En tiedä, kumpi tässä on oudompi. Pari kertaa pihaan paskonut vai tirkistelijä, joka laittaa muroon kuvan.
Olen samaa mieltä. Luontevampaa olisi laittaa kuva Iobbs:ään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä, kumpi tässä on oudompi. Pari kertaa pihaan paskonut vai tirkistelijä, joka laittaa muroon kuvan.
Jos se on joku lappalainen, eikä ole tottunut sisäWC-vesipönttö systeemiin....?
Vahva tämä.Ei taida olla ihan kaikki ok tuolla naapurilla. Saattaisi tarvita oikeasti psykologin luona käyntiä.
Joku ekologinen ituhippi joka säästää vettä ja vessapaperia.Jos se on joku lappalainen, eikä ole tottunut sisäWC-vesipönttö systeemiin....?
Olen tässä ihmetellyt että oonko nähny oikein, nimittäin jokunen viikko sitten naapuritalosta juoksi nuori nainen/tyttö kauhealla kiireellä talojemme yhteiselle aidatulle piha-alueelle ja siellä sitten veti housut kinttuihin ja liekö kussu vai jopa paskannu sitten siihen hankeen. Peitteli vielä äkkiä.
No aattelin, että jos hätä on suuri niin... Ainoa juttu vaan, että tolla samalla pihalla telmii lapset sen saman talon tarhasta jokainen arkipäivä...
No ettepä varmaan arvaa miten tarina jatkuu.
Näin eilen iltapäivällä kun sama gimma vetää taas kauheeta ravia aitaukseen. Tuossa vaiheessa aloin oikeasti seuraamaan... Mitä hän tekee?
No vetäisi vissiin kuset ja ehkäpä paskatkin siihen pihalle. Ja pariin kohtaan vielä...
Mitäs tuollaiselle pitäisi oikein tehdä ja kelle ilmoittaa??
Kuvakin löytyy tuosta toimituksesta...
Yllätävän matalaa vinkunaa pitävät. Aina kuvitellut että menisi yli 20 kHz:n.
Mitä sitä eläimiä kiusaamaan. Viattomia luontokappaleita. Kiusatkaa omistajia.
Naapuriakka tuli kolmannesta kerroksesta mun ovelle ekaan kerrokseen sanomaan että koira haukkuu päivisin, no kolme koiraa taloudessa niin voihan se olla ihan mahdollista mutta kun muija ollut koko päivän himassa kun polvileikkauksesta toipumassa ja hän sanoi ettei koirat ole hiiskunutkaan että se tulee ylempää, mahdollisesti toisesta kerroksesta. No akka ovella ei sitä uskonut ja sanoi että tekee ilmoituksen talonyhtiölle, toivotin onnea ja menestystä valitsemalleen tielle.
Meni tunti niin johan alkoi koiran haukkumista taas kuulumaan, niin eikö tämä kolmannen kerroksen akka tule meuhkaamaan että koirat haukkuu taas, pyysin olemaan hiljaa ja taas kuului hauketta jolloin tämä imbesilli ymmärsi ettei se tule mun asunnosta ja kun mentiin rappuun tutkimaan paikallistui se haukkuminen siihen mun yläkerran asuntoon toisessa kerroksessa.
Ilmoitin akalle että jos vielä ikinä näen hänet mun oven takana teen rikosilmoituksen kotirauhan rikkomisesta ja kunnianloukkauksesta.
Vitun tyhmät ihmiset, onneksi muutan tuosta pois alle kuukauden päästä...
Totta, että eläimet ovat syyttömiä.
Siispä kunnon äänentoistolaitteet pihalle. Repeatillä soimaan naapuriin suunnatuista ulkokaiuttimista "ihanaa Ihanaa, hepo hirnahtaa, ihanaa ihanaa onhan ratsastaa...".
Tässä voi hivistellä, että käynnistyy liiketunnistimin, ja sammuu automaattisesti, kun itse menee pihalle.
No nyt.Olen tässä ihmetellyt että oonko nähny oikein, nimittäin jokunen viikko sitten naapuritalosta juoksi nuori nainen/tyttö kauhealla kiireellä talojemme yhteiselle aidatulle piha-alueelle ja siellä sitten veti housut kinttuihin ja liekö kussu vai jopa paskannu sitten siihen hankeen. Peitteli vielä äkkiä.
No aattelin, että jos hätä on suuri niin... Ainoa juttu vaan, että tolla samalla pihalla telmii lapset sen saman talon tarhasta jokainen arkipäivä...
No ettepä varmaan arvaa miten tarina jatkuu.
Näin eilen iltapäivällä kun sama gimma vetää taas kauheeta ravia aitaukseen. Tuossa vaiheessa aloin oikeasti seuraamaan... Mitä hän tekee?
No vetäisi vissiin kuset ja ehkäpä paskatkin siihen pihalle. Ja pariin kohtaan vielä...
Mitäs tuollaiselle pitäisi oikein tehdä ja kelle ilmoittaa??
Kuvakin löytyy tuosta toimituksesta...
No nyt.
Melkoista wtf-kamaa
Olikos tässä nyt se juttu että kyllä muista eu-maista siirtyy sakot jne suomeen muttei mitenkään toisinpäin?Parkkipaikalle ilmestynyt taas iltasella viron kilvissä olevia kiesejä (pihaa ei pääse auraamaan), eikä noita sakkolaput kiinnosta.
Parkkipaikalle ilmestynyt taas iltasella viron kilvissä olevia kiesejä (pihaa ei pääse auraamaan), eikä noita sakkolaput kiinnosta.
Pieni tönäsy perälanalla, niin appajee alkaa kiinnostamaan parkkeeraus jonneki muualle
No nyt.
Melkoista wtf-kamaa
Jossain naiskeskustelualueella (kaksplus tjms) olen nähnyt pitkän threadin siitä, kuinka kaameaa on käydä vessassa tuoreen poikakaverin/one night standin luona kun lorisee tai voi molskahtaa tai jopa haiskahtaa, ja jopa tyyliin muovikassiin kakkaaminen ollut ratkaisuyrityksenä.
Jossain naiskeskustelualueella (kaksplus tjms) olen nähnyt pitkän threadin siitä, kuinka kaameaa on käydä vessassa tuoreen poikakaverin/one night standin luona kun lorisee tai voi molskahtaa tai jopa haiskahtaa, ja jopa tyyliin muovikassiin kakkaaminen ollut ratkaisuyrityksenä.
Juu niin tai voihan se olla, että tuo on joku esileikki? En muuten tainut mainita, että hän on ulkonäöltään Kaukoidän suunnalta kotoisin.
Voittaisinpa jotain, kun kuva riitti arvaamaan oikein.Juu niin tai voihan se olla, että tuo on joku esileikki? En muuten tainut mainita, että hän on ulkonäöltään Kaukoidän suunnalta kotoisin.
Sielläpäinhän tuo kyykkypaskominen on ihan normaalia riippuen maasta. Luultavasti yrittänyt kyykkiä pytyn päällä, ja päätynyt sitten pihapaskomiseen.Juu niin tai voihan se olla, että tuo on joku esileikki? En muuten tainut mainita, että hän on ulkonäöltään Kaukoidän suunnalta kotoisin.
Eivät ne ole virolaisia vaan Etelähelsinkiläisiä.Olikos tässä nyt se juttu että kyllä muista eu-maista siirtyy sakot jne suomeen muttei mitenkään toisinpäin?
Varmaan jotain niitä omituisia kaapunkilaasia, jotka on tottunut siihen että ympärillä elelee muitakin ihmisiä.Lenkillä kävin äsken, ja liukkaudesta johtuen reitti muuttui niin että kävelin edellämainitun asukkaan kämpän toiselta puolelta. Siellä sama homma, ei verhoja ikkunassa, valot päällä, joku hääräsi keittiössä... Eikä edes autoa pihalla. Joku hippihomma mitä nyt en tajua Hyvin harvoin tuolta tulee käveltyä, siis toiselta puolelta, nyt kelit pakotti.
Tähän vastaan olevani 28 ja kaivan taskusta luurini. Samalla totean ettei minulla ole matkapuhelinta, vaan älypuhelin, jota en saa lainata koska äitini on kieltänyt.
Lenkillä kävin äsken, ja liukkaudesta johtuen reitti muuttui niin että kävelin edellämainitun asukkaan kämpän toiselta puolelta. Siellä sama homma, ei verhoja ikkunassa, valot päällä, joku hääräsi keittiössä... Eikä edes autoa pihalla. Joku hippihomma mitä nyt en tajua Hyvin harvoin tuolta tulee käveltyä, siis toiselta puolelta, nyt kelit pakotti.
Tästä on kirjoiteltu ihan hesareja pitkin miten suomalaisilla on tapana pitää sälekaihtimet kiinni tai sitten paksut ikkunaverhot koko ajan peittämässä ikkunoita. Ruotsissa ja Euroopassa yleensä on normaalimpaa pitää verhot auki pimeälläkin.Siis ihmetteletkö sä nyt oikeasti sitä, että joku pitää päivällä verhoja auki? Ootko sä niitä jotka vetää jesarilla jätesäkit ikkunaan, jotta naapurit ei tiedä mitä asunnossasi tapahtuu?
Itse en pysty rentoutumaan millään jos tiedän että joku näkee. Oli sitten vastapäisen talon asukas tai alin kerros josta kulkee kulkuväylät ohi. Sellaisissa on valitettavasti pitänyt suurin osa elämästä asua. Pahin oli sellainen asunto jonka vieressä talon takaovi ja kun siinä parkkipaikat niin vähintään 30-40 ihmistä löntysteli ikkunoiden edestä päivän aikana, osa tuijotti sisään.Siis ihmetteletkö sä nyt oikeasti sitä, että joku pitää päivällä verhoja auki? Ootko sä niitä jotka vetää jesarilla jätesäkit ikkunaan, jotta naapurit ei tiedä mitä asunnossasi tapahtuu?
Erikoisin esileikki 4ever. Tai sitten hänen kotimaassa ei ole sisävessoja, ja jotenkin luontevaa ulostaa ulos.
Odota vaan, kohta siirtyvät trumpettiin. Voi sitä riemua.Naapurille ei enää riitä kitara, nyt on ostettu piano.