Lare
Error 404
Kirjaimellisesti juuri kun hiljaisuus alkoi, niin alkoi myös huuto ja älämölö. Viime yöstä viisastuneena hankin korvatulpat. Toivottavasti isännöitsijän valitus saa jotain muutosta aikaan.Itsellä on taas alapuolella häirikkönaapuri. Siellä asuvasta nuoresta naisesta ei kuulu ikinä mitään ääniä, ellei tämän miesystävä ole käymässä. Silloin kannabis haisee ja huuto kuuluu öisin.
Viime yönä huuto jatkui kahteen asti. Ihan siis täyttä huutoa, jossa ei ole mitään järkeä. Ehkä mies pelaa jotain ja raivoaa. Kerran jo tehnyt valituksen ja taas lähti uusi menemään. Otin myös kellonajat huudoista ylös ja viimeisin oli 2.04. Kiva valvoa tuon takia, kun aamulla töitä. Nytkin 5 tunnin yöunet alla.
Ei siinä, etätöissä voi aamusta alkaen kuunnella lattiakaiuttimilla Pookia ja Järviradiota. Vähän myös pölyä kertynyt, niin pitää siirrellä huonekaluja ja imuroida. Jos en itse saa nukkua yöllä, niin herra huutaja saa herätä samaan aikaan
Meteli kuulostaa ihan pelaamisesta johtuvalta. Itse olen sitä mieltä, että jos pelatessa on pakko huutaa niin, että koko talo raikaa, niin kannattaisi siirtyä rauhallisempiin harrastuksiin. Vaikka neulomiseen tai palapeleihin. Ihan käsittämättömiä naapureita osunut aina tuohon samaan asuntoon. Seinänaapurit onneksi ovat olleet aina samat ja hiljaisia.