Logitech Pro X Superlight 2 DEX kokeiltu, verrokkina Logitech G403 Hero.
+Kevyt.
+Miellyttävämpi muotoilu kuin perus Pro X.
+Langaton 1000Hz akunkesto ohjelmiston mukaan 100h.
-Muoto ei sovi hyvin minulle eikä todellakaan toimi G403/G703 korvaajana.
-Liukas pinnoite, suorastaan vaatii mukana tulleen grippiteipin käyttöä.
-Sivunäppäimet pienet ja liian kaukana. Ehkä myös vähän löysät, mutta en kokenut ongelmaksi.
-Ohuet tassut, hiiri raapii helposti hiirimattoa kallistamalla nostaessa.
-Päänäppäimet todella äänekkäät.
-Kallis jopa alennushinnalla.
Pulsar X3 olisi kiinnostava kokeilla, mutta siinäkin on selvästi jätetty muutama G403:n hyvä ominaisuus kopioimatta:
-Päänäppäimet ovat samassa tasossa ergonomisen korkeuseron sijaan.
-Ulkoreunan profiili on suorempi antaen huonomman otteen pikkurillillä.
-Pienemmät peukalonapit.
Roccat Kone -sarjan hiiret olivat aikanaan minulle parhaita suurta painoaan (115g!) lukuunottamatta. G403 on jo vähemmän miellyttävä pääasiassa paljon pienemmän nimettömän sormihyllyn takia. Koneesta sai myös paremman otteen peukalolla kiitos syvän kuopan. Molemmissa saa peukalonappia painettua kätevästi otetta muuttamatta peukaloa vain kallistamalla.
Vaikka uusia hiirimalleja tulee jatkuvasti, ergonomisia pelihiiriä pystymmälle otteelle on todella kehnosti tarjolla ja useimmista niistä puuttuu mahdollisuus pitää nimetöntä hiiren päällä. En ymmärrä, miksei Logitech voinut vaan tehdä G703 Superlightia ja katsoa kun se myy kuin häkä.
+Kevyt.
+Miellyttävämpi muotoilu kuin perus Pro X.
+Langaton 1000Hz akunkesto ohjelmiston mukaan 100h.
-Muoto ei sovi hyvin minulle eikä todellakaan toimi G403/G703 korvaajana.
-Liukas pinnoite, suorastaan vaatii mukana tulleen grippiteipin käyttöä.
-Sivunäppäimet pienet ja liian kaukana. Ehkä myös vähän löysät, mutta en kokenut ongelmaksi.
-Ohuet tassut, hiiri raapii helposti hiirimattoa kallistamalla nostaessa.
-Päänäppäimet todella äänekkäät.
-Kallis jopa alennushinnalla.
Pulsar X3 olisi kiinnostava kokeilla, mutta siinäkin on selvästi jätetty muutama G403:n hyvä ominaisuus kopioimatta:
-Päänäppäimet ovat samassa tasossa ergonomisen korkeuseron sijaan.
-Ulkoreunan profiili on suorempi antaen huonomman otteen pikkurillillä.
-Pienemmät peukalonapit.
Roccat Kone -sarjan hiiret olivat aikanaan minulle parhaita suurta painoaan (115g!) lukuunottamatta. G403 on jo vähemmän miellyttävä pääasiassa paljon pienemmän nimettömän sormihyllyn takia. Koneesta sai myös paremman otteen peukalolla kiitos syvän kuopan. Molemmissa saa peukalonappia painettua kätevästi otetta muuttamatta peukaloa vain kallistamalla.
Vaikka uusia hiirimalleja tulee jatkuvasti, ergonomisia pelihiiriä pystymmälle otteelle on todella kehnosti tarjolla ja useimmista niistä puuttuu mahdollisuus pitää nimetöntä hiiren päällä. En ymmärrä, miksei Logitech voinut vaan tehdä G703 Superlightia ja katsoa kun se myy kuin häkä.