Niin no, eikös toi ole populismin määritelmä just?
Mitäs pahaa siinä on?
Hommalta muuten kommentti tuohon artikkeliin ja noinhan se on:
"PS:n "temppu" on halukkuus laskeutua kansalaisten tasolle. Oli se sitten syrjäkylän markkinat tai tavisten käyttämät somealustat. Monille poliitikoille ja puolueille somevaikuttaminen on Twitter-kuplissa hyörimistä, maksettuja mainoksia ja erimielisten estämistä. Muut puolueet ovat aivan vapaita toteuttamaan tätä strategiaa, mutta se vaatii kansalaisen kohtaamista vertaisenaan ja se on vaikeaa, jos pitää kansaa määräiltävinä alamaisina."
Sellainen ikävä sattumus kävi myös, että olen unohtanut Homman salasanani ja sähköposti jolla rekisteröidyin sinne, ei ole enää voimassa. Nyyh, sinne meni vuosikausia sitten keksimä ärsyttävä nimimerkki, jolla menin trollaamaan sinne suvakkina. Ja voin todeta, että heikosti meni. Kukaan ei suuttunut, vaikka kuinka yritin kertoa, että pitää vaan kotouttaa ja ymmärtää kuinka eivät voi tuntea Suomen lakeja.
Tai että kyllä Suomeen nyt turvaan mahtuu, meidän pitää sopeutua.
Oikeastaan ainoa vihainen kommentti tuli yksityisviestinä, kun olin jonnekin sitten kirjoittanut, että ei jaksa enää trollata. Tätä ärsytti, että hän oli etsinyt mulle tietoa, että voisin sen perusteella muuttaa kantani. Olin sitten tuhlannut hänen aikaansa.
Voisi todeta ihan yleisestikin, että täyttä ajanhukkaa yrittää netissä muuttaa kenenkään ajattelua.