[QUOTE="Ryodi, post: 1679115, member: 16927"
- Turbon disablointi biosista (vielä enemmän akunkestoa ja vähemmän lämpöä).
- ASPM option disablointi biosista niin tuo 1060 pääsee venyttelemään jalkojaan.
- poistaa tai jättää kokonaan asentamatta Razerin synaptic appi.
- Killerin wifi kortille pelkät ajurit ei sitä killer suite bloattiohjelmaa.
Tuli pelattua kaikkea mahdollista tuolla: PUBG, Doom, GTA V, Skyrim, Squad jne.
Hämmästytti myös akunkestollaan normi surffailussa helposti 6-7h.
Varmistettu myös Razer EU supportilla niin EU alueella myydyille koneille 2v takuu, mitä monet jälleenmyyjät ei mainosta. Parempi siis kuin mm. Applen 1v perustakuu
Hämmästyttää ettei Razer kauppaa pohjoiseuroopassa koneitaan, kysyntää uskoisin olevan.
Saksasta noita ainakin saa notebook.de , viimeksi Games Com 17 pelihäpeninkien aikaan oli 10% pois kaikista Razer tuotteista ja tuollaiselle 2017 Bladelle 14" koossa jäi hintaa basemallille 1890€.
[/QUOTE]
Onko tuo olevinaan edullinen teho/hinta suhde? Älä naurata halvemmalla saa Suomesta. Disabloit Turbon? Outoa minä käytän TURBOA iloisesti peleissä nostaa sen 3,5GHZ 4 cores!
Minun budjetti gaming laptop jonka sain yli 1000 euroa halvemmalla kuin sinun hintasi.
Acer Aspire VX5-591G 15.6 (näytön koko mutta on erikseen ennestään
peli näyttö 24 tuuman jolla on vasteaika 1ms ja "Flicker-free , TUV Low Blue Light" ja sitten
jos en tarvitse nopeata niin teoriassa 42 tuuman vanha FULL HD TV) Suomesta ostettu.
Intel Core i5-7300HQ prosessori
= Kaby lake 4 cores maksimi TURBO 3,5Ghz.
Nvidia GTX 1050Ti, 4 GB DDR5
8GB DDR4 RAM, 1 TB HDD
Ei SSD? Voi ei vaikuta pelinopeuteen ja jos
Windows 10 käynnistyy sekunteja myöhemmin niin ei minua haittaa.
En tiedä noista muista peleistä mitä mainitsit, mutta Skyrim ei todellakaan vaadi Nvidia 1060.
Far Cry Primal, Battlefield 3 (muita Battlefieldejä en ole kokeillut), Skyrim, Pillars of Eternity pyörii kaikki hyvin minun koneella. FULL HD resoluutiolla ja en aja mitään 4k resoluutiota siihen tarvitaan nopeampi näytönohjain.
Vain yhden pelin kanssa minulla on ollut ongelmia jota olen ehtinyt kokeilla ja se on Call of Duty World at War 2 mutta sen testasin vain Open Beta ja en tiedä miten valmis tuote toimii ja pyörii.
System requirements for Call of Duty: World at War 2
Reccomended technical specifications:
- CPU - i5-6600 or AMD Ryzen R5 1400.
- GPU - GTX 1060 or Radeon RX 570.
- RAM - 16 GB.
"- Turbon disablointi biosista (vielä enemmän akunkestoa ja vähemmän lämpöä"
Nvidia 1060 on nopeampi mutta tarvitsee tehokkaan jäähdytyksen. Nvidia 1050 Ti 4GB DDR5 näytönohjaimeni vaati vähemmän virtaa ja on selvästi pienemmät lämpötilat.