PlayStation 5 tilausseuranta

kolistelija

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
1 125
Nyt vaan toivotaan että verkkokaupasta tulee seurantakoodi aamupäivällä, eikä lähellä keskiyötä, niin kuin kävi ps5 pelien kanssa.
Ainakin minulle tuli jo puoli tuntia sitten koodi. Saattaa jopa ehtiä huomiselle jos lähtee ennen iltaa liikkeelle.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 662
Amazon.de lähtee tänään kuljetukseen oma kone.

Ostajille vinkiksi itsellä oli amazon.de selain lisäosa päällä joka pingasi kun sivun sisältö muuttuu, sillä sain oman ostettua vaikka ne myytiin alle 5min loppuun.
Mites nuo takuuasiat amazonin kanssa? Lähetelläänkö laite saksaan sitten jos hajoaa?
 
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
50
VPD:ltä tuli aamusta viesti että konsoli on laitettu postiin :thumbsup: 12.6 ennakkotilattu levyasematon malli.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 919
Verkkokaupasta 14.1. tilattu pleikka on nyt käsiteltävänä-tilassa ja lähtee luultavasti tänään postiin! :coffee::D
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
47
Verkkokaupasta 14.1. tilattu pleikka on nyt käsiteltävänä-tilassa ja lähtee luultavasti tänään postiin! :coffee::D
Menin tämän viestin innoittamana kiduttamaan itseäni ja katsomaan oman tilauksen tilaa: käsiteltävänä myös ja tuote varattuna tilaukseen! Oma tilattu 18.3, ja alunperin tuli ilmoitus, että jäin ekan erän ulkopuolelle. Mitään viestiä tuon jälkeen ei ole tullut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 843
Oliko lista täällä missä liikkeissä huomenna on joku määrä 9.00 jaossa, siis netissä.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Eli Gigantin konsolit on vielä Ruatis, no ehkä ne sit ens viikolla saadaan Suomeen
Ei pidä paikkaansa. Kyllä ne on jo Suomessa. Tällä viikolla päästään pelaamaan. Ellei toki joku Posti vielä pilaa tätä. Täällä(kin) päin on kaikki pakettiautomaatit koko ajan ihan täynnä, ja välillä ne arpoo jopa pari päivää sitä että mihin paketti viedään :confused2:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 642
Verkkiksessä tilana "Odottaa tuotetta". Tilattu 14.1. ja viesti tuli jo ajat sitten että konsoli toki riittää tilaukselle. Juuri maksoinkin sen pois että voi vaan noutaa sen esim huomenna ennen duuneja jos ehtii. Toivottavasti tuolle tilaukselle nyt kuittaantuu se pleikkakin ettei ala jännittää.. :D
 

Tikiti

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
215
Verkkiksessä tilana "Odottaa tuotetta". Tilattu 14.1. ja viesti tuli jo ajat sitten että konsoli toki riittää tilaukselle. Juuri maksoinkin sen pois että voi vaan noutaa sen esim huomenna ennen duuneja jos ehtii. Toivottavasti tuolle tilaukselle nyt kuittaantuu se pleikkakin ettei ala jännittää.. :D
Mulla tismalleen sama tilanne. Johtuukohan tuosta noutotavasta, että ei vielä näy että tuotetta olisi varattu tilaukseen.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
59
Eiköhän se johdu juurikin toimitustavasta. Niillä on suurempi hoppu saada noi postin tai muun toimijan hukattavaksi lähtevät liikenteeseen ennen, noutotiskille menevillä ei oo niin kiire vielä.
 
Liittynyt
29.08.2017
Viestejä
12
Telian aspasta ei osattu sanoa juuta eikä jaata milloin toimitukset alkavat. Totesi vain, että lähiaikoina pitäisi vahvistusviesti tulla. Tämä tosin ei auttanut yhtään kysymykseen.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Mites nuo takuuasiat amazonin kanssa? Lähetelläänkö laite saksaan sitten jos hajoaa?
Mulla on ainakin Amazonin kanssa menny takuuasiat aina tosi hyvin. Switchin ohjaimeen kun tuli drift joitakin vuosia sitten, niin ne anto mulle erinäisiä vaihtoehtoja joista yksi oli että sain saman tien hyvitykseksi RAHAA, ilman että piti edes palauttaa ohjainta. Sain ohjaimen myöhemmin sitten itse korjattua, joten diili oli aika hyvä. Mitään vastaavaa en ole koskaan suomalaisista kaupoista saanut.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
452
DNA:n puolelta täysi radiohiljaisuus lukuunottamatta sivustolla olevaa tietoa siitä, että jakelu alkaa klo 00:00. DNA:n foorumilla muutamakin kysely että kerkeääkö pleikkari julkaisupäiväksi kotiin, mutta eivät ole vastanneet mitään.
 

NFA

Liittynyt
10.03.2018
Viestejä
67
Verkkokaupan levyllinen tilaus matkalla ja posti lupailee toimitusta tälle päivälle. Katsotaan miten kusti polkee.
 

Tikiti

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
215
Verkkiksessä tilana "Odottaa tuotetta". Tilattu 14.1. ja viesti tuli jo ajat sitten että konsoli toki riittää tilaukselle. Juuri maksoinkin sen pois että voi vaan noutaa sen esim huomenna ennen duuneja jos ehtii. Toivottavasti tuolle tilaukselle nyt kuittaantuu se pleikkakin ettei ala jännittää.. :D
Työkaveri oli mennyt sitten jo kysymään, että mikä homma, kun hänelläkin sama tilanne :rofl: Tässä vastaus: "
tarkistin ja kyllä saat konsolin huomenna.

Tämä johtuu siitä että postitustilaukset postitetaan päivää ennen julkaisua, joten ne pitää varata tilauksiin jotta tilaukset voidaan käsitellä ja toimittaa.

Noutoasiakkaille on kuitenkin varattu heidän tilaama määrä konsoleita, mutta emme voi siirtää varauksia vielä tilauksiin, koska silloin asiakkaille lähtisi noutoilmoitukset ja emme saa luovuttaa niitä ennen julkaisupäivää."

Joten no worries :thumbsup:
 
Liittynyt
23.10.2018
Viestejä
22
noniin kyllästyin siihen kun kaikkialla muualta oli tietoa että miks ei kukaan kysellyt tänään tietoja Elisalta niin soitin sinne itse.

Paketit lähtee tänään kello 12.00 kuljetukseen Helsingistä ja pitäisi tulla tekstiviesti samoihin aikoihin. Joten aika varmasti paketti myös ehtii ainakin sillon perjantaiksi mutta mitä luultavammin monella voi jo huomenna olla paketti perillä.
 

KMies

Tukijäsen
Liittynyt
02.01.2020
Viestejä
159
DNA:n puolelta täysi radiohiljaisuus lukuunottamatta sivustolla olevaa tietoa siitä, että jakelu alkaa klo 00:00. DNA:n foorumilla muutamakin kysely että kerkeääkö pleikkari julkaisupäiväksi kotiin, mutta eivät ole vastanneet mitään.
Eivät vastaa mailiinkaan asiasta.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 882
Asiakaspalvelijat tyytyväisiä kunhan tämä launch on ohi :rofl2:
Ja on kyllä asiakkaatkin. Sen verran kierroksia ja stressiä tämä aiheuttaa. Voisi kyllä ensi kerralla konsolilaunchi olla sellainen, että niitä konsoleita on joka pitäjän Saleissakin.
 
Liittynyt
23.10.2018
Viestejä
22
Juuri tuli Elisalta Viesti että paketti on matkalla ja seuranta koodi. lukee vielä erikseen että matkahuolto on sinuun yhteydessä ja Sopii kanssasi kotiinkuljetuksen
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
348
Itse ajattelin odotella verkkiksen tilausvahvista ja laittaa noutoajan. Muuten tulee tehtyjä turhia heräteostoksia odotellessa :btooth:

Edit: Yöllä hakemaan kioskista niin saa olla turvamies mukana ettei 100-150 hengen lupaavien urheilijanuorten kerho nappaa uutta statussymbolia itselleen :nb:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.04.2017
Viestejä
472
Tuntuu isot liikkeet olevan varoivaisia ettei vain kukaan saa päivää ennen, varoiksi lähetetään julkaisupäivänä sitte.
Tätä olen aina ihmetellyt näiden ennakkotilauksien kanssa että tuntuu olevan suorastaan rikollista toimintaa jos joku jossain sattuisi saamaan tavaransa ennen julkaisu päivää:eek:
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
13
Jahas, Gigantilta tekstaria:

Hei, tilaamanne Playstation 5 on vaarassa myöhästyä 1-2 arkipäivää. Jos näin ikävästi kävisi, olemme sinuun yhteydessä perjantaina 20.11, jotta voimme hyvittää myöhästymisen sinulle. Pahoittelut, että emme ole voineet varmistaa tuotteen toimitusta ajallaan. Mukavia pelihetkiä! Yt.Gigantin asiakaspalvelu
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 567
Jahas, Gigantilta tekstaria:

Hei, tilaamanne Playstation 5 on vaarassa myöhästyä 1-2 arkipäivää. Jos näin ikävästi kävisi, olemme sinuun yhteydessä perjantaina 20.11, jotta voimme hyvittää myöhästymisen sinulle. Pahoittelut, että emme ole voineet varmistaa tuotteen toimitusta ajallaan. Mukavia pelihetkiä! Yt.Gigantin asiakaspalvelu
Olisivatko oppineet boksi casesta, että voi omatoimisesti lähettää lahjakortit kaikille, niin ollaan tyytyväisiä?
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Jahas, Gigantilta tekstaria:

Hei, tilaamanne Playstation 5 on vaarassa myöhästyä 1-2 arkipäivää. Jos näin ikävästi kävisi, olemme sinuun yhteydessä perjantaina 20.11, jotta voimme hyvittää myöhästymisen sinulle. Pahoittelut, että emme ole voineet varmistaa tuotteen toimitusta ajallaan. Mukavia pelihetkiä! Yt.Gigantin asiakaspalvelu
Sama tuli mullekin. Ne selvästi yrittää nyt tsempata. Mulle kävis oikein hyvin 1 arkipäivän myöhästyminen ja hyvitys siitä. Mulla tuli viikko sitten Gigantilta paketti joka aloitti elämänsä täsmälleen samana viikonpäivänä samoihin kellonaikoihin ja samalla systeemillä, ja se oli mulla perillä perjantaina, ja siihen lähetykseen sisältyi postin seurannan mukaan tällainen: "Lähetys on postitettu niin myöhään, ettei se ole ehtinyt saman päivän kuljetukseen. Lähetys lähtee eteenpäin seuraavana työpäivänä". Ja tästä huolimatta paketti oli minulla perjantaina. Uskon vakaasti että pääsen pelaamaan Demon's Soulsia tämän viikon puolella :cool:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
337
Verkkokauppa postittanut pleikkarin, vaikka aiemmin tuli sähköpostia, että en esimmäisestä erästä saa :confused: Noh en luonnollisesti tälläisesta pahastu...
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
738
Hittoku ei ois koronaa ja pääsis jonottamaan jonkun oven eteen koko yöksi pilkkirepun kanssa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 258
Tänne tuli dna:lta myös viesti postituksesta. En saanut mitään viestiä aikaisemmin että olisin saamassa ekassa erässä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
717
Verkkokaupan tilaus vieläkin käsittelyssä, 1/1 varattu, mutta ei ole tullut seurantakoodia...
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Nyt tuli Dna:lta viesti! Huh tätä stressiä. Aloin siivoamaan kaappeja ja pyyhkimään pölyjä joka helvetin reiästä.
Sama homma olisi edessä. Ja pitäisi vielä keksiä paikkakin pleikalle. PS4 Pron tilalle olin ajatellut, mutta ei välttämättä mahdu. Tuotahan ei kannata laittaa mihinkään ahtaaseen paikkaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 148
Viestejä
4 299 175
Jäsenet
71 794
Uusin jäsen
Msni

Hinta.fi

Ylös Bottom