Pixel-puhelimet

Ei hävinnyt. Painat Tilat -> Asetukset -> Luo oma tila. Teet sinne omat ajastukset mielesi mukaan.

Tai jos haluat esim. tunniksi tästä eteenpäin päälle niin Tilat -> Älä häiritse -> Yhdeksi tunniksi
Onko tuonne nukkuma-aikatilaan mahdollista säätää sellaista, että kun tuo tila menee päälle niin soittoäänen äänenvoimakkuus laskisi matalimmalle tasolle olematta kuitenkaan mykkänä tai pelkästään värinänä? Yritin tässä etsiä mutta en löytänyt joten oletan ettei sellaista mahdollisuutta ole.

Pixelin tekoälytoimintoja mainostettiin paljon. Aika iso osa niistä on jenkkilässä toimivia, tai vaativat tietyn kielen. Suomeksi homma ei skulaa niin hyvin eikä Suomessa. Tämä mielessä mun mielestä tuo tekoälyhomma oli vähän ylihypetetty
onko tosiaan näin, mitä noita tube videoita kattellu niin kaikissa hehkutetaan ja sanotaan et selkeästi paras tekoäly.

onko tosiaan näin, mitä noita tube videoita kattellu niin kaikissa hehkutetaan ja sanotaan et selkeästi paras tekoäly.
No mulla nyt ei hirveästi ole näyttöä muihin luureihin verrata, kun ei ole vastaavia tuoreita luureja ollut käsittelyssä.
Mutta tuo puhelinvastaaja ja call screening ei toimi kuin Jenkkilässä (tai ainakaan ei meillä). Kuvankäsittely on hauska lelu, mutta sekin menee palvelimen kautta, eli ei varsinaisesti puhelimeen liity muuta kuin siltä osin että se on vain Googlen käytössä.
Mitä Geminiin muuten tulee avustajana niin senhän saa asennettua mihin vain luuriin.

Ihan mielelläni kuulen mitä muut käyttäjät täällä ovat Pixelin AI-ominaisuuksista mieltä, mutta itselle nuo edut on jääneet melko lailla kevyiksi. Välillä saattaa ehdottaa jotain että miten olisi tällainen säädetty lataus kun nukut yöllä tähän ja tähän aikaan että ladataanko vasta vähän ennen heräämistä täyteen ja muuta tuollaista pientä, mutta ei ne mulle tosiaan ole tähdellisinä juttuina näyttäytyneet.

Ei hävinnyt. Painat Tilat -> Asetukset -> Luo oma tila. Teet sinne omat ajastukset mielesi mukaan.

Tai jos haluat esim. tunniksi tästä eteenpäin päälle niin Tilat -> Älä häiritse -> Yhdeksi tunniksi
Tää muutos oli kyl omasta mielestäni huomattavan ärsyttävä kun "Älä häiritse" nappi jota pystyi painaan vaa kerran päälle tai pois muuttuikin uudeksi menuksi jossa kaikkea turhaa mitä en itse käytä. "Bedtime mode" ainoa noista joka aikasemmin ollu käytössä, mut siihen oli muutenkin jo oma nappi nii vähä ärsyttävä että lisäklikkailua tulee nyt.

Statistiikka

Viestiketjuista
270 030
Jäsenet
76 545
Uusin jäsen
Vuohenkasvattaja

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom