• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset

Lauri, 38, kertoo tosielämän karua kertomaa siitä miten vaikeaa on saada nainen. Mies on kyllä käynyt treffeillä runsaasti, mutta ei kuulemma ulkonäkö kelpaa naisille. Mikä tosin viittaa siihen, että taitaa deittiprofiilissa olla vähän liian yliedustavat kuvat, jos naiset pettyvät livenä nähdessään. Mies vielä erikseen sanoo että osaa optimoida profiilin, koska on aikoinaan ollut luomassa kilpailijaa Tinderille, josta ei sitten tullut kuitenkaan mitään.

Mä lähtisin siitä, että näyttää ehkä hieman vanhalta ikäisekseen ja dad bodia voi olla liikaa useimpien naisten makuun. Vaatetus ei ainakaan ole kovin edustava kun korostaa vatsaa...

Asuu sentään ihmisten ilmoilla eli Helsingissä vai Tampereella, josta syystä on siis treffeille kyllä päässyt. Alunperin oli kai Kouvolasta kotoisin. Siellä olisi nihkeämpää kuten mies itse sanookin.

Ihan tavallisen näköinen mieshän toi on, mutta totta helkkarissa naisillakin saa olla ulkonäkökriteereitä siinä missä palstan setämiehilläkin. Kantsis tosiaan viilata ne profiilikuvat ja vastaavat kondikseen, jos ei ihan sokkotreffejä jostain syystä harrasta

Ihan tavallisen näköinen mieshän toi on, mutta totta helkkarissa naisillakin saa olla ulkonäkökriteereitä siinä missä palstan setämiehilläkin. Kantsis tosiaan viilata ne profiilikuvat ja vastaavat kondikseen, jos ei ihan sokkotreffejä jostain syystä harrasta
Jutusta kyllä ilmenee että tällainen "tavallisuus" ei siis kelpaa naisille ihan systemaattisesti. Kyse ei siis ole siitä, ettei kaikkia voi miellyttää, vaan siitä, ettei miellytä ketään.

Treffeille pääsee varmaan koska profiili on "liian hyvä"... (mun arvio) Sekin on vähän sellainen slippery slope, että kannattaako olla profiilissa liian edustava, jos naiset sitten treffeillä aina pettyy. Toisaalta paskemmalla profiililla ei välttämättä koskaan edes pääsisi treffeille. Komsii komsaa.

Jutusta kyllä ilmenee että tällainen "tavallisuus" ei siis kelpaa naisille ihan systemaattisesti. Kyse ei siis ole siitä, ettei kaikkia voi miellyttää, vaan siitä, ettei miellytä ketään.

Treffeille pääsee varmaan koska profiili on "liian hyvä"... (mun arvio) Sekin on vähän sellainen slippery slope, että kannattaako olla profiilissa liian edustava, jos naiset sitten treffeillä aina pettyy. Toisaalta paskemmalla profiililla ei välttämättä koskaan edes pääsisi treffeille. Komsii komsaa.
Maksullinen artikkeli, niin ei avaudu. Millaisia nuo naiset ovat olleet, joita hän kelpuuttaa treffeille. Tavallisin näköisiä hänen ikäisiään naisia? Vai ulkonäkökeskeisiä olemukseltaan?

Omasta mielestä kannattaa valita edustavia kuvia, mutta totuudenmukaisia. Ei mitään vanhoja kuvia.

Maksullinen artikkeli, niin ei avaudu. Millaisia nuo naiset ovat olleet, joita hän kelpuuttaa treffeille. Tavallisin näköisiä hänen ikäisiään naisia? Vai ulkonäkökeskeisiä olemukseltaan?

Omasta mielestä kannattaa valita edustavia kuvia, mutta totuudenmukaisia. Ei mitään vanhoja kuvia.
On kuulemma tapaillut naisia laidasta laitaan. Kritiikkiä on tullut muustakin kuin ulkonäöstä, kuten harrastuksista ja päihteettömyydestä...

Mies on kirjoittanut kirjankin, Vääränlainen mies (BoD - Books on Demand, 2025), jossa varmaan valottaa asioita enemmän. Mä en sinänsä oikein tiedä kenelle toi kirja on tarkoitettu.. Vertaistueksi sinkkumiehille? Ehkä olisi hyödyllisempää lukea jotain positiivisempaa..

Jos naisten näkökulma kiinnostaa, niin löytyy Lauri Kuparinen, 38, on käynyt kymmenillä ja kymmenillä treffeillä, mutta pitkää parisuhdetta ei löydy, koska ei ole tarpeeksi hyvän näköine | Vauva

Vain 27% naisista uskoo ulkonäön olevan syynä. Naiset näyttävät olevan sitä mieltä, että Lauri hakee instakaunottaria. Eli lienee heistäkin suuri osa on päässyt lukemaan vain alun.

Kaamea epätoivo karkottaa naiset, vaikka miehen ulkonäössä ei olisi mitään vikaa. Siis se, että "Olen valmis ottamaan kenet tahansa, kunhan saan vain jonkun". Ei ole mitenkään mieltä ylentävää olla sitten se "joku".
Tästä moni on puhunut

Mä lähtisin siitä, että näyttää ehkä hieman vanhalta ikäisekseen ja dad bodia voi olla liikaa useimpien naisten makuun.

Jep, olen about samanikäinen ja näytän hänestä 10 vuotta nuoremmalta, ainakin omasta mielestäni. Myös vaikka lapsia itseltäni löytyy, tuollaista pallovatsaa ei kyllä ole. Ehkä jos hän edes vähän urheilisi ja kadottaisi pallovatsan, niin menekki kasvaisi huomattavasti. Näin miehenä, en kyllä deittailisi naista joka ei pidä itsestään huolta ja olisi ylipainoinen.

Vaikka itsekkin olen aina ollut herkkä, nörtti, ujo yms enkä uskaltaisi ikinä baarissa naiselle mennä juttelemaan (ainakaan kun nuorempi olin), niin aina ollut parisuhteessa (alkaen 23v ikäisestä, tuota ennen ei ole ollut mitn mahollisuutta ujouden yms takia), varmaankin sen takia koska olen kuitenkin itsestäni huolta pitänyt, eli lähinnä käynyt lenkillä silloin tällöin ja pitänyt painon normaalina.

Viimeksi muokattu:
Jep, olen about samanikäinen ja näytän hänestä 10 vuotta nuoremmalta, ainakin omasta mielestäni. Myös vaikka lapsia itseltäni löytyy, tuollaista pallovatsaa ei kyllä ole. Ehkä jos hän edes vähän urheilisi ja kadottaisi pallovatsan, niin menekki kasvaisi huomattavasti. Näin miehenä, en kyllä deittailisi naista joka ei pidä itsestään huolta ja olisi ylipainoinen.

Vaikka itsekkin olen aina ollut herkkä, nörtti, ujo yms enkä uskaltaisi ikinä baarissa naiselle mennä juttelemaan (ainakaan kun nuorempi olin), niin aina ollut parisuhteessa (alkaen 23v ikäisestä, tuota ennen ei ole ollut mitn mahollisuutta ujouden yms takia), varmaankin sen takia koska olen kuitenkin itsestäni huolta pitänyt, eli lähinnä käynyt lenkillä silloin tällöin ja pitänyt painon normaalina.
Ja tyylitajua voisi olla sen verran ettei käytä vaatteita jotka korostaa mahaa...

Anyway, eihän toi mikään tosi lihava ole. Saattaa BMI olla samaa tasoa kuin naisilla keskimäärin, tai jopa alempi, mutta kun vitsi onkin siinä, että se ei välttämättä riitä eikä maailma ole tässäkään suhteessa reilu.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 921
Jäsenet
78 922
Uusin jäsen
Kosanderi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom