Mielenkiintoista keskustelua B3D:llä asian tiimoilta jos kiinnostaa.
What is possible does not equal what is practical... You simply will not be getting ANY games this generation which only keep in memory the next 1 sec of gameplay. Engines are nowhere close to enabling that.. and so many other facets of the hardware limit any chance of it.
forum.beyond3d.com
Eli Nixxes on tehnyt ilmeisesti "pikku-kikkaa" että peli nuuskii millaista kovoa siellä on käytössä ja jos HDD tunnistettu niin peli yrittää saada muistiin romua mahdollisimman paljon etukäteen ennen kuin tulee katastrofaalinen tilanne (Rift portal).
Velhoa porukkaa NIXXES. Ovat tehneet assettien latauksenkin niin että tunnistavat mikä assetti kannattaa ladata GDeflatella GPU purulla ja mikä assetti LF4:lla CPU purulla eli maksimoivat decompression troughputtia tuolleen. Ei ole mitään io-tech/murobbs koodareita nämä kaverit vaan ihan ammattiukkoja.