• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Perussuomalaiset

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Puolueohjelmasta:

"Huumausaineiden käyttö, hallussapito, valmistaminen ja kauppaaminen on säädetty rangaistavaksi. Perussuomalaiset suhtautuu huumeisiin erittäin kielteisesti. Olemme huolissamme erityisesti nuorten ja jopa lasten kasvaneesta huumeidenkäytöstä ja yhteiskunnassamme lisääntyneestä huumemyönteisyydestä."
Hallahalo puhuu yleisesti täyttä asiaa haha.

En voi vastata muitten ps suomalaisista. mutta jos minun mielipidettä kysytään cannabis dekriminalosointi minun mielipide on täysin neutraali ja mieluisin jättäisin ännestämättä kyllä tai ei jos tulisi jopa kansanäänestys asiasta. Vahvat huumet kaikki muut siis olen täysin vastaan paitsi jos lääkäri märää esim. morfiinia.

Hmm jos nyt kuitenkin äänestäisin niin taitaisin äänestää kyllä dekriminlasointi kevyt huumet hieman samalla tavalla kuten Amsterdamissa.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Persunuorten rahat annettiin nuorisolain sääntöjen puitteissa. Ne rikkoi niitä sääntöjä useammankin kerran. Niillä ei ole käytännössä mahdollisuuksia voittaa oikeudessa.
Se on sitten täysin eri asia, jos jonkun mielestä rahat pitäisi tulla emopuolueen kautta.
Valittavasti en luota jonkun niin sanotun mielipiteseen foorumista. Asia ratkaistaan oikeudessa ja ok/hyvä mahdollisuus että ps nuoret saavat rahansa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Valitteavasti en luota jonkun niin sanotun mielipiteseen foorumista. Asia ratkaistaan oikeudessa ja ok/hyvä mahdollisuus että ps nuoret saavat rahansa.
Jos kerran et muhun usko, niin kerro toki mistä päättelet ps nuorilla olevan hyvä mahdollisuus kumota rahoituksen vetäminen?
Se rahoitus oli myönnetty nuorisolain perusteella, jonka periaatteita ps nuoret rikkoi.

E: En minäkään mikään asiantuntija ole, mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla millä perusteella tuota oikeusjuttua kuvittelevat voittavansa.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Jos kerran et muhun usko, niin kerro toki mistä päättelet ps nuorilla olevan hyvä mahdollisuus kumota rahoituksen vetäminen?
Se rahoitus oli myönnetty nuorisolain perusteella, jonka periaatteita ps nuoret rikkoi.

E: En minäkään mikään asiantuntija ole, mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla millä perusteella tuota oikeusjuttua kuvittelevat voittavansa.
Koska he ovat nostaneet jo kanteen niin täytyy ollaa perusteluja ja logiikkaa sille. Ei minun tarvitse enkä jaksa perustella mitään enempää mitä olen jo tehnyt ja sitä paitsi olin jo aikasemmin koemmentoinut miksi näin ja en taas ala uudestaan keskustelemaan asiasta se on jo keskusteltu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Koska he ovat nostaneet jo kanteen niin täytyy ollaa perusteluja ja logiikkaa sille. Ei minun tarvitse enkä jaksa perustella mitään enempää mitä olen jo tehnyt ja sitä paitsi olin jo aikasemmin koemmentoinut miksi näin ja en taas ala uudestaan keskustelemaan asiasta se on jo keskusteltu.
Ihan samoin kuin Tynkkysen tapauksessa, se oikeuteen meneminen on myös erittäin hyvää ja edullista kampanjointia. Sinne kannattaa mennä joskus, vaikka häviö olisi varma, koska sillä saa niin paljon julkisuutta.

Esim. altaosa perussuomalaisten kannattajista ei taida välittää Tynkkysen tuomiosta, koska heidän mielestään kyseisestä rikoksesta ei pitäisi edes rankaista. Vähän veikkaan tässä olevan sama asia.

Ei kai tämä ole se sinun aikaisempi perustelusi kanteelle?:
Yhtä paha on suomen media auta ja näytetään kuvia naisista ja lapsista. Todellisuudessa suuri enemmistö maahanmuuttajat ovat miehiä. Jospa suvarit oikaisivat oman virheellisyytensä kuvista liittyen maahanmuuttoon kiitos.

Hahaa ehkä ajattelivat käytetään kuvia yhtä lailla kun suvarit tekevät:D.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Ihan samoin kuin Tynkkysen tapauksessa, se oikeuteen meneminen on myös erittäin hyvää ja edullista kampanjointia. Sinne kannattaa mennä joskus, vaikka häviö olisi varma, koska sillä saa niin paljon julkisuutta.

Esim. altaosa perussuomalaisten kannattajista ei taida välittää Tynkkysen tuomiosta, koska heidän mielestään kyseisestä rikoksesta ei pitäisi edes rankaista. Vähän veikkaan tässä olevan sama asia.

Ei kai tämä ole se sinun aikaisempi perustelusi kanteelle?:
Tuo viesti jonka silloin kirjoitin oli hymyä huulessa ja tarkoitettu provo viestiksi suvareille hieman, mutta siis ne muut diplomaattiset perustelut jotka voisi lausua esim oikedessa virallisesti olen jo antanut ja niitä et tietysti quotannut. Taas koetat kaivaa turhaan ja pidä teoriasa oikeudenkäynnistä miten se menee minä uskon kun tulee päätös tuomioistuimelta. Mitä muita mahdollisia perusteluita on se saa niitten lakimies miettiä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Tuo viesti jonka silloin kirjoitin oli hymyä huuless ja tarkoitettu provo viestiksi hieman mutta siis ne muut perustelut olen jo antanut ja niitä et tietysti quotannut. Taas koetat kaivaa turhaan ja pidä teoriasa oikeudenkäynnistä miten se menee minä uskon kun tulee päätös tuomioistuimelta.
Laitatko vaikka linkin siihen perusteluun sitten, niin mun ei tarvitse arvailla mistä niitä pitäisi etsiä.
Niin siis haluan vaan tietää mihin perustat mielipiteesi, että kanteella on hyvä mahdollisuus mennä läpi.

E:
Ainoa perustelusi jonka löysin olis tämä:
Koska asia viedään oikeuteen kyllä sillä on ihan realistiset asiat voittaa asia nuoren Suomen tulevaisuuden vuoksi.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Suvarit voi minun puolesta oikaista typerän virheellisyytensä. Loukkaava on sinun nimitys "jugend" kyllä se tiedetään että se viittaa Hitler jugend.

Minä olen perussuomalainen. En ole natsi.

Tuo twiittaus oli yksittäinen henkilö. Järjestö on poistanut kyseisen twittauksen ja sanonut että ei edusta heitä se twittaus. Järjestö ei ole siis virallisesti edes alunperin twitannut tuota.

Koska asia viedään oikeuteen kyllä sillä on ihan realistiset asiat voittaa asia nuoren Suomen tulevaisuuden vuoksi.

Perussuomalaiset ajattelee Suomen tulevaisuutta ja taloutta pitkällä tähtäimellä toisin kun jotkut muut puolueet jolla ei ole järkevää logikkaa hyvän taloudelliseen maahanmuutton.

Taloudellinen maahanmuutto? Otetaan minut esimerkkinä. Minä olin Ruotsissa yli 2 vuotta töissä ja sitten palasin Suomeen takaisin töihin. En mennyt Ruotsiin ja sanonut terve olen teidän uusi sossu asiakas.

Tuolla kommentilla en halua loukata työttömiä. Työttömiä jotka jo asuvat Suomessa heitä voi toki auttaa.

Onhan se nähty miten vasemmisto hoitaa asiat. Verovähennys koroista asunto velasta omaan käyttöön on poistumassa vähitellen kohta sitä ei ollenkaan ole. Minä olen apteekissa tavannut suomalaisen joka valitti kun Suomen valtio ei enää maksa hänen lääkettä.

Suomalaisia riistetään samalla kun tolkuttomasti otetaan uusia sossu maahanmuttajia. Ei minua ärsytä iranilainen ystäväni joka on ahkerasti koko aika töissä koko ajan ahkerasti opiskelee yliopisto tasolla ja on töissä. Minua ärsyttää ne maahanmuttajat jotka ei ole syntynyt Suomessa ja loppuelämäksi tulee tänee ollakseen työttömiä.

Ei minua ärsytä ahkeras pizza työntekijä joka on muuttanut Suomeen.

En halua työttömiä maahanmuuttajia sen sijaan autetaan niitä työttömiä ja muita suomalaisia jotka jo asuvat Suomessa.
Muun muassa tämä.

Jatkuvasti koetat jankata samaa asiaa @ttjm. Annetaan jo olla ja sinä et vakuuta minua. En ala kaivaa jokaista postausta nyt enää. Kaivoin yhden niistä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Muun muassa tämä.

Jatkuvasti koetata jankata samaa asiaa @ttjm. Annetaan jo olla ja sinä et vakuuta minua. En ala kaivaa jokaista postausta nyt enää. Kaivoin yhden niistä.
Niin tuossa koko viestissä perustelet oikeusjutun mahdollisuuksia voittaa sillä, että se on olemassa. Tästä sulle sanoinkin jo aiemmin.
Koska asia viedään oikeuteen kyllä sillä on ihan realistiset asiat voittaa asia nuoren Suomen tulevaisuuden vuoksi.
Nimenomaan kysyin sulta miksi uskot sillä olevan hyvät mahdollisuudet voittaa :confused:.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Niin tuossa koko viestissä perustelet oikeusjutun mahdollisuuksia voittaa sillä, että se on olemassa. Tästä sulle sanoinkin jo aiemmin.

Nimenomaan kysyin sulta miksi uskot sillä olevan hyvät mahdollisuudet voittaa :confused:.
No kun uskon mahdollisuuteen voitton oikeudenkäynnissä niin vähän kun monet uskoo Suomi miehet päsee EM jalkapallo kisoihin vuonna 2020. Taisi joku asiantuntija TV:ssä sanoa että mahdollisuus Suomi miehet päsee jalkapallo EM 2020 kisoihin siis eka kerta arvokisoihin on noin 99%, mutta todellisuudeessa kukaan ei tiedä varmuudella ja pallo on pyöreä.

En arvio että on 99% mahdollisuus voittaa asia, mutta uskon kyllä että on ok/hyvä mahdollisuus voittaa asia oikeudenkäynnissä.

Mahdolliset lisä perustelut ja kommentit saa ps lakimies esittää ja se ei ole minun tehtävä:).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
1 940
Hah hah... mutta joo. on totta että tätä H-aholaisten rasistisiipeä on vaikea haastaa ilman kunnon vipuvartta. Ja joku hyvinvointivaltio kuntoon ei taida kiinnosta tuulipukukanssa jos siihen ei sisällytetä "kamelikuskit pysyköön saharassa" tyylistä viestintää. Pitkässä juoksussa Purran tyylinen älykäs asiapolitkko tulee menestymään ja hyvä niin.
En tiedä mistä seuraat mutta viestintä on "tämä hulluus maksaa vitusti liikaa ja on pitkässä juokussa mahdotonta". Mikä onkin totta ja siksi kannataus tulee kasvamaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
64
Jotain pientä porttiteoriaa olisi kyllä hyvä ajatella
kun lukee näiden persujen juttuja. Koska ei vain voi olla näin palikkaa porukkaa olemassa. Tai no voi, sen on todistanut juuri olleet vaalitkin missä hänkin sai x määrän ääniä.

Niin siis mikä tässä on tarkalleen se ongelma ?
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Amerikkalaisvasemmiston identiteettipolitiikka ylittää kipukynnyksen jo demaripiireissäkin - Barack Obamalta moraalisaarna kiihkoileville aktivisteille - Suomen Uutiset

Suomen uutiset kirjoitti Obaman sanomisista aktivisteista ja wokesta. Nyt kun lukee sitten uutisen kommentteja, niin hankala tässä on tuohon porukkaan samaistua. Kansan kerma siellä neekeröimässä, apinaa snaippaamassa ja salaliittoteorioita rakentelemassa. Sitten ihmetellään, että miksi jotkut eivät pysty julkisesti kertomaan, että äänesti persuja, kun persut profiloituu tällaisiksi.
 
Liittynyt
28.01.2018
Viestejä
1 085
Amerikkalaisvasemmiston identiteettipolitiikka ylittää kipukynnyksen jo demaripiireissäkin - Barack Obamalta moraalisaarna kiihkoileville aktivisteille - Suomen Uutiset

Suomen uutiset kirjoitti Obaman sanomisista aktivisteista ja wokesta. Nyt kun lukee sitten uutisen kommentteja, niin hankala tässä on tuohon porukkaan samaistua. Kansan kerma siellä neekeröimässä, apinaa snaippaamassa ja salaliittoteorioita rakentelemassa. Sitten ihmetellään, että miksi jotkut eivät pysty julkisesti kertomaan, että äänesti persuja, kun persut profiloituu tällaisiksi.
Niin, jos ihminen profiloituu yhteen puolueeseen - olkoot se mikä tahansa - niin aika kapeaksi muodostuu näkemys. Hyvä keskustelu edellyttää että asiat otetaan asiona ja jos ei ole mitään sanottavaa itse asiasta, ainoastaan sanojan aatesuunasta niin silloin on hyödyllinen idiootti. Ja näintä julistajia mahtuu vasemistosta oikeistoon ja sinne välillekin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Amerikkalaisvasemmiston identiteettipolitiikka ylittää kipukynnyksen jo demaripiireissäkin - Barack Obamalta moraalisaarna kiihkoileville aktivisteille - Suomen Uutiset

Suomen uutiset kirjoitti Obaman sanomisista aktivisteista ja wokesta. Nyt kun lukee sitten uutisen kommentteja, niin hankala tässä on tuohon porukkaan samaistua. Kansan kerma siellä neekeröimässä, apinaa snaippaamassa ja salaliittoteorioita rakentelemassa. Sitten ihmetellään, että miksi jotkut eivät pysty julkisesti kertomaan, että äänesti persuja, kun persut profiloituu tällaisiksi.
Keskivertopersu ei sisäistä luettua tekstiä eikä tajua että tässä ollaan heidän kanssaan samaa mieltä. Kuvassa näkyy "viholliseksi" mielletty joten polvirefleksi "snaipatkaa apina" :kahvi:
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 024
Keskivertopersu ei sisäistä luettua tekstiä eikä tajua että tässä ollaan heidän kanssaan samaa mieltä. Kuvassa näkyy "viholliseksi" mielletty joten polvirefleksi "snaipatkaa apina" :kahvi:
Keskivertovassari taas ei osaa ajatella pidemmälle kuin rakennella olkiukkoja ja rinnastaa yhden "snaipatkaa apina" kommentin joksikin keskivertopersuksi vaikka tuonne uutiseen kommentoi vain pieni osa persuista ja noista kommenteistakin on vain pieni osa asiattomia.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Keskivertopersu ei sisäistä luettua tekstiä eikä tajua että tässä ollaan heidän kanssaan samaa mieltä. Kuvassa näkyy "viholliseksi" mielletty joten polvirefleksi "snaipatkaa apina" :kahvi:
En menisi noita keskivertopersuiksi julistamaan, mutta tässä on sama ilmio kuin uskonnoissakin yleensä. Pahimmat vaahtosuut mölisevät "ääriajattelua"ja sitten ne keskivertoihmiset hiljaisesti hyväksyvät tai eivät ainakaan julkisesti tuomitse.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Keskivertovassari taas ei osaa ajatella pidemmälle kuin rakennella olkiukkoja ja rinnastaa yhden "snaipatkaa apina" kommentin joksikin keskivertopersuksi vaikka tuonne uutiseen kommentoi vain pieni osa persuista ja noista kommenteistakin on vain pieni osa asiattomia.
Jokaisen puolueen kannattajissa on täysiä pellejä, jopa jäseninä. Jostain syystä vaikkapa vihreiden ja Vasemmistoliiton ollessa kyseessä, niin ei mitään vaikutusta puolueen maineeseen.
Persujen kohdalla se taas kertookin kaiken puolueesta.
Mutta eiköhän se persujen kannatus ole taas noussut hieman seuraavassa gallupissa, joten antaa vastustajien vaan valittaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
En menisi noita keskivertopersuiksi julistamaan, mutta tässä on sama ilmio kuin uskonnoissakin yleensä. Pahimmat vaahtosuut mölisevät "ääriajattelua"ja sitten ne keskivertoihmiset hiljaisesti hyväksyvät tai eivät ainakaan julkisesti tuomitse.
No sitä mä lähinnä tässä meinaan, että viesti on päiväkaupalla puolueen virallisen äänenkannattajan sivuilla jossa sitä vielä peukutetaan. Täältäkin lähtisi alta vartissa. "Snaipatkaa apina" on tuolle jengille niin peruskamaa, että ketään ei edes häiritse, osa tykkää :kahvi:
 
Liittynyt
28.01.2018
Viestejä
1 085
En menisi noita keskivertopersuiksi julistamaan, mutta tässä on sama ilmio kuin uskonnoissakin yleensä. Pahimmat vaahtosuut mölisevät "ääriajattelua"ja sitten ne keskivertoihmiset hiljaisesti hyväksyvät tai eivät ainakaan julkisesti tuomitse.
No sitä mä lähinnä tässä meinaan, että viesti on päiväkaupalla puolueen virallisen äänenkannattajan sivuilla jossa sitä vielä peukutetaan. Täältäkin lähtisi alta vartissa. "Snaipatkaa apina" on tuolle jengille niin peruskamaa, että ketään ei edes häiritse, osa tykkää :kahvi:

Joo, ei noi julistajat ole keskivertoa, lähinnä ilmaista työvoimaa jotka on houkuteltu fanittamaan. Puolueille he ovat hyödyllisiä jos homma pysyy edes jotakuinkin lapasessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
1 022


Perussuomalainen näkemys suomalaiseen raiskauslainsäädäntöön. Asia harvinaisen selvä.

Hieman katkeran oloinen äijä, jotenkin tätä tuntuu jossain persuissa olevan ilmoilla. Pitihän meinaa ps nuoretkin oikein kamppiksenkin asian suhteen, "raajat auki" pohjalta. Olisikin mielenkiintoista tietää moniko heistä on nyt kun tästä kamppiksesta jo kulut tovi edelleen neitsyt. :)
Rikulle ja co voisi lähettää tämän vaikka tämmöisen asian luettavaksi:

"
Piilotelluin raiskauksen muoto on kuitenkin parisuhteessa tapahtuva seksuaalinen väkivalta.

– Varmasti yleisin, mutta vähiten ilmoitetut, ovat parisuhteessa tapahtuvat raiskaukset, Koivukangas sanoo.

Kumppanin tekemästä raiskauksesta ilmoittaminen on monelle vaikeaa ja Koivukankaan mukaan on myös yleistä, ettei raiskattu itse tunnista tulleensa raiskatuksi.

– Harvoin meihin otetaan yhteyttä niin, että kerrotaan, että kumppanini on raiskannut minut, vaan yleensä he ottavat yhteyttä ja kertovat, että kumppani on pahoinpidellyt. Puhutaan kuristamisesta, potkimisesta, lyömisestä, mutta keskustelun edetessä käy usein ilmi, että on ollut myös seksuaalista väkivaltaa ja pakottamista monellakin tavalla, Koivukangas kertoo. "
 
Liittynyt
06.07.2017
Viestejä
456
Lienee PS versio idioottimaisuuksien kirjoittelusta, vastapainona vaikkapa vihreiden Iirikseille :cigar2: toki tuo näyttää FB vastaukselta johonkin, minkä asiayhteys ei nyt ole selvillä.

Miksi Atlantean tulet tänne tällaista postaamaan? Oletko niitä jotka näkee pahoja natsirasistipersuja kaikkialla :facepalm:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331


Perussuomalainen näkemys suomalaiseen raiskauslainsäädäntöön. Asia harvinaisen selvä.

Hieman katkeran oloinen äijä, jotenkin tätä tuntuu jossain persuissa olevan ilmoilla. Pitihän meinaa ps nuoretkin oikein kamppiksenkin asian suhteen, "raajat auki" pohjalta. Olisikin mielenkiintoista tietää moniko heistä on nyt kun tästä kamppiksesta jo kulut tovi edelleen neitsyt. :)
Rikulle ja co voisi lähettää tämän vaikka tämmöisen asian luettavaksi:

"
Piilotelluin raiskauksen muoto on kuitenkin parisuhteessa tapahtuva seksuaalinen väkivalta.

– Varmasti yleisin, mutta vähiten ilmoitetut, ovat parisuhteessa tapahtuvat raiskaukset, Koivukangas sanoo.

Kumppanin tekemästä raiskauksesta ilmoittaminen on monelle vaikeaa ja Koivukankaan mukaan on myös yleistä, ettei raiskattu itse tunnista tulleensa raiskatuksi.

– Harvoin meihin otetaan yhteyttä niin, että kerrotaan, että kumppanini on raiskannut minut, vaan yleensä he ottavat yhteyttä ja kertovat, että kumppani on pahoinpidellyt. Puhutaan kuristamisesta, potkimisesta, lyömisestä, mutta keskustelun edetessä käy usein ilmi, että on ollut myös seksuaalista väkivaltaa ja pakottamista monellakin tavalla, Koivukangas kertoo. "
Tuuhean oloinen tapaus noin muutenkin:
Median puhdistuksista puhunut haluaa perussuomalaisten puoluesihteeriksi
Lehdistön puhdistuksista kirjoittanut Riku Nevanpää haluaa Satakunnan perussuomalaisten johtajaksi

Yritys on kova, onneksi kannatus ei taida olla.

Miksi Atlantean tulet tänne tällaista postaamaan? Oletko niitä jotka näkee pahoja natsirasistipersuja kaikkialla :facepalm:
Missäs ketjussa sitten? Kirjoitit aiemmin olevasi puoleen jäsen, siksikö ei saisi nostaa esiin? Kattelin vaan, että vihreät- sekä vasemmisto- ketkuissakin nostellaan esiin lähinnä typeräksi koettuja sanomisia.
 
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
1 022
Lienee PS versio idioottimaisuuksien kirjoittelusta, vastapainona vaikkapa vihreiden Iirikseille :cigar2: toki tuo näyttää FB vastaukselta johonkin, minkä asiayhteys ei nyt ole selvillä.

Miksi Atlantean tulet tänne tällaista postaamaan? Oletko niitä jotka näkee pahoja natsirasistipersuja kaikkialla :facepalm:
No eikös tämä ollut ketju Perussuomalaisista. Vai eikö niiden dilleilyjä saa postata, tietysti saa ja pitääkin. Jos joku on esimerkiksi tuosta asiasta samaa mieltä, niin täällähän voi hyvin myös tuoda sen puolen esille ja puolustaa esim. tuota Rikun kantaa. Tämähän on keskustelupalsta.

Ja en näe kaikkialla todellakaan, mutta näen että persut on kyllä se ainoa puolue missä Suomessa niitä näkee, valitettavasti. Siinä voisikin olla Halla-aholla hyvä sauma pistää hörhöt, rasistit yms pihalle ja nostaa puolue hallituskelpoiseksi ja muutenkin profiilia ihmistensilmissä. Mutta se onkin sitten vähän sellainen juttu että hän ei voi, koska kannatus, vaikka varmasti haluaisikin. Niin persuissa on myös fiksua porukkaa vaikka en niiden mielipiteitä allekirjoitakkaan, kuten esimerksi Jussi-boy ja Kikekin vaikuttaa ihan mukavalta ja fiksulta tädiltä jne.
 
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
6 631
No eikös tämä ollut ketju Perussuomalaisista. Vai eikö niiden dilleilyjä saa postata, tietysti saa ja pitääkin. Jos joku on esimerkiksi tuosta asiasta samaa mieltä, niin täällähän voi hyvin myös tuoda sen puolen esille ja puolustaa esim. tuota Rikun kantaa. Tämähän on keskustelupalsta.

Ja en näe kaikkialla todellakaan, mutta näen että persut on kyllä se ainoa puolue missä Suomessa niitä näkee, valitettavasti. Siinä voisikin olla Halla-aholla hyvä sauma pistää hörhöt, rasistit yms pihalle ja nostaa puolue hallituskelpoiseksi ja muutenkin profiilia ihmistensilmissä. Mutta se onkin sitten vähän sellainen juttu että hän ei voi, koska kannatus, vaikka varmasti haluaisikin. Niin persuissa on myös fiksua porukkaa vaikka en niiden mielipiteitä allekirjoitakkaan, kuten esimerksi Jussi-boy ja Kikekin vaikuttaa ihan mukavalta ja fiksulta tädiltä jne.
Annetaan persuille kiitosta siitä, että osa DeWiteistä on jo heitetty pois
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 212
Ja en näe kaikkialla todellakaan, mutta näen että persut on kyllä se ainoa puolue missä Suomessa niitä näkee, valitettavasti. Siinä voisikin olla Halla-aholla hyvä sauma pistää hörhöt, rasistit yms pihalle ja nostaa puolue hallituskelpoiseksi ja muutenkin profiilia ihmistensilmissä. Mutta se onkin sitten vähän sellainen juttu että hän ei voi, koska kannatus, vaikka varmasti haluaisikin. Niin persuissa on myös fiksua porukkaa vaikka en niiden mielipiteitä allekirjoitakkaan, kuten esimerksi Jussi-boy ja Kikekin vaikuttaa ihan mukavalta ja fiksulta tädiltä jne.
En näe, että puolueen "siivoaminen" olisi pidemmän päälle kuitenkaan mahdollista menettämättä samalla paljon äänestäjiä. Esim. täällä takahikiällä Vaasan vaalipiirissä persujen Mauri Peltokangas toi persuille yli 13k ääntä.
 
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
1 022
En näe, että puolueen "siivoaminen" olisi pidemmän päälle kuitenkaan mahdollista menettämättä samalla paljon äänestäjiä. Esim. täällä takahikiällä Vaasan vaalipiirissä persujen Mauri Peltokangas toi persuille yli 13k ääntä.
Näinpä, mutta tässä on myös se varjopuoli, että tämmöisten edustajien ja jäsenien kanssa Persut ei pääse koskaan kunnolla vaikuttamaan. Toisaalta tietysti Halla-aholle riittäisi että saisi muutoksia maahanmuutto kuvioihin niin varmasti allekirjoittaisi minkä tahansa hallitusohjelman sen hinnalla. Mikä on siis ihan ymmärettävää koska se on hänen koko poliittisen ristiretken tarkoitus.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
En näe, että puolueen "siivoaminen" olisi pidemmän päälle kuitenkaan mahdollista menettämättä samalla paljon äänestäjiä. Esim. täällä takahikiällä Vaasan vaalipiirissä persujen Mauri Peltokangas toi persuille yli 13k ääntä.
Eikä siellä ole mitään halua siivota heitä pois. Ainoastaan julkinen natseilu on tällä hetkellä kielletty, koska vaikeuttaa vaaleissa menestymistä.
 

kusiainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 486
No siitä helvetin turhasta autoilusta että esimerkiksi suurempien kaupunkien alueella väki tekee ne työmatkat autolla julkisten sijaan koska auto on pikkasen kätevämpi ja mukavampi.
Juurikin nämä tapaukset että omalla autolla matkaan menee 10 minsaa suuntaansa ja julkisilla se 20-30 minsaa. Tai se että julkisilla kulkiessa pitää ottaa se sateenvarjo mukaan kun joutuu kävelemään sateessa jonkun 500 metriä bussipysäkille.
Mää syyttämässä ihmisiä siitä, että nämä eivät halua työpäiväänsä palkatonta lisäaikaa.
 
Liittynyt
06.07.2017
Viestejä
456
Toki kirjoitinkin aiemmin että ketju olisi aika hiljainen, jos täällä kirjoittelisi vain jeesjees -miehet.

Mikäs Mauri Peltokankaassa on vikana, että tarvitsisi puhdistaa puolueesta? En ole hänen kirjoituksia toki lukenut, jos sellaisia on, mutta mitä olen nähnyt puhujanpöntössä ym niin ihan hyvinhän hän ymmärrettävästi ja artikuloiden puhuu, toki omalla persoonallisella tyylillään.
 
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
1 022
Toki kirjoitinkin aiemmin että ketju olisi aika hiljainen, jos täällä kirjoittelisi vain jeesjees -miehet.

Mikäs Mauri Peltokankaassa on vikana, että tarvitsisi puhdistaa puolueesta? En ole hänen kirjoituksia toki lukenut, jos sellaisia on, mutta mitä olen nähnyt puhujanpöntössä ym niin ihan hyvinhän hän ymmärrettävästi ja artikuloiden puhuu, toki omalla persoonallisella tyylillään.
Veikkaan, että enemmän hänen some avautumiset, kuin puheet eduskunnassa. Eduskunnassa toivottavasti osaa olla asiallinen, tai no siellä vähän pakkokin jos haluaa jotain puhua.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Toki kirjoitinkin aiemmin että ketju olisi aika hiljainen, jos täällä kirjoittelisi vain jeesjees -miehet.

Mikäs Mauri Peltokankaassa on vikana, että tarvitsisi puhdistaa puolueesta? En ole hänen kirjoituksia toki lukenut, jos sellaisia on, mutta mitä olen nähnyt puhujanpöntössä ym niin ihan hyvinhän hän ymmärrettävästi ja artikuloiden puhuu, toki omalla persoonallisella tyylillään.
Samaa mieltä, eihän siinä ole kauheasti muuta vikaa kuin ilmeisesti väärät mielipiteet.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 212
Eikös Maurilla nimenomaan ole ne oikeat mielipiteet, kun sai 13k ääniäkin :)

Mutta nämä Maurien, Tevojen jne sahurien ja muiden elämänkoululaisten mielipiteet ja niiden ulostuonti on juuri se syy miksi persujen tulee olemaan vaikeaa olla hallituskelpoinen. Kyllähän sitä Mauri ääniä luonnollisesti kerää, kun ei puhu mitään herrojen vaikeaa kieltä ja käytä hienoja sanoja tai kumartele kaikenmailman ylioppilaita tai sääli vääräuskosia (oli sitten kyseessä me uskonnottomat tai muslimit, samaa paskaa kun ollaan).

Puolue jonka äänestäjät ja edustajat on yhtä mieltä vain maahanmuutosta on jo ilman kaiken mailman Maurien aivopierujakin haastava viedä hallitukseen.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Eikös Maurilla nimenomaan ole ne oikeat mielipiteet, kun sai 13k ääniäkin :)

Mutta nämä Maurien, Tevojen jne sahurien ja muiden elämänkoululaisten mielipiteet ja niiden ulostuonti on juuri se syy miksi persujen tulee olemaan vaikeaa olla hallituskelpoinen. Kyllähän sitä Mauri ääniä luonnollisesti kerää, kun ei puhu mitään herrojen vaikeaa kieltä ja käytä hienoja sanoja tai kumartele kaikenmailman ylioppilaita tai sääli vääräuskosia (oli sitten kyseessä me uskonnottomat tai muslimit, samaa paskaa kun ollaan).

Puolue jonka äänestäjät ja edustajat on yhtä mieltä vain maahanmuutosta on jo ilman kaiken mailman Maurien aivopierujakin haastava viedä hallitukseen.
Hallituksessa ei ole ennenkään tarvinnut mitään yhteisiä mielipiteitä. Riittää että sovitaan hallitusohjelma. Kun persujen kannatus lähenee 30%, niin muilla puolueilla on aika haastava homma saada hallitus kasaan ilman persuja.

Olen 100% varma, että kepun ja persujen olisi paljon helpompi sopia lähes mistä vaan ennemmin kuin kepun ja vihreiden. Samoin kuin kokoomuksen ja persujen kuin vaikka kokoomuksen ja vasemmistoliiton.

Ongelma ei ole persuissa, jos ei yhteistyö kelpaa.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Ongelma ei ole persuissa, jos ei yhteistyö kelpaa.
Tulipas aikamoinen töötäys tässä.

Jos kukaan ei halua leikkiä Juhon kanssa, kun Juhosta ei oikein tykätä sen käytöksen takia, niin kyllä se vika Juhossa on.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
689
Tulipas aikamoinen töötäys tässä.

Jos kukaan ei halua leikkiä Juhon kanssa, kun Juhosta ei oikein tykätä sen käytöksen takia, niin kyllä se vika Juhossa on.
Aikamoinen töötäys oli omasikin.

Entä jos ongelma ei olekaan Juhon käytös, vaan vaikka Juhon sukupuoli tai ihonväri tai pituus tai paino? Onko noissakin tapauksissa vika yhä Juhossa, vai pitäisikö muiden ehkä harrastaa pientä itsetutkiskelua?

Tietysti kiusaajat sanovat että Juho on vain niin paska tyyppi ja vika on yksin hänen, mutta puhuvatko he välttämättä totta? Vain siksi että satut olemaan heidän kanssaan mahdollisesti samaa mieltä?

Vähän vaikea on vääntää nykytilannetta niin, että persujen käytös olisi jotenkin olennaisesti asiattomampaa kuin vaikka Vihreiden tai Vasemmistoliiton, josta molemmista löytyy monenlaista hässäkkää lain ja viranomaisten kanssa. Välillä esim. vähän riehutaan lentokoneissa virkavallan toiminnan estämiseksi ja muuta tällaista tervehenkistä kansalaisaktivismia joka on ihan eri asia kuin persujen julmat vihapuheet. :btooth: Välillä vähän huudellaan että jokunen sata tuhatta suomalaista persujen äänestäjää ovat kaikki rasisteja. Toisaalta, jos ongelma on persujen käytös joskus viime vuosikymmenellä, löytyy sitä kaikenlaista ekoterrorismia ja prekariointia ja itsenäisyyspäivämellakointia noista muistakin puolueista noilta ajoilta.

Eiköhän se todellinen ongelma ole persujen politiikan sisältö, ei persujen käytös. Siitä sisällöstä ei tykätä, kun se ei sovi omaan ideologiaan. Ihan normaalia touhua sinänsä, mutta vähän ankeaa syyttää vastapuolta siitä että se ei alistu seuraamaan jonkun toisen ideologiaa.
 
Viimeksi muokattu:

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Aikamoinen töötäys oli omasikin.

Entä jos ongelma ei olekaan Juhon käytös, vaan vaikka Juhon sukupuoli tai ihonväri tai pituus tai paino? Onko noissakin tapauksissa vika yhä Juhossa, vai pitäisikö muiden ehkä harrastaa pientä itsetutkiskelua?

Tietysti kiusaajat sanovat että Juho on vain niin paska tyyppi ja vika on yksin hänen, mutta puhuvatko he välttämättä totta? Vain siksi että satut olemaan heidän kanssaan mahdollisesti samaa mieltä?

Vähän vaikea on vääntää nykytilannetta niin, että persujen käytös olisi jotenkin olennaisesti asiattomampaa kuin vaikka Vihreiden tai Vasemmistoliiton, josta molemmista löytyy monenlaista hässäkkää lain ja viranomaisten kanssa. Välillä esim. vähän riehutaan lentokoneissa virkavallan toiminnan estämiseksi ja muuta tällaista tervehenkistä kansalaisaktivismia joka on ihan eri asia kuin persujen julmat vihapuheet. :btooth: Välillä vähän huudellaan että jokunen sata tuhatta suomalaista persujen äänestäjää ovat kaikki rasisteja. Toisaalta, jos ongelma on persujen käytös joskus viime vuosikymmenellä, löytyy sitä kaikenlaista ekoterrorismia ja prekariointia ja itsenäisyyspäivämellakointia noista muistakin puolueista noilta ajoilta.

Eiköhän se todellinen ongelma ole persujen politiikan sisältö, ei persujen käytös. Siitä sisällöstä ei tykätä, kun se ei sovi omaan ideologiaan. Ihan normaalia touhua sinänsä, mutta vähän ankeaa syyttää vastapuolta siitä että se ei alistu seuraamaan jonkun toisen ideologiaa.
Edelleen se ongelma on Juhossa. Toki Juhon äiskä ja iskä on sitä mieltä, että muut kakarat ovat pahempia, mutta se ei muuta sitä, että muut lapset ei tykkää Juhon käytöksestä.

Kerropas, miten toisen ihmisen ideologia näkyy muuten kuin käytöksessä vai eikö sanomiset ja kirjoittamiset ole osa käytöstä?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 703
Edelleen se ongelma on Juhossa. Toki Juhon äiskä ja iskä on sitä mieltä, että muut kakarat ovat pahempia, mutta se ei muuta sitä, että muut lapset ei tykkää Juhon käytöksestä.

Kerropas, miten toisen ihmisen ideologia näkyy muuten kuin käytöksessä vai eikö sanomiset ja kirjoittamiset ole osa käytöstä?
Tämä tässä näin. Tietysti Juhon tilipussin kasvaessa on hiljalleen pakko sietää enemmän ja enemmän Juhon käytöstä mutta edelleen sille Juholle vittuillaan selän takana kunnes se käytös paranee.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Edelleen se ongelma on Juhossa. Toki Juhon äiskä ja iskä on sitä mieltä, että muut kakarat ovat pahempia, mutta se ei muuta sitä, että muut lapset ei tykkää Juhon käytöksestä.

Kerropas, miten toisen ihmisen ideologia näkyy muuten kuin käytöksessä vai eikö sanomiset ja kirjoittamiset ole osa käytöstä?
Voi harmi. Kokoomuksen täytyy sitten vain mennä hallitukseen vasemmistoliiton, vihreiden ja demarien kanssa, joiden kanssa ei ilmeisesti ole muuta yhteistä kuin, että täytyy pitää maahanmuutto mahdollisimman vaivattomana. Nimenomaan turvapaikkahakijoiden, koska kova on valitus etteivät yritykset saa millään niitä huippuammattilaisia, kun jäävät migrin henkilöstövajeen vuoksi maan rajojen ulkopuolelle.
Kumma juttu, että joidenkin hakemukset voidaan käsitellä maassa ja muiden pitää vain venata rajan takana.

Persujen kanssa joutuisi vähän kiristämään pakolaisten vastaanottoa ja edistämään karkoituksia, mutta muuten tuskin olisi hankalaa.

Arvopohjia on niin monenlaisia.
 
Viimeksi muokattu:

Diziet Sma

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 405
Mutta nämä Maurien, Tevojen jne sahurien ja muiden elämänkoululaisten mielipiteet ja niiden ulostuonti on juuri se syy miksi persujen tulee olemaan vaikeaa olla hallituskelpoinen.
Mukana oli kylläkin samanlaisia sahureita ja suhareita jo Soininkin aikaan, ja silti persut kelpasivat hallitukseen.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Voi harmi. Kokoomuksen täytyy sitten vain mennä hallitukseen vasemmistoliiton, vihreiden ja demarien kanssa, joiden kanssa ei ilmeisesti ole muuta yhteistä kuin, että täytyy pitää maahanmuutto mahdollisimman vaivattomana. Nimenomaan turvapaikkahakijoiden, koska kova on valitus etteivät yritykset saa millään niitä huippuammattilaisia, kun jäävät migrin henkilöstövajeen vuoksi maan rajojen ulkopuolelle.
Kumma juttu, että joidenkin hakemukset voidaan käsitellä massa ja muiden pitää vain venata rajan takana.

Persujen kanssa joutuisi vähän kiristämään pakolaisten vastaanottoa ja edistämään karkoituksia, mutta muuten tuskin olisi hankalaa.

Arvopohjia on niin monenlaisia.
On se harmi. Ulostulot, joiden perusteella persut koko puolueena on helppo naulata rasistiseksi, ovat haitallisia. Voisi persut katsoa itseään peilistä, jos muut puolueet mieluummin "myyvät" ideologiansa, kun ovat persujen kanssa hallituksessa.
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 024
On se harmi. Ulostulot, joiden perusteella persut koko puolueena on helppo naulata rasistiseksi, ovat haitallisia. Voisi persut katsoa itseään peilistä, jos muut puolueet mieluummin "myyvät" ideologiansa, kun ovat persujen kanssa hallituksessa.
Tässä nyt kyllä voi katsoa vähän muitakin puolueita. Kyllä itsellä ainakin on luottoa muita puolueita kohtaan sen verran että siellä osataan sen verran alkeellisesti päätellä asioita, että vaikka perussuomalaista löytyy joku kunnanvaltuutettu tai nuorisojärjestön jäsen joka huutelisi jotain rasistista tai vastaavaa niin se ei tarkoita että perussuomalaisten eduskuntaryhmän politiikka olisi rasistista tai että näiden kanssa ei voisi tehdä hallitusyhteistyötä joka ei olisi rasistista. Eri asia sitten jos vartavasten halutaan leikkiä arvopohjaleikkiä ja julistaa perussuomalaiset rasistiseksi puolueeksi tjs. ja torpata sen varjolla yhteistyö mutta siinä vaiheessa pitäisi jonkun muun katsoa peiliin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 212
Hallituksessa ei ole ennenkään tarvinnut mitään yhteisiä mielipiteitä. Riittää että sovitaan hallitusohjelma. Kun persujen kannatus lähenee 30%, niin muilla puolueilla on aika haastava homma saada hallitus kasaan ilman persuja.

Olen 100% varma, että kepun ja persujen olisi paljon helpompi sopia lähes mistä vaan ennemmin kuin kepun ja vihreiden. Samoin kuin kokoomuksen ja persujen kuin vaikka kokoomuksen ja vasemmistoliiton.

Ongelma ei ole persuissa, jos ei yhteistyö kelpaa.
Jos persuille tosiaan riittää, että vain maahanmuutosta hiukan kiristetään ja muuten voidaan mennä muiden puolueiden politiikalla niin silloinhan ei olisi varmaan ongelmaa. Mutta sitten ongelmana on juuri nämä Maurit, joiden pitäisi jotenkin pitää kannatuksensa, ja silloin varmaan ulostulot on jop anykyistä härömpiä.

Persut saavuttaa kokoajan lisää kannatusta ja on vaikea kuvitella kaiken sen pysyvän pelkän maahanmuuton avulla, kun retoriikassa näillä kaiken mailman ääniharava Maureilla on paljon muutakin.

Ja itsehän näkisin mielelläni persut hallituksessa, monestakin syystä.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 729
On se harmi. Ulostulot, joiden perusteella persut koko puolueena on helppo naulata rasistiseksi, ovat haitallisia. Voisi persut katsoa itseään peilistä, jos muut puolueet mieluummin "myyvät" ideologiansa, kun ovat persujen kanssa hallituksessa.
Turha sinne peiliin on katsoa, kannattaa katsoa kannatuslukuja sillä ne kertovat mitä isänmaalliset suomalaiset haluavat. Puunhalaajaviherpiipertäjä/vassari/korkeastikoulutetut humanistit elävät jossain toisessa uloittuvuudessa jossa sähköä saa töpselistä ja rahaa automaatista.
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Turha sinne peiliin on katsoa, kannattaa katsoa kannatuslukuja sillä ne kertovat mitä isänmaalliset suomalaiset haluavat. Puunhalaajaviherpiipertäjä/vassari/korkeastikoulutetut humanistit elävät jossain toisessa uloittuvuudessa jossa sähköä saa töpselistä ja rahaa automaatista.
Tässä onkin hyvin tiivistetty persujen idea pidemmällä aikavälillä. Persut on protestipuolue joka kerää ne äänet joille koulutetuilla ei ole tarjota mitään. Tästä johtuu myös sitten se, että sen kannatus seilaa aivan helvetisti, ja puolueen hajoaminen on sääntö, ja kasassa pysyminen kun on päästy/jouduttu valtaan, olisi se ensimmäinen poikkeus.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Etumatka muihin puolueisiin sen kun kasvaa.

Hah, muut puolueet saavat ihan rauhassa tutkia sitä arvopohjaansa, mahtaiskohan kannattaa jakaa samat arvot kannattajiensa kanssa ettei niiden tarvitse siirtyä persuihin.
Melkein voisi kuvitella, että aika moni demari huomasi Husun lausunnon jälkeen olevansakin rasisti ja vaihtoi persuihin.
Minusta on todella nerokasta yrittää houkutella persuja äänestäviä haukkumalla niitä.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Tässä onkin hyvin tiivistetty persujen idea pidemmällä aikavälillä. Persut on protestipuolue joka kerää ne äänet joille koulutetuilla ei ole tarjota mitään. Tästä johtuu myös sitten se, että sen kannatus seilaa aivan helvetisti, ja puolueen hajoaminen on sääntö, ja kasassa pysyminen kun on päästy/jouduttu valtaan, olisi se ensimmäinen poikkeus.
Mites se kannatus seilaa?
Seilatessa kun pitäisi sen kannatulsen myös vähentyä jossain vaiheessa, persujen kannatus on tainnut nousta joka ikisessä gallupissa.

Jos puolue hajoaa aina kun pääsee valtaan, niin siinäpä olisikin helppo keino pelata persut ulos. Jostain kumman syystä muut puolueeet eivät taida uskoa tuohon, taitaa Halla-ahon pelko olla vahva. Tiesivät Soinin olevan valmis myymään itsensä, taitavat tietää ettei Halla-ahon kanssa toi onnistu.

Edit. Siis 11 kuukautta sitten persujen kannatus oli 8,1%, nyt 23%.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mites se kannatus seilaa?
Seilatessa kun pitäisi sen kannatulsen myös vähentyä jossain vaiheessa, persujen kannatus on tainnut nousta joka ikisessä gallupissa.

Jos puolue hajoaa aina kun pääsee valtaan, niin siinäpä olisikin helppo keino pelata persut ulos. Jostain kumman syystä muut puolueeet eivät taida uskoa tuohon, taitaa Halla-ahon pelko olla vahva. Tiesivät Soinin olevan valmis myymään itsensä, taitavat tietää ettei Halla-ahon kanssa toi onnistu.
Kauan menikin, että saatiin taas "eri persut"-kortti pöytään. Sinne vaan muropakettiin penkomaan niitä jytky ykkösen ja kakkosen aikaisia keskusteluja. Taisit itsekin uskoa Soinin persuihin.

Ainoat failanneet persut ovat olleet hallituksessa istuneet persut.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 139
Viestejä
4 213 183
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom