Pikaruoka™ - kuvia ja jutustelua burgereista, kebabeista, pizzoista jne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JHMK
  • Aloitettu Aloitettu
En koskaan ikänä tilaa noilta kuljetusfirmoila yhtään mitään. Ainoastaan Kotipitsan kuljetus kelpaa, koska hoitavat sen itse ja aikataulut ovat aina pitäneet. Vanhaan hyvään aikaan Pizzataxi oli myös loistava pizzapaikka, harmi kun myivät hyvän ketjun pois. Aika monesta Purgeripaikasta löytyy Drive In kaista, josta saa toimituksen jonon ohitse, joten jos peltilehmä löytyy pihasta ja nenä ei vuoda niin en näe mitään tarvetta kotiin kuljetukselle.

Onko joku testannu Hesburgerin Chilikerroksen (5.90€)?

Hesen Kebabburger on hyvä (paitsi se pitaleipä on aina ollu rikki!) niin aika kovat odotukset.

Onko joku testannu Hesburgerin Chilikerroksen (5.90€)?

Hesen Kebabburger on hyvä (paitsi se pitaleipä on aina ollu rikki!) niin aika kovat odotukset.
IMG_20250408_210443.jpg

Itse itselleni vastaten: Pieni pettymys.

Tulisuutta oli enemmän mitä perus kebabannoksessa, mulle ois riittäny vähempiki. Pidän sellaisesta pienestä poltteesta joka ei peitä muita makuja alleen, nyt ei maistunu mikään muu kuin se "tulisuus". Se saattoi johtua kyllä siitäki, että majoneesejä oli erittäin vähän. Epäilin jo että niitä ei ole ollenkaan ku oli niin kuiva, mutta puolen välin jälkeen sattui teelusikallinen suuhun.

Miten se on niin vaikeaa saada sopivasti niitä majoja hesessä, joko sitä pursuaa joka puolelta tai sitte on tämmönen, ettei sitä käytännössä ole ollenkaan ja hamppari on erittäin kuiva. No tulipahan testattua.

EDIT: Lämpötila oli sopiva ku söin heti. Viime kerroilla Hesestä saanu valehtelematta huoneenlämpöistä, vaikka se on tehty heti eikä ole otettu lämpöhyllyltä.

Siinä Kebabburgerissa muuttivat sitä majoneesia, meni huonommaksi. Sitä ennen ylivoimasesti paras Hesen tuote, nyt vaan paras enää.

edit: Jostain syystä tuota on vain kampanjatuotteena silloin tällöin. Tänäkin talvena olen syönyt.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
274 614
Jäsenet
77 192
Uusin jäsen
banaanihillo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom