Kyllä vain. Sinkkuna oon yleensä viettänyt noin vuoden suhteiden välissä, tällä kertaa meni 1,5v ja sinä aikana kohtasin yhteensä 3 omasta mielestäni parisuhdemielessä kiinnostavaa miestä, joista viimeisimmän kanssa on nyt viihdytty puoli vuotta. Minusta parisuhdemielessä kiinnostuneita oli tuona sinkkuaikana useampia kuin kolme, mutta kuten tiedettyä, parisuhteeseen nyt ei riitä se, että toinen tykkää, kun toisen pitäs kans tykätä, joka tietenkin nostaa kertoimia.Ja parisuhteita on toki näistä tapaamisista montakin siunaantunut? Olen minäkin sekä Suomessa, että ulkomailla paneskellut vaikka minkä näköisiä mimmejä kaljalasit silmillä, mutta aamulla niistä on kova hinku päästä eroon. Joskus olen tavannut toisenkin kerran, jos ovat siivonneet kämpän ja tiskanneet tiskit ennen exittiä![]()
Toki noita satunnaisia sutinoita on ollut rutkasti enemmän, missä kumpikaan ei toista kiinnosta yhtä tai korkeintaan muutamaa kertaa enempää.
(Parisuhdemielessä kiinnostunut = haluaa tavata ja treffailla muutenkin kuin seksin merkeissä ja useammin kuin kerran, eikä halua, että tinder-treffit jää kertaluontoiseksi. Sitä ei tietenkään voi tietää olisko joku näistä kantanut pidemmälle jos olisin ollut kiinnostunut, mutta ainakin kävi selväksi, että tuhti olemukseni ei ollut heille ainakaan mikään este. )