Nyt tullut hieman testattua ja täytyy sanoa, että oikein hyvä hiiri. Sopii omaan käteen huomattavasti paremmin kuin Logitech G402 ja G502. Jostain syystä nämä symmetriset hiiret ovat meikäläiselle parempia. Paino on huomattavasti alhaisempi kuin kummassakaan, mikä on ihan kiva. Rulla on hyvä ja hiiren nappulat ovat sopivan jämäkät (tosin hieman hiljaisemmat voisivat olla). Johto on huomattavasti parempi kuin G402:ssa ja hiiri myös luistaa paremmin.
Itse olen aina tykännyt käyttää hiiressä "enhance pointer precision" asetusta. Siinä vain on sellainen jännä juttu, että polling rate vaikuttaa aika villisti siihen, minkälainen lopputulos on. Tai oikeastaan mitä korkeampi, sen paremmin tuo toimii. Käy järkeen, koska sillä on enemmän dataa käytettävissä. Hieman pitää taas säädellä DPI:tä, koska 8000Hz pollingilla lopputulos on eri kuin 1000Hz.
Hiiren asetusten ja nappien muokattavuus on oikein hyvä - voi myös rullan ylös ja alas scrollaukset mäpätä uusiksi toisin kuin Logitechillä. Hypershiftillä saa siis kätevästi vaikka medianappulat siihen. Mikä taas on syvältä, niin se on Razerin bloattisofta. Todella raskasta kamaa ja kaiken maailman servicejä pyörii.
Jostain syystä RGB asetukset eivät tallennu laitteeseen, vaan heti kun Synapsen sulkee, niin hiiri alkaa vetämään sateenkaaren värejä. Ei pitäisi olla liikaa vaadittu, että muistaisi edes tasaisen värin ilman niiden bloattisoftaa. Sentään valot saa pois ja sen se muistaa, joten mennään sillä.
Sitten kun olen DPI:t saanut viilattua kuntoon, niin lähtee kyllä hevon kuuseen Razerin softat omalta koneelta.