Tuosta verhokeskustelusta. Itse ymmärrän ainoastaan verhojen kiinni pitämisen vain JOS asut ykköskerroksessa katutasossa tai JOS oikeesti on toinen talo ihan muutaman metrin päässä että käytännössä kuulee ja näkee mitä toisen kämpässä puuhataan. Mutta jos asutaan normipaikassa jossa kerrosnumero on 2+ ja naapuritalo on noin 50m+ päässä niin en näe syytä pitää verhoja kiinni muuta kuin yöllä jos on tottunut nukkumaan verhot kiinni. Kaikki kiikariepisodit voi unohtaa koska ne ovat melko vainoharhaista juttua ja täyttävät luultavasti jonkinsortin rikoksen tuntomerkitkin. (Itselle ei nyt hirvee ongelma tämäkään)
Ylipäätään aivan outoa sekin että yöksi täytyy sulkea verhot sellaisissakin huoneissa jossa ei edes ole. Henkilökohtaisesti itse asuin pitkään ilman verhoja kun remppasin eikä ollut ongelmaa ja nyt kun ei ole remonttia niin makuuhuoneen verhot on kokoajan kiinni ja muissa huoneissa ei ole kuin kapat. Ikkunat on valoa varten, niitä ei kannata alkaa turhaan pimentää verhoilla. Jos haluat peittää ikkunat niin rakenna talo jossa niitä ei ole .
Ylipäätään aivan outoa sekin että yöksi täytyy sulkea verhot sellaisissakin huoneissa jossa ei edes ole. Henkilökohtaisesti itse asuin pitkään ilman verhoja kun remppasin eikä ollut ongelmaa ja nyt kun ei ole remonttia niin makuuhuoneen verhot on kokoajan kiinni ja muissa huoneissa ei ole kuin kapat. Ikkunat on valoa varten, niitä ei kannata alkaa turhaan pimentää verhoilla. Jos haluat peittää ikkunat niin rakenna talo jossa niitä ei ole .