Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>

just oonkin pizzaleikkuria ettimässä toi olis aika siisti toi rälläkän näkönen pizzaleikkuri

En ole vielä ennättänyt pizzanjämiä pestä siitä, mutta eilen tiskatessa tehdasliat pois, vaikutti helpolta pestä.Mainion näköinen pizzaleikkuri. Millainen putsattavuus tuossa mahtaa olla? Onko kapeita välejä, joihin pizzan täytteet jäävät muhimaan pesusta huolimatta?![]()
Tota "teräsuojusta" ei harmillisesti saa pois otettua pesun ajaksi mutta muutaman kerran jo käytössä ollut niin on toi puhtaaksi tosin tullutMainion näköinen pizzaleikkuri. Millainen putsattavuus tuossa mahtaa olla? Onko kapeita välejä, joihin pizzan täytteet jäävät muhimaan pesusta huolimatta?![]()
Sakset toimii myös hyvin.Itse olen miettinyt pizzaleikkuriksi kaarevalla terällä olevaan leikkuria.
![]()
Noissa rullattavissa tahtoo olla, että täytteet juoksee rullan edellä jos vähän paksummalti on. Toinen vaihtoehto olisi kaarevalla terällä oleva iso kokkiveitsi, jolla olisi helppo tehdä myös lihasuikaletta yms. jolloin se olisi monikäyttöinen.
Sakset tai sitten tämä ikean luottoveitsi on käytössä.Itse olen miettinyt pizzaleikkuriksi kaarevalla terällä olevaan leikkuria.
![]()
Noissa rullattavissa tahtoo olla, että täytteet juoksee rullan edellä jos vähän paksummalti on. Toinen vaihtoehto olisi kaarevalla terällä oleva iso kokkiveitsi, jolla olisi helppo tehdä myös lihasuikaletta yms. jolloin se olisi monikäyttöinen.

Itse hommannut kotia Ooni rocker leikkurin ja mökille ostin heräteostoksena Lidlin vastaavan. Pizzanpaistajilta on näköjään tullut myös Mustang leikkuri. Ei vaan ole tullut edes testailtua, kun vaatisi alle melkein puisen leikkuulaudan, ei ole ehtinyt/raaskinut pizzalautasella leikata vaan vedellyt perinteisellä pizzapyörällä. Pitäisi hommata joku puinen tarjoilulauta.Itse olen miettinyt pizzaleikkuriksi kaarevalla terällä olevaan leikkuria.
![]()
Olen ollut monta kertaa ostamassa ja kiinnostaisi tietää miksi ei mene jatkoonS-ryhmän kotimaista ”pitsa” pallot, ei jatkoon.
Koostumus, 24h jääkaappi sulatuksella, 5h huoneen lämmössä, uudelleen pallotus ja taas pari tuntia lepoa liinan alla ei tuonut tarpeeksi sitkoa että olisi voinut käsin pyöritellä. Reikiä tuli herkästä.Olen ollut monta kertaa ostamassa ja kiinnostaisi tietää miksi ei mene jatkoon![]()
Olen ollut monta kertaa ostamassa ja kiinnostaisi tietää miksi ei mene jatkoon![]()
Maun puolesta sopisi paremmin ehkä leipä tikkujen tekoon tai piirakkapohjaksi, pitsapohjan kanssa tällä tuotteella ei ole mitään tekemistä.
Edit. Voisin käyttääkin näitä palloja koska joskus tekee mieli kaulittua oikein ohut pohjasta pitsaa jos pohja edes maistuisi pitsapohjalle.
Täh? Mun mielestä kaikki pepperonit menee kupille kun nimenomaan haluaisin että pysyy suorana..![]()
Päätin tällä kertaa säästää ja ostin Coop pepperoni suomalaisen sijaan, lopultakin tuli kuvan kaltainen tulos, suomalaiset aina pysyneet ihan litteänä. Eli jos olette tuommoisesta haaveilleet pistäkää Coop pepperoni testiin.
Unohtui laittaa viestiin, että sähköuunilla paistan 275c. Korkeammissa lämpötiloissa ei ilmeisesti vastaavia ongelmia ole.Täh? Mun mielestä kaikki pepperonit menee kupille kun nimenomaan haluaisin että pysyy suorana..
Verkkiksestä Panetti on ainakin tosi suosittu ja kehuttu.Sähköistä uunia etsimässä sisä käyttöön. Molemmat uunit jotka käytössä menevät vain 250C, eli ei lämmöt riitä vaika rauta on. Mikähän olisi kohtuullinen, myös Napoli tyyliseen.
Tästä ei liene vielä kokemuksia:
![]()
Sähköinen pizzauuni 2200 W 12″ | Valmista napolilaista pizzaa | Bright | Jula
Sähköinen pizzauuni täydellisiä napolilaispizzoja varten! Uunin enimmäislämpötila on 430 °C, joten pizzat valmistuvat nopeasti.www.jula.fi
Voisi olla ihan pätevä ensimmäinen uuni.
Gigantista saisi sage/breville 599€ mutta on ehkä turhan kova investointi alkuun.
Lienee tämäkin pätevä, mutta siitäkin odottaa tarjousta:
![]()
Panetti Pizzetta Primo 13" sähkö-pizzauuni 299,00
Panetti Pizzetta Primo on sähkökäyttöinen pizzauuni, joka kuumenee jopa 500 asteeseen ja valmistaa pizzan alle kahdessa minuutissa. Uunissa on pyörivä pizzakivi ja lämmityselementit, jotka takaavat tasaisen ja herkullisen lopputuloksen niin sisällä kuin ulkona.www.verkkokauppa.com
Noni just olin tulossa kirjottelee et olisko kellään tota ja voisi mitata että minkä kokoisen pöydän toi minimissään tarvitsee…Powerissa tarjouksessa oleva Chef Matteo Crosta osoittautui ensipaiston jälkeen loistavaksi ja helpoksi. Lämmöt nousi tosiaan jo 10 minuutissa reiluun 400 asteeseen ja pyörivä alusta toimi hienosti.
Hyvään hintaan piti tänään hakea pois. Lucifer Ahjo oli sekin loistava, mutta työläämpi, kun piti kääntää niin usein.
En usko Ooni 16:n olevan parempi kuin Crostan.
Tuosta olisikin hauska nähdä arvostelu.Powerissa tarjouksessa oleva Chef Matteo Crosta osoittautui ensipaiston jälkeen loistavaksi ja helpoksi.
Kyllä tosta netistä juttua löytyy, pieksee oonin kaasupizzauunit mennen tullen enkä yhteenkään negatiiviseen arvosteluun itse törmännyt.Tuosta olisikin hauska nähdä arvostelu.
-vaikei toki ollut se sisäkäytön sähköinen jota nyt kyseltiin...
Etujalkojen väli on 62 cm ja takajalan etäisyys toisesta etujalasta on 72 cm.Noni just olin tulossa kirjottelee et olisko kellään tota ja voisi mitata että minkä kokoisen pöydän toi minimissään tarvitsee…
Tilasin tollasen Karu 16 kaveriksi mutta rupesin sit pohtii että mahtuuko toi kuitenkaan siihen pöydälle…
Voihan perse ompahan pistetty leveäksi jalatEtujalkojen väli on 62 cm ja takajalan etäisyys toisesta etujalasta on 72 cm.
Enpä muuta osaa sanoa kuin että kaikki toimii niin kuin pitääkin. Lämmöt puolilleen maksimista 3 min ennen paistoa, paiston ajaksi minimiin kunnes pohja ok ja sit lopuks väri pintaan isommalla lämmöllä toimi näin alkuun.
Kuvahan se kertoo enemmän. Taikina olisi voinut olla hieman ilmavampaa, mutta ihan hyvä lopputulos kuitenkin.
Ahjossa en pystynyt kääntämään pizzaa uunin sisällä, joka johti siihen että reuna jäähtyi ulkona kääntäessä ja reunan kohoaminen pysähtyi.
![]()

On tää aika laitos joo.. Äkkiäkös pöydän päälle askartelee jonkun lisätasonVoihan perse ompahan pistetty leveäksi jalat
Karu 16 vastaavat mitat 47cm ja 61cm ja se on jo iso uuni!
Perhana voikin sit olla että joudun tilauksen perumaan, ei toi taida sit mahtua edes tohon teräspöydälle![]()
www.panetti.fi
Tuo näyttää keittiögrilliltä jossa pyörivä pizzakiviLähti tuo Panetti tilaukseen täältä hintaan 399€, eiköhän tuolla jotain tee.
![]()
Panetti Pizzetta Primo - Sähköinen pizzauuni - www.panetti.fi
Pyörivä pizzakivi Kaksois infrapuna-lämmityselementit 0-500°C jopa 20 minuutissa Valmis pizza 120 sekuntissawww.panetti.fi
Hankin tällaisen Biltema-mittarin aikana, kun sen sai vielä muistaakseni alle 20 euron.Pitää vielä kysellä onko infrapunalämpömittareista kokemuksia. Parksidessa tuli 400C raja vastaan. Eli Panetti ilmeisesti vetää sen ohi.
Puuilon halpis mainostaa mittaavansa +600c.Pitää vielä kysellä onko infrapunalämpömittareista kokemuksia. Parksidessa tuli 400C raja vastaan. Eli Panetti ilmeisesti vetää sen ohi.
Ja ilmoittaa olevansa vielä tarkempikin, kuin Bilteman mittari (1,5 % vs 2,0 %).Puuilon halpis mainostaa mittaavansa +600c.
![]()
Kempten infrapunalämpömittari -50°C...600°C
Mittaa mitattavan kohteen pintalämpötilan infrapunasäteen avulla. Lämpötilan mittausalue -50°C~+600°C. Tarkkuus ±1.5°C tai 1.5 %.www.puuilo.fi
Mozzarella kuuluu valuttaa lävikössä tai ihan lautasen reunalla valmiina suikaleina, kuten itse teen, niin että neste valuu poispäin paloista. Yleensä otan tuntia ennen paistoa valumaan. Puolessa tunnissa ei ehdi juurikaan, riippuen miten vetistä mozzarella on. Muuten tulee lammikoita pizzaan.Ihan ok kokemus Panettista pitää vain vielä harjoitella tuota käyttöä ja uskaltaa antaa tuon pizzan "palaa" vielä hiukan enemmän. Ehkä myös mozzarella pitäisi kuivata jollain keinolla jotta kosteutta saa hiukan pois.
Voi myös tarvittaessa vähän puristella / painella lävikköä vasten, jos on kovin verinen juusto.Mozzarella kuuluu valuttaa lävikössä tai ihan lautasen reunalla valmiina suikaleina, kuten itse teen, niin että neste valuu poispäin paloista. Yleensä otan tuntia ennen paistoa valumaan. Puolessa tunnissa ei ehdi juurikaan, riippuen miten vetistä mozzarella on. Muuten tulee lammikoita pizzaan.
Jos kiire ollut niin itse tehnyt ohutta suikaletta, levittänyt laakealle lautaselle talouspaperia ja painellut mozzarellaa toisella talouspaperilla. Jotkut mozzarellat on vetisempiä kuin toiset. Ainakin tuntuu että Pirkka Mozzarella pallot ei paljoa valuta kun esim. Lidl vastaavista tulee useampi ruokalusillinen lautaselle.Voi myös tarvittaessa vähän puristella / painella lävikköä vasten, jos on kovin verinen juusto.
Tänään joulukinkun jämät pitsaan
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.