On normaalissa moninpelissäkin. Samat skinit, sama battlepass ja niin edelleen.[
Tarkoitatko nyt sitä ilmaista COD Warzonea vai onko nämä kissanaamarit sielä normaalissa maksullisessa pelissä myös ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
On normaalissa moninpelissäkin. Samat skinit, sama battlepass ja niin edelleen.[
Tarkoitatko nyt sitä ilmaista COD Warzonea vai onko nämä kissanaamarit sielä normaalissa maksullisessa pelissä myös ?
Tämä ei ole vittuilua kenellekkään, vaan ihan aidosti kysyn, että onko Call Of Duty se pelisarja, minkä takia tämä kauppa ihmisiä ensisijaisesti närästää? Jos on, niin eikös tuon genren pelejä löydy pilvin pimein (esim. Battlefield -sarja?) kaikille alustoille? Multa on päässyt tuon pelin hienous menemään tyystin ohi. Piti ihan tarkastaa, niin kyllä hyllystä näyttää yksi CoD löytyvän ja se on XBox360 Cod4: Modern Warfare.
Mikä on tämä ajatusmaailma että voittoa tuotetaan vasta X-ajan kuluttua tai ostos on huono koska rahat on saatu "takaisin" vasta X ajan kuluttua? Ei se ihan niinkään mene että nyt on Microsoftin pankkitili punaisella 69miljardin verran. Se on sijoitus ja sen arvo ei häviä siinä mihinkään, päinvastoin. Toivottavasti sinäkään et makuuta rahojasi pankkitilillä, vaan laitat ne vaikka rahastoihin.Jos vasta 10v päästä alettaan laskemaan että mäsä alkaisi tuottamaan voittoa niin voidaan laskea 1-20v lisää elikkä pitkälle 2040-2050 että alkaisivat oikeasti sonya lyömään niin että sony kaatuisi pleikkarin osalta.
Ottakaa viestini talteen ja vinoilkaa 2050 kun olin väärässä![]()
Mikä on tämä monopoli jonka Microsoft nyt kaupan myötä saavuttaa, "Crash Bandicoot-monopoli"? Niin kauan kun markkinoilla on muita videopelien tuottajia, niin ei se silloin mikään monopoli ole. Sony, Nintendo, PC yms. tuskin ihan heti on häviämässä.Microsoftin ajatusmaailma on hankkia monopoli käyttämällä muiden bisnesten rahoja pelipuolen monopolin ostamiseen. Voihan tuota yrittää kieltää ettei enää noin ajatella. Teot puhuvat vahvemmin kuin sanat.
Riippuu tässä tapauksessa lähinnä siitä että miten käy candycrushille jatkossa. Siitä tuossa lähinnä maksetaan. CoDin osuus kaupasta on ehkä jopa 5 miljardia.Se on sijoitus ja sen arvo ei häviä siinä mihinkään, päinvastoin.
Juuri näin. Vaikka siellä nyt pari pelisarjaa siirtyisikin vain Xboxille ja PC:lle, niin ei tästä maailmasta pelit kesken lopu. Asian voinee nähdä niinkin päin, että ehkä Sonylla voisi olla sitten paine kehittää jotain uutta ja mullistavaa, mikä lienee vääryyttä kokeneiden pleikkarin omistajien näkökulmasta hyvä juttu.Mikä on tämä monopoli jonka Microsoft nyt kaupan myötä saavuttaa, "Crash Bandicoot-monopoli"? Niin kauan kun markkinoilla on muita videopelien tuottajia, niin ei se silloin mikään monopoli ole. Sony, Nintendo, PC yms. tuskin ihan heti on häviämässä.
Yongyea sanoo videolla että ihmiset ilmeisesti alkaa olemaan jo vähän kyllästynyt näihin Last of Us pelien uudelleen julkaisuihin
Juuri näin. Vaikka siellä nyt pari pelisarjaa siirtyisikin vain Xboxille ja PC:lle, niin ei tästä maailmasta pelit kesken lopu. Asian voinee nähdä niinkin päin, että ehkä Sonylla voisi olla sitten paine kehittää jotain uutta ja mullistavaa, mikä lienee vääryyttä kokeneiden pleikkarin omistajien näkökulmasta hyvä juttu.
In a report published by Nikkei, it was revealed that Sony intends to ‘pour’ financial resources into gaming research and development – to the tune of around $2.13 billion. That’s reportedly an investment that’s being made before the end of fiscal year 2024, and it’ll account for a whopping 40% of Sony’s entire R&D spending.
Onhan se toki noinkin, mutta on se aika masentavaa, jos pelifirmojen innovointikyky ei taivu juuri kuin vanhojen hittien uudelleenlämmittelyihin ja lisälevyjatko-osiin toisille jatko-osille. Pakko tässä on panna toivo indie-puolelle ja noihin kädessäpidettäviin pc-laitteisiin, josko peliala lähtisi sitä kautta edes vähän uusille poluille.En nyt katso videota, mutta ei sillä ole väliä mitä netissä fanit puhuu, jos pelit vielä myy hyvin. Löytyy aina uusia pelaajasukupolvia jotka ei ole koskaan pelanneet alkuperäisiä versioita. Eli jos analyysi perustuu myyntilukuihin ok, mutta jos yleiseen huutamiseen niin en laittaisu painoarvoa.
Silloin taotaan kun rauta on kuumaa. Kuluttajat haluavat aina vain komeampaa ja suurempaa AAAA-spektaakkelia ja silloin turvaudutaan tuttuun ja turvalliseen. Huono puoli siinä on se että studioista tulee yhden pelin vankeja kymmeniksi vuosiksi. Tuskin Naughty Dogiltakaan nähdään muuta kuin Last of Usia vielä seuraavat kymmenen vuotta.Onhan se toki noinkin, mutta on se aika masentavaa, jos pelifirmojen innovointikyky ei taivu juuri kuin vanhojen hittien uudelleenlämmittelyihin ja lisälevyjatko-osiin toisille jatko-osille. Pakko tässä on panna toivo indie-puolelle ja noihin kädessäpidettäviin pc-laitteisiin, josko peliala lähtisi sitä kautta edes vähän uusille poluille.
Sony boostaa pelikehitystä penneillä(2.1miljardia) versus microsoftin ostoslompakko. Sonylle tosin iso raha tuo, microsoftille pyöristysvirhe.
Onhan se toki noinkin, mutta on se aika masentavaa, jos pelifirmojen innovointikyky ei taivu juuri kuin vanhojen hittien uudelleenlämmittelyihin ja lisälevyjatko-osiin toisille jatko-osille. Pakko tässä on panna toivo indie-puolelle ja noihin kädessäpidettäviin pc-laitteisiin, josko peliala lähtisi sitä kautta edes vähän uusille poluille.
Hyviä pelejä, se ei poista sitä tosiasiaa että peliteollisuus ja Hollywood toimii ihan samalla tavalla, eli suurissa tuotannoissa riskit minimoidaan. Tämä johtaa tasapaksuun tulokseen...No onneksi tuotteen hyvyys ei läheskään aina ole suoraan verrannollinen sen kehittämiseen käytettyyn rahamäärään. Ainakin omasta mielestäni nuo suurella rahalla tehdyt AAA-nimikkeet ovat aika suurelta osin tosi väsynyttä kamaa.
Tämähän se on ollut viime vuodet pelin henki. Julkaistaan remakeja vanhoista peleistä ja toinen vaihtoehto on tietysti tehdä jatko-osia jo ennestään ties kuinka monta osaa käsittäviin pelisarjoihin. Mitään kovin uutta ja ihmeellistä ei ole isolla rahalla saatu aikoihin tehtyä, vaan jos jokin juttu tuntuu tuoreelta ja vähän yllättävältä, on se lähes poikkeuksetta pienten studioiden tekosia tai juurikin indiekamaa. Itsekin tässä viime aikoina pelaillut PS5:llä enimmäkseen Hadesia ja Hollow Knightia. Varmaan noiden yhteisellä budjetilla saataisiin johonkin AAA-peliin aikaan alkuvideo tai jotain.
Hyviä pelejä, se ei poista sitä tosiasiaa että peliteollisuus ja Hollywood toimii ihan samalla tavalla, eli suurissa tuotannoissa riskit minimoidaan. Tämä johtaa tasapaksuun tulokseen...
Yongyea sanoo videolla että ihmiset ilmeisesti alkaa olemaan jo vähän kyllästynyt näihin Last of Us pelien uudelleen julkaisuihin
Kun kyse on vain thin clientistä, niin eipä sillä androidilla ole mitään merkitystä. Viive ja kuvanlaatu ratkaisee sen että miten tuolle on kenelläkään käyttöä.Sonyn uudesta "käsikonsolista" vähän kuvaa ja videota. Minusta tuo on ainakin ihan karmea laite. Kun Switchille on iät ja ajat vinoiltu, että "kivikautinen androidtabletti", niin nyt sitten on Sonyllakin ihan oikeasti kai sellainen.Melkein toivoisin, että video olisi feikki, kun tekee pahaa nähdä, että ei ole juuri tuota androidin käyttöliittymää häivytetty (joo tiedetään, että on vielä prototyyppi).
![]()
PlayStationin uudesta käsikonsolista vuoti kuvia - Muropaketti.com
Sonyn Project Q -käsikonsolista on vuotanut kuvia verkkoon.muropaketti.com
Löytyy jo android kaupassa nimellä PS Remote Play.Saisivat tuoda tosin mobiiliappina myös markkinoille, mutta en pidätä hengitystäni.
"We have started looking into optimizing the game for Xbox, but it is definitely going to take a bit of time unfortunately; QE has been made to be played with the PS5’s extremely fast SSD, the Xbox SSD is quite a bit slower and so we are going to have to change things quite a bit to make up for that difference in speed."
Samaa sanoi sony että Ratchet and Clank Rift Apart ei voisi tuoda ps4 mutta hyvin toimii PC versio vanhemmalla mekaanisella kovalevyllä ilman latauksiaXbox Series X "superfast" SSD levynopeus pullonkaulana verrattuna PS5:n huomattavasti nopeampaan SSD-levyyn:
![]()
Quantum Error Dev: Xbox Version Needs More Time Due To 'Slower SSD'
"We gotta test everything and figure it all out"www.purexbox.com
Samaa sanoi sony että Ratchet and Clank Rift Apart ei voisi tuoda ps4 mutta hyvin toimii PC versio vanhemmalla mekaanisella kovalevyllä ilman latauksia
Tässä demotaan miten toimii ulkoiselta mekaanisella levyltä pelatessa
Juuri näin, keskusmuisti sekä vramin määrä kompensoi mukavasti. Digitalfoundryn videossa missä Ryzen 3100, RX 570 sekä vanha kunnon HDD (tai vanha SSD en muista) niin aika monta sekuntia jää Ratchet ilmaan leijumaan kunnes kaikki ladattuna.Hyvin toimii juu, kun on 64 gigaa rammia ja 24(?) gigaa vrammia minne bufferoida koko kenttä kerralla jemmaan. PS4 ei taida moista määrää olla käytettävissä.
Kertoo lähinnä siitä että pelimoottori osaa hyödyntää aika hyvin kaikkia saatavilla olevia resursseja tuon kovalevyongelman kiertämiseksi.
Toi DF:n testi on paljon parempi, siinä keskusmuistia on PS4:n lailla vain 8 gigaa ja meno on aika kurjaa.
Juuri näin, keskusmuisti sekä vramin määrä kompensoi mukavasti. Digitalfoundryn videossa missä Ryzen 3100, RX 570 sekä vanha kunnon HDD (tai vanha SSD en muista) niin aika monta sekuntia jää Ratchet ilmaan leijumaan kunnes kaikki ladattuna.
Hienosti vedetty sivuraiteille. Eihän tuossa mun postauksessa PC:stä puhuttu yhtään mitään. Sanottiin vaan että Xboxin hitaampi SSD aiheuttaa harmaita hiuksia ja viivästyttää pelin julkaisua kun pitää oppia tulemaan toimeen hitaammalla levyllä. Eikä edes estä julkaisua vaan viivästyttää.Samaa sanoi sony että Ratchet and Clank Rift Apart ei voisi tuoda ps4 mutta hyvin toimii PC versio vanhemmalla mekaanisella kovalevyllä ilman latauksia
...
Niin ja luuletko että mekaaninen kovalevy on nopeampi kuin XBOX SSD ja todellisuudessa sekin toimi siinä minkä Sony sanoi olevan mahdotontaHienosti vedetty sivuraiteille. Eihän tuossa mun postauksessa PC:stä puhuttu yhtään mitään. Sanottiin vaan että Xboxin hitaampi SSD aiheuttaa harmaita hiuksia ja viivästyttää pelin julkaisua kun pitää oppia tulemaan toimeen hitaammalla levyllä. Eikä edes estä julkaisua vaan viivästyttää.
Mikä ihmeen kysymys tämäkin onNiin ja luuletko että mekaaninen kovalevy on nopeampi kuin XBOX SSD ?
No kun ei siinä puhuta mitään mekaanisesta kovalevystä, eikä Ratchet&Clankista, eikä PC:stä, vaan siitä että Xboxin hitaampi levy viivästää julkaisua kun sen kanssa pitää ensin oppia tulemaan toimeen. Vaikka Ratchet&Clank toimisi korppuasemalla PC:llä niin silti ko. pelin julkaisu viivästyy koska Xboxissa on hitaampi levy.Niin ja luuletko että mekaaninen kovalevy on nopeampi kuin XBOX SSD ?
Täh? Mistä nyt tässä enää kirjoitat?Niin ja luuletko että mekaaninen kovalevy on nopeampi kuin XBOX SSD ja todellisuudessa sekin toimi siinä minkä Sony sanoi olevan mahdotonta
Niin tai sitten eivät vai osaa kun peli on heidän esimmäinen peli ja todella pieni tiimiNo kun ei siinä puhuta mitään mekaanisesta kovalevystä, eikä Ratchet&Clankista, eikä PC:stä, vaan siitä että Xboxin hitaampi levy viivästää julkaisua kun sen kanssa pitää ensin oppia tulemaan toimeen. Vaikka Ratchet&Clank toimisi korppuasemalla PC:llä niin silti ko. pelin julkaisu viivästyy koska Xboxissa on hitaampi levy.
Niin tai sitten eivät vai osaa kun peli on heidän esimmäinen peli ja todella pieni tiimi
Ei tämä traileri kyllä esittele mitään semmoista mihin tarvitsisi just vain ps5 nopeuden ja kaiken lisäksi on vielä todella ruma
Kuten aikaisemmin jo postasin niin hyvin toimii mekaanisella kovalevyltä peli joka oli Sony omien sanmomisien mukaan mahdotonta ps4 konsolilla ja siinä oli ssd asemaTai sitten Sonyn konsoli on paremmin hiottu ja tasapainotettu pelinkehittäjien näkökulmasta kun Mikkiksen. Tiedän että kuulostaa järjettömältä ajatukselta sinun mielestä, mutta asia näyttää vaan olevan näin
Ratchet & Clank: Rift Apart Really Wouldn't Have Worked on PS4. Much hay has been made of Insomniac's pre-release claim that Ratchet & Clank: Rift Apart "would not have been possible without the Solid State Drive of the PlayStation 5," with ourselves contributing a bale or two.
Ja tämä surkea argumentti ammuttiin saman tien alas, jos luet vastaukset siihenKuten aikaisemmin jo postasin niin hyvin toimii mekaanisella kovalevyltä peli joka oli Sony omien sanmomisien mukaan mahdotonta ps4 konsolilla ja siinä oli ssd asema
Xbox Series X "superfast" SSD levynopeus pullonkaulana verrattuna PS5:n huomattavasti nopeampaan SSD-levyyn:
![]()
Quantum Error Dev: Xbox Version Needs More Time Due To 'Slower SSD'
"We gotta test everything and figure it all out"www.purexbox.com
Meinaatko että tuo videon tekiä huijasi ja video ei ole totta sitten ?Ja tämä surkea argumentti ammuttiin saman tien alas, jos luet vastaukset siihen
En, mutta lueppa mitä sinulle vastattiin alunperin kun tuon postasit.Meinaatko että tuo videon tekiä huijasi ja video ei ole totta sitten ?
No lainaanpa vielä alkuperäistä artikkelia tästä pelistä ja Xbox SSD hitaudesta:Tämän pelin kohdalla on kyllä hyvin todennäköisesti vain kyse devaajien laiskuudesta. Tässä ei tosiaan ole mitään sellaista, kuten esimerkiksi tuossa RC:ssä nuo riftit, mikä vaatisi todella nopeaa assettien lataamista.
"We have a boss fight in QE that swaps levels instantaneously 4-5 times like the Rachet and Clank game, without the extra speed of the SSD in the PS5 this boss fight could stall or hitch while transitioning, which will hamper the experience."
Samaa sanoi sony että Ratchet and Clank Rift Apart ei voisi tuoda ps4 mutta hyvin toimii PC versio vanhemmalla mekaanisella kovalevyllä ilman latauksia
Tässä demotaan miten toimii ulkoiselta mekaanisella levyltä pelatessa
Esitätkö tyhmää, vai etkö ymmärrä mitä keskusmuisti on? Ps4:ssä sitä on 8 gigatavua. Tossa esimerkissäsi sitä on käytännössä yhteensä 88 gigatavua. Koko peli mahtuu tonne muistiin ja pelin pelaamisen aikana kovalevy tuskin tekee juuri mitään. Jos tekisi, niin meno olisi samaa kuin tossa tännekkin linkatussa DF:n videossa.Meinaatko että tuo videon tekiä huijasi ja video ei ole totta sitten ?
samaa voi kysyä sinulta kun aikaisemmin sanotiin että vain ps5 solid asemalla peli olisi voinut pelataEsitätkö tyhmää, vai etkö ymmärrä mitä keskusmuisti on? Ps4:ssä sitä on 8 gigatavua. Tossa esimerkissäsi sitä on käytännössä yhteensä 88 gigatavua. Koko peli mahtuu tonne muistiin ja pelin pelaamisen aikana kovalevy tuskin tekee juuri mitään. Jos tekisi, niin meno olisi samaa kuin tossa tännekkin linkatussa DF:n videossa.
Ratchet and Clank: Rift Apart is a game that utilizes dimensions and dimensional rifts, and that would not have been possible without the solid state drive of the PlayStation 5
Tämä mielipide varmastikin ei ole muodostunut sen takia kun ei hehkutettu sitä rakasta Xboxia?Trailerien perusteella näyttää joltain b luokan peliltä

Keskusmuisti, jolta tuota pelataan esimerkissäsi, on _vielä paljon nopeampaa_ kuin se ps5:n SSD.samaa voi kysyä sinulta kun aikaisemmin sanotiin että vain ps5 solid asemalla peli olisi voinut pelata mutta niin ne maalitolta vain siirtyy
En omista yhtään konsolia niin ei ole yhtään rakkaampi kuin mikään muukaan kuin PCTämä mielipide varmastikin ei ole muodostunut sen takia kun ei hehkutettu sitä rakasta Xboxia?![]()
Eli silloin Sony suoraan valehteliKeskusmuisti, jolta tuota pelataan esimerkissäsi, on _vielä paljon nopeampaa_ kuin se ps5:n SSD.
Eli silloin Sony suoraan valehteli
Mutta kun ei ole exclusive jos tulee 3 alustalleJos tämä ruma peli olisi Xbox Exclusive ja Game Pass Day 1, niin voi sitä hehkutusta mitä täällä olisikaan.![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.