PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
14.11.2020
Viestejä
2
Miten toi gigantista tilaaminen julkasupäivänä käytännössä tapahtuu? Voinko siis kirjautua sisään aikasemmin ja vaan spämmiä F5 niin kauan, että tilauksen nappi muuttuu vihreäksi? Auttakaa ensikertalaista
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Miten toi gigantista tilaaminen julkasupäivänä käytännössä tapahtuu? Voinko siis kirjautua sisään aikasemmin ja vaan spämmiä F5 niin kauan, että tilauksen nappi muuttuu vihreäksi? Auttakaa ensikertalaista
Noin se käytännössä tapahtuu juu. Kannattaa "harjoitella" tuota ostamista siellä jonkun muun tuotteen kanssa ensin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
623
Miten toi gigantista tilaaminen julkasupäivänä käytännössä tapahtuu? Voinko siis kirjautua sisään aikasemmin ja vaan spämmiä F5 niin kauan, että tilauksen nappi muuttuu vihreäksi? Auttakaa ensikertalaista
Omat tiedot kannattaa laittaa kaikki valmiiksi, liittymällä vaikka Gigantti Klubiin, niin niitä ei tarvitse enää siinä tilausvaiheessa naputella.
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
33
Miten toi gigantista tilaaminen julkasupäivänä käytännössä tapahtuu? Voinko siis kirjautua sisään aikasemmin ja vaan spämmiä F5 niin kauan, että tilauksen nappi muuttuu vihreäksi? Auttakaa ensikertalaista
Sinuna kokeilisin gigantin verkkosivujen kautta laittaa tilausta vetämään julkkaripäivänä. Ole ajoissa paikalla, äläkä hämmenny jos myynti alkaa myöhässä aikataulusta. Käytännössä kyttäät sitä, että tuote tulee ostettavaksi, eli tilausnappi vaihtuu vihreäksi. Sinulla on tässä vaiheessa aikaa noin puoli minuuttia saattaa tilauksesi loppuun. Kannattaa valmistella h-hetkeä etukäteen niin paljon kuin se on mahdollista. Teet sinne tunnarit ja luot selaimeesi automaattiset nimen, osoitteen yms. täytöt valmiiksi. Sit vaan maksat sen pois niin nopeasti, kuin vain mahdollista. Eli et haali mitään ylimääräistä ostoskoriisi, kuten lisäohjaimia yms. Suosi verkkopankin kautta maksamista, niin ei tule ainakaan luoton tarkistelun kautta lisää mutkia matkaan. Toimituksen osalta on ihan sama minkä valitset, sillä pystyt kuitenkin vaihtamaan sen jälkikäteen, joten siinä kohtaa ei kannata jäädä arpomaan. Onnea matkaan ja toivottavasti saat haalittua konsolin itsellesi julkkariksi, tai viimeistään seuraavalla viikolla :)
Tuossa hieman vinkkiä gigantin rytinöihin :) Onnea matkaan!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 783
Tiedä miks pitää infoa koko kansalle miten napata julkkariks tuote, jos osaa niin sit osaa jos ei se on tough luck. Ei tarvii koko kansaa ohjeistamaan sitä F5 rämppäämään. Laitteita on muutenkin helvetin pieni määrä tiedä miks turhaa sitä pitää tunkee lisää jenggiin arpajaisiin..
Hyvähän se on ohjeistaa niin on vähän tasapuolisemmat arpajaiset. :) Saisivat kyllä ennemmin oikeasti arpoa tämmöset mistä on jo etukäteen tiedossa ettei riitä kaikille.
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
33
Tiedä miks pitää infoa koko kansalle miten napata julkkariks tuote, jos osaa niin sit osaa jos ei se on tough luck. Ei tarvii koko kansaa ohjeistamaan sitä F5 rämppäämään. Laitteita on muutenkin helvetin pieni määrä tiedä miks turhaa sitä pitää tunkee lisää jenggiin arpajaisiin..
Kukin toimii omien arvojensa mukaisesti :) Itse haluan auttaa muita jos näen, että minulla on siihen mahdollisuus. Sinä voit toimia omalla tyylilläsi. Itse koen saavani jotain arvokkaampaa myös itselleni siitä, että autan muita.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
487
Kyllähän tuo tuo tuleva tilauspäivä ittiäkin jännittää mutta jumalauta jos jollakin tuohon maailma kaatuu niin hävetköön jos osaa... Kyseessä ei oo kuitenkaan mikään välttämättömyys ja sitä ilman tulee toimeen, jos nyt joku muu sattuukin F5:sta paineleen nopiammin... Iteki oon muksuja valmentanu ettei sitä konsolia todnäk. löydy pukinkontista. Ja ite oon tyytyväinen että meni koronan takia verkkoon koko lootan myynti, vituttaa pelkkä ajatuskin siitä että aamulla pitäis rynniä johonkin myymälään tai jonottaa jossakin tuntikaupalla ennen h-hetkeä. Eri asia jos ois joku neuvostoaika ja tenavien hengissäpysyminen ois siitä kiinni että saa ruokaa pöytään jostakin myymälän viimisistä arpajaisista. Toisaalta... JOS koronasoppaa ei ois niin kaikki ne videot myymälöistä kun ihmiset rynnii konsolia hakemaan ois pirun viihyttäviä ;)
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
142
Itellä tulossa dna:lta julkkari-kone kun sattuu posti toimittamaan. Tänään kävin paikallisesta (Halikko) Prismasta poistamassa toisen ohjaimen -15%. Oli vielä ohjaimia n. 20 hyllyssä, telakoita 5. Kuume nousussa...
 
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
62
Tänään tuli haettua Prismasta Spiderman Ultimate Edition & Demon’s Souls 69,95€ kpl - 15% ja -20% (henkilökunta-alennus) = 47,57€ kpl. Tulisipa lisävarusteet vielä viikonlopun aikana, niin saisi nekin halvalla.
Ohjain, telakka ja kaukosäädin tuli tänään haettua ja samat alennukset myös näihin. Kuulokkeet vielä ostoslistalla.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Tiedä miks pitää infoa koko kansalle miten napata julkkariks tuote, jos osaa niin sit osaa jos ei se on tough luck. Ei tarvii koko kansaa ohjeistamaan sitä F5 rämppäämään. Laitteita on muutenkin helvetin pieni määrä tiedä miks turhaa sitä pitää tunkee lisää jenggiin arpajaisiin..
Tämä on keskustelupalsta, ja jos joku kysyy apua niin tapana on ollut auttaa.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 566
Nope. Kun ei niitä ole saatavilla tarpeeksi, heittäisin että varmaan alle 10% halukkaista onnistui ennakkotilaamaan.
Elisa/dna/gigantti silloin kun aukesi, uskoisin että koneet saatiin tilattua usealle? Vk kesällä itte tilasin, ja sillä ei saanu. Nyt kun tuo gigantin 3080 lotto + xbox sekoilu takana, en ylläty joa kusevat myös ps.
Piti kakkosohjain jo hakea ja vertailu päällä vs elite vs series ohjain, kyllä se boksi vain onkin kova. Tutinat ja puhallustyöt vielä kokeilematta, jos torstaina pääsee tesmimään ohjain tutoriaaleja :)
Make love, not war. Molemmille konsoleilla on käyttöä.
 

Liitteet

Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
561
Sängyssä pötköteltiin vaimon kanssa kun nuorimmainen meni päikkäreille ja laittelin DNA:lta ennakkotilaukseen ja tuleekin. Pari tuntia kaikkinensa kerkesin tuumia että laittaako vai ei.
PS4 gen jäi kokonaan välistä niin ei haittaa ollenkaan:kippis:
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
576
Sängyssä pötköteltiin vaimon kanssa kun nuorimmainen meni päikkäreille ja laittelin DNA:lta ennakkotilaukseen ja tuleekin. Pari tuntia kaikkinensa kerkesin tuumia että laittaako vai ei.
PS4 gen jäi kokonaan välistä niin ei haittaa ollenkaan:kippis:
Siis pistit nyt ennakkotilauksen DNA:lle. Ja se tulee milloin?

Vai kävikö tämä ennakkotilauspäivänä?
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 006
On ollu jo pidempään. Tuskin tuolta saat tälle vuodelle.
Noniinpä. Tuollahan se tuotetiedoissa lukeekin
"PS5:n toimitukset alkavat 19.11. tilausjärjestyksessä. Julkaisupäiväksi saamamme erä on tällä hetkellä suuresta kysynnästä johtuen loppuunmyyty. Jos et saanut meiltä tekstiviestiä viikolla 41, tilaamasi konsoli postitetaan heti lisäerien saapuessa varastoomme. Arvioitu toimitusaika on tammi-maaliskuussa riippuen saamiemme toimitusten määristä, jotka tarkentuvat myöhemmin."
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
33
Huomenna alkaakin jännä viikko. Toivottavasti gigantilla oikeasti ottivat xboxin julkaisun kömmähdyksistä opikseen ja homma menis paremmin pleikkarin kohdalla. Ennakkoon tilaamani Miles Morales on edelleen statuksella "lähetetty", mutta lähetystunnuksella ei postin järjestelmästä irtoa minkäänlaista dataa. Jukaisupäivähän oli 12.11. Toivottavasti ne panostaa enemmän itse konsolin julkaisuun. Itse konsoli on minulla vielä statuksella "odottaa käsittelyä". Mites muilla gigantista tilanneilla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 693
Huomenna alkaakin jännä viikko. Toivottavasti gigantilla oikeasti ottivat xboxin julkaisun kömmähdyksistä opikseen ja homma menis paremmin pleikkarin kohdalla. Ennakkoon tilaamani Miles Morales on edelleen statuksella "lähetetty", mutta lähetystunnuksella ei postin järjestelmästä irtoa minkäänlaista dataa. Jukaisupäivähän oli 12.11. Toivottavasti ne panostaa enemmän itse konsolin julkaisuun. Itse konsoli on minulla vielä statuksella "odottaa käsittelyä". Mites muilla gigantista tilanneilla?
Jos Gigantti meinaa ne keskusvarastolta lähettää, niin niitten ois pitäny jo aikalailla lähteä et kerkeis julkkariks. Eiköhän ne tänkin tyri, sillä RTX 3080 julkasu ja Xbox meni myös niin mallikkaasti, enkä oo kovinkaan montaa kertaa kuullu et ne myöskään ihan hirveen usein saa pelejäkään julkasupäiväks perille. Toki jos myymälänoudolla on tilauksen tehny niin siinä jopa uskoisin olevankin paremmat mahollisuudet, koska kenenkään ei tartte laskeskella et millon voi lähettää et olis julkasupäivänä perillä, mutta ei ainakaan yhtään aiemmin.

Toki jotkut kaupat kanssa lähettävät vasta 19.11 noita liikkeelle, voi olla kans tollanen ohjeistus tullu Sonylta tai Nordisk Filmiltä.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
79
Huomenna alkaakin jännä viikko. Toivottavasti gigantilla oikeasti ottivat xboxin julkaisun kömmähdyksistä opikseen ja homma menis paremmin pleikkarin kohdalla. Ennakkoon tilaamani Miles Morales on edelleen statuksella "lähetetty", mutta lähetystunnuksella ei postin järjestelmästä irtoa minkäänlaista dataa. Jukaisupäivähän oli 12.11. Toivottavasti ne panostaa enemmän itse konsolin julkaisuun. Itse konsoli on minulla vielä statuksella "odottaa käsittelyä". Mites muilla gigantista tilanneilla?
Mulla lukee sama "odottaa käsittelyä". Otin toimitustavaksi matkahuollon pakettiautomaatin. Eipä taida viikonlopuksi keretä kun gigantin toimituksissa kestänyt yleensä viikon.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
13
Huomenna alkaakin jännä viikko. Toivottavasti gigantilla oikeasti ottivat xboxin julkaisun kömmähdyksistä opikseen ja homma menis paremmin pleikkarin kohdalla. Ennakkoon tilaamani Miles Morales on edelleen statuksella "lähetetty", mutta lähetystunnuksella ei postin järjestelmästä irtoa minkäänlaista dataa. Jukaisupäivähän oli 12.11. Toivottavasti ne panostaa enemmän itse konsolin julkaisuun. Itse konsoli on minulla vielä statuksella "odottaa käsittelyä". Mites muilla gigantista tilanneilla?
Täällä näyttää edelleen "tilaus vastaanotettu". Jospa se sieltä tulis..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
715
7.11 tilasin gigantin sivuilta pulse 3d kuulokkeet, 13.11 tuli viesti että on noudettavissa matkahuollon automaatista.

*Edit*
12.11.2020 01:32
Odotamme lähetystä kuljetettavaksi

Eli tuokin taisi tulla ruotsista, niinkuin vissiin kaikki gigantin nettitilaukset nykyään.
 
Liittynyt
15.11.2020
Viestejä
7
Mistä kaupasta olis paras yrittää julkasupäivänä? Oon tutkaillu gigantin sivuja ja ns. "harjoitellu" jonku masiinan tilaamista. Toimiiko pleikkarin tilaaminen ihan samalla tavalla kuin muiden tuotteiden tilaaminen? Eli pitäisi siis laittaa se toimitustapa ja sitten se maksutapa. Oon tehnykki giganttii käyttäjän ja siellä on ne osotteet yms. Ainoo mitä se aina pyytää on se visa kortti.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
452
Mistä kaupasta olis paras yrittää julkasupäivänä? Oon tutkaillu gigantin sivuja ja ns. "harjoitellu" jonku masiinan tilaamista. Toimiiko pleikkarin tilaaminen ihan samalla tavalla kuin muiden tuotteiden tilaaminen? Eli pitäisi siis laittaa se toimitustapa ja sitten se maksutapa. Oon tehnykki giganttii käyttäjän ja siellä on ne osotteet yms. Ainoo mitä se aina pyytää on se visa kortti.
Sanoisin, että kaikista.. Useempi selainikkuna vaan auki, sitten F5 ja toivot parasta. Erät on luultavasti erittäin pieniä ja aika varmasti sivustot menevät nurin välittömästi.
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
33
Jos Gigantti meinaa ne keskusvarastolta lähettää, niin niitten ois pitäny jo aikalailla lähteä et kerkeis julkkariks. Eiköhän ne tänkin tyri, sillä RTX 3080 julkasu ja Xbox meni myös niin mallikkaasti, enkä oo kovinkaan montaa kertaa kuullu et ne myöskään ihan hirveen usein saa pelejäkään julkasupäiväks perille. Toki jos myymälänoudolla on tilauksen tehny niin siinä jopa uskoisin olevankin paremmat mahollisuudet, koska kenenkään ei tartte laskeskella et millon voi lähettää et olis julkasupäivänä perillä, mutta ei ainakaan yhtään aiemmin.

Toki jotkut kaupat kanssa lähettävät vasta 19.11 noita liikkeelle, voi olla kans tollanen ohjeistus tullu Sonylta tai Nordisk Filmiltä.
Joo ja tämä on kyllä mielestäni varsin erikoista viestintää gigantilta, kun kuitenkin monessa käänteessä vakuuttelevat, että konsoli saapuu kotiin julkkariksi tai viimeistään julkkaripäivää seuraavaksi päiväksi. Niillä on kuitenkin homma pyörinyt suhteellisen pitkään. Ei luulis tulevan heille yllätyksenä, että keskusvarastolta jakelufirman toimitettavaksi menee siinäkin hetki aikaa. Olisihan heillä varaa kertoa tilaajille, että lähettävät vasta julkaisupäivänä konsolit tilaajille. Lopputulos olisi täysin sama. Pari minuuttia ja SOLD OUT :) No ilmeisesti jakelevat lahjakortteja taas. Eipä haittaa :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 783
Joo ja tämä on kyllä mielestäni varsin erikoista viestintää gigantilta, kun kuitenkin monessa käänteessä vakuuttelevat, että konsoli saapuu kotiin julkkariksi tai viimeistään julkkaripäivää seuraavaksi päiväksi. Niillä on kuitenkin homma pyörinyt suhteellisen pitkään. Ei luulis tulevan heille yllätyksenä, että keskusvarastolta jakelufirman toimitettavaksi menee siinäkin hetki aikaa. Olisihan heillä varaa kertoa tilaajille, että lähettävät vasta julkaisupäivänä konsolit tilaajille. Lopputulos olisi täysin sama. Pari minuuttia ja SOLD OUT :) No ilmeisesti jakelevat lahjakortteja taas. Eipä haittaa :D
Ainakin tänne on Gigantin romut keskusvarastolta valuneet pääsääntöisesti kahdessa arkipäivässä, ja katselin että oli tuonne joku yhdenkin arkipäivän ihme joukkoon mahtunut. Eli olettaisin että tiistaina tarttis viimeistään toimitusvahvistus kilahtaa mailiin että ehtii julkkariksi.
 
Liittynyt
19.10.2020
Viestejä
40
en tiiä, jännittää niin perkeleesti ens torstai et huhhuh. on kaikki hemmetin osto patternit harjoteltu valmiiks ja kaveri koittaa saada prismasta, meitsi gigantista ja k cittarin jonosta. juttu onki siinä ku mua ei sillee haittaa saanko sen viikko tai muutama myöhemmin vaan niskassa on viime epäonnistuksen jälkeen kysymys kuulunu et: "Saanko sen täks vuoks?" haluun vaa mennä ajas eteenpäin ja kattoo et koska saan ite konsolin. vapaa-aika on mennyt viimisen puolen vuoden ajan vaan ps5 leakkejen ja ominaisuuksien ja pelien tutkimiseen. :D
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 566
en tiiä, jännittää niin perkeleesti ens torstai et huhhuh. on kaikki hemmetin osto patternit harjoteltu valmiiks ja kaveri koittaa saada prismasta, meitsi gigantista ja k cittarin jonosta. juttu onki siinä ku mua ei sillee haittaa saanko sen viikko tai muutama myöhemmin vaan niskassa on viime epäonnistuksen jälkeen kysymys kuulunu et: "Saanko sen täks vuoks?" haluun vaa mennä ajas eteenpäin ja kattoo et koska saan ite konsolin. vapaa-aika on mennyt viimisen puolen vuoden ajan vaan ps5 leakkejen ja ominaisuuksien ja pelien tutkimiseen. :D
Jos ei tärppää ei muutakun kyttäämään xboxia :) nimimerkillä boksi jo talossa ja torstain lottoon mukaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 243
Boxia varmasti löytyy kaupan hyllyistä ennen joulua niin jos kovakin konsolikuume iskee voi sen hakea lieventämään, mutta en näe syytä kun pöydällä istuu PC jossa Ryzen 5900X ja RTX 3080.
Kyllä se on tuo Demon's Souls joka on nyt saatava ja muut Sony exclut myöhemmin, mutta käytin kuitenkin Boxia Gigantissa ostoskorissa harjoittelu mielessä Torstaita varten :nb:
 
Liittynyt
15.11.2020
Viestejä
7
Pystyykö Gigantista ostamaan postiennakolla kun on ilmeisesti nopeinta? Jos pystyy nii mistä kohtaa sen löytäis siin tilausvaihees?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 761
Vr-kameran sovitin kyllä on Sonylta tulossa kun tuli email siitä, mutta kun vielä joskus konsolin saisi. Ja siitä ei ole tietoa milloin, paitsi että Elisalta ei ainakaan lähiaikoina tule(ensi vuoden alussa?).
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
781
Gigantista tilaus 18.9 vetämässä.
Meinaako tämä nyt sitä että tulisi tästä ekasta erästä kun gigantista ei mitään ilmoitusta ole tullut.
Elisalta taas tuli että joulukuuhun menisi.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 566
Pelimiehestä txt konsoli liikkeessä, ja noudettavissa julkkarina. Tämä on asiakaspalvelua ! Käyttäkää pienempiä liikkeitä, ei aina giganttiin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Pitäisi ekasta erästä lähteä lähipäivinä jos Gigantilta on ennakkotilauksen saanut, niin ainakin kaikki kommunikaatio tähän asti ollut.
Olisi kyllä suuri yllätys, jos Gigantti lähettäisi julkaisupäiväksi eikä julkaisupäivänä. Aina kaikki tulleet sieltä myöhässä.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 566
Pitäisi ekasta erästä lähteä lähipäivinä jos Gigantilta on ennakkotilauksen saanut, niin ainakin kaikki kommunikaatio tähän asti ollut.
Ja jos xboxin mukaa mennää, toimitukset alkaa julkaisupäivänä. Varastojärjestelmäs menöö sekasin julkaisu ja toimituspäivä
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
280
Gigantista tilaus 18.9 vetämässä.
Meinaako tämä nyt sitä että tulisi tästä ekasta erästä kun gigantista ei mitään ilmoitusta ole tullut.
Elisalta taas tuli että joulukuuhun menisi.
Onko monikin tilannut eri sivustoilta?
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 566
Onko monikin tilannut eri sivustoilta?
Veikkaan että kyllä. Ruokakaupassa peliosaston myyjän kanssa juttelin, ja oli samoilla ajatuksilla, tilaa niin monesta kun pystyt, jos varmasti haluaa, ja toteski että kaksoiskappaleista pääsee varmasti mukavalla katteella eroon.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
67
Uskoisin, että todella moni on tilannut monesta paikasta. Nekin, joille on jo varmistunut konsolin toimitus. Mahdottoman kova ostopaine vs. rajattu erä kyllä pitää trokarit liikkeellä. Ja jos sattuisin saamaan pari konsolia, niin voisin itsekin myydä "sukulaisille tai kavereille" (naapurin jonnen faijalle kovalla katteella) pientä vaivanpalkkaa vastaan. Lähinnä siksi, että olisi mukava auttaa ystävää hädässä.

Tilanne on kyllä tosiasiassa se, ettei ole tulossa vielä yhtään konsolia minulle. Heräsin vähän myöhässä tähän kysyntään ja kuvittelin, ettei ole aikaa pelata. Nyt onkin aikaa eikä konsolia. Jos ei nyt torstain F5 karkeloista natsaa, niin sitten odotellaan kiltisti ennakkotilausjonossa.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
280
Veikkaan että kyllä. Ruokakaupassa peliosaston myyjän kanssa juttelin, ja oli samoilla ajatuksilla, tilaa niin monesta kun pystyt, jos varmasti haluaa, ja toteski että kaksoiskappaleista pääsee varmasti mukavalla katteella eroon.
Aika paljon pätäkkää saa tilillä olla, että pystyy ostamaan useasta paikasta :O
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 980
Viestejä
4 273 558
Jäsenet
71 585
Uusin jäsen
villejok

Hinta.fi

Ylös Bottom