Perkeleen naapurit.

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 691
Vastapäisen talon parveke.Vielähän tonne mahtuu.:vihellys::cigar2:

Imgur
Munkkivuoressa asuessani joku vastapäisen talon asukkaista oli häiriintynyt kun kuivasin muutamaa urheiluvaatetta parvekkeella, olivat siis ihan kuivaustelineellä, juuri näkyivät partsin kaiteen yli.

Parin päivän päästä sain ilmoituksen taloyhtiöltä, parveke ei ole vaatteiden kuivaukseen tarkoitettu. Oli vähän WTF fiilis, jatkoin tietenkin kuivausta säätämällä telineen matalemmalle.
 
Liittynyt
16.05.2018
Viestejä
1 785
Olen tässä ihmetellyt että oonko nähny oikein, nimittäin jokunen viikko sitten naapuritalosta juoksi nuori nainen/tyttö kauhealla kiireellä talojemme yhteiselle aidatulle piha-alueelle ja siellä sitten veti housut kinttuihin ja liekö kussu vai jopa paskannu sitten siihen hankeen. Peitteli vielä äkkiä.

No aattelin, että jos hätä on suuri niin... Ainoa juttu vaan, että tolla samalla pihalla telmii lapset sen saman talon tarhasta jokainen arkipäivä...

No ettepä varmaan arvaa miten tarina jatkuu.

Näin eilen iltapäivällä kun sama gimma vetää taas kauheeta ravia aitaukseen. Tuossa vaiheessa aloin oikeasti seuraamaan... Mitä hän tekee?
No vetäisi vissiin kuset ja ehkäpä paskatkin siihen pihalle. Ja pariin kohtaan vielä...

Mitäs tuollaiselle pitäisi oikein tehdä ja kelle ilmoittaa??

Kuvakin löytyy tuosta toimituksesta...
Mielenkiiintoinen tapaus. Kuvassa näyttää että on vielä aidattu alue joten on täytynyt tulla varta vasten tuohon paikkaan asioimaan. Voi olla että on mielenosotusta jotakin kohtaan, mutta ei tietty oikeuta käytöstä. Käy sanomassa jos uudestaan tulee että teillä koskee koiranomistajia käytäntö jossa koiran jätökset kerätään mukaan eikä jätetä pihaan joten koska tämä on ennakkotapaus niin toimitus rinnastetaan siihen -> Jätökset pois maasta siis.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
Itsekin veikkaan, että tämä naapurin tyttö on näitä PVC-lakanoiden suurkuluttajia. Jotkut saa uskomattomat kiksit yleisillä paikoilla kuseskelusta / paskomisesta. Olisihan se toki suotavaa, että ei ihan pihapiiriin kävisi tekemässä (seksuaalisia?) tarpeitaan :D
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 808
Itse veikkaan enemmänkin jotain uusavutonta joka on saanu vessansa tukkoon..
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
57
Yllätävän matalaa vinkunaa pitävät. Aina kuvitellut että menisi yli 20 kHz:n.
Putkitöllön vinkuna (yleensä, joskus voi siellä myös vinkua virtalähde jne) tulee juovamuuntajasta ja normaalissa PAL televisioissa vaakataajuus on 15625Hz, NTSC:llä siinä 100Hz enemmän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
246
Mitä sitä eläimiä kiusaamaan. Viattomia luontokappaleita. Kiusatkaa omistajia.
Totta, että eläimet ovat syyttömiä.

Siispä kunnon äänentoistolaitteet pihalle. Repeatillä soimaan naapuriin suunnatuista ulkokaiuttimista "ihanaa Ihanaa, hepo hirnahtaa, ihanaa ihanaa onhan ratsastaa...".
Tässä voi hivistellä, että käynnistyy liiketunnistimin, ja sammuu automaattisesti, kun itse menee pihalle. :)
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Naapuriakka tuli kolmannesta kerroksesta mun ovelle ekaan kerrokseen sanomaan että koira haukkuu päivisin, no kolme koiraa taloudessa niin voihan se olla ihan mahdollista mutta kun muija ollut koko päivän himassa kun polvileikkauksesta toipumassa ja hän sanoi ettei koirat ole hiiskunutkaan että se tulee ylempää, mahdollisesti toisesta kerroksesta. No akka ovella ei sitä uskonut ja sanoi että tekee ilmoituksen talonyhtiölle, toivotin onnea ja menestystä valitsemalleen tielle.

Meni tunti niin johan alkoi koiran haukkumista taas kuulumaan, niin eikö tämä kolmannen kerroksen akka tule meuhkaamaan että koirat haukkuu taas, pyysin olemaan hiljaa ja taas kuului hauketta jolloin tämä imbesilli ymmärsi ettei se tule mun asunnosta ja kun mentiin rappuun tutkimaan paikallistui se haukkuminen siihen mun yläkerran asuntoon toisessa kerroksessa.:facepalm:

Ilmoitin akalle että jos vielä ikinä näen hänet mun oven takana teen rikosilmoituksen kotirauhan rikkomisesta ja kunnianloukkauksesta.

Vitun tyhmät ihmiset, onneksi muutan tuosta pois alle kuukauden päästä...
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Naapuriakka tuli kolmannesta kerroksesta mun ovelle ekaan kerrokseen sanomaan että koira haukkuu päivisin, no kolme koiraa taloudessa niin voihan se olla ihan mahdollista mutta kun muija ollut koko päivän himassa kun polvileikkauksesta toipumassa ja hän sanoi ettei koirat ole hiiskunutkaan että se tulee ylempää, mahdollisesti toisesta kerroksesta. No akka ovella ei sitä uskonut ja sanoi että tekee ilmoituksen talonyhtiölle, toivotin onnea ja menestystä valitsemalleen tielle.

Meni tunti niin johan alkoi koiran haukkumista taas kuulumaan, niin eikö tämä kolmannen kerroksen akka tule meuhkaamaan että koirat haukkuu taas, pyysin olemaan hiljaa ja taas kuului hauketta jolloin tämä imbesilli ymmärsi ettei se tule mun asunnosta ja kun mentiin rappuun tutkimaan paikallistui se haukkuminen siihen mun yläkerran asuntoon toisessa kerroksessa.:facepalm:

Ilmoitin akalle että jos vielä ikinä näen hänet mun oven takana teen rikosilmoituksen kotirauhan rikkomisesta ja kunnianloukkauksesta.

Vitun tyhmät ihmiset, onneksi muutan tuosta pois alle kuukauden päästä...
Mulla oli semmonen case, että naapuri valitti koiran haukkumisesta. Ei siinä mitään, laitoin äänitteen kun olin pois kotoa, niin naapuri hakkaa meidän ulko-oveen ja mölisee siinä. Toistin äänitteen hänelle, jonka jälkeen ei enää maininnut asiasta. On nykyisin jo ex-naapuri, enkä kyllä toivo, että näen häntä kadulla koskaan.(hänen puolestaan) Tähän liittyi paljon muutakin.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Totta, että eläimet ovat syyttömiä.

Siispä kunnon äänentoistolaitteet pihalle. Repeatillä soimaan naapuriin suunnatuista ulkokaiuttimista "ihanaa Ihanaa, hepo hirnahtaa, ihanaa ihanaa onhan ratsastaa...".
Tässä voi hivistellä, että käynnistyy liiketunnistimin, ja sammuu automaattisesti, kun itse menee pihalle. :)
Ihahaa ihahaa hepo hirnahtaa :cigar2:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Olen tässä ihmetellyt että oonko nähny oikein, nimittäin jokunen viikko sitten naapuritalosta juoksi nuori nainen/tyttö kauhealla kiireellä talojemme yhteiselle aidatulle piha-alueelle ja siellä sitten veti housut kinttuihin ja liekö kussu vai jopa paskannu sitten siihen hankeen. Peitteli vielä äkkiä.

No aattelin, että jos hätä on suuri niin... Ainoa juttu vaan, että tolla samalla pihalla telmii lapset sen saman talon tarhasta jokainen arkipäivä...

No ettepä varmaan arvaa miten tarina jatkuu.

Näin eilen iltapäivällä kun sama gimma vetää taas kauheeta ravia aitaukseen. Tuossa vaiheessa aloin oikeasti seuraamaan... Mitä hän tekee?
No vetäisi vissiin kuset ja ehkäpä paskatkin siihen pihalle. Ja pariin kohtaan vielä...

Mitäs tuollaiselle pitäisi oikein tehdä ja kelle ilmoittaa??

Kuvakin löytyy tuosta toimituksesta...
No nyt.
Melkoista wtf-kamaa :confused2:
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 109
Eräässä entisessä asunnossa asuessa uus naapuri parkkeeras mun ruutuun autonsa. Olin sen nähny sen ratissa ennenkin niin tiesin kenelle mennä sanomaan ja ilmoitin asiasta että jos viittis siirtää autoonsa, kun on mun maksettu ruutu. No eipä menny montaakaan päivää kun sama naapuripariskunta tulee mulle valittamaan melusta (jota ei ollu). Eukko keuhkoaa minkä kerkiää ja isäntä (sehän sillä autolla ajoi) on vaan mukana ja ihan hiljaa. :facepalm:

Juttelin tästä sit eräälle toiselle naapurille jonka autopaikka oli mua vastapäätä. Sanoi vaan et jos tulee jatkossa pysäköinnin kans ongelmia niin sanon hälle ja hän työntää jenkkinsä keulan sen auton puskuriin kiinni ja mie parkkeeraan taakse. Tätä ei vaan sit tarvinnu tehdä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Oudoista mutta tällä kertaa harmittomista naapureista tuli mieleen, että tuohon vastapäätä on muuttanut joku pariskunta. On niillä verhotkin, ja ne on yöaikaan kiinni. Muuten suoraan ikkunasta ja vielä paremmin tieltä suora näkyvyys sisälle. Ei juuri mitään sisustusta, valot päällä että kaikki näkyy. No ei varmaan mitään salattavaa. Itseä ahdistaisi asua akvaariossa kaikkien töllisteltävänä. Vaikkei täällä nyt juuri ketään liiku, mutta ns. paraati puoli suoraan auki.

Olisvat edes perverssejä itsensäpaljastelijoita ja harrastaisivat seksiä olkkarin sohvalla, mutta ei. No tyylinsä kullakin.
 
Liittynyt
16.05.2018
Viestejä
1 785
Jossain naiskeskustelualueella (kaksplus tjms) olen nähnyt pitkän threadin siitä, kuinka kaameaa on käydä vessassa tuoreen poikakaverin/one night standin luona kun lorisee tai voi molskahtaa tai jopa haiskahtaa, ja jopa tyyliin muovikassiin kakkaaminen ollut ratkaisuyrityksenä.
Ahaa tässähän onkin sit selvä skenaario. Neito on vain ollut juuri tulossa kotiin yhden yön jutun luonta eikä ole kehdannut mennä vessaan römpsän heiluttelun jälkeen vaan päättänyt että aidan kulmaus on huomattavasti parempi ratkaisu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
690
Tässä taloyhtiömme pihassa on ainakin viiden yön ajan lähikuukausina seissyt pakettiauto vieraspaikalla. Joka kerta ollut valot päällä läpi yön, ajattelin ensin että kyseessä on joku hajamielinen ihminen, mutta tarkemmin tutkittuani asiaa huomasin että auto on myös tyhjäkäynnillä.
Ilmeisesti joku asuu tai vähintäänkin yöpyy tuossa autossa, joskus näkynyt taskulampun valo ja liikettäkin sisällä. Varmasti lämpimät oltavat näin talvellakin. Ei haittaa minua pätkääkään, vieraspaikkoja on täällä aika reilusti ja yleensä häipynyt aamusta. Myös aika rauhallinen parkkipaikka.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Jossain naiskeskustelualueella (kaksplus tjms) olen nähnyt pitkän threadin siitä, kuinka kaameaa on käydä vessassa tuoreen poikakaverin/one night standin luona kun lorisee tai voi molskahtaa tai jopa haiskahtaa, ja jopa tyyliin muovikassiin kakkaaminen ollut ratkaisuyrityksenä.
Mikä. Ihmisiä. Vaivaa. Tämä maa menee kauheuksiin ja tuuomioon ilman muovipussiin kakkaajiakin. :rofl:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Juu niin tai voihan se olla, että tuo on joku esileikki? En muuten tainut mainita, että hän on ulkonäöltään Kaukoidän suunnalta kotoisin.
Erikoisin esileikki 4ever. Tai sitten hänen kotimaassa ei ole sisävessoja, ja jotenkin luontevaa ulostaa ulos. Muuten jos jotain scat hommia, niin sitten menisi ihan väärin:dead: No mistä noita voi tietää. Rohkeasti kysymään vaan:tup:

Lenkillä kävin äsken, ja liukkaudesta johtuen reitti muuttui niin että kävelin edellämainitun asukkaan kämpän toiselta puolelta. Siellä sama homma, ei verhoja ikkunassa, valot päällä, joku hääräsi keittiössä... Eikä edes autoa pihalla. Joku hippihomma mitä nyt en tajua:confused: Hyvin harvoin tuolta tulee käveltyä, siis toiselta puolelta, nyt kelit pakotti.
 

identiteettivarkaus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
16
Kakkospelimiehen käsikirja

Näin pokaat naaraspuolisen pihakykkijän:

Lähestyminen joko suoraan asiaan:

Lähdetkö meille? Painetaan patukkaa posliinille.


Tai vaihtoehtoisesti elegantimmin baaritiskillä korvaan kuiskaten:

”Otatko laksatiivisi sekoitettuna vai ravistettuna?”

Pelimiehen pelattua korttinsa oikein, on tietenkin tiedossa aistikas ja kutkutteleva seikkailujen yö. Rooleja villisti vaihtaen, on alla oleva aina se ottava osapuoli. Edes Bond ei pärjäisi painovoimalle.

Suhteen syvennyttyä, parisuhdelomalle lähtiessä todellinen kakkospelimies ei lemmenpesäksi bungalowia kaipaa, vaan varaa ajoissa ennen matkalle lähtöä hyvin varustellun bajamajan, jossa riittää tilaa touhuta molemmille.

Loppujen lopuksi varman kakkospelimiehen tunnistaa kuitenkin kutsuhuudostaan. Kimakka ”pirrrt” on merkki pienestä miehestä, joka ei ole Räikkösmäistä beta-uroista kummoisempi. Möreä ja kovaääninen ”börrrrrrrt” toimii alfa-kakkospelimiehen todellisena kutsuhuutona. Pihalla asioillaan kykkivä naaras saa heti tiedon lähistöllä reviiriään pitävästä kookkaasta uroksesta. Varma kevään merkki on pihoille ilmestyneet tuoreet ja pienen pienet jätökset. Pian pihoilla nähdään taas uusia kykkijöitä emon vahtivan silmän alla. Uusi sukupolvi jatkaa hersyämättä luonnon kiertokulkua osana evoluution pitkää tietä...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 450
Juu niin tai voihan se olla, että tuo on joku esileikki? En muuten tainut mainita, että hän on ulkonäöltään Kaukoidän suunnalta kotoisin.
Sielläpäinhän tuo kyykkypaskominen on ihan normaalia riippuen maasta. Luultavasti yrittänyt kyykkiä pytyn päällä, ja päätynyt sitten pihapaskomiseen.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Kyllä tuo neiti näyttää juuri sellaiselta ranteiden viiltäjiltä, joita maailma potkii päähän ja on ollut jokin aika sitten vähintäänkin avohoitolassa.

Edit! Tuli maininta itämaisista juurista, vedän siis veikkaukseni takas.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
301
Lenkillä kävin äsken, ja liukkaudesta johtuen reitti muuttui niin että kävelin edellämainitun asukkaan kämpän toiselta puolelta. Siellä sama homma, ei verhoja ikkunassa, valot päällä, joku hääräsi keittiössä... Eikä edes autoa pihalla. Joku hippihomma mitä nyt en tajua:confused: Hyvin harvoin tuolta tulee käveltyä, siis toiselta puolelta, nyt kelit pakotti.
Varmaan jotain niitä omituisia kaapunkilaasia, jotka on tottunut siihen että ympärillä elelee muitakin ihmisiä.
 

identiteettivarkaus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
16
Kaverillani on sähköfatbike ja hän usein tykkäsi ajella sillä taloyhtiönsä pihan läpi kämpälleen. Tietenkin järkevissä nopeuksissa, koska pihalla lapsia yms.

Eräänä päivänä eräs korttelikyylänä tunnettu vanha mummo alkaa karjumaan kaverilleni ja minulle että pihalla on mopolla ajo kielletty!

Kaverini toteaa, että voi hyvä rouva kun tämä luokitellaan polkupyöräksi, eikä mopoksi.

Rouva vastaa siihen, että kyllähän minä tiedän että jos siinä on moottori niin se on mopo! Ilmoittaa päälle soittavansa poliisit.

Minä kysyin mummolta ystävällisesti että millä ajattelit soittaa?(Olettaen ettei mummolla ole välttämättä puhelinta takataskussa)

Tähän mummo toteaa tarvitsevansa ”matkapuhelinta” lainaan ja toteaa minulla varmasti sellaisen olevan, koska olen niin nuori vielä.

Tähän vastaan olevani 28 ja kaivan taskusta luurini. Samalla totean ettei minulla ole matkapuhelinta, vaan älypuhelin, jota en saa lainata koska äitini on kieltänyt.

Tässä vaiheessa kaverini räjähtää nauruun ja mummo tekee sanaakaan sanomatta 180 asteen käännöksen ja lähtee pois.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 012
Tähän vastaan olevani 28 ja kaivan taskusta luurini. Samalla totean ettei minulla ole matkapuhelinta, vaan älypuhelin, jota en saa lainata koska äitini on kieltänyt.
Turhaa offtopicia. Mutta kyllähän perhana rävähdin nauramaan. Kummasti piristi päivää, kiitos siitä :) +vesi valuu silmistä :D
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
823
Lenkillä kävin äsken, ja liukkaudesta johtuen reitti muuttui niin että kävelin edellämainitun asukkaan kämpän toiselta puolelta. Siellä sama homma, ei verhoja ikkunassa, valot päällä, joku hääräsi keittiössä... Eikä edes autoa pihalla. Joku hippihomma mitä nyt en tajua:confused: Hyvin harvoin tuolta tulee käveltyä, siis toiselta puolelta, nyt kelit pakotti.
Siis ihmetteletkö sä nyt oikeasti sitä, että joku pitää päivällä verhoja auki? Ootko sä niitä jotka vetää jesarilla jätesäkit ikkunaan, jotta naapurit ei tiedä mitä asunnossasi tapahtuu?
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 271
Siis ihmetteletkö sä nyt oikeasti sitä, että joku pitää päivällä verhoja auki? Ootko sä niitä jotka vetää jesarilla jätesäkit ikkunaan, jotta naapurit ei tiedä mitä asunnossasi tapahtuu?
Tästä on kirjoiteltu ihan hesareja pitkin miten suomalaisilla on tapana pitää sälekaihtimet kiinni tai sitten paksut ikkunaverhot koko ajan peittämässä ikkunoita. Ruotsissa ja Euroopassa yleensä on normaalimpaa pitää verhot auki pimeälläkin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
277
Siis ihmetteletkö sä nyt oikeasti sitä, että joku pitää päivällä verhoja auki? Ootko sä niitä jotka vetää jesarilla jätesäkit ikkunaan, jotta naapurit ei tiedä mitä asunnossasi tapahtuu?
Itse en pysty rentoutumaan millään jos tiedän että joku näkee. Oli sitten vastapäisen talon asukas tai alin kerros josta kulkee kulkuväylät ohi. Sellaisissa on valitettavasti pitänyt suurin osa elämästä asua. Pahin oli sellainen asunto jonka vieressä talon takaovi ja kun siinä parkkipaikat niin vähintään 30-40 ihmistä löntysteli ikkunoiden edestä päivän aikana, osa tuijotti sisään.

Kahdeksas kerrostalo elämän aikana oli vasta sellainen että voi pitää ikkunoita auki kunnolla.
 

ttppii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
567
Runkkaatko koko ajan vai mitä niin kummallista teet, että ketään kiinnostaisi tai olisi mitään merkitystä vaikka joku näkisi?
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
823
Siis tullaan internetsiin kertomaan, miten häiritsevää kun naapurit elää verhot auki, mutta ollaan itse niin kyyliä että seurataan mitä ne tekee siellä :rofl:
Joku voisi seuraavaksi kirjoittaa, että elää verhot auki ja joku perverssi kyylää niitä jatkuvasti :rofl:

Jos on niin pahat pelot siitä, että joku katsoo asuntoonne, niin muuttakaa asuntoon johon ei näe pihalta tai toisesta talosta.
 

Siivekäs

NOSTO
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
138
Erikoisin esileikki 4ever. Tai sitten hänen kotimaassa ei ole sisävessoja, ja jotenkin luontevaa ulostaa ulos.
Olin aikoinaan Otaniemessä laitoshuoltajana ja voin kokemuksesta vahvistaa että osalla aasialaisista opiskelijoista ei ollut minkäänlaista hajua vesivessan toiminnasta eikä edes halua opetella.
 
Viimeksi muokattu:

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Siellä on kohta koko orkesteri pystyssä :)

Yläkerrassa asuu Venäläinen kohta eläkkeellä oleva pianonsoiton opettaja.

Onneksi sieltä ei ole kuulunut parin vuoden aikana kuin kolme kertaa soittoa.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Kyllä mulla on aina verhot auki, pimeällä käännän sälekaihtimia niin ettei kadulta näe sisään (asun 1/2 kerrosta pihatien yläpuolella) mutta takapihan puolella en tee mitään, ellei nyt panemaan ruveta muijan kanssa, mutta silloinkin tyyliin valot pois päältä niin ei sinne kukaan mitään näe.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 260
Viestejä
4 212 777
Jäsenet
71 031
Uusin jäsen
Juho I

Hinta.fi

Ylös Bottom