Perkeleen naapurit.

Eipä nuo yksin Suomessa selviä. Jonkun pitää ruokkia ja lämpöä tarjota.
Noh puhutaan muutamasta tunnista.

Hankalia nämä eroahdistukset, en tiedä onko parempi että koira syö kämpän huonekalut tai sitten mököttää hiljaisena.
Meidän tulee kuitenkin muistaa että koiran omistajatkaan eivät pidä näistä tilanteista, on hankkinut kivan koiranpennun joka alkaa haukkumaan yksin ollessaan ja joutuu sitten voimattomana kuuntelemaan naapureiden valituksia vaihtoehtoina koirasta luopuminen tai häätö/kämpän vaihto.

Mielenkiintoista että ilmeisesti jotkut kuulevat harhoja, eräs emäntä oli vienyt haukkuvan koiran päiväksi muualle ja tämän jälkeen kysynyt naapurilta kuuluiko haukuntaa vastauksena "nyt se vasta haukkuikin"
Että semmoista.
 
Koira ja lapsivapaalle kerrostalo/rivitalo asumiselle olisi varmasti suurta kysyntää jos se olisi mahdollista. Itse voisin mielelläni maksaa vähän ekstraa tästä mahdollisuudesta. Ei koiran haukuntaa tai ulinaa mistään, ei porraskäytävässä metelöiviä penskoja, ei heti aamusta juoksevia tavaroita paiskovia penskoja minkään seinän takana missään kerroksessa, ei pihamaalla kokopäivän kiljuvia trampoliinilla pomppivia lapsia jne. Aaahh mikä unelma olisi
 
Koira ja lapsivapaalle kerrostalo/rivitalo asumiselle olisi varmasti suurta kysyntää jos se olisi mahdollista. Itse voisin mielelläni maksaa vähän ekstraa tästä mahdollisuudesta. Ei koiran haukuntaa tai ulinaa mistään, ei porraskäytävässä metelöiviä penskoja, ei heti aamusta juoksevia tavaroita paiskovia penskoja minkään seinän takana missään kerroksessa, ei pihamaalla kokopäivän kiljuvia trampoliinilla pomppivia lapsia jne. Aaahh mikä unelma olisi
 
Jos normaalit elämisen äänet häiritsevät, niin tuollainen seniorien palveluasumiskohde voisi toimia.

Voi tosin jo klo 4:30 alkaa aamuvirkuimmat mummot ja papat alkaa tömisyttää välipohjia kävelykepeillään, rollaattorit kolhia porraskäytävässä ovenpieliä ja eturauhasvaivoista kärsivät rampata kaiket yöt vessassa jnejne.

Itse unohtaisin pinotalot, rivitalot ja muut ryhmäasumismuodot, jos möykkä ja naapurit ahdistavat. Suomessa kyllä skutsia ja pöndeä riittää sille omalle punaiselle pirtille ja perunamaalle.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 098
Viestejä
4 449 698
Jäsenet
73 661
Uusin jäsen
nikussi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom