkarin ennustettu postiin saapuminen olisi 23.11. Elikkä julkaisupäivänä sitä tuskin odotella tarvitsee.
Eli Gigantti pettää jälleen.. Minkäköhänlaista lahjakorttia sitä kantsis lähteä pyytelemään xD
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 761
Elisalta tuli vielä uutta että aikaisintaan vuoden alkupuolella. Eli sieltä ei ainakaan tarvitse vähään aikaan tarvitse odotella.
 
Liittynyt
24.02.2020
Viestejä
4
Onkos tietoa tulisiko Gigantin syyskuussa ennakkotilattu ps5 nopeammin pääkaupunkiseuden liikkeeseen haettavaksi vai matkahuollolla perille? Voikohan siihen vaikuttaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 693
Onkos tietoa tulisiko Gigantin syyskuussa ennakkotilattu ps5 nopeammin pääkaupunkiseuden liikkeeseen haettavaksi vai matkahuollolla perille? Voikohan siihen vaikuttaa?
Tuskin kukaan tohon osaa vastata. Gigantti ei ainakaan tunnettu siitä oo et se asiakastyytyväisyyden eteen näkis ylimäärästä vaivaa, eikä näinollen ihan kauheasti pidä huolta siitä et ne tuotteet tulee ajallaan perille. Jos fiksusti tekisivät niin liikkeestä nouto olis nopeampi, koska ne vehkeet vois lähettää liikkeisiin venailemaan etukäteen, josta sen vois sit julkasupäivänä noutaa. Matkahuollon kanssa pitää miettiä sitä ettei konsoli vaan tulis etupeltoon perille ja siinä vaiheessa ennemmin lähetetään se silleen et se on julkasupäivän jälkeen vasta perillä.

Mut Gigantin tuntien asiahan on ihan vitun sama kummin teet, julkasupäiväks saaminen on kysymysmerkki edelleen.
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
13
Onkos tietoa tulisiko Gigantin syyskuussa ennakkotilattu ps5 nopeammin pääkaupunkiseuden liikkeeseen haettavaksi vai matkahuollolla perille? Voikohan siihen vaikuttaa?
Sanoivat ettei toimitustapaa voi enää muuttaa. Muuten joutuisi perumaan ja tekemään tilauksen uudelleen jolloin tietenkin menettäisi paikkansa jonossa :D
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
33
Onkos tietoa tulisiko Gigantin syyskuussa ennakkotilattu ps5 nopeammin pääkaupunkiseuden liikkeeseen haettavaksi vai matkahuollolla perille? Voikohan siihen vaikuttaa?
Gigantti ei mun mielestä tarjonnut ostaessa mahdollisuuttaa liikkeestä haettavaksi. Korjatkaa jos olen väärässä. 19.11. klo 9:00 erän kohdalla menettelevät samalla tavalla, eli ainoastaan postitus vaihtoehtona. Itse en uskalla lähteä tilaustani muuttamaan, mennään näillä. Harmittaisi vietävästi jos onnistuisivat deletoimaan tilaukseni muutosten takia.
 
Liittynyt
13.10.2020
Viestejä
4
Powerin chatissä kertoivat, että PS5 (tilattu 18.9) pitäisi olla noudettavissa liikkeestä vielä tämän viikon aikana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
16
Eli Gigantti pettää jälleen.. Minkäköhänlaista lahjakorttia sitä kantsis lähteä pyytelemään xD
On kyllä ihme säätöä noin isolta firmalta, saa nähdä miten itse tulee saamaan kun ostin tuon levyasemattoman joita ilmeisesti vähemmän saatavilla.
Oli jossain juttua että aika monta tapausta että digi-version laatikosta kuoritunut disc-version.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
619
Onkos tietoa tulisiko Gigantin syyskuussa ennakkotilattu ps5 nopeammin pääkaupunkiseuden liikkeeseen haettavaksi vai matkahuollolla perille? Voikohan siihen vaikuttaa?
Xboxit tuli nätisti myymälään ja ne mitkä muulla toimitustavalla niin lähetettiin vasta julkaisupäivänä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
16
Gigantti ei mun mielestä tarjonnut ostaessa mahdollisuuttaa liikkeestä haettavaksi. Korjatkaa jos olen väärässä. 19.11. klo 9:00 erän kohdalla menettelevät samalla tavalla, eli ainoastaan postitus vaihtoehtona. Itse en uskalla lähteä tilaustani muuttamaan, mennään näillä. Harmittaisi vietävästi jos onnistuisivat deletoimaan tilaukseni muutosten takia.
No tämä olisi paljon varmempi keissi hakea myymälästä, postin kanssa ollut niin monta edesottamusta.
Ilemisesti gigantilta tilanneilla oli kuitenkin tuo pikatoimitus ainoa tilausvaihtoehto.
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
33
Power totesi juuri chatissa, että ainakin oman tilaukseni kohdalla toimitus tulee viivästymään 26.11. asti. Tilattu hetimmiten kun tuli saataville, sähköpostilla vahvistettu että olen onnekas joka sen saa bla bla bla. Ei hirveän vahvasti mene.
Ikävä juttu kyllä. Onkohan yleinen menettely tämä vai purkavatkohan jonoa vähitellen :hmm: Luulis, että noita ei ihan älyttömästi ole jaossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
16
Tässä tuon gigantin pikatoimutksen setit:

Verkkokaupassamme on mahdollista tilata tuotteita pikana kotiovelle. Tuotteet toimitetaan lähimmästä myymälästä ja arkisin ennen kello 11:00 tehdyt tilaukset toimitetaan samana iltana kotiovellesi kello 17:00-21:00. Kello 11:00 jälkeen tehdyt tilaukset ovat perillä seuraavana arki-iltana. Tuotteet kuljettaa Budbee.

Palvelu on käytössä pääkaupunkiseudulla sekä Turun ja Oulun alueella tuotteille, joita varastossa ja paino alle 20kg.
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
33
Tässä tuon gigantin pikatoimutksen setit:

Verkkokaupassamme on mahdollista tilata tuotteita pikana kotiovelle. Tuotteet toimitetaan lähimmästä myymälästä ja arkisin ennen kello 11:00 tehdyt tilaukset toimitetaan samana iltana kotiovellesi kello 17:00-21:00. Kello 11:00 jälkeen tehdyt tilaukset ovat perillä seuraavana arki-iltana. Tuotteet kuljettaa Budbee.

Palvelu on käytössä pääkaupunkiseudulla sekä Turun ja Oulun alueella tuotteille, joita varastossa ja paino alle 20kg.
Gigantti tuskin kierrättää näitä pleikkareita ollenkaan liikkeiden kautta vuoden 2020 aikana, joten tuo optio lienee poissuljettu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 693
Se on muuten ihan turha mennä ennakkoon kyselemään et tuleeko julkasupäiväks vai ei. Ne ei siellä aspalla tässäkään asiassa oo kartalla sen enempää kun tekään, joten ne vetää sen defaultin, eli sanoo että _pitäis_ olla julkasupäiväks. Avainsana on toi pitäis, mitään ei luvata kuitenkaan.

Sen näkee sit sitä mukaa mitä seurantakoodeja alkaa tulemaan. Keskiviikkona pitäs olla sit jo selvät sävelet et tuleeko julkkariks vai vasta myöhemmin.
 
Liittynyt
03.10.2018
Viestejä
124
"Hei, tilauksesi on nyt postitettu ja sen toimitusta voit seurata Postin lähetysten seurannasta lähetystunnuksella xxxxxxx. Tähän viestiin ei voi vastata. Terveisin, DNA"

Tollainen tekstari kolahti tunti sitten :giggle:
Pahoittelut kaikille, jouduin hypen kynsiin. Lähetystunnus paljasti kyseessä olevan 0.42kg paketin joka siis on tilaamani lisäohjain.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 693
Jeps, ajattelin kuitenkin kysäistä Hnrrv:n saaman vastauksen takia.
Eihän siinä kai mitään menetä, mut en usko et saavuttaakaan. Gigantti on aina sanonu eri päivämääriä isompien julkasuiden kohdalla, RTX 3080 korttien kanssa jotkut aspassa väittivät kivenkovaa et ilmotetut päivämäärät pitää. Tällöin elettiin syyskuuta, eikä niitä kortteja oikeastaan kellekkään ole tullut sieltä. Muutamille joo, mut isommassa skaalasssa sama kun ei ois tullu ollenkaan.

Et siitä voi päätellä et tietääkö se aspakaan sen enempää. Tuskin ne sieltä mitään tarkempaa tilausseurantaa näkee mitä asiakaskaan, näkee vaan et se tilaus on sisässä ja siitä sit sanotaan et juujuu, kyllä se kerkee.
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
33
Luulen, että gigantista tilanneena lataan odotukset ensi viikolle ja teroittelen Souls-taitojani DS3:n parissa tämän viikon. Witcher 3 on tuhonnut mun kyvyn pelata niillä "oikeilla napeilla" :D Jos vaikka ottais tavoitteeksi olla tällä viikolla aivan erityisen hyvä aviomies ja isä, niin voi sit ens viikolla hyvällä omallatunnolla antautua Demon´s soulsin vietäväksi :)
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
33
Pelimiehestä txt konsoli liikkeessä, ja noudettavissa julkkarina. Tämä on asiakaspalvelua ! Käyttäkää pienempiä liikkeitä, ei aina giganttiin.
Hieno juttu! Olen samaa mieltä pienempien toimijoiden suosimisesta. Ensin tilasin kesäkuun puolenvälin tienoilla VPD:sta samalla logiikalla, kun lupasivat toimituksen julkaisupäiväksi. Siinä sitten iloisena keskityin kesän viettoon, kunnes mailiin pamahti lisätietoa toimituksesta, jossa kerrottiin minun saavan konsolini vuoden 2021 alkupuolella. Tästä pettyneenä siirsin katseeni isompiin toimijoihin, joilla ennakkomyynnit olivat vasta edessä. Onneksi gigantista tärppäsi. Tästä oppineena varaan seuraavan sukupolven konsolin ensimmäisten joukossa jos vielä uudet konsolit jaksaa kiinnostella :) Todellinen haaste monille taitaa olla nimenomaan se, että herätään turhan myöhään varailemaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 693
Hieno juttu! Olen samaa mieltä pienempien toimijoiden suosimisesta. Ensin tilasin kesäkuun puolenvälin tienoilla VPD:sta samalla logiikalla, kun lupasivat toimituksen julkaisupäiväksi. Siinä sitten iloisena keskityin kesän viettoon, kunnes mailiin pamahti lisätietoa toimituksesta, jossa kerrottiin minun saavan konsolini vuoden 2021 alkupuolella. Tästä pettyneenä siirsin katseeni isompiin toimijoihin, joilla ennakkomyynnit olivat vasta edessä. Onneksi gigantista tärppäsi. Tästä oppineena varaan seuraavan sukupolven konsolin ensimmäisten joukossa jos vielä uudet konsolit jaksaa kiinnostella :) Todellinen haaste monille taitaa olla nimenomaan se, että herätään turhan myöhään varailemaan.
En kyllä ite muista miten VPD tota markkinoi, mutta uskaltasin väittää et ykskään liike ei oo luvannu laitetta julkasuks oikeastaan kellekkään kun vasta sillon ku määrät on ollu selvillä. VPD kuitenkin otti ennakkovarauksia konsolista jo viime vuoden puolella, niin käyhän se järkeen et kesäkuussa on tarjolla ei oota vaan julkkariks.
 
Liittynyt
06.05.2018
Viestejä
1 033
Hieno juttu! Olen samaa mieltä pienempien toimijoiden suosimisesta. Ensin tilasin kesäkuun puolenvälin tienoilla VPD:sta samalla logiikalla, kun lupasivat toimituksen julkaisupäiväksi. Siinä sitten iloisena keskityin kesän viettoon, kunnes mailiin pamahti lisätietoa toimituksesta, jossa kerrottiin minun saavan konsolini vuoden 2021 alkupuolella. Tästä pettyneenä siirsin katseeni isompiin toimijoihin, joilla ennakkomyynnit olivat vasta edessä. Onneksi gigantista tärppäsi. Tästä oppineena varaan seuraavan sukupolven konsolin ensimmäisten joukossa jos vielä uudet konsolit jaksaa kiinnostella :) Todellinen haaste monille taitaa olla nimenomaan se, että herätään turhan myöhään varailemaan.
VPD alkoi ottamaan ennakkotilauksia vastaan jo viime vuoden elokuussa (lähes heti kun PS5 virallisesti oli esitelty ja julkistettu), joten ei sinänsä mikään yllätys jos noin myöhään on liikkeellä.
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
33
Olen nyt ensimmäistä kertaa hommaamassa itselleni uuden sukupolven konsolia julkaisupäiväksi, joten koko ennakkomyyntiprosessi on minulle konsoleiden osalta vieras. Tosin tällä hetkellä koen olevani varsin valveutunut :) VPD todella antoi ymmärtää viestinnässään, että ennakkotilaamalla pleikkarin, saa sen julkaisupäiväksi kotiinsa. Tämä kattaa mielestäni lupauksen määritelmän ja ainakin minulle ensimmäistä kertaa näihin hulinoihin osallistuvalle märkäkorvalle tämä tuotti varmuuden tunteen siitä, että tulen VPD:n kautta saamaan omani julkkaripäiväksi.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 566
Vpd jätin tilaamatta nintendo koijauksista viisastuneena, toivottavasti gigantin toimituksista viisastuimme 8v päähän ps6 aikakauteen
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Omien edellisten Gigantin tilausten perusteella paketin olisi pitänyt tänään lähteä keskusvarastolta, että olisi mitään saumaa saada julkaisupäiväksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 693
Omien edellisten Gigantin tilausten perusteella paketin olisi pitänyt tänään lähteä keskusvarastolta, että olisi mitään saumaa saada julkaisupäiväksi.
Noooh, gigantin tuntien ne ei välillä edes ilmota et ovat postittaneet mitään, että ei tää nyt ihan täysin menetetty homma vielä ole, mutta en myöskään laskis sen varaan et tällä viikolla pelaamaan pääsis jos on Gigantin + Postnordin (käyttääkö ne vielä tätä?) armoilla tässä touhussa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Noooh, gigantin tuntien ne ei välillä edes ilmota et ovat postittaneet mitään, että ei tää nyt ihan täysin menetetty homma vielä ole, mutta en myöskään laskis sen varaan et tällä viikolla pelaamaan pääsis jos on Gigantin + Postnordin (käyttääkö ne vielä tätä?) armoilla tässä touhussa.
Bring tuonut omat viimeiset tilaukset Turkuun ja sieltä sitten Posti hoitanut loput. Matkahuollosta ei käryä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 979
Viestejä
4 273 436
Jäsenet
71 585
Uusin jäsen
villejok

Hinta.fi

Ylös Bottom