Pelihiiret

Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
Nyt tullut hieman testattua ja täytyy sanoa, että oikein hyvä hiiri. Sopii omaan käteen huomattavasti paremmin kuin Logitech G402 ja G502. Jostain syystä nämä symmetriset hiiret ovat meikäläiselle parempia. Paino on huomattavasti alhaisempi kuin kummassakaan, mikä on ihan kiva. Rulla on hyvä ja hiiren nappulat ovat sopivan jämäkät (tosin hieman hiljaisemmat voisivat olla). Johto on huomattavasti parempi kuin G402:ssa ja hiiri myös luistaa paremmin.

Itse olen aina tykännyt käyttää hiiressä "enhance pointer precision" asetusta. Siinä vain on sellainen jännä juttu, että polling rate vaikuttaa aika villisti siihen, minkälainen lopputulos on. Tai oikeastaan mitä korkeampi, sen paremmin tuo toimii. Käy järkeen, koska sillä on enemmän dataa käytettävissä. Hieman pitää taas säädellä DPI:tä, koska 8000Hz pollingilla lopputulos on eri kuin 1000Hz.


Hiiren asetusten ja nappien muokattavuus on oikein hyvä - voi myös rullan ylös ja alas scrollaukset mäpätä uusiksi toisin kuin Logitechillä. Hypershiftillä saa siis kätevästi vaikka medianappulat siihen. Mikä taas on syvältä, niin se on Razerin bloattisofta. Todella raskasta kamaa ja kaiken maailman servicejä pyörii.

Jostain syystä RGB asetukset eivät tallennu laitteeseen, vaan heti kun Synapsen sulkee, niin hiiri alkaa vetämään sateenkaaren värejä. Ei pitäisi olla liikaa vaadittu, että muistaisi edes tasaisen värin ilman niiden bloattisoftaa. Sentään valot saa pois ja sen se muistaa, joten mennään sillä.

Sitten kun olen DPI:t saanut viilattua kuntoon, niin lähtee kyllä hevon kuuseen Razerin softat omalta koneelta.
”Enhance pointer precision” on kyllä iso eiei, jos ei halua +/- kiihtyvyyttä.
 

Liitteet

Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
290
Itsekin olen varsin tyytyväinen Razer Mambaan muodon ja tuntuman puolesta, mutta tuo softa ja rgb default on kyllä todella syvältä… täytynee itsekin mennä ilman valoja, ellei joku osa aopstaa kikkakutosta winukassa saamaan jotkut muut default värit.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 331
Itsekin olen varsin tyytyväinen Razer Mambaan muodon ja tuntuman puolesta, mutta tuo softa ja rgb default on kyllä todella syvältä… täytynee itsekin mennä ilman valoja, ellei joku osa aopstaa kikkakutosta winukassa saamaan jotkut muut default värit.
Kannattaa kokeilla OpenRGB:tä. Itse en ole vielä testannut, kun ei taida tuota uusinta Viperiä tukea. Mamba pitäisi olla tuettuna ja ilmeisesti jos tuolla noita sorkkii, niin muistaa.
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
417
Eikö muka synapsella saa ajettua värit yms muut hilppeet hiiren omaan muistiin? Silloo se ei oo riippuvainen ohjelmasta?
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 331
Eikö muka synapsella saa ajettua värit yms muut hilppeet hiiren omaan muistiin? Silloo se ei oo riippuvainen ohjelmasta?
Ei saa. Tai ehkä se tallentuu (eli ehkä siirtyisi koneelta toiselle), mutta vaatii softan toimiakseen. Ei luulisi olevan paljoa pyydetty, että staattisen värin saisi tallennettua pysyväksi, mutta...
Screenshot 2021-11-07 172856.png

Sitä luulisi, että nuo quick effectit tallentuisi ja toimisi ilman softaa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Luin pari hyvää arvostelua Model D Wirelessistä ja pakkohan tämä oli tilata testiin. Kohtalaisen hyvä hiiri, mutta en kyllä ole varma onko tämä oikeasti lähes sadan euron arvoinen.

Rulla ja kaikki napit vaativat juuri sopivasti voimaa, rullassa ei ole sideplaytä ollenkaan, mutta vasen nappi heiluu vittumaisesti ja RGB on aivan paska.
 
Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
290
Kannattaa kokeilla OpenRGB:tä. Itse en ole vielä testannut, kun ei taida tuota uusinta Viperiä tukea. Mamba pitäisi olla tuettuna ja ilmeisesti jos tuolla noita sorkkii, niin muistaa.
OpenRGB tuli testattua, ja ei se niitä näytä muistavan. Appi muistaa ja pitää avata aina ja Apply se profiili. Hyvä hiiri mut ääripaska rgb softa, ois pitänyt ostaa zowie kuiteski.
 
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
492
Olisiko porukalla hyviä ehdotuksia langattomista hiiristä? Nykyinen on langallinen Mionix Naos 7000 ja olen tuohon "läskiin ergonomiamuotoiluun" tykästynyt eli uusi tulokas saisi olla samaa tyyliä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
441
Olisiko porukalla hyviä ehdotuksia langattomista hiiristä? Nykyinen on langallinen Mionix Naos 7000 ja olen tuohon "läskiin ergonomiamuotoiluun" tykästynyt eli uusi tulokas saisi olla samaa tyyliä.
Olen itse samssa tilanteessa, huippumuotoilulla varustettu Naos levisi ja pitäisi uusi ergohiiri langattomana löytää. Netissä suositellaan useista eri malleja ja selkeää voittajaa ei oikein voi löytää, koska kysessä on kuitenkin henkilökohtaisiin mieltymyksiin liittyvä asia. Alla olevaa listaa olen kerännyt suositelluista hiiristä painoineen, koska haluaisin samalla vähän kevyemmän hiiren. Nyt on käytössä MX Master 2S ja olen siitäkin ihan pitänyt muodon puolesta, vaikka omat kädet ovat maks keskikokoiset. En ole listan hiiristä päässyt kokeilemaan kuin Basilisk ultimatea ja Logitech 502:sta. Molemmat olivat omaan käteen muodoltaan ihan ok oloisia mutta ovat samalla raskaammasta päästä, jos sillä on merkitystä. Listan neljässä ensimmäisessä on myös optiset kytkimet. Itse ehkä kallistumassa Roccatin puoleen, vaikka ihan sokkona meneekin.

SteelSeries Prime Wireless, 81g
Roccat Kone Pro Air, 75g
Razer Basilisk Ultimate, 107g
Cooler Master mm731, 59g, tässä oli ainakin alkuvaiheessa softaongelmia.
Pulsar XLite Wireless, 49g
Logitech G502 Lightspeed, 114g
Logitech G703, 95g
 
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
492
Olen itse samssa tilanteessa, huippumuotoilulla varustettu Naos levisi ja pitäisi uusi ergohiiri langattomana löytää. Netissä suositellaan useista eri malleja ja selkeää voittajaa ei oikein voi löytää, koska kysessä on kuitenkin henkilökohtaisiin mieltymyksiin liittyvä asia. Alla olevaa listaa olen kerännyt suositelluista hiiristä painoineen, koska haluaisin samalla vähän kevyemmän hiiren. Nyt on käytössä MX Master 2S ja olen siitäkin ihan pitänyt muodon puolesta, vaikka omat kädet ovat maks keskikokoiset. En ole listan hiiristä päässyt kokeilemaan kuin Basilisk ultimatea ja Logitech 502:sta. Molemmat olivat omaan käteen muodoltaan ihan ok oloisia mutta ovat samalla raskaammasta päästä, jos sillä on merkitystä. Listan neljässä ensimmäisessä on myös optiset kytkimet. Itse ehkä kallistumassa Roccatin puoleen, vaikka ihan sokkona meneekin.

SteelSeries Prime Wireless, 81g
Roccat Kone Pro Air, 75g
Razer Basilisk Ultimate, 107g
Cooler Master mm731, 59g, tässä oli ainakin alkuvaiheessa softaongelmia.
Pulsar XLite Wireless, 49g
Logitech G502 Lightspeed, 114g
Logitech G703, 95g
Tulipa laadukas vastaus, kiitos. Pitääpä tutustua tuohon listaukseen :)
 

RTR

Liittynyt
09.04.2021
Viestejä
595
Itse ehkä kallistumassa Roccatin puoleen, vaikka ihan sokkona meneekin.
Meikällä oli tuo parisen viikkoa mutta päädyin palauttamaan koska optisten kytkimien tuntuma oli jotenkin todella halpa, ja sivunapit olivat liian korkealla. Softa on myös melko surkea, mutta onneksi sentään on-board memory toimii kuten kuuluukin. Muuten oikein hyvä hiiri. Nyt käytössä Xlite eikä mitään valittamista, jäänee käyttöön kunnes hajoaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
659
Olen itse samssa tilanteessa, huippumuotoilulla varustettu Naos levisi ja pitäisi uusi ergohiiri langattomana löytää. Netissä suositellaan useista eri malleja ja selkeää voittajaa ei oikein voi löytää, koska kysessä on kuitenkin henkilökohtaisiin mieltymyksiin liittyvä asia. Alla olevaa listaa olen kerännyt suositelluista hiiristä painoineen, koska haluaisin samalla vähän kevyemmän hiiren. Nyt on käytössä MX Master 2S ja olen siitäkin ihan pitänyt muodon puolesta, vaikka omat kädet ovat maks keskikokoiset. En ole listan hiiristä päässyt kokeilemaan kuin Basilisk ultimatea ja Logitech 502:sta. Molemmat olivat omaan käteen muodoltaan ihan ok oloisia mutta ovat samalla raskaammasta päästä, jos sillä on merkitystä. Listan neljässä ensimmäisessä on myös optiset kytkimet. Itse ehkä kallistumassa Roccatin puoleen, vaikka ihan sokkona meneekin.

SteelSeries Prime Wireless, 81g
Roccat Kone Pro Air, 75g
Razer Basilisk Ultimate, 107g
Cooler Master mm731, 59g, tässä oli ainakin alkuvaiheessa softaongelmia.
Pulsar XLite Wireless, 49g
Logitech G502 Lightspeed, 114g
Logitech G703, 95g
Itsekin etsin Naos 7000 korvaajaa tovi sitten ja valinta osui lopulta Glorius Model D Wirelessiin. Suurinta osaa listan hiiristä tuli käpisteltyä ja em. oli paras omaan käteen. Roccat Kone Pro Air oli muuten ehkä laadukkaimman oloinen, mutta aivan liian pieni.

Model D ei nyt ehkä laadukkain tekele ja aika järkyttävän hintainen, mutta minkäs teet kun vaihtoehdot vähissä.
 
Liittynyt
20.12.2017
Viestejä
491
Täs vähän pohtinu, jos tilais. Mieli tekis! Omaa kokemusta tuon mallisesta hiirestä ei ole. Niin melko hakuammuntaa..
Mulla oli joskus vuosi sitten G303 kun löysin 10€ torista ja sitten myin eteenpäin 80€ kun oli vielä shroud hype päällä... Muistaakseni en tykännyt sivunappien sijotuksesta, mutta muoto ei ollut mikään huono ja moni reviewi sanookin että claw gripille paras hiiri ja BadSeedTech myös vaihtoi Orochista G303:een ja itellä myös toi Orochi ollut parhaan tuntunen hiiri tähän asti millä pelaillut, joten pitäsköhän sitä... :D
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Täs vähän pohtinu, jos tilais. Mieli tekis! Omaa kokemusta tuon mallisesta hiirestä ei ole. Niin melko hakuammuntaa..
On vähän ääripäitä jakava muoto, sopii hyvin tai sitten ei sovi ollenkaan. Itsellä 303:n kokeilun jälkeen tuli joku hermopinne ja sormi nytkytti itsestään vajaan kuukauden, sen jälkeen en koskenut enää hiiren :D
 
Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
290
Kerta oli keskustelua langattomista hiiristä: tuommoisen Logitech G603 LIGHTSPEED wireless gaming mouse hintahälytys pärähti emailiin, <40€ on uusi alltime low, Telia myy. Ei mitään hajua kuinka hyvä on, mutta näemmä ollut jossain kohtaa harkinnassa itsellä perus muodon puolesta.

Logitech G603 LIGHTSPEED wireless gaming mouse, halvin hinta 37€

Taitaa siellä muitakin langattomia hiiriä olla nyt tarjouksessa, esim g703 hero mikä deacin listassa oli.
 
Liittynyt
09.01.2021
Viestejä
143
Mulla oli joskus vuosi sitten G303 kun löysin 10€ torista ja sitten myin eteenpäin 80€ kun oli vielä shroud hype päällä... Muistaakseni en tykännyt sivunappien sijotuksesta, mutta muoto ei ollut mikään huono ja moni reviewi sanookin että claw gripille paras hiiri ja BadSeedTech myös vaihtoi Orochista G303:een ja itellä myös toi Orochi ollut parhaan tuntunen hiiri tähän asti millä pelaillut, joten pitäsköhän sitä... :D
Mulla on myös tuo orochi käytössä. Toki pari muutakin majailee tuossa pöydällä, mutta aina tuo käteen ilmestyy. Joten ehkä tässä voisi olla jotain..:hmm:
 
Liittynyt
10.08.2021
Viestejä
46
Jokin tossa legendary mx518 hiiressä aiheutti hirveet krampit kädessä. Ilmeisesti ei sovi kun vaihdan (huomaamatta) palmista claw grippiin fps peleissä. Noh se oli vain 20€ tarjouksessa. G305 tuntuu just sopivalta. Siitä puheenollen, ei mistään suomesta sais noita AAA->AA adaptereita? aaa.jpg
 
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
377
Jokin tossa legendary mx518 hiiressä aiheutti hirveet krampit kädessä. Ilmeisesti ei sovi kun vaihdan (huomaamatta) palmista claw grippiin fps peleissä. Noh se oli vain 20€ tarjouksessa. G305 tuntuu just sopivalta. Siitä puheenollen, ei mistään suomesta sais noita AAA->AA adaptereita?
Itsellä ainakin oli ongelmia löytää. Foliopallo käyttöön vaan.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
595
Jokin kotimainen verkkokauppa myi aikoinaan noita AAA -> AA -adaptereita ja pari kappaletta tuli ostettua. Enpä tietenkään satu muistamaan kyseisen liikkeen nimeä :\
 
Liittynyt
10.08.2021
Viestejä
46
No hitto, kai se on kiinasta tilattava, kun en halua foliota pysyväks ratkasuks. Ainoo vaan et viime paketis meni 2 kk, koska se istu tullissa jostain syystä vaikka verot oli ostaessa jo maksettu. Ja SSNI piti itse koirien ja kissojen kanssa ettiä.
 

Janick

Insanity's crescendo
Make ATK Great Again
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
245
No hitto, kai se on kiinasta tilattava, kun en halua foliota pysyväks ratkasuks. Ainoo vaan et viime paketis meni 2 kk, koska se istu tullissa jostain syystä vaikka verot oli ostaessa jo maksettu. Ja SSNI piti itse koirien ja kissojen kanssa ettiä.
Saksan Amazonista löytyy noita adaptereita myös, ja tulevat ainakin nopeammin kuin Kiinasta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
258
No hitto, kai se on kiinasta tilattava, kun en halua foliota pysyväks ratkasuks. Ainoo vaan et viime paketis meni 2 kk, koska se istu tullissa jostain syystä vaikka verot oli ostaessa jo maksettu. Ja SSNI piti itse koirien ja kissojen kanssa ettiä.
Lähetysmaaksi saksa niin pitäisi tulla viikossa ja postien kanssa hinnaksi noin 10e.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 707
Kävin hakemassa Logitech G Pro X Superlighting ja keskinäppäin ei toimi. Tai siis klikkaa mutta mitään ei tapahdu.
Onko siis ongelma hiiri vai softa? Softan jo poistin ja asensin uudelleen, että myös ajurit.
Onko laatu vain näin paskaa?
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
238
Kävin hakemassa Logitech G Pro X Superlighting ja keskinäppäin ei toimi. Tai siis klikkaa mutta mitään ei tapahdu.
Onko siis ongelma hiiri vai softa? Softan jo poistin ja asensin uudelleen, että myös ajurit.
Onko laatu vain näin paskaa?
Itse kävin gigantista bf:nä hakemassa ni ekassa hiiressä akku oli irti kuoren sisältä, napsu ku heilutteli hiirtä tai käytti normaalisti. Kävin vaihtamassa uuteen ja tässä akku on kiinni iha normaalisti. :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 707
Itse kävin gigantista bf:nä hakemassa ni ekassa hiiressä akku oli irti kuoren sisältä, napsu ku heilutteli hiirtä tai käytti normaalisti. Kävin vaihtamassa uuteen ja tässä akku on kiinni iha normaalisti. :D
Varmasti seuraava hiiri on tuollainen.
Noh pitää käydä vaihdattaan uuteen.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
159
Kumpi olisi parempi valinta?

Logitech G502 Lightspeed
Vai
Razer Viper Ultimate

Molemmat aika samoissa hinnoissa alessa, Logitechissä enemmän nappeja, mutta on tässä jo kauan menty tähänkin mennessä pelkillä peukalo napeilla.

FPS pelejä en pelaa.
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
417
Kumpi olisi parempi valinta?

Logitech G502 Lightspeed
Vai
Razer Viper Ultimate

Molemmat aika samoissa hinnoissa alessa, Logitechissä enemmän nappeja, mutta on tässä jo kauan menty tähänkin mennessä pelkillä peukalo napeilla.

FPS pelejä en pelaa.
Molemmat on iha hyviä vaihtoehtoja, paino ero on aika melkonen mut jos et fps pelejä pelaa nii ite melkeen ottaasin G502
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 291
G903 tuli hommattua BF:sta G9x:n korvaajaksi.
Muuten hyvä, mutta 2cm pidempi, johon hieman pitää totutella.
Myös G-Hub ilmoitukset alakulmassa ovat typerät, jos DPI:tä ei ole vaihtamassa.
 

RTR

Liittynyt
09.04.2021
Viestejä
595
Jaahas, Xliten sivunappi kesti huimat kaksi ja puoli kuukautta ":D". Mitähän sitä ottaisi tilalle... Olisi pitänyt Superlightti ostaa BF tarjouksesta.
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
2 301
Täällä taas Logitech G502 Heron vasen näppäin alkoi tuplaklikkailemaan 5 kuukauden jälkeen. Näemmä se kyseisten Omron kytkinten mainittu ''ominaisuus'' tulee enemmin tai myöhemmin vastaan. Eka kerta ikinä kun Logitechin tavara lahoaa mun käytössä.

Onko Logitech G502 omistajia joilla hiiri laitettu takuuseen tuplaklikkauksen vuoksi, korjaako ne noita vai laitetaanko vaan uutta hiirtä odottamaan taas ongelmaa? Netissä on käteviä ohjeita tuplaklikkaamisen fyysiseen korjaukseen, mutta ei viitsi alkaa väkertämään takuun vuoksi. Tuskin alkaa Gigantin huoltokaan?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 707
Täällä taas Logitech G502 Heron vasen näppäin alkoi tuplaklikkailemaan 5 kuukauden jälkeen. Näemmä se kyseisten Omron kytkinten mainittu ''ominaisuus'' tulee enemmin tai myöhemmin vastaan. Eka kerta ikinä kun Logitechin tavara lahoaa mun käytössä.

Onko Logitech G502 omistajia joilla hiiri laitettu takuuseen tuplaklikkauksen vuoksi, korjaako ne noita vai laitetaanko vaan uutta hiirtä odottamaan taas ongelmaa? Netissä on käteviä ohjeita tuplaklikkaamisen fyysiseen korjaukseen, mutta ei viitsi alkaa väkertämään takuun vuoksi. Tuskin alkaa Gigantin huoltokaan?
Gigantissa jos voit asioida niin todennäköisesti saat suoraan uuden hiiren.
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
2 301
Gigantissa jos voit asioida niin todennäköisesti saat suoraan uuden hiiren.
Joo onnistuuhan tuo, mutta mietin että onko tämä kuinka yleistä näissä G502 heroissa eli onko järkeä vaihtaa jos muutaman kuukauden päästä sama edessä. No ehkä tämä ei niin yleistä ole kuitenkaan, onhan tämä G502 malli Logitechin mukaan maailman myydyin pelihiiri eli myyty aivan älytön läjä, joten ei ihme kun netissä myös iso läjä mainintoja samasta ongelmasta.
 

RTR

Liittynyt
09.04.2021
Viestejä
595
Kaikissa samat paska-Omronit, eli taitaa olla ihan tuuripeliä milloin rupeaa tuplaklikkaamaan. Itselläkin ollut G502 sekakäyttöhiirenä, parisen vuotta jo selvinnyt ilman tuplaklikkailua. Tuohon voisi kyllä jo vaihtaa kytkimet kun takuu muutenkin ummessa ja tassut vaihtokunnossa.
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
271
Onkos uudemmassa Lightspeedissa vielä samat kytkimet?

Eilen avasin G502 Lightspeedin paketista, aika näyttää miten tuon kanssa pärjää. Tuli elettyä vuosia Logitechin pienen matkahiiren kanssa niin tuntuu oudolta käyttää taas isompaa hiirtä, vaikka tuo suht hyvin kouraan istuu. Kämmenotteelle saisi periaatteessa olla vielä isompi. Oudoimmalta tuntuu tuo Dpi:tä tilapäisesti pudottava nappi peukalon alla, normaaliotteella peukalo osuu siihen koko ajan.

Logitech Mx400 on ollut parhaiten omaan käteen sopiva hiiri. Samalla muotoilulla ja parilla lisänapilla kun löytyisi langaton pelihiiri niin kelpaisi.
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
2 301
Kaikissa samat paska-Omronit, eli taitaa olla ihan tuuripeliä milloin rupeaa tuplaklikkaamaan. Itselläkin ollut G502 sekakäyttöhiirenä, parisen vuotta jo selvinnyt ilman tuplaklikkailua. Tuohon voisi kyllä jo vaihtaa kytkimet kun takuu muutenkin ummessa ja tassut vaihtokunnossa.
Aivan. No annetaanpa vielä yksi mahdollisuus ja vien tuon takuuseen myymälään, varmaan antavat uuden hiiren ja katsotaan kuinka kauan siinä menee ilman tuplaklikkailua. Jos uusiutuu alle 6kk sisällä, niin sitten voisi vaihtaa toiseen hiireen.

Noin muuten tykkään tämän G502 muotoilusta ja painoakin on sopivasti. Pari hiirtä oli ennen tätä käytössä, mutta ainoastaan tämä G502 istui heti alusta asti käteen. Harmi että Logitech pilasi hyvän hiiren halppis-kytkimillä. Näiden G502 langallisten suositushinta 79,90€ ei kuitenkaan ole mikään halppis-hiiren hinta vaan jotain keskitasoa, josta yleensä saa vähintään pariksi vuodeksi laatua. No, joskus näin.
 

RTR

Liittynyt
09.04.2021
Viestejä
595
Razer Basilisk V3 voisi olla ihan kokeilemisen arvoinen sulle. Muotoilu on sama kuin G502, kytkimet optiset, tassut ja johtokin paljon paremmat kuin G502ssa. Tosin vastapainona sitten Synapse, joka on edelleen melkoista paskaa.
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
2 301
Razer Basilisk V3 voisi olla ihan kokeilemisen arvoinen sulle. Muotoilu on sama kuin G502, kytkimet optiset, tassut ja johtokin paljon paremmat kuin G502ssa. Tosin vastapainona sitten Synapse, joka on edelleen melkoista paskaa.
Tuota Basiliskia katselinkin, kun muotoilu on lähes identtinen (kuka kopioi keneltä) G502 kanssa. Pitänee kokeilla vielä toista G502 takuusta ja tarvittaessa katsoa tuota Basiliskia joka pitäisi olla laadukkaampi kuin tämä Logitechin. Tämä G502 oli silloin 39,90e -tarjouksessa ja tarttui sillä haaviin.

Basilisk V2 näyttää muuten olevan Gigantissa tarjouksessa 69,95€, onko tietoa mitä eroa on V2 ja V3? Vai onko samaa tavaraa hieman eri nimellä. Razerin Synapsesta kuullut kauhutarinoita, mutta Basiliskissa näyttää olevan onboard-memory joka kai muistaa säädöt eli softan voi poistaa ensimmäisten säätöjen jälkeen. Kai.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 442
Viestejä
4 161 900
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom