Tämä kannatuksen nousu perustuu nyt heidän ilmastokantaansa, joka on ainoa vaihtoehto seitsemän muun puolueen kannalle, poliittisessa kysymyksessä jota maailmanlaajuisesti nyt eniten käsitellään.
Tämä on varmaan yksi tärkeä tekijä tuossa ilmastohysterian pauloissa, mutta luulisin että persujen kannatus nousee entisestään ihan vain sen takia kun nykyinen hallitus tuntuu olevan ihan täysi pannukakku ja pettymys monille nykyisen hallituksen sekä opposition äänestäjille.
Laskematta nukkuvia hiljaisia kansalaisia, itse mukaan lukien, jotka eivät äänestäneet viime vaaleissa vaikka mielipidettä olisi.
Viime vaaleissa en äänestänyt, mutta ensi vaaleissa ääni menee persuille jos tämä linja pitää ja kun vitutus sen kun kasvaa nykyisen hallituksen toimesta. Tälläinen ilmiö oli kai havaittavissa noissa viime vaaleissa jollain tapaa, itse ennustan suurempaa jytkyä seuraavissa vaaleissa kun kansalaisen kamelin selkä katkeaa.
Ilmastovöyhötys ja rajat auki-politiikka ei sovi kovinkaan monelle kansalaiselle. Ja vaikka nuo nyt sitten saataisiin kuriin persujen toimesta, niin ei sillä kuuhun mennä. Mutta hyvä alku se olisi alkaa rakentamaan hyvinvointiyhteiskuntaa uudestaan keskittämällä rahat kotimaahan ja heidän kansalaisten hyvinvointiin ja sinne missä sitä ensi kädessä tarvitaan.
Persujen politiikkahan perustuu hyvin pitkälti haittamaahanmuton ehkäisyyn ja maltilliseen ja järkevään ilmastopolitiikkaan.
Itse en vieläkään ymmärrä mitä Suomen pitäisi tehdä enemmän tässä mittakaavassa ilmaston suhteen, kun meillä nuo asiat on kuitenkin noin globaalissa mittakaavassa aika hyvin.
Varoittavia esimerkkejä massahaittamaahanmuutosta löytyy ihan tarpeeksi muista Euroopan maista, lähinpänä esimerkkinä meidän rakas länsinaapuri.
Kun puhutaan että vielä on aikaa estää ilmastonmutos, minä sanon että vielä on aikaa estää nuo massahaittamaahanmuuton seuraukset mitä on tapahtunut Ruotsissa, Saksassa ja Ranskassa.
Olipas pitkä postaus, en suinkaan vastannut kaikkea tätä kaikkea vain sinulle baggio, vaan ihan vain toin ilmoille omia mielipiteitä tästä kaikesta aiheeseen liittyen.