Jokainen näkee keskustelusta mitä kukin aloitti. Minä en ainakaan aloittanut mitään henkilökohtaisuuksia kuten joku muu.Kuule, itse aloitit.
Olen puhunut yleisellä tasolla tupakoinnin ja sivistys- ja koulutustason välisestä korrelaatiosta. Ja se korrelaatio on fakta. Olipa se jollekulle kuinka hankala asia sulatella tahi ei. Tosiasiat joskus ovat kova pala inttäjille.
Jos joku amis älähtää kun tosiasiat tuodaan esille, se ei ole minun ongelmani. Se on sen amiksen ongelma jos hipiä ei kestä faktoja.
Enkä minä tiedä kuka keskustelijoista on amis ja kuka ei ja kuka polttaa, ellei asiaa kerrota, joten siinäkään mielessä kukaan ei voi väittää että kohdistan vinoiluni amis-taustasta ja tupakoinnista jollekin tietylle henkilölle. (Tosin kirjallisen ilmaisun epätäsmällisyys ja yleinen järjellisen informaation vähyys yleensä ilmaisee henkilön koulutustason olevan amis.)
Se miksi otin oikeudekseni kommentoida keskustelun tasoa johtuu siitä että jälleen kerran keskustelussa oli kommentteja joissa oli todistettavasti disinformaatiota ja mutu-tietoa jotka tunnetusti eivät paranna keskustelun tasoa vaan päinvastoin. Osahan tietysti on pelkkää trollaamista juuri niiltä henkilöiltä joiden paksuun kaaliin ei mahdu että lainsäädännön tarkoitus on suojella tupakoimattomien terveyttä ja hyvinvointia, ei kiusata nikotiiniriippuvuudesta kärsiviä sairaita ihmisiä.
Viimeksi muokattu: