Kerron tässä muuten vielä pienen tarinan viitaten tuohon sinunkin tuntemaan ostokrapulaan.
Mulla oli kanssa ollut vaan pienempiä uuneja, joissa olin ylipäätäs tehnyt kokonaiset 2 pizzaa
Tähän väliin sopii ehkä kertoa oon aika intensiivinen (adhd) kun keksin että tarviin jotain, usein se etsiminen ja ostaminen onkin sit se kohokohta eikä niinkään se itse tuotteen käyttö…
Googlailin noita uuneja ihan vitun huolella ja katselin videoita että mikä on paras, ja sit yhtäkkiä k-rauta änki ton karu 16 399e tarjoukseen, sit lähdettiinkin vaimon huudoista huolimatta heti sellanen ostamaan.
Kun toi perkele tuli koottua niin tuli heti sellanen wtf olo, tai oikeastaan jo kun sitä pakkasi autoon. Miten toi voi olla niin Vitun iso.
Sit seuraava ongelma oli että sen käyttöpaikalta näkyy se uuni suoraan kadulle…
Siitä seurasi se että tuli kauheat paineet käyttää tota uunia, koska se oli niin vitun kallis, ja samalla vaan stressasin että joku käy kääntämässä autonsa kyytiin tuon (tietäjät tunnistaa oonit kyllä helposti).
Mä en itse koskaan edes saanut mitään (omaan makuun) äärettömän hyvää pizzaa tosta ulos, niinä kaikkina kolmena kertaa kun sillä pizzaa tein (sekä vaimo että sisko kyllä sanoi että oli parasta pizzaa mitä ovat syöneet).
Päädyin myymään tuon, koska vitun iso, paineistus käyttää, ja koska ei edes tehdyt omaan makuun parhaita pizzoja, koska se 399e oli niin hyvä diili, tein sentään voittoa kun kaupat tein.
Muutama kuukausi sen jälkeen, kun olin kahlannut läpi käytännössä kaikki muut mallit, rupesi myyminen kuitenkin kaduttamaan, toi on kokonaisuutena niin älyttömän kova setti ettei toista löydy edes kymmenen kertaa kalliimmasta luokasta:
Viimeistely, lasiovi, digitaalinen lämpömittari ja toi katossa oleva luukku mistä lisätään polttoainetta ja toi miten helppoa on vaihtaa hiili/puu combosta kaasuun, plus se että vittu minkä näköinen vehje toi on illanistujaisissa kun pitkät liekit puskee takaa liki lasioveen asti…
Olen myös oppinut, että minä en välitä napolilaisesta pizzasta erityisemmin, ehkä sitä omaa lempparia lähinnä on roomalainen, sempä takia karu 16 ei itselle aluksi tehnyt isoa vaikutusta maun puolesta, se kun tekee juuri sen napolilaisen pizzan täydellisesti.
Noh, nyt on taas karu 16 autotallissa odottamassa käyttöönottoa, näillä näkymin saan pihalleni himoamani katoksen vielä tämän kuun aikana jonka kanssa saan ton sateensuojaan ja niin ettei näy kadulle, ja nyt kun myös tiedän etten napolilaisesta niin välitä niin pääsen katsomaan millaista pizzaa tuolla saa puskettua alemmissa lämmöissä, ytuben perusteella todella hyvää.
Summa summarum: älä vaan lähde koon takia tosta luopumaan kun ei vaan ole parempaa olemassa varsinkaan tolla hinnalla, paitsi jos sulla on se tilanne että joka kerta pitäisi viedä käytön jälkeen varastoon, jos näin on niin säästä ittes pettymykseltä ja palauta suoraan kauppaan, 30kg on vittumaista kiikutella.