Hei
@Maniac, kiitos maininnasta! Ellei muuta, niin ainakin yhden asian todistit, nimittäin tunteisiin menemisen. Olin jo unohtanut keskustelumme, mutta sinä ilmeisesti et. Toivottavasti ei nyt ihan koko viikko ole mennyt sitä pohtiessa. Oli gamepassissa niin paljon pelattavaa, ettei täällä ihan kokoajan ehdi pyörimään.
Voinhan minä sinulle avata miten maalitolppien siirtely sinun tapauksessasi kävi, osaat sitten jatkossa välttää.
Kaikkihan alkoi kun mainitsin Vampire Survivorsin voittaneen parhaan pelin palkinnon 2023 BAFTA-gaalassa. Itse viestissäni en edes maininnut alustoja, julkaisijaa tai muutakaan, pelkän pelin. Lähinnä viitaten aiemmin kuumana käyneeseen keskusteluun mobiilipeleistä. Tässä vaiheessa innokas konsolisoturi (ts. sinä) astuu esiin ja aloittaa keskustelun siitä kuka julkaisi, mitä julkaisi ja kuinka monta ehdokkuutta sai.
Suora lainaus: "
Xbox Game Studios jatkaa sensijaan tutulla nollalinjallaan, saiko edes ehdokkuuksia mihinkään kategoriaan?"
Tämän jälkeen kerroin että kyllä niitä siellä oli useampiakin, linkki on ollut esillä useammassakin viestissä. Jopa sinun omaan viestiisi olit linkin laittanut, jota et ilmeisesti itse vaivautunut lukemaan, sen kun vain linkkailet "argumenttiesi" tueksi.
Sitten päästäänkin tähän itse maalitolpan siirtoon, joka ei ollut edes kovin hienovarainen.
Suora lainaus:
"Wow, peräti pari peliä saatiin seitinohuen vuoden 2022 jälkeen, kyllä kannattikin upottaa 10+ miljardia studiohankintoihin lisää. Onko näistä peräti Goty-materiaalia vai mennäänkö jälleen kerran tasaisella 70-88 MC tasolla taas?"
Otetaan vielä tiivistetysti niin varmistetaan että ymmärsit. Alkuperäinen argumentti "XGS nollalinja ja nolla ehdokkuutta" vaihtui argumenttiin "ei kelpaa koska ei ole goty-materiaalia", siinä vaiheessa kun ensimmäinen argumentti todistettiin vääräksi. Klassinen esimerkki ns. maalitolpan siirtämisestä.
En ymmärrä miksi viestissäsi #12619 kopioit taulukoita ja linkkasit reseteraan? Selvennä jatkossa kiitos.
Odotan innolla vastinettasi. Käythän jatkossa lukemassa linkkaamasi linkit.
Mitä tuohon 30fps RedFall-caseen tulee. Niin on kyllä mielestäni paskajuttu ja kiinnostaisi tietää miksei tehty vaikka hätäistä 1080p/60fps moodia, jota sitten patchilla korjailtu jälkikäteen. No onneksi gamepassissa riittää pelailtavaa, niin ei tarvitse peukaloita pyöritellä kun odottelee.
Ja onhan RedFall silti 30fps enemmän mitä se on PS5:llä.