Niin tai sitten antaa olla. Pitäkööt tunkkinsa? On elämässä muutakin kuin naisten miettiminen ja niihin panostaminen...
Vaikka sitä ei tee (kuten suurin osa vastoin yleistä väittämää täällä EI tee) naisten takia niin ihan itsensä takia on järkevää tehdä jotain itseään kehittävää tai ainakin tasoaan ylläpitävää toimintaa.
Eli on ihan järkevää kouluttaa itseään edes sen verran että saa töitä. On järkevää liikkua ja pitää huolta kunnostaan kun yleinen tieto on että noin 20-25 vuoden jälkeen niillä mäkkärin ruuilla, oluella ja vähillä yöunilla alkaa olla enempikin vaikutusta paitsi ulkonäköön myös ihan kestämiseen ja terveyteen.
Eli suosittelen kaikille (niin naisille kuin miehille) välistä katomaan peiliin, miettimään omaa terveyttä ja opettelemaan ihan perusjuttuja ettei kaikessa tarvitse luottaa vanhempien apuun.
Jos ei muuten niin ennemmin tai myöhemmin ne vanhemmat kuolevat ja viimeistään silloin olisi hyvä oppia vaihtamaan ne lakanat, pesemään pyykkiä, laittamaan sauna itse päälle, peseytymään ihan itse (myös ne korvat), käydä kaupassa ja osata jotain sieltä ostaakin ja valmistaa ruokaa siitä mitä ostaa, tiskata ne astiat mitä käyttää, siivota joskus, ihan itse valita, ostaa ja pukea vaatteita jne jne.
Kohtuu pienillä elämänmuokkauksilla saa aika suuria muutoksia askel kerrallaan. Ei se ole yhteiskunnan eikä vastakkaisen sukupuolen tehtävä korvata meidän omia vanhempiamme ja huolehtia meistä läpi elämän.
Ne ominaisuudet mihin ei voi vaikuttaa kannattaa unohtaa ja ne ovat enempi sitä luokkaa muutenkin mitä kannattaa välttää koska jos se kiinnostuksen kohde on vain niistä kiinnostunut hän on väärä sinulle.
Jos ei ole kuuluisasta ja rikkaasta suvusta turha teeskennellä, siitä jää kuitenkin kiinni ja toinen vaan pettyy kun valehtelet. Sama juttu omasta iästä, painosta, ulkonäöstä, pituudesta, koulutuksesta, kiinnostuksen kohteista, varallisuudesta jne. Ehkä saisi sen tapaamisen aikaan teeskentelemällä olevansa joku kuuluisuuden henkilö mutta se antaa mahdollisimman huonon vaikutelman kun toinen huomaa että aivan kaikesta on valehdeltu.