Perkeleen naapurit.

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 296
Onnea! Äänieritykset eivät auta siinä vaiheessa kun yhdessä kämpässä talossa alkaa narkkaaminen ja huumekauppa.
Kyl ne sieltä pian lähtee, jos heille on tosiaan häätö jo "hankittu". Se on se pisin osuus prosessissa. Jos oikkee höveli ulosottoviranomainen on, nii ehkä vuorokauden lisäaikaa voi antaa, ku avaimilla sisään kävelee ensin. Yleensä tosin avaa vain oven muuttofirmalle, notta kantavat kämpän tyhjäksi.

e:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 681
Yleisesti ottaen matalat äänet (taajuudet) vaimenevat vähemmän, kuin korkeat matkan(eristeiden) suhteen. Bassoa kun soittelee samalla volyymilla kuin vaikka ukulelea, niin luultavasti vaimea jyminä kuuluu kauimmaksi.
Lisäksi niitä korkeampia ääniä on helpompi blokata omalla toiminnalla. Eli jos naapurin pianonpimputtelu häiritsee päiväsaikaan, niin pistää itse telkkarin/musaa/radion/mitä vaan miellyttävämpää ihan vaikka vaan taustameluksi päälle.

Itselläni ollut kyllä todella hyvä tuuri naapureiden suhteen noin 15-20 asutun kämpän otannalla. Ja nykyisessä 1970-luvun brutalismikolossissa ei kuulu käytännössä yhtään mitään mistään. Yläkerran remppakin oli lähes äänetön kokemus.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Nuo sun kokemat jutut on ollu niin ripulia että ei mitään rajaa. Nää mun tyhmät ajattelut tuntuu aivan turhanpäiväisiltä noihin verrattuna. Ihan hulluna voimia ja jaksamista sinne, siis oikeasti. Toivottavasti homma ratkeaa nopeasti.
Kyllä ja en ole yhtään liioitellut ja kertonut kokemuksista niin kuten asiat ovat.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Tosiaan eilen illalla kävi poliisin tunnukseton harmaa spritteri poistamassa jonkun henkilön ko. huumekämpästä ja vieläkin niiden ovessa on teippi "maksa rotta velkas".
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 296
Itse kyllä jättäisin sen paikoilleen siihen asti kun pirinistit on kadulla. Eihän kukaan tiedä kuka sen laittoi.
Joo ei sillä sinänsä väliä ole, mut on se tyhmää ja vähä lapsellistakin, jos ei oo oikeesti "kova jätkä" perimässä velkoja. Ko. asukit on varmasti sen jo lukeneet, mut muita talon asukkeja tollainen vaa voi ahistaa.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Itse kyllä jättäisin sen paikoilleen siihen asti kun pirinistit on kadulla. Eihän kukaan tiedä kuka sen laittoi. Tuollahan voi olla vain häätöä tehostava vaikutus.
Just näin :thumbsup:

Ja on tiedossa, että minä sen vein, koska meillä on taloyhtiön yhteinne WA-ryhmä jossa kerroin siitä.

On tarkistettu kaikien nimet ja nistit ei ole siinä ryhmässä, jollei joku vuoda tietoja.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Joo ei sillä sinänsä väliä ole, mut on se tyhmää ja vähä lapsellistakin, jos ei oo oikeesti "kova jätkä" perimässä velkoja. Ko. asukit on varmasti sen jo lukeneet, mut muita talon asukkeja tollainen vaa ahistaa.
Tarkoitus siis saada paineita siihen, että alkaa pelkäämään ja sitä kautta vähenisi julkinen huumekauppa ja rapussa jatkuvasti portailla istuvien nistien elämä.
 

Ronald McDonald

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.02.2024
Viestejä
308
Just näin :thumbsup:

Ja on tiedossa, että minä sen vein, koska meillä on taloyhtiön yhteinne WA-ryhmä jossa kerroin siitä.

On tarkistettu kaikien nimet ja nistit ei ole siinä ryhmässä, jollei joku vuoda tietoja.
Kannattaa seuraavalla kerralla olla enemmän stealth ja ei kertoa kenellekään. Kun on special mission niin silloin pitää olla suu supussa. Älä luota kenenkään, liiku varjoissa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 296
Tarkoitus siis saada paineita siihen, että alkaa pelkäämään ja sitä kautta vähenisi julkinen huumekauppa ja rapussa jatkuvasti portailla istuvien nistien elämä.
Joo, ok. Mut jos eivät ole vaivautuneet edes poistaan sitä ovesta, nii vittuilevat vaa :/ No, mut kuten todettua; Eine taida siinä enää kauaa olla. Ennen kesää poissa, luultavasti ennen toukokuuta. e: paitsi, jos "ulosottomiehen välttely" tarkoittaakin oikeasti haastemiehen välttelyä. Silloin häätöä ei välttis iha vielä ole tuomittu. Mut kyl haastekki nykyää toimitetaan, vaikkei tyyppiä tavoiteta. Poliisi voi kaiketi jossain tapauksissa sen vastaanottaa.

e:
Mikäli henkilön katsotaan välttelevän haasteen tiedoksiantoa, voidaan käyttää sijaistiedoksiantomenettelytapaa. Sijaistiedoksiannossa haaste toimitetaan samaan talouteen kuuluvalle 15 vuotta täyttäneelle henkilölle tai, mikäli tiedoksiannon vastaanottaja harjoittaa liikettä, tiedoksianto voidaan toimittaa hänen liikkeensä palveluksessa olevalle. Vaihtoehtoisesti tällaisessa tilanteessa haasteen tiedoksianto voidaan suorittaa myös luovuttamalla asiakirjat paikalliselle poliisiviranomaiselle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
969
On niillä nisteillä hauskaa kun huomaavat 140 sentin korkeudessa vapisevin käsin johonkin maalarinteippiin lyijytäytekynällä kirjoitetun "maksa rotta velkas" viestin :rofl:
Muistitte varmaan käyttää kumihanskoja ettei teipin liimapintaan jäänyt sormenjälkiä ;)
 

Ronald McDonald

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.02.2024
Viestejä
308
On niillä nisteillä hauskaa kun huomaavat 140 sentin korkeudessa vapisevin käsin johonkin maalarinteippiin lyijytäytekynällä kirjoitetun "maksa rotta velkas" viestin :rofl:
Muistitte varmaan käyttää kumihanskoja ettei teipin liimapintaan jäänyt sormenjälkiä ;)
Ei sinun tarvitse hävetä jos jännitti, minuakin olisi jännittänyt. Hyvä tipsi tuo kumihanska.
 

A_J

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
286
Noh, tässä yhtenä iltana luin kirjaa ennen nukkumaanmenoa, ja yhtäkkiä kuuluu jonkun normaali puheääni viereisestä asunnosta hämmentävän hyvin??? Että onko tässä oikeasti noin heikko äänieristys, ja kaikki muut asukkaat ovat vain huopatossutehtaan kuukauden työntekijöitä?
Pahvitalossa on tunnistettu huono äänieristys, ja kaikki nykyiset käyttäytyvät sen mukaisesti? Lienee vain ajan kysymys, että naapuriksi tulee joku, jota ei muiden kokemus kiinnostele.
 
Liittynyt
07.10.2020
Viestejä
330
Noh, tässä yhtenä iltana luin kirjaa ennen nukkumaanmenoa, ja yhtäkkiä kuuluu jonkun normaali puheääni viereisestä asunnosta hämmentävän hyvin???
Meillä äänet kulkeutuu pattereita pitkin. Kuulen ihan selkeästi alakerran mummelin puhelut jotka se puhuu patterin vieressä.
 
Liittynyt
07.10.2020
Viestejä
330
Voisiko olla myös läpivienti vähän putkea reilumpi? Sitähän voisi itsekin tilkitä.
Ei siellä reikää ole kerrosten välillä. Avaan vähän tilannetta. Keittiön patteriputket kulkee pystylinjaa kaikkien kolmen kerroksen läpi ja keittiöstä haarautuu vaakaputket seinän taakse makuuhuoneeseen. Jos olen makuuhuoneessa tai keittiössä niin kuulen alakerran puheet. Johtuu siitä että patteri toimii mikrofonin/kaiuttimen tapaan ja patteriverkko on pelkkää kovaa putkea. Jos pätkän rautaputkea korvaisi jousto-osalla niin äänen värähtelyt eivät pääsisi niin voimakkaasti etenemään.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 945
Jos teillä on kellarikomero ja se on tyhjillään, kannattaa aina välillä käydä tsekkaamassa mitä sille komerolle kuuluu.
Puol tuntia sitten tuli taloyhtiön hallituksen jäsen soittelemaan ovikelloa ja ilmoittelemaan että mun kellarikomerossa on nähtävästi asuttu tai jotain.
Nähtävästi jo pitkäänkin. Tiedä sit kuinka kauan.
Ihmettelen vaan ettei mulle ole aikasemmin tullu mitään ilmotusta, tai edes asunnon omistajalle.
Ihmettelen myös miten helvetissä se/ne edes on päässy sinne kellariin. Ei sinne ilman avainta mennä.
Eipä siinä, en kyl vitussa jaksa mennä kattoo mikä meininki siellä on, joko saan puukosta tai jos otan jotain kättä pidempää mukaan niin itellä syyte.
Huomenna isännöitsijään yhteyttä ja varmaan rikosilmoitusta. Tietäs vaan kenen ton rikosilmotuksen pitää tehdä. Ja mistä syytetään. Ja ketä tässä syytetään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
345
Luvaton haltuunotto tulee ensin mieleen. Eiköhän ne syytteet keksitä kunhan saadaan epäilty kiinni
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 945
Luvaton haltuunotto tulee ensin mieleen. Eiköhän ne syytteet keksitä kunhan saadaan epäilty kiinni
Toi nimike varmaan aika lähellä sitä mitä rikosilmotukseen tulee. Ei siihen mikään murtautuminen kai käy, kun ei siinä komerossa lukkoakaan ole ollut.
Hyvä lasku tosta tulee kuitenkin taloyhtiölle kun pitää kai sarjottaa lukot uusiks kun tosiaan tonne ei ilman avainta pääse. Tai no ei ainakaan mun tietääkseni pääse.
Itehän asunu tässä nelisen vuotta enkä kertaakaan ole käyny kellarissa.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 842
Luvaton haltuunotto tulee ensin mieleen. Eiköhän ne syytteet keksitä kunhan saadaan epäilty kiinni
Eipä noilla rikosilmoituksilla taida olla virkaa kun kyseessä lienee joku asunnoton päihdeongelmainen.

Isompi ongelma on siinä, että miten siitä kellariasujasta pääsee eroon. Luultavasti tulee sinne kellariin nukkumaan joskus ilta yhdeksän ja puolen yön välillä ja häipyy aamulla kenties kuuden maissa.

Ehkä joku väliaikainen koodilukko muutamaksi kuukaudeksi kellarin oveen toimisi. Jossain vaiheessa uusia sitten kokonaan taloyhtiön lukitukset. Joku sähköinen lukitusjärjestelmä olisi hyvä kun niissä ei patenttisuoja taida mennä avaimien osalta koskaan umpeen ja avaimia ei jää entisille asukkaille tai katoa väärille teille.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 842
Hyvä lasku tosta tulee kuitenkin taloyhtiölle kun pitää kai sarjottaa lukot uusiks kun tosiaan tonne ei ilman avainta pääse. Tai no ei ainakaan mun tietääkseni pääse.
Pitäisi todennäköisesti sarjoittaa kaikki taloytiön lukot uudelleen jos haluaa estää sen väärille teille joutuneen avaimen toiminnan kellarin lukossa ja halutaan että asukkaiden avaimet kuitenkin toimivat siinä kellarin lukossa.

Kannattaa ensimmäisenä kuitenkin tarkistaa toimiiko se kellarin oven lukitus. Voi olla että se ei mene lukkoon kunnolla ja sen saa ilman avaintakin auki.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 945
Eipä noilla rikosilmoituksilla taida olla virkaa kun kyseessä lienee joku asunnoton päihdeongelmainen.

Isompi ongelma on siinä, että miten siitä kellariasujasta pääsee eroon. Luultavasti tulee sinne kellariin nukkumaan joskus ilta yhdeksän ja puolen yön välillä ja häipyy aamulla kenties kuuden maissa.

Ehkä joku väliaikainen koodilukko muutamaksi kuukaudeksi kellarin oveen toimisi. Jossain vaiheessa uusia sitten kokonaan taloyhtiön lukitukset. Joku sähköinen lukitusjärjestelmä olisi hyvä kun niissä ei patenttisuoja taida mennä avaimien osalta koskaan umpeen ja avaimia ei jää entisille asukkaille tai katoa väärille teille.
Tässä tilanteessa ois kyllä mun mielestä tärkeetä ensinnäkin saada tietoon kuka se/ne on, ja mistä se/ne on saanu avaimen.
Jos jonkun tän talon asukkaan tuttu tms, niin ei se tosiaan se lukkojen sarjotuskaan paljoa auta jos se saa uuden avaimen taas.
Noista sähkösistä avaimista en paljoa tiedä, mutta eikös niissäkin jaeta asukkaille x-määrä avaimia. Ei siis suoraan poista ongelmaa.
Paitsi jos on joku keyloggeri(heh), mikä tsekkaa minkä kämpän avaimella avataan mikäkin ovi.
 

Ronald McDonald

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.02.2024
Viestejä
308
Eipä noilla rikosilmoituksilla taida olla virkaa kun kyseessä lienee joku asunnoton päihdeongelmainen.

Isompi ongelma on siinä, että miten siitä kellariasujasta pääsee eroon. Luultavasti tulee sinne kellariin nukkumaan joskus ilta yhdeksän ja puolen yön välillä ja häipyy aamulla kenties kuuden maissa.

Ehkä joku väliaikainen koodilukko muutamaksi kuukaudeksi kellarin oveen toimisi. Jossain vaiheessa uusia sitten kokonaan taloyhtiön lukitukset. Joku sähköinen lukitusjärjestelmä olisi hyvä kun niissä ei patenttisuoja taida mennä avaimien osalta koskaan umpeen ja avaimia ei jää entisille asukkaille tai katoa väärille teille.
Niin tai sitten laittaa sen lukon siihen komeron oveen.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 842
Niin tai sitten laittaa sen lukon siihen komeron oveen.
Toki siihenkin kannattaa lukko laittaa. Tosin se ei välttämättä auta kun nehän kellarikomerot ovat usein sellaisia häkkivarasto-hökkeleitä, että niihin pääsee vaikka ruuvimeisselillä sisään. Tai sitten asunnoton alkaa majailla naapurin kellarikomerossa tai kellarin käytävällä.
 

Ronald McDonald

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.02.2024
Viestejä
308
Tätä mietin, mutta jotenkin haluisin tästä ensin niinsanotusti virallisempaa, ennen kun kosken pitkällä tikullakaan koko hommaan.
Lukko muistaakseni ois jo jossain laatikon pohjalla.
No mitäpä jos nyt edes käyt katsomassa mitä sille sun komerolle kuuluu ja sitten voit pyöritellä skenaarioita.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 945
No sehän se kun en mene. Kuten sanoin, niin en ole haluamassa puukosta tai mitään syytettä niskaan.
Sen verran oppinu jo ettei ihan jokaiseen asiaan kannata tunkea naamaansa.
Ehkä nössöä(tai miksi sitä nykyään kutsutaankaan), mutta kun ei mikään akuutti asia ole niin parempi että menee virallisten kautta.
Tää homma on pyöriny jo jonkun verran taustalla kun toi ovella käynyt hallituksen jäsen sano että siitä komerosta on kuvia otettu jne.
Chillisti tuli muuten asioimaan. Mä oisin varmaan ekana ollu syyttämässä sitä asukasta, mutta toi vaan kyseli tiedänkö asiasta jotain.
 

Diziet Sma

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 404
No sehän se kun en mene. Kuten sanoin, niin en ole haluamassa puukosta tai mitään syytettä niskaan.
Eikö se hallituksen jäsen ollut kuitenkin käynyt kellarissa ja selvinnyt sieltä hengissä kertomaan tilanteesta sinulle?

Mutta eipä siinä, kukin tavallaan. Itse olisin kyllä kiinnostunut, jos joku ulkopuolinen olisi käyttämässä omaisuuttani.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 945
Eikö se hallituksen jäsen ollut kuitenkin käynyt kellarissa ja selvinnyt sieltä hengissä kertomaan tilanteesta sinulle?

Mutta eipä siinä, kukin tavallaan. Itse olisin kyllä kiinnostunut, jos joku ulkopuolinen olisi käyttämässä omaisuuttani.
Pointti on se, että mulla ei ole mitään omaisuutta tuolla. Nothing, nada. yms
Siellä on tällä hetkellä joku kusipää jollekka kukaan muu ei ole uskaltanut tehdä hetkeen mitään, niin jotenkin tuntuu nyt opudolta että multa vaaditaan sitä akuuttia osallistumista tuohon settiin.
En ole haluamassa olemassa missään tekemisissä tohon asiaan. Kiitos. (jos tää käy virallisesta tekstistä, niin nhelvetin hienoa).

E: typot menee vitutuksen ja viinin piikkiin
 

A_J

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
286
Ei siellä reikää ole kerrosten välillä. Avaan vähän tilannetta. Keittiön patteriputket kulkee pystylinjaa kaikkien kolmen kerroksen läpi ja keittiöstä haarautuu vaakaputket seinän taakse makuuhuoneeseen. Jos olen makuuhuoneessa tai keittiössä niin kuulen alakerran puheet. Johtuu siitä että patteri toimii mikrofonin/kaiuttimen tapaan ja patteriverkko on pelkkää kovaa putkea. Jos pätkän rautaputkea korvaisi jousto-osalla niin äänen värähtelyt eivät pääsisi niin voimakkaasti etenemään.
Ok, uskotaan. En ole aivan tuollaisenaan patterimölyongelmaa havainnut vaikka putket varmaan joka kämpässä noin. Osumat pattereihin tietty kuuluvat pitkin taloa. Ehkä ne ovat massaltaan tms. sopivat ilmiölle. Jos putken ja seinän väliin virittäisi/pingottaisi vibraatioita syömään jotain kumia tai vastaavaa, niin tekisiköhän asialle mitään. Ehkä ei.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
324
Autopaikkanaapuri rälläköi mätää paskaansa autoni vieressä... katotaan miten isännöitsijää kiinnostaa, tähän mennessä niillä on kiinnostus asioihin ollut nolla mihinkään ongelmaan.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 842
Ok, uskotaan. En ole aivan tuollaisenaan patterimölyongelmaa havainnut vaikka putket varmaan joka kämpässä noin. Osumat pattereihin tietty kuuluvat pitkin taloa. Ehkä ne ovat massaltaan tms. sopivat ilmiölle. Jos putken ja seinän väliin virittäisi/pingottaisi vibraatioita syömään jotain kumia tai vastaavaa, niin tekisiköhän asialle mitään. Ehkä ei.
Patteriputket voisi myös katkaista ja asentaa siihen kuminen tai muovinen pätkä katkaisemaan se akustinen yhteys.

Tosin eihän tuota omalla luvalla saa tehdä vaan vaatii taloyhtiön hyväksymisen.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 196
Joidenkin mielestä esim. stadilaiset asuvat komeroissa - jotkut sitten vielä heidän komeroissaan.. Tässä talossa on ns. perunakellarivarasto jossa kopperot umpinaisia puuovella. Erikseen on sitten se perinteinen häkkivarasto. Vaikea kuvitella että joku muina miehinä istuisi tuollaisessa häkkivarastossa missä verkko-ovet ym. Eikö se tyyppi ole moksiskaan kun joku asukas käy varastollaan. :hmm:
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 241
Patteriputket voisi myös katkaista ja asentaa siihen kuminen tai muovinen pätkä katkaisemaan se akustinen yhteys.

Tosin eihän tuota omalla luvalla saa tehdä vaan vaatii taloyhtiön hyväksymisen.
Tuo ei itse asiassa ole mikään uusi idea. Joskus 80-luvulla tuota alettiin toteuttaa laajemminkin sillä seurauksella, että muutaman vuoden kuluttua lukemattomia vesipattereita oli vaihdettava, koska ruoste oli tukkinut ne tai sitten ne ruostuivat puhki sisältä päin. Idea siis oli sinällään hyvä, mutta toteutuksessa olisi pitänyt käyttää happea läpäisemätöntä eli happidiffuusiosuojattua muovia.

 
Liittynyt
13.04.2018
Viestejä
433
Jos ihmisellä on asiat niin huonosti et paras paikka asumiseen on jonkun toisen häkkivarasto kellarissa eikä asukas itse sitä edes käytä niin mulla kyllä saattais liietä vähän empatiaa. Eihän toi hyväksyttävää ole mut minne se ihminen päätyy jos se sieltä heitetään niskaperse-otteella pois. Mikähän juttu toi on et ihmisiä on kodittomana Suomessa kun meillä kuitenkin on melko tehokas sosiaaliturvapiiri
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 140
Olisihan tuossa pieni neuvottelu paikallaan. Alivuokralainen/AirBnB vuokraus elämyksellisessä ja uniikissa kohteessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 255
Mikähän juttu toi on et ihmisiä on kodittomana Suomessa kun meillä kuitenkin on melko tehokas sosiaaliturvapiiri
Etsisin selitystä ilmiölle siitä, että mielenterveyspalvelujen saavutettavuudessa on puutteita. En tosin sanoisi että kellarivarastossa luvatta majoittuva on varsinaisesti naapuri. Ehkä taloyhtiöasiana tämä punkkaaminen sinänsä kuuluu ketjun aihepiiriin mutta asunnottomuuden syvempi analyysi olisi jo offtopic.
 

Ronald McDonald

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.02.2024
Viestejä
308
Jos ihmisellä on asiat niin huonosti et paras paikka asumiseen on jonkun toisen häkkivarasto kellarissa eikä asukas itse sitä edes käytä niin mulla kyllä saattais liietä vähän empatiaa. Eihän toi hyväksyttävää ole mut minne se ihminen päätyy jos se sieltä heitetään niskaperse-otteella pois. Mikähän juttu toi on et ihmisiä on kodittomana Suomessa kun meillä kuitenkin on melko tehokas sosiaaliturvapiiri
Suomessa jokainen koditon on koditon omasta tahdostaan. Tietty joissain tapauksissa voidaan pohtia onko vakava mielenterveyshäiriö tai päihdekoukku sellainen, että sen aiheuttama kodin menetys on omaa tahtoa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.06.2023
Viestejä
871
Jos ihmisellä on asiat niin huonosti et paras paikka asumiseen on jonkun toisen häkkivarasto kellarissa eikä asukas itse sitä edes käytä niin mulla kyllä saattais liietä vähän empatiaa. Eihän toi hyväksyttävää ole mut minne se ihminen päätyy jos se sieltä heitetään niskaperse-otteella pois. Mikähän juttu toi on et ihmisiä on kodittomana Suomessa kun meillä kuitenkin on melko tehokas sosiaaliturvapiiri
Sitten se kertoo kavereillekin mistä löytyy hyvä majapaikka ja kohta on kellari täynnä ja mahdollisesti alkaa tavaraa kadota kellarista. Ei tämä nyt mitään rakettitiedettä ole miksi kodittomia ei haluta kellareihin nukkumaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 204
Mulla ei kyllä tollasille aaseille riitä empatia yhtään. Aina siihen joku syy on että omat hommansa on niin totaalisesti muninut. Ja jos on syyntakeeton niin suomea parempaa paikkaa ei olekaan
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 013
Itsellä on taas alapuolella häirikkönaapuri. Siellä asuvasta nuoresta naisesta ei kuulu ikinä mitään ääniä, ellei tämän miesystävä ole käymässä. Silloin kannabis haisee ja huuto kuuluu öisin.

Viime yönä huuto jatkui kahteen asti. Ihan siis täyttä huutoa, jossa ei ole mitään järkeä. Ehkä mies pelaa jotain ja raivoaa. Kerran jo tehnyt valituksen ja taas lähti uusi menemään. Otin myös kellonajat huudoista ylös ja viimeisin oli 2.04. Kiva valvoa tuon takia, kun aamulla töitä. Nytkin 5 tunnin yöunet alla.

Ei siinä, etätöissä voi aamusta alkaen kuunnella lattiakaiuttimilla Pookia ja Järviradiota. Vähän myös pölyä kertynyt, niin pitää siirrellä huonekaluja ja imuroida. Jos en itse saa nukkua yöllä, niin herra huutaja saa herätä samaan aikaan :hammer:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 869
Itsellä on taas alapuolella häirikkönaapuri. Siellä asuvasta nuoresta naisesta ei kuulu ikinä mitään ääniä, ellei tämän miesystävä ole käymässä. Silloin kannabis haisee ja huuto kuuluu öisin.

Viime yönä huuto jatkui kahteen asti. Ihan siis täyttä huutoa, jossa ei ole mitään järkeä. Ehkä mies pelaa jotain ja raivoaa. Kerran jo tehnyt valituksen ja taas lähti uusi menemään. Otin myös kellonajat huudoista ylös ja viimeisin oli 2.04. Kiva valvoa tuon takia, kun aamulla töitä. Nytkin 5 tunnin yöunet alla.

Ei siinä, etätöissä voi aamusta alkaen kuunnella lattiakaiuttimilla Pookia ja Järviradiota. Vähän myös pölyä kertynyt, niin pitää siirrellä huonekaluja ja imuroida. Jos en itse saa nukkua yöllä, niin herra huutaja saa herätä samaan aikaan :hammer:
Ja alakertalainen nukkuu sikeesti tulpat korvissa ja muilla naapureilla palaa käämi.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 013
Ja alakertalainen nukkuu sikeesti tulpat korvissa ja muilla naapureilla palaa käämi.
Semmoinen asunto, jossa ei ole sivullisia uhreja äänille. Muuten en toki lähtisi kostamaan. Seinänaapuri on töissä ja ainoastaan alapuolella on lisää naapureita, eli juuri tämä meluaja.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 323
Jos ihmisellä on asiat niin huonosti et paras paikka asumiseen on jonkun toisen häkkivarasto kellarissa eikä asukas itse sitä edes käytä niin mulla kyllä saattais liietä vähän empatiaa. Eihän toi hyväksyttävää ole mut minne se ihminen päätyy jos se sieltä heitetään niskaperse-otteella pois. Mikähän juttu toi on et ihmisiä on kodittomana Suomessa kun meillä kuitenkin on melko tehokas sosiaaliturvapiiri
On henkilöitä jotka pyrkivät "asumaan" mahdollisimman pienin menoin, ja osa heistä ei halua jotain julkisin varoin annettua asuntoa.

Mutta jos jonkin taloyhtiön kellariin, tai jopa häkkivarastoon ilmestyy joku vieras asusteleen, tai no ei siellä nyt talon väenkään kuulu asua (*. Niin vaatii se kyllä reakointia.


(*
Jos tässä nyt ei puhuta jostain yhdestä (edelliestä) yöstä jolle jokin "hauska" selitys.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 690
Viestejä
4 208 757
Jäsenet
70 937
Uusin jäsen
Kaizzu86

Hinta.fi

Ylös Bottom