Toki mun neuvottelukortti yläkerran tömistelyjä vastaan meni jo siinä, kun soitan sähkökitaraa, ja saatan pikkasen nostaa volaa vielä juurisyystä
Asun talossa missä rapussa 4 asuntoa, ja olen alakulmassa talon reunalla niin tuskin muihin naapureihin tuo soitto kantautuu edes, tai hyvin lievästi.
Sen verran sovittiin tai laitoin lapun luukusta, että sopisiko n. klo 22-08 välillä molemminpuolinen hiljaisuus (viitaten kitaraan, elämän ääniin ja surkeisiin eristyksiin kun yläkerrasta kuuluu askeläänet, ym, ihan asiallisesti), niin kyllä hän öisin osaa kävellä niin, että ei kuulu mitään
Mut sit aamusta on heti jatkettava paukeravia tuplavauhdilla.
Oon itse kokeillut tuota kävelytyyliä, eikä se luonnistu. Toki kantapää menee ekana lattiaan, mut askel heti rullaten päkijöille. Erityinen ihmetys, että saa paikallaankin tuon paukkeen luotua.
Itse olen jo tähä tottunut sillai, että itsekin pidän ääntä tuon kitaran kanssa, mut lähitulevaisuudessa menee asunto vuokralle. Pieni huoli vuokralaisen pysyvyyden suhteen jos yläkerta häiritsee. Ja tässä kohtaa kyllä ottaisin joko asukkaan tai isännöitsijän kanssa isommin puheeksi, toivottavasti ei koskaan tarvetta.