Mitä sä niillä pelihiirillä sit teet?
Onhan sitä nyt helvetti muitakin pelejä olemassa kuin CS:GO ja Fortnite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, no kumpaakaan en kyl pelaa ja tarkotin nyt mitä vaan missä pelihiiristä ja aimista on hyötyä. Sulle taitaa olla vieras hommaOnhan sitä nyt helvetti muitakin pelejä olemassa kuin CS:GO ja Fortnite
Joo, no kumpaakaan en kyl pelaa ja tarkotin nyt mitä vaan missä pelihiiristä ja aimista on hyötyä. Sulle taitaa olla vieras homma
Mitä suostuksia teillä on hiiren suhteen.
Sais olla laadukas, mielellään ei sitä markkinoiden pienintä.
Tällä hetkellä Steelseries Rival600, alkaa jo käyttö näkymään tässä.
Taitaa tuo G703 olla aikalailla isoimpia langattomia pelihiiriä Deathadderin kanssa tällä hetkellä (ainakin mitä omaan mieleen tulee).Onko markkinoilla hyviä langattomia isompia hiiriä? Lohitehi G703 on palvellut aika hyvin vuoden päivät, mutta haluaisin, että hiiri olisi hieman korkeampi ja leveämpi. Tää G703 on mun ensimmäinen langaton ja takaisin ei oo paluuta. Kilpailullisia FPS:siä tulee pelailtua, että sensorin täytyy olla kanssa riittävän hyvä.
Kyllä sitä FPS-pelejä tulee eniten pelattua, ei ihan oo kyllä claw grip mulla, enemmän kallistuu tuon palm gripin suuntaan.Mikäs on käyttötarkoitus, eli pelaatko lähinnä FPS-pelejä vai mitä? Sekä millä otteella pidät hiirtä? Jos käytät claw grippiä niin osta Endgame Gearin XM1r tai XM1. Eka on vielä hiotumpi, mutta jälkimmäinen on todella hyvässä tarjouksessa Jimm'sillä. Ja kutakuinkin laadukkain hiiri mitä vaan ostaa voi.
Kyllä sitä FPS-pelejä tulee eniten pelattua, ei ihan oo kyllä claw grip mulla, enemmän kallistuu tuon palm gripin suuntaan.
Kiitoksia vinkeistä, kyllä tuo sattaa testiin päästä.Kyllä tuo XM1 sopii myös palm gripille. Itsellänikin palm grip ja XM1 oli juuri sopiva käteen, mutta paskat napit. Kannattaa silti testata, kaikki ei ole napeista samaa mieltä. Muoto ja pinnoite tuossa on ihan 5/5.
Kyllä sitä FPS-pelejä tulee eniten pelattua, ei ihan oo kyllä claw grip mulla, enemmän kallistuu tuon palm gripin suuntaan.
Eikös se juuri oltu suunniteltu fingertip-gripille? Näin ainakin ymmärsin. Tuolla mitat kun kelaa alaspäin: https://xtrfy.com/mice/mz1Ei tainnut RJN:n hiiri nyt olla oikein suunniteltu fingertip gripille, joten jäänee kauppaan. Saisipa tietää vielä sen mitat ja painon.
Tuo takaosa näyttää sellaiselta, joka ottaa ikävästi kouranpohjaan. Mitat oli kyllä hyvät. Olenkin kaivannut lyhyt sormisena lyhyempiä hiiriä markkinoille. Korkeus olisi saanut olla vielä pari milliä pienempi. Inhoan sitä, kun hiiri tuntuu kouranpohjaan, koska se rajoittaa otetta hiirestä.Eikös se juuri oltu suunniteltu fingertip-gripille? Näin ainakin ymmärsin. Tuolla mitat kun kelaa alaspäin: https://xtrfy.com/mice/mz1
No siis, ei kädet ole kovin isot. Aina vaan ollut aika isokokoisia hiiriä, kuten deathadder, rival 600, yms. Joten olen tottunut niihin.Okei, XM1 on monelle (ei kaikille) huono kämmenotteeseen muutamankin tekijän takia. Mun ehdotukset olisi Xtrfyn M4 tai Gloriouksen Model D, toki laadusta joudut vähän tinkimään. Vai onko sulla todella isot kädet?
Kiitos. Täytyy käydä kokeilemassa kouraan tuota HyperX:ää. Hitto toi Corsair ois kuvien perusteella mulle hyvän muotonen. Mutta estetiikka niin jonnelevelillä et täytyy koneelta lähtiessä laittaa lukittuun pöytälaatikkoon piiloon.@Legit , HyperX Pulsefire Dart on aika iso langaton hiiri ja varustettu akulla sekä langattomalla latauksella.
Razer Basilisk X Hyperspeed on hiukan kapeampi ja toimii patterilla. Lienee kyllä samaa kokoa tuon G703 kanssa.
Molemmat löytyy pöydältä.
Edit: Ainiin, Corsair Ironclaw Wireless on kans iso, mutta menee jo aika painavaksi.
Sullahan oli S1 kaapissa myös? Osaatko verrata onko tuo NP-01 merkittävästi pienempi? Hirveän kiinnostavan näköinen hiiri kyllä.Zygen NP-01 kiiltävänä valkoisena pamahti juuri pakettikuskin mukana ovelle. Klikit ei oikein enää paremmat voisi olla. Kiiltäväpintaisten ystävänä myös täydet pisteet pinnalle. EC2:sen sekä S2:sen välillä suurimmaksi osaksi pallotelleena pakko sanoa, että nyt lähtee joka ikinen ylimääräinen rotta kaapista kiertoon. Ja mitä tuohon johtoon tulee, niin bungeeta pitkään käyttäneenä nostan nämä "stock paracord" tyyliset kaapelit ehtaa paracordia korkeammalle sijalle. Oikea paracord kaapeli on kokoajan hiiren alla, tai bungeeta käyttäessä muuten vaan raivostuttavasti tiellä.
Sullahan oli S1 kaapissa myös? Osaatko verrata onko tuo NP-01 merkittävästi pienempi? Hirveän kiinnostavan näköinen hiiri kyllä.
Power se vaan jaksaa yllättää. Asiakaspalveluchättäilyn ja asian selvittämisen jälkeen Postissa tuli tänään... Burst Core! Kaksi kertaa sama moka. Ihan sama miten hyvä rotta olisi, niin tämä menee palautukseen ja vihat päälle.
Meikälle sanottiin tuo ihan sama. Odota vaan, he lähettää uuden tuotteen tilalle. Palautin vanhan ja odotin muutaman päivän, mitään ei kuulunut. Lopulta tilasin uuden ja laitoin viestin perään että koittakaahan katsoa oikea tuote. No eivät katsoneet.Aivan uskomatonta... Mulla sen sijaan ei ole uudesta lähetyksestä kuulunut mitään. Useampi päivä ollut hiljaiseloa asiakaspalvelun puolelta vaikka olen kovasti koittanut kysellä hiiren perään. Eiköhän siel tule myös aikanaan toinen burst core tännekin. Siinä vaiheessa menee itsellä myös palautukseen eikä tarvitse luultavammin powerin kanssa asioida aivan heti uudestaan.
Itsellekkin saapui 2kk sitten tilattu superlight. Kylkiäisiä lupailtiin joskus joulukuun puolella jos en tilausta peruuta, mutta ne oli paketista unohtunut.
Saakohan tähän mistään vielä vaihtotassuja
Meikälle sanottiin tuo ihan sama. Odota vaan, he lähettää uuden tuotteen tilalle. Palautin vanhan ja odotin muutaman päivän, mitään ei kuulunut. Lopulta tilasin uuden ja laitoin viestin perään että koittakaahan katsoa oikea tuote. No eivät katsoneet.
En edes jaksanut enää alkaa vääntämään, vaikka kuinka sanoivat, että kyllä täältä oikea tuote saadaan lähtemään. Pientä hyvitystäkin yritin udella, sain vain pahoitteluja. Parempi sekin kai kun ei mitään.Noniin, toistamiseen itsekin vastaanotin burst coren. Kolmatta en enää ehkä jaksa enää.
En edes jaksanut enää alkaa vääntämään, vaikka kuinka sanoivat, että kyllä täältä oikea tuote saadaan lähtemään. Pientä hyvitystäkin yritin udella, sain vain pahoitteluja. Parempi sekin kai kun ei mitään.
ominaisuutta jossa hiiri herättää koneen
Ok. Pitääpä kokeilla.Biosista pitäisi löytyä asetus tähän. USB Wake Support tai USB Wake Up
Kiitti, pidempään olin seurannut jos vaikka Jimmssiin tulisi erä, mutta lähti nyt tilaukseen tuolta.Vinkkinä porukalle, että jos uusin Logitechin G Pro Superlight kiinnostaa niin Telialla on nyt varastossa. Sunnuntaina tehty tilaus ja nyt lepää jo käden alla.
Itsellä paljon samoja huomioita ja aika iso räpylä itselläkin. Oma nightsword tuli jimmsiltä ja nyt yhden työpäivän käytelly niin aika mukava hiiri. Mä tykkään tuon napeista kiva tuntuma omaan makuun. Ainoa kritiitti peukalonappien reunat sais olla terävämmät tai joku pykälä niissä. Toi corsairin softa on vähän semmonen insinöörin työnäyte että ymmärrän hyvin jos joku palauttaa hiiren pelkän softa takia. Mutta lyhykäisesti isokätiselle 4/5 vaihtoehto jos kaipaa lisänappeja.Corsair Nightsword tuli tänään kotiin.
Tuli verkkokaupassa vietettyä toista tuntia hypistellen hiiriä ja kyseinen hiiri tuntui loppujen lopuksi käteen sopivimmalta.
Minulla on keskimääräistä hieman isommat kädet ja olin aikaisemmin käyttänyt vuosia OG MX518:ia.
Helpointahan olis ollut valita se uusio versio 518:sta mutta päätin kokeilla jotain uutta.
G402 löytyy myös arsenaalista lähes käyttämättömänä, ei sovi omaan handuun ollenkaan.
Tähän Nightswordiin mun palmgrip istuu ihan täydellisesti. Ei kramppaa mikään lihas kun käsi lepää täydellisesti hiiren muotoja mukaillen.
Parin tunnin Warzone-pelailun jälkeen voin todeta että vihdoin löysin omaan lapaseen täydellisen hiiren.
En tykkää näistä uuden koulukunnan superkevyistä hiiristä jota tämä ei todellakaan ole.
Miinuksena voisin vielä tässä vaiheessa pitää peukalonappien tuntumaa joka logitechiin tottuneena ei ole sellainen klikkaava vaan vähän semmoinen muhjuinen.
Ja sitten tuo Corsairin ohjelmisto on kyllä sekava...
Suosittelen kaikille isokätisille ainakin testaamaan!
Arvosana 4,5/5
Vinkkinä porukalle, että jos uusin Logitechin G Pro Superlight kiinnostaa niin Telialla on nyt varastossa. Sunnuntaina tehty tilaus ja nyt lepää jo käden alla.
Kyllä tuo hiiri on kevyt kun koitin sitä vähän mutta itselle näppäinten puute on se pahin ongelma tuossa hiiressä kun useaan peliin tarvitsee enemmän kun 4 näppäintä.Perille tännekin ja parin päivän testailun jälkeen meni takaisin pakettiin ja varmaan myyntiin, jotenkin aivan liian kevyt ( mitähän muuta odotin "superlight" hiireltä). En oikeen osaa sanoa edes mistä en tykännyt kun muodoltaan se sopii ihan hyvin käteen. Tulee toki peliteltyä suht kovalla hiirennopeudella ja jotenkin tuo on liian "herkkä" siinä mielessä, että kun hiirtä yrittää liu'uttaa niin se alkuliike tärähdyttää sensoria tms vaikka vika voi toki olla hiirimatossakin. Toinen on toi rulla, Zowie on pilannut paskoilla rullillaan mun aivot plus se on vähän liian ylhäällä kun tykkään lepuuttaa sormea rullan päällä.
En ole hirveen kartalla sensoreista, mutta jotenkin se tuntui hieman epätarkalta tai tietyllä tavalla epämääräseltä, ainakin aikaisempiin hiiriin verrattuna.
GHubin käyttöliittymä oli aivan täyttä kuraa.