Kysymys kaikille miehille: koetteko te tosiaan ponnistelevanne jatkuvasti Erkin ja kumppaneiden kuvaamalla tavalla ainoana päämääränä saada naista/naisen? Mitä tämä ponnistelu konkreettisesti on?
Kovasti tuosta ponnistelusta ja työmäärästä meteliä pidetään, mutta onko se siis jotain muutakin kuin Tinderin raivosvaippailua kaikki-oikealle -periaatteella?
Vilpittömästi kysyn, koska en ymmärrä ja tältä osin teidän miesten puhe on ristiriitaista.
Itselleni tulee tuosta "jatkuvasta ponnistelusta" lähinnä teinileffat mieleen. Niissähän oikeasti yritetään kovasti saada keneltä tahansa pyrkien raivoisasti irti neitsyydestä ja kelpuutetaan kuka tahansa. Sanotaan nyt hyvänä (ja oikeasti hauskana) esimerkkinä American Pie elokuva. Siinä myös näkee aika hyvin mikä voi olla todellisuus sellaisesta henkilöstä joka rehvastelee kaikille miten "vaan panee" (Sherman).
Mutta itse en koe tuollaista jatkuvaa jokapäiväistä pakkoa olin sitten seurustelusuhteessa tai sinkku yrittää jatkuvasti suurimpana graalin maljana ja elämäni päämääränä saada uutta naista sänkyyn ja suhteeseen.
Olen varmaan siitä ehkä hieman outo henkilö että kun rupesin syvällisemmin miettimään näitä asioita noin 25 vuoden ikäisenä tulin sellaiseen lopputulokseen että haluan sitoutua, seurustella ja olla sellaisen ihmisen kanssa josta aidosti välitän, jonka kanssa minulla on ensin tunteita ja vasta sitten seksiä.
Tiedän että tämä kuulostaa monista naurettavalta tai jopa absurdilta mutta ehkä selittää sen miksi en näprää sinkkuna ollessani jatkuvasti tinderiä tai miksi esim. lomani eivät ole jatkuvaa pillun etsimistä ja kännissä örveltämistä baarista ja klubista toiseen.
Yleensä siis vasta kun olen kiinnostunut jostain naisesta syystä tai toisesta alan lähestymään häntä ja toimin hitaaasti. (Tarkoittaen siis seurustelumielessä.)
Toki joku voisi nähdä tälläisen toiminnan järkyttävän rajoittavana mutta ei se tarkoita etteikö uusiin ihmisiin voisi tutustua, olen esim. yhden seurustelusuhteeni aloittanut ihan siten että olin kavereiden kanssa nousuhumalassa odottamassa bussia ja edessä olevat kolme ihmistä (2 naista ja yksi mies) olivat tekemässä samaa.
He alkoivat laulaa eri biisejä, osallistuin (klamydiaa, dingoa, juicea jne) ja bussimatkalla juttelimme. Kun pääsimme keskustaan jäin toisen niistä naisista kanssa juttelemaan ja menimme yhdessä baariin, sitten meille ja jatkoimme hieman juomista siellä. Nukuimme yön (ei siis seksiä vaan ihan unta), myöhemmin vaihdoimme numeroita ja pidimme yhteyttä, näimme lisää ja hän muutti minun luokseni sekä aloimme seurustelemaan.
Yleensä olen löytänyt seurustelukumppanini joko työn, harrastusten tai ihan vaan omien aktiviteettieni kautta missä olen tavannut muita ihmisiä. On se sitten ollut online jutut mitkä ovat poikineet live tapaamisia (teoriassa vaikka IO-Techin live miitti tai jonkun pelin tapaamiset) tai sitten vaan se että olen ollut ulospäinsuuntautunut toisia kohtaan tai toinen on ollut sitä minua kohtaan ja kysynyt kysymyksiä tms.
Eli yritän olla "ihan normaalisti" ja osasta näistä elämän aikana tapaamisistani muukalaisista tulee kavereita, osan kanssa jopa pariutuu. En erityisesti erittele "en voi olla kaveri naisten kanssa, ainoastaan panna" tyyppisesti juttuja kuten tiedän joidenkin tekevän vaan minusta jos on yhteisiä harrastuksia tai menoja (on se sitten työ, koulu tai harrastus) voi ihan hyvin myös tutustua ja antaa asioiden edetä omalla painollaan.