Pelihiiret

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 591
Mitä sä niillä pelihiirillä sit teet? :D
Saa oikean painon, kestävyys ja ergonomia on täysin omaa luokkaansa. Esim. tämän käytössä olevan hiiren ostin amazon.de kaupasta 28 October 2013 eli kohta 8 vuotta ollut jo käytössä. Vaikka hinta olikin (41.33£) silloisella kurssilla lähemmäs 50€ sanoisin että centtihinta per päivä jää kohtuu alhaiseksi.

En myöskään pelaa enää CS tai muita Half-Lifen modeja, alkuperäistä Quakea tms. mitä aikoinaan tuli FPS tyyppisiä pelattua. Siltikin osaan arvostaa hyvää hiirtä...
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Joo, no kumpaakaan en kyl pelaa ja tarkotin nyt mitä vaan missä pelihiiristä ja aimista on hyötyä. Sulle taitaa olla vieras homma :)
Kyllä mä uskallan kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa että on tullut pelattua tuplasti sen verran mitä sulla on ikää. Toiset nyt tykkää pelata 400 DPI:llä, toiset 800 DPI:llä, jotku hullut saattaa pelata jopa 1600 DPI:llä. Kannattaako tuosta nyt hernettä nenään vetää jos joillain on vähän erilaiset vaatimukset PELIhiirelle?
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
296
Onko markkinoilla hyviä langattomia isompia hiiriä? Lohitehi G703 on palvellut aika hyvin vuoden päivät, mutta haluaisin, että hiiri olisi hieman korkeampi ja leveämpi. Tää G703 on mun ensimmäinen langaton ja takaisin ei oo paluuta. Kilpailullisia FPS:siä tulee pelailtua, että sensorin täytyy olla kanssa riittävän hyvä.
 
Liittynyt
14.01.2021
Viestejä
4
Mitä suostuksia teillä on hiiren suhteen.
Sais olla laadukas, mielellään ei sitä markkinoiden pienintä.
Tällä hetkellä Steelseries Rival600, alkaa jo käyttö näkymään tässä.
 
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
377
Mitä suostuksia teillä on hiiren suhteen.
Sais olla laadukas, mielellään ei sitä markkinoiden pienintä.
Tällä hetkellä Steelseries Rival600, alkaa jo käyttö näkymään tässä.
Mikäs on käyttötarkoitus, eli pelaatko lähinnä FPS-pelejä vai mitä? Sekä millä otteella pidät hiirtä? Jos käytät claw grippiä niin osta Endgame Gearin XM1r tai XM1. Eka on vielä hiotumpi, mutta jälkimmäinen on todella hyvässä tarjouksessa Jimm'sillä. Ja kutakuinkin laadukkain hiiri mitä vaan ostaa voi.
 
Liittynyt
20.12.2017
Viestejä
491
Onko markkinoilla hyviä langattomia isompia hiiriä? Lohitehi G703 on palvellut aika hyvin vuoden päivät, mutta haluaisin, että hiiri olisi hieman korkeampi ja leveämpi. Tää G703 on mun ensimmäinen langaton ja takaisin ei oo paluuta. Kilpailullisia FPS:siä tulee pelailtua, että sensorin täytyy olla kanssa riittävän hyvä.
Taitaa tuo G703 olla aikalailla isoimpia langattomia pelihiiriä Deathadderin kanssa tällä hetkellä (ainakin mitä omaan mieleen tulee).
 
Liittynyt
13.09.2019
Viestejä
407
Mulla on Basilisk Ultimate ja taitaa mitoiltaan olla aika lähelle G703... hieman tyyris ehkä mutta tyytyväinen ollut.
 
Liittynyt
14.01.2021
Viestejä
4
Mikäs on käyttötarkoitus, eli pelaatko lähinnä FPS-pelejä vai mitä? Sekä millä otteella pidät hiirtä? Jos käytät claw grippiä niin osta Endgame Gearin XM1r tai XM1. Eka on vielä hiotumpi, mutta jälkimmäinen on todella hyvässä tarjouksessa Jimm'sillä. Ja kutakuinkin laadukkain hiiri mitä vaan ostaa voi.
Kyllä sitä FPS-pelejä tulee eniten pelattua, ei ihan oo kyllä claw grip mulla, enemmän kallistuu tuon palm gripin suuntaan.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Kyllä sitä FPS-pelejä tulee eniten pelattua, ei ihan oo kyllä claw grip mulla, enemmän kallistuu tuon palm gripin suuntaan.
Kyllä tuo XM1 sopii myös palm gripille. Itsellänikin palm grip ja XM1 oli juuri sopiva käteen, mutta paskat napit. Kannattaa silti testata, kaikki ei ole napeista samaa mieltä. Muoto ja pinnoite tuossa on ihan 5/5.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Ei tainnut RJN:n hiiri nyt olla oikein suunniteltu fingertip gripille, joten jäänee kauppaan. Saisipa tietää vielä sen mitat ja painon.
 
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
377
Kyllä sitä FPS-pelejä tulee eniten pelattua, ei ihan oo kyllä claw grip mulla, enemmän kallistuu tuon palm gripin suuntaan.
Okei, XM1 on monelle (ei kaikille) huono kämmenotteeseen muutamankin tekijän takia. Mun ehdotukset olisi Xtrfyn M4 tai Gloriouksen Model D, toki laadusta joudut vähän tinkimään. Vai onko sulla todella isot kädet?
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Eikös se juuri oltu suunniteltu fingertip-gripille? Näin ainakin ymmärsin. Tuolla mitat kun kelaa alaspäin: https://xtrfy.com/mice/mz1
Tuo takaosa näyttää sellaiselta, joka ottaa ikävästi kouranpohjaan. Mitat oli kyllä hyvät. Olenkin kaivannut lyhyt sormisena lyhyempiä hiiriä markkinoille. Korkeus olisi saanut olla vielä pari milliä pienempi. Inhoan sitä, kun hiiri tuntuu kouranpohjaan, koska se rajoittaa otetta hiirestä.
 
Liittynyt
14.01.2021
Viestejä
4
Okei, XM1 on monelle (ei kaikille) huono kämmenotteeseen muutamankin tekijän takia. Mun ehdotukset olisi Xtrfyn M4 tai Gloriouksen Model D, toki laadusta joudut vähän tinkimään. Vai onko sulla todella isot kädet?
No siis, ei kädet ole kovin isot. Aina vaan ollut aika isokokoisia hiiriä, kuten deathadder, rival 600, yms. Joten olen tottunut niihin.
Voisi sitä kyllä pienempiäkin hiiriä kokeilla, eli toisinsanoen kaikki käy.
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
296
@Legit , HyperX Pulsefire Dart on aika iso langaton hiiri ja varustettu akulla sekä langattomalla latauksella.

Razer Basilisk X Hyperspeed on hiukan kapeampi ja toimii patterilla. Lienee kyllä samaa kokoa tuon G703 kanssa.

Molemmat löytyy pöydältä.

Edit: Ainiin, Corsair Ironclaw Wireless on kans iso, mutta menee jo aika painavaksi.
Kiitos. Täytyy käydä kokeilemassa kouraan tuota HyperX:ää. Hitto toi Corsair ois kuvien perusteella mulle hyvän muotonen. Mutta estetiikka niin jonnelevelillä et täytyy koneelta lähtiessä laittaa lukittuun pöytälaatikkoon piiloon.
 
Liittynyt
28.09.2020
Viestejä
253
Roccatin Burst Pro on kyy pirun hyvä vähän pienemmille käsille ja löysään fingergrippiin. Tuntuma omiin näppeihin just oikea. Klikit on pehmeämpiä kuin monissa muissa mutta itse tykkään. Sivunapit on sijoitettu just oikeaan paikkaan ja ne on parhaat mitä on tullu vastaan. Ainoa pieni miinus on ehkä vähän liian sileä pinta päältä, mutta sivuilta saa hyvän otteen.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
385
Power se vaan jaksaa yllättää. Asiakaspalveluchättäilyn ja asian selvittämisen jälkeen Postissa tuli tänään... Burst Core! Kaksi kertaa sama moka. Ihan sama miten hyvä rotta olisi, niin tämä menee palautukseen ja vihat päälle.
 

vjlle

Tukijäsen
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
831
Zygen NP-01 kiiltävänä valkoisena pamahti juuri pakettikuskin mukana ovelle. Klikit ei oikein enää paremmat voisi olla. Kiiltäväpintaisten ystävänä myös täydet pisteet pinnalle. EC2:sen sekä S2:sen välillä suurimmaksi osaksi pallotelleena pakko sanoa, että nyt lähtee joka ikinen ylimääräinen rotta kaapista kiertoon. Ja mitä tuohon johtoon tulee, niin bungeeta pitkään käyttäneenä nostan nämä "stock paracord" tyyliset kaapelit ehtaa paracordia korkeammalle sijalle. Oikea paracord kaapeli on kokoajan hiiren alla, tai bungeeta käyttäessä muuten vaan raivostuttavasti tiellä.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
385
Zygen NP-01 kiiltävänä valkoisena pamahti juuri pakettikuskin mukana ovelle. Klikit ei oikein enää paremmat voisi olla. Kiiltäväpintaisten ystävänä myös täydet pisteet pinnalle. EC2:sen sekä S2:sen välillä suurimmaksi osaksi pallotelleena pakko sanoa, että nyt lähtee joka ikinen ylimääräinen rotta kaapista kiertoon. Ja mitä tuohon johtoon tulee, niin bungeeta pitkään käyttäneenä nostan nämä "stock paracord" tyyliset kaapelit ehtaa paracordia korkeammalle sijalle. Oikea paracord kaapeli on kokoajan hiiren alla, tai bungeeta käyttäessä muuten vaan raivostuttavasti tiellä.
Sullahan oli S1 kaapissa myös? Osaatko verrata onko tuo NP-01 merkittävästi pienempi? Hirveän kiinnostavan näköinen hiiri kyllä.
 

vjlle

Tukijäsen
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
831
Sullahan oli S1 kaapissa myös? Osaatko verrata onko tuo NP-01 merkittävästi pienempi? Hirveän kiinnostavan näköinen hiiri kyllä.
Aika lähellä mennään tuntuman puolesta vs S1. Tuo NP tosin tuntuu huomattavasti lyhyemmältä, ja jotenkin omaan kouraan paljon mukavammin istuvalta juurikin tuon oikean puolen takia. Mitenkään radikaalisti se ei ole tuota S1:stä pienempi. EC2, S2 sekä tuo S1 ollut viimiset pari vuotta ne omat henkilökohtaiset suosikit, niin käy kyllä järkeen että tuo NP-01 on viimeinkin se missä varmasti tullaan pysymään :)

9B080CF4-8B06-453C-A8B3-604A59DDA547.jpegE343B19B-CED2-4981-AFF8-81C64FBB1FCE.jpeg
 
Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
212
Power se vaan jaksaa yllättää. Asiakaspalveluchättäilyn ja asian selvittämisen jälkeen Postissa tuli tänään... Burst Core! Kaksi kertaa sama moka. Ihan sama miten hyvä rotta olisi, niin tämä menee palautukseen ja vihat päälle.
Aivan uskomatonta... Mulla sen sijaan ei ole uudesta lähetyksestä kuulunut mitään. Useampi päivä ollut hiljaiseloa asiakaspalvelun puolelta vaikka olen kovasti koittanut kysellä hiiren perään. Eiköhän siel tule myös aikanaan toinen burst core tännekin. Siinä vaiheessa menee itsellä myös palautukseen eikä tarvitse luultavammin powerin kanssa asioida aivan heti uudestaan.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
385
Aivan uskomatonta... Mulla sen sijaan ei ole uudesta lähetyksestä kuulunut mitään. Useampi päivä ollut hiljaiseloa asiakaspalvelun puolelta vaikka olen kovasti koittanut kysellä hiiren perään. Eiköhän siel tule myös aikanaan toinen burst core tännekin. Siinä vaiheessa menee itsellä myös palautukseen eikä tarvitse luultavammin powerin kanssa asioida aivan heti uudestaan.
Meikälle sanottiin tuo ihan sama. Odota vaan, he lähettää uuden tuotteen tilalle. Palautin vanhan ja odotin muutaman päivän, mitään ei kuulunut. Lopulta tilasin uuden ja laitoin viestin perään että koittakaahan katsoa oikea tuote. No eivät katsoneet.
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
431
Vinkkinä porukalle, että jos uusin Logitechin G Pro Superlight kiinnostaa niin Telialla on nyt varastossa. Sunnuntaina tehty tilaus ja nyt lepää jo käden alla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
533
Itsellekkin saapui 2kk sitten tilattu superlight. Kylkiäisiä lupailtiin joskus joulukuun puolella jos en tilausta peruuta, mutta ne oli paketista unohtunut.
Saakohan tähän mistään vielä vaihtotassuja
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
431
Itsellekkin saapui 2kk sitten tilattu superlight. Kylkiäisiä lupailtiin joskus joulukuun puolella jos en tilausta peruuta, mutta ne oli paketista unohtunut.
Saakohan tähän mistään vielä vaihtotassuja
Corepadi vissii ainut tällä hetkellä, tuli vähä reilu 10€ maksaan kirjeessä tänne.
 
Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
212
Meikälle sanottiin tuo ihan sama. Odota vaan, he lähettää uuden tuotteen tilalle. Palautin vanhan ja odotin muutaman päivän, mitään ei kuulunut. Lopulta tilasin uuden ja laitoin viestin perään että koittakaahan katsoa oikea tuote. No eivät katsoneet.
Noniin, toistamiseen itsekin vastaanotin burst coren. Kolmatta en ehkä jaksa enää. :D
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
385
Noniin, toistamiseen itsekin vastaanotin burst coren. Kolmatta en enää ehkä jaksa enää. :D
En edes jaksanut enää alkaa vääntämään, vaikka kuinka sanoivat, että kyllä täältä oikea tuote saadaan lähtemään. Pientä hyvitystäkin yritin udella, sain vain pahoitteluja. Parempi sekin kai kun ei mitään.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Mikähän siinä on, että QPAD:in hiiristä ei löydy mittoja mistään? Luulisi, että edes joku kauppias viitsisi mitata ne, mutta näköjään ei.
 
Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
212
En edes jaksanut enää alkaa vääntämään, vaikka kuinka sanoivat, että kyllä täältä oikea tuote saadaan lähtemään. Pientä hyvitystäkin yritin udella, sain vain pahoitteluja. Parempi sekin kai kun ei mitään.
Siis onhan tää aivan naurettavaa. En tajua miten noin epäpätevää kaupankäyntiä tommonen ketju onnistuu herran vuonna 2021 harjoittamaan. Samaa mullekin lupailtiin, kyllä me oikea tuote seuraavaksi saadaan perille. En lähde enää tohon leikkiin kuluttamaan aikaani. Nyt rahat ulos eikä ikinä enää powerin kanssa asiointa, toivottavasti. =D
 
Liittynyt
07.12.2020
Viestejä
53
Tuli hankittua Logitech G Pro Wireless (ei superlight). Muuten toimiva vehje, mutta risoo tämä valojen jääminen päälle kun koneen laittaa sleep-modeen. Jossain neuvottiin tekemään valottomat G Hub profiilit hiiren omaan muistiin mutta no luck so far. Onko joku löytänyt ratkaisua? Tietenkin hiiren voi ottaa aina pois päältä, mutta mistään en saa myöskään otettua pois ominaisuutta jossa hiiri herättää koneen, eli nappia pitää painaa just oikeeseen aikaan :redface:. Laitehallinnassa on aina kaksi laitetta näkyvissä, joista toinen ilmeisesti G Hubiin liittyvä ja se overridettää Windowsin omat asetukset. Ja herätystä ei voi ottaa pois siitä laitteesta.

Olenko missannut jotain oleellista vai miksi näin simppeli juttu on kämmätty?
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
652
Yli kuukausi tullut odotettua verkkokauppa.comista g pro superlight (pitää olla valkonen, joten Telia ei kelpaa). Vähän houkuttaisi säästää ja ostaa tuollainen 350. Toisaalta ikivanha Mx518 pelittää yhä edelleen ja mä en juurikaan FPS-pelejä pelaa, joten lähinnä langattomuus kiinnostaa. Vähän tuntuu pahalta pistää 150e hiireen kun melkein identtisen saa kolmasosa hintaan.

"Pakko olla hyvä kun joutuu jonottamaan". Samassa tulossa Powerplay-hiirimatto (en tiedä pitäisikö peruuttaa se, aika pitkä latausväli tuossa on ja tuosta tulis yksi johto lisää työpöydälle)
 
Liittynyt
31.05.2019
Viestejä
46
Vinkkinä porukalle, että jos uusin Logitechin G Pro Superlight kiinnostaa niin Telialla on nyt varastossa. Sunnuntaina tehty tilaus ja nyt lepää jo käden alla.
Kiitti, pidempään olin seurannut jos vaikka Jimmssiin tulisi erä, mutta lähti nyt tilaukseen tuolta.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 690
Jos porukalla on kokemusta Corsair Ironclaw RGB Wireless tai Nightsword hiirestä niin ois kiva kuulla.

Toinen jännä huomio isolle kädelle sopivat mmo/moba hiiret roccat leadr (julkastu 2017) ja Asus Spatha (julkastu 2016) ovat poistuneet valmistajiensa nettisivulta.

Saa ehdottaa isommalle kädelle sopivaa hiirtä jossa ois pari lisänappia lmb napin vieressä. Lähinnä mielessä käyny corsairilta Nightsword tai Ironclaw wireless. Nyt käytössä on Glaive joka on ihan jees kokonen mut lisää nappeja kaipais.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 014
@Manager2k , samoja hiiriä oon metsästäny ja ainakin Logitech G604 on varteenotettava vaihtoehto. Mahdollisesti myös G502 Lightspeed mutta se ei varsinaisesti ole kovin iso, eikä sopinut ainakaan omaan käteen muutenkaan. Harmillisesti kevyemmissä painoluokissa ei noita lmb:n viereisiä lisänappeja juuri näy.
 
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
377
Jahas, taas tapahtuu pelihiirien saralla. Razerilta 8000Hz Viper joka ollut pitkään jollain hiiriarvostelijalla testattavana ja josta Io-techkin teki jo uutisen. Lisäksi Vaxeelta videomuodossa kattavasti tietoa seuraavasta hiirestään. Plussaa siitä että paksummat tassut laitettu vakiona ja palautetta ilmeisesti kuunneltu myös pinnoitteen suhteen.

 
Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
246
Corsair Nightsword tuli tänään kotiin.
Tuli verkkokaupassa vietettyä toista tuntia hypistellen hiiriä ja kyseinen hiiri tuntui loppujen lopuksi käteen sopivimmalta.

Minulla on keskimääräistä hieman isommat kädet ja olin aikaisemmin käyttänyt vuosia OG MX518:ia.
Helpointahan olis ollut valita se uusio versio 518:sta mutta päätin kokeilla jotain uutta.
G402 löytyy myös arsenaalista lähes käyttämättömänä, ei sovi omaan handuun ollenkaan.

Tähän Nightswordiin mun palmgrip istuu ihan täydellisesti. Ei kramppaa mikään lihas kun käsi lepää täydellisesti hiiren muotoja mukaillen.
Parin tunnin Warzone-pelailun jälkeen voin todeta että vihdoin löysin omaan lapaseen täydellisen hiiren.
En tykkää näistä uuden koulukunnan superkevyistä hiiristä jota tämä ei todellakaan ole.

Miinuksena voisin vielä tässä vaiheessa pitää peukalonappien tuntumaa joka logitechiin tottuneena ei ole sellainen klikkaava vaan vähän semmoinen muhjuinen.
Ja sitten tuo Corsairin ohjelmisto on kyllä sekava...

Suosittelen kaikille isokätisille ainakin testaamaan!
Arvosana 4,5/5
 
Liittynyt
20.12.2017
Viestejä
491
Mitkä olisi parhaat tassut GPWX:ään? Corepadit oon yleensä laittanut joka hiireen kun Jimssiltä saa helposti ja nopeasti, mutta onko jotain muita ehdotuksia?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
533
Itsellä tällähetkellä normi gpron hotlinegamesit, ja noista oon kyllä tykänny. Normi gprossa oli tasaiseksi hiottu pohja missä kokeilin zowien corepadseja ja tuntui hieman tahmeammilta kuin nämä. Liekkö isompi koko oli syypäänä. Jos nopeutta hakusessa, niin näitä suosittelen kokeilemaan.

Makuasioita, mutta monia tassuja testannu useisiin hiiriin ja lopulta aina päätynyt hotlinegameseihin.

E: Tulipa järkyttävä kuva :D Aika heittää s20 ultra roskiin ?
E2: Oli pakko vaihtaa...
 

Liitteet

Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 690
Corsair Nightsword tuli tänään kotiin.
Tuli verkkokaupassa vietettyä toista tuntia hypistellen hiiriä ja kyseinen hiiri tuntui loppujen lopuksi käteen sopivimmalta.

Minulla on keskimääräistä hieman isommat kädet ja olin aikaisemmin käyttänyt vuosia OG MX518:ia.
Helpointahan olis ollut valita se uusio versio 518:sta mutta päätin kokeilla jotain uutta.
G402 löytyy myös arsenaalista lähes käyttämättömänä, ei sovi omaan handuun ollenkaan.

Tähän Nightswordiin mun palmgrip istuu ihan täydellisesti. Ei kramppaa mikään lihas kun käsi lepää täydellisesti hiiren muotoja mukaillen.
Parin tunnin Warzone-pelailun jälkeen voin todeta että vihdoin löysin omaan lapaseen täydellisen hiiren.
En tykkää näistä uuden koulukunnan superkevyistä hiiristä jota tämä ei todellakaan ole.

Miinuksena voisin vielä tässä vaiheessa pitää peukalonappien tuntumaa joka logitechiin tottuneena ei ole sellainen klikkaava vaan vähän semmoinen muhjuinen.
Ja sitten tuo Corsairin ohjelmisto on kyllä sekava...

Suosittelen kaikille isokätisille ainakin testaamaan!
Arvosana 4,5/5
Itsellä paljon samoja huomioita ja aika iso räpylä itselläkin. Oma nightsword tuli jimmsiltä ja nyt yhden työpäivän käytelly niin aika mukava hiiri. Mä tykkään tuon napeista kiva tuntuma omaan makuun. Ainoa kritiitti peukalonappien reunat sais olla terävämmät tai joku pykälä niissä. Toi corsairin softa on vähän semmonen insinöörin työnäyte että ymmärrän hyvin jos joku palauttaa hiiren pelkän softa takia. Mutta lyhykäisesti isokätiselle 4/5 vaihtoehto jos kaipaa lisänappeja.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Pulsar Xlitestä löytyy jo arvosteluja Youtubesta. Kyseessä on langallinen 48 grammaa painava pelihiiri.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.03.2018
Viestejä
374
Vinkkinä porukalle, että jos uusin Logitechin G Pro Superlight kiinnostaa niin Telialla on nyt varastossa. Sunnuntaina tehty tilaus ja nyt lepää jo käden alla.
Perille tännekin ja parin päivän testailun jälkeen meni takaisin pakettiin ja varmaan myyntiin, jotenkin aivan liian kevyt ( :) mitähän muuta odotin "superlight" hiireltä). En oikeen osaa sanoa edes mistä en tykännyt kun muodoltaan se sopii ihan hyvin käteen. Tulee toki peliteltyä suht kovalla hiirennopeudella ja jotenkin tuo on liian "herkkä" siinä mielessä, että kun hiirtä yrittää liu'uttaa niin se alkuliike tärähdyttää sensoria tms vaikka vika voi toki olla hiirimatossakin. Toinen on toi rulla, Zowie on pilannut paskoilla rullillaan mun aivot :x3: plus se on vähän liian ylhäällä kun tykkään lepuuttaa sormea rullan päällä.

En ole hirveen kartalla sensoreista, mutta jotenkin se tuntui hieman epätarkalta tai tietyllä tavalla epämääräseltä, ainakin aikaisempiin hiiriin verrattuna.

GHubin käyttöliittymä oli aivan täyttä kuraa.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 395
Perille tännekin ja parin päivän testailun jälkeen meni takaisin pakettiin ja varmaan myyntiin, jotenkin aivan liian kevyt ( :) mitähän muuta odotin "superlight" hiireltä). En oikeen osaa sanoa edes mistä en tykännyt kun muodoltaan se sopii ihan hyvin käteen. Tulee toki peliteltyä suht kovalla hiirennopeudella ja jotenkin tuo on liian "herkkä" siinä mielessä, että kun hiirtä yrittää liu'uttaa niin se alkuliike tärähdyttää sensoria tms vaikka vika voi toki olla hiirimatossakin. Toinen on toi rulla, Zowie on pilannut paskoilla rullillaan mun aivot :x3: plus se on vähän liian ylhäällä kun tykkään lepuuttaa sormea rullan päällä.

En ole hirveen kartalla sensoreista, mutta jotenkin se tuntui hieman epätarkalta tai tietyllä tavalla epämääräseltä, ainakin aikaisempiin hiiriin verrattuna.

GHubin käyttöliittymä oli aivan täyttä kuraa.
Kyllä tuo hiiri on kevyt kun koitin sitä vähän mutta itselle näppäinten puute on se pahin ongelma tuossa hiiressä kun useaan peliin tarvitsee enemmän kun 4 näppäintä.
Kyllä g hub on ihan käyttökelvoton ainakin jos haluat jotain profilia tallentaa hiireen tai näppäimistöön niin verenpanie nousee yli sallitun rajan.
Olen pistänyt ainakin 3 viestiä logitech tukeen tuosta ohjelmasta mutta mitään ei ole tapahtunut asiaan eteen.
En ymmärrä miksi tuosta on tehty niin vaikean kun edellinen logitech gaming software oli käytettävyydeltä sata kertaa parempi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Kun MX518 legendaryssä on johdon kuori murtunut hiiren tyvestä, siinä missä menee sen sovitekumin sisään niin kannattaako tuo ihan jossain eristysteipillä vaan pyöräyttää? Vai joku kuumennettava kutistesukka tai ehkä jollain liimalla?

Niin ja jos kutistesukkaa niin mikähän diameter tuollaiseen hiiren piuhaan, tosin jos pitää mennä sen sisäänmenosovitteen päälle myös niin pitää olla paksumpi.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 480
Viestejä
4 163 643
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom