• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset

Jos seksi olisi ainoa syy seurustella järjestäisin asian niin että sitä seksiä tarjoava taho ei asuisi kanssani..
Jos suhde on lähes pelkkää seksiä ..
Ei paneminen ole ollu ykkösjuttu ..
Hitto onko hanavedessä jotain. Vitsi vitsi..
Kaikkeen kai tottuu/kyllästyy ja sitten ei enää tee niin mieli mutta sanotaan vaikka näin että jos tässä nyt pyörisi joku hemaiseva tapaus vieressä en varmaan kirjoittelisi techbbs:lle klo 1.30 aamuyöstä. :)
Tuli tuosta @Taneli- mainitsemasta kieliasiasta mieleen...

Itselläni on ajoittain ollut ongelmia ymmärtää ja tulla ymmärretyksi ihan kotimaisellakin kielellä. ,
Voiko naisia ikinä ymmärtää.. Kunhan molemmat ymmärtävät rakkauden kieltä (ei ranskaa) niin muu seuraa perässä. :)

Onko samantyyppinen ja -ikäinen nainen hakusessa kuin 25 vuotta sitten? Naiset taitavat pääosin omanikäistään seuraa suosia, joten parikymppiset naiset luultavammin katselevat tarjontaa parikymppisistä miehistä jolloin luonnollisista syistä "yli-ikäisille" miehille ei kysyntää niinkään ole.

Miehen kannalta homma muuttuu koko ajan yhä vaikeammaksi. Etenkin jos on jotain ulkonäkökriteerejäkin, joista on vaikea tinkiä.

No, kaikki liittyy kaikkeen. Yhä vaikeampaa on joka tapauksessa, oli kiikarissa sitten enemmän paneminen tai enemmän muu heilastelu.

@Markqq taisi olla prosentit toisin päin että 80-90 % seksiä ainakin minkä kuvan sain naisjutuistaan.. Mutta jos oletetaan että tuo 10-20 % seksiä olisi jokin vakio, mitä se loput 80-90 % sitten on (jos nyt oletetaan että kummallakaan ei lapsia).

Hyvä seksi kulkee käsi kädessä hyvän suhteen kanssa. Tarkennan, että mulle seksi suhteessa on kyllä tärkeä ja toivon myös, että se kehittyy ja kokeillussa olisi uusia juttuja aina välillä. Seksin määrä tai laatu ei kuitenkaan ole itsestään selvä vaan siihen vaikuttaa tekijät itse suhteessa.

Onko samantyyppinen ja -ikäinen nainen hakusessa kuin 25 vuotta sitten? Naiset taitavat pääosin omanikäistään seuraa suosia, joten parikymppiset naiset luultavammin katselevat tarjontaa parikymppisistä miehistä jolloin luonnollisista syistä "yli-ikäisille" miehille ei kysyntää niinkään ole.
Itse olen todennut ketjussa ehkä kymmeneen kertaan, että ikä ei sinänsä ole mikään iso kynnyskysymys minulle.

Mutta keskustelua kannattaa käydä yleisellä tasolla. Se on ihan sama millaisista naisista kukin tykkää, niin entistä vaikeampaa on joka päivä joka tapauksessa. Ei tämä touhu miehen näkökulmasta ole yhtään helpommaksi muuttumassa jatkossakaan, ja näin se menee ihan globaalisti.

PS. Iästä puheenollen.. Viime viikonloppuna yksi lähemmäs 30 vuotta nuorempi kaunis nainen tuli spontaanisti jutulle ja sanoi komeaksi mieheksi. Vuorovaikutus kesti ehkä 20 sekuntia kun tuntui olevan kaverinsa kanssa aika ADHD meininki ja kiire. No, ymmärsin kuitenkin niin että tämä nainen ei ollut sinkku, vaan yritti enemmänkin naittaa mua lihavalle kaverilleen.. Mutta enhän mä ehtinyt edes paljon kissaa enempää sanoa, kun ei noin kovassa kiireessä enää perässä pysy...

Viimeksi muokattu:
Voiko naisia ikinä ymmärtää.. Kunhan molemmat ymmärtävät rakkauden kieltä (ei ranskaa) niin muu seuraa perässä. :)

Tästä vähän tangenttina, jos parisuhteista ei ole paljon kokemusta niin ainakin yksi juttu jolla voi mahdollisuuksiaan parantaa on, että pyrkii tietoisesti eroon ajattellumalleista, joissa miehet ja naiset ovat jotenkin perustavanlaatuisesti erilaisia. En ole väittämässä ettei sukupuolieroja ole, mutta henkisellä puolella olemme kaikki ensisijaisesti ihmisiä, joilla on melko samanlaiset pohjimmaiset toiveet, halut ja pelot.

Itsekin olin hyvin pitkällä aikuisuudessa ennen ekoja seurustelukokemuksia, ja oikeastaan suurin oivallus tiellä parisuhteeseen itselleni oli se, että naisia ei tarvitse erikseen ymmärtää, eikä kohdella mitenkään omalla erityisellä tavallaan. Ei tarvitse osata kohdella naisia oikein, riittää että osaa kohdella ihmisiä oikein. Jos taas ihmisten kohtaamisessa yleisesti on ongelmia, kannattaa puuttua siihen eikä välttämättä ensisijasesti pariutumisen hankaluuteen. Toki on mahdollista pariutua vaikka olisi muuten täysi erakko, mutta paljon helpompaa se on jos kykenee ylipäätään sellaiseen toisen ihmisen kohtaamiseen jota vaikka (saman sukupuolen kesken) ystävyydessä tarvitaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
290 833
Jäsenet
79 909
Uusin jäsen
1Lare

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom