Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Elämme 2000 lukua on ihan ok mennä maksullisiin ja nauttia
niin paljon että ikinä ennen ei ole sitä tehnyt.
Elämme 2000-lukua ja ihmisten luulisi jo ymmärtävän jotain esim ihmisarvosta. Sen hyväksikäyttö että köyhä joutuu elääkseen myymään itseään pervosedille ei ole 2000-luvulla sen enempää moraalisesti ok kuin ennenkään. Melkoista itsepetosta uskotella muuta.
Toki tuo on varmaan pitkän ja onnellisen liiton "salaisuus", että on samanlaisia arvoja ja joku yhteinen määränpää.Epäilen että tuollaisia ihlmisiä kyllä on, varsinkin nuorempia. Eli moni noin 15v mielellään "seurustelee" sen kaverin kanssa jolla on auto ja joka voi jopa ostaa sitä siideriä. Mutta vanhemmiten yleensä aikuistutaan ja halutaan pysyvämpää suhdetta mikä perustuu yhteisiin arvoihin eikä vain ulkonäköön.
Jos itse ostaisin seksiä, niin ostaisin sitä sellaiselta, joka tekee sitä vapaasta tahdostaan ja on suomalainen.
En nyt matkustaisi Saksaan seksin takia. Ja kun en ole kuitenkaan seksistä maksamassa, niin kyseessä on vain hypoteettinen tilanne.Mikäs pakko se on suomalainen olla? Esim. Saksassa bordellit ovat täysin laillisia, ja työntekijät töissä vapaaehtoisesti ja maksavat vielä veroakin.
Jos olet ruma, lihava ja työtön niin samasta sakista kannattaa sitä kumppania yrittää etsiä ihan suosiolla. Niille ns. paremmille on tarjontaa sen verran, ettei tarvitse tyytyä huonoon.
Todellisuudessa kuitenkin ulkoiset tekijät (raha, ulkonäkö, valta) määrittää sen kenen kanssa on mahdollisuus päästä näistä hienoista maailmankuvista ja tulevaisuuden suunnitelmista keskustelemaan. Jos olet ruma, lihava ja työtön niin samasta sakista kannattaa sitä kumppania yrittää etsiä ihan suosiolla. Niille ns. paremmille on tarjontaa sen verran, ettei tarvitse tyytyä huonoon.
Esim. jos sattuu olemaan noin 150cm pitkä mies vaikka olisi miten hyvässä työssä voi olla nöyryyttävää edes ajatella seurustelua itseään pidemmän, vaikka 170cm pitkän naisen kanssa. Vaikka on täysin normaalia että pidempi mies seurustelee lyhyemmän naisen kanssa. Nykyiseen kumppaniini pituuseroa taitaa olla 30cm omaksi edukseni eikä se ole haitannut. Mutta monen miehen mielestä (ja vain heidän omasta mielestään) se olisi todella noloa seurustella itseään pidemmän naisen kanssa.
Ei tässä mitään hävitty olla. Olen vain sitä mieltä, että ulkonäkö ja sosioekonomiset seikat vaikuttavat kumppanin valintaan enemmän kuin kaunis sielu. Tai muotoillaan vaikka niin, että em. asioissa menestyminen antaa enemmän valinnanvaraa.Eli, me ollaan jätkät hävitty tää peli -asenteella mennään?
Pitikö nuoren iän, silmälasien vai korkean koulutustason olla tässä se naisia karkottava asia?Ei siitä ole pitkäkään, kun omassa tuttavapiirissäni olevan jälkeläinen, 2-kymppinen silmälasipäinen insinööripoika, onnistui kalastamaan itselleen ikäisensä upean pitkähiuksisen tiimalasivartalon.
Mä oon ymmärtänyt, että nykyään ihmiset ostaa silmälaseja ilman vahvuuksiakin ihan vaan tyylin takia. Ja laseja tarvitsevatkin valitsee usein jotain suuria ja erottuvia kehyksiä. Voi olla, että tuo on silti enemmänkin naisten juttu. Sitten toki jos kokee, että ei sovi omaan päähän niin piilareiden ja silmälasien vuosikustannuksessa ei mitään kauheeta eroa ole.Tuo on mielenkiintoinen seikka sinänsä. Moni tuntee että mies tai nainen jolla on silmälasit olisi ns. "huonompi" parisuhdemarkkinoilla mutta itselleni se on pikemminkin päinvastoin. Koen varmaan osittain alitajuisesti että nainen jolla on silmälasit luultavasti lukee enemmän ja on älykkäämpi ja siten itselleni mielenkiintoisempi seuralainen.
Toki nykyisin jos ihmiset haluavat he voivat joko ottaa laser hionnan tai sitten piilolinssit, mutta kuitenkin.
Ehkä yritän sanoa että se mikä on jollekin toiselle "iso miinus" voi ja yleensä onkin jollekin toiselle taas hyvä asia ihmisessä.
Sama. Onnekseni en itse ole törmännyt tämmöisiin "hyöty" parisuhteen hakijoihin. Enkä pintaliintäjiin.
Kyllä ainakin haluaisin uskoa että ihastutaan/rakastutaan ihmiseen eikä materiaan.
Mulla on sama juttu. Oon koko pienen ikäni pitänyt enemmän silmälaseja käyttävistä naisista. Toki itsellänikin on lasit, olleet ala-asteelta lähtien eli 30+ vuotta.Koen varmaan osittain alitajuisesti että nainen jolla on silmälasit luultavasti lukee enemmän ja on älykkäämpi ja siten itselleni mielenkiintoisempi seuralainen.
Aika moni täällä lankesi tyypin satuihin, vaikka varoiteltiin.Jaahas, vähemmän yllättäen triidissä parisuhderavintoketjun kuninkaana esiintynyt bonusmies olikin trollialtteri ja lopullisella lomalla![]()
Jaahas, vähemmän yllättäen triidissä parisuhderavintoketjun kuninkaana esiintynyt bonusmies olikin trollialtteri ja lopullisella lomalla![]()
Aika moni täällä lankesi tyypin satuihin, vaikka varoiteltiin.
Jaahas, vähemmän yllättäen triidissä parisuhderavintoketjun kuninkaana esiintynyt bonusmies olikin trollialtteri ja lopullisella lomalla![]()
Heh, huvikseni kävin kurkkaamassa tätä ketjua. Jos puhutte Civis Bonuksesta, me tavattiin hänen kanssaan hiljattain! Käytiin kapakassa. Oli ilmeisesti se "Samiii" (en muista miten monta i:tä) ja joku muukin. Tykkäsi trollata räbää täällä, mutta... ei valehdellut tämän ketjun asioista. Uskokaa tai älkää.
Ja tämän lisäksi menestyvä yrittäjä ja yhteiskunnan tukipilari. Unohtamatta mittavia akateemisia saavutuksia. Kävitte varmaan aukottomat todisteet läpi alfauroon vuosikymmeniä jatkuneesta seksuaalidominanssista. Voimme vain uskoa sanaasi![]()
Heh, huvikseni kävin kurkkaamassa tätä ketjua. Jos puhutte Civis Bonuksesta, me tavattiin hänen kanssaan hiljattain! Käytiin kapakassa. Oli ilmeisesti se "Samiii" (en muista miten monta i:tä) ja joku muukin. Tykkäsi trollata räbää täällä, mutta... ei valehdellut tämän ketjun asioista. Uskokaa tai älkää.
En jaksa uskoa, että yhtään siitä ei ollut värikynää tai lapin lisää. Perusasetelma että komealla miehellä käy flaksi kummempia yrittämättä ympäristössä, jossa omasta ikäluokasta 70% on naisia on toki uskottava, mutta jutut lähti niin överiksi ettei mitään rajaa.![]()
Modet tarkistakoot asian, mä olen oma minäni! Jos alttereita haette, olette väärässä. Ikävää, että pidetään trollailuna kaikkena.
Siis hetkinen. Kaverilla pari eri treffiseuralaista kahden päivän sisällä vaikka tuolla aiemmin kehuskeli kuinka on hyvässä parisuhteessa? Joku ei nyt täsmää…Tässä istutaan Civis Bonuksen kanssa drinksuilla. Oli puhetta myös @kasa 'n suuntaan kapakkaan eksymisestä. Tyyppi on ns. "the real deal", sitä tässä aiemmin kirjoittelinkin. Vaihdettu ajatuksia treffeistä ja muista jutuista. Kivan värikkäät keskustelut, ehdotin aiemminkin, että muromiitin kaltaista juttua vois olla täällä.
Kaverilla oli eilen lääkäri- ja tänään psykologinainen treffiseurana. Itselläni myös, kun kerroin, ettei tänne olisi asiaa, niin asiat edenneet mukavasti oman uuden muijan kanssa. Sanoista tekoihin, eikä olla mitään alfauroksia. Ihan perustyyppejä vaan. Jos täällä olijoita kiinnostais aidosti tavata ja jutustella, niin miksipä ei!
Siis hetkinen. Kaverilla pari eri treffiseuralaista kahden päivän sisällä vaikka tuolla aiemmin kehuskeli kuinka on hyvässä parisuhteessa? Joku ei nyt täsmää…
Todellisuudessa tyyppi olikin itä-helsingin kaljakuppilassa istuva räbä mies. Siitä puhe mistä puute.Tarinoitsijalla mennyt kirjanpito sekaisin mitä on mihinkin kirjoitellut.![]()
Tarinoitsijalla mennyt kirjanpito sekaisin mitä on mihinkin kirjoitellut.![]()
Pidä räbä räbässä. Siellä voitte alteroida ja satuilla.Värikynää kaverin jutuissa ehdottomasti on, en ole sitä kieltänytkään. Mutta "räbämies" näyttäytyi tosielämässä sen näköisenä, millaisena itseään kyllä kuvaili! Olen täältä foorumilta tavannut muutaman tyypin ja tietysti kauppaosion keisarina kaikenlaista sakkia tullut vastaan. Miehenä oma kommenttini olisi tuosta "Civis Bonuksesta", että flaksi varmasti käy, vaikka millainen olisi. Ehkä siksi myös räbäävää henkeä tyypissä. Ei siltikään Chad!
Huviksi kokeilin eilistä kuvaa ja tekstiä tänne laittaa, koska oli jo kolmas kerta, kun hänen kanssaan tavattiin. Patologisesta valehtelusta en tiedä, en seurannut sen juttuja ollessaan "Samiii" ja ei oikein kiinnostakaan. Kaljan äärellä puhuttiin kaikkea muuta, vaikka itse vedin kokislinjalla. Joka tapauksessa, en lähtisi heti tuomitsemaan foorumiolemuksen perusteella. Juristi se näköjään on, mutta mua ei siis kiinnosta ketään puolustella, tms.
Satuttiin vain asumaan sopivalla etäisyydellä, niin miksei tulisi tutuksi. Ei sillä naista ole. Siitä ainakin valehteli. Treffeillä on nyt ilmeisesti käynyt, viestejä Tinderissäkin oli. Mun näkemystä "menestykseen" naisten kanssa haki myös, mutta viestihistorianikin perusteella ei pitäisi olla yllätys, että uskon itsevarmaan otteeseen ja sillä pääsee melkeinpä kenen tahansa kanssa pitkälle. Itsellä nyt ihan tyttöystävä löytyi, hetki sitten olin vielä sinkku. Että sellasta. Tori.fi-myyjän kanssa sovittiin kaupat kasvokkain ja siinä sitten kysyin samalla, onko sinkku. Katsotaan, mihin kehittyy! Tässähän ehti jo rakastua.
Jos nyt jotain sanomaani pidetään satuna, niin olkoon. Hyvää päivänjatkoa vaan kaikille, huomenna taas uusi viikko.![]()
Kuten sanottua, ei kiinnosta ketään puolustella. Siitä huolimatta (ja samalla syy miksi itseäni kiinnosti selvittää kuka on kyseessä), valtaosa siitä tänne kirjoittamastaan kuulosti ihan uskottavalta. Koin myös vastaavia asioita itse elämässäni (mm. esimiehenä nainen, joka suorastaan alkoi seksuaalisesti häiritsemään). Siitä syntyi pieni sympatia, että hetkinen. Totuus on tarua kummempaa, monesti on sanottu.Jos luulet(te) että voi suoltaa mitä tahansa mutua niin että porukka ei anna pellen leimaa niin onnea vain elämässä. Pätee kaikkiin asioihin. Saattaa olla että äijällä käy helposti flaksi, en tiedä. Ei ole kuitenkaan muiden tehtävä seuloa tarinoita faktoista nyt kun on kerran jäänyt kiinni värikynän käyttämisestä. Oma vika.
Miten meni treffit? Italialaiset on aika erilaisia suomalaisiin verrattuna.katso liitettä 940445
Tässä just äsken italiassa paikallisen neidin kanssa rantakadulla. Ei tarvinnut hakea itäpakilasta patologista valehtelijaa keskikaljalle![]()
Italialaiset tosiaan poikkeaa tietyiltä osin finskeistä. Tosin, ehkä se hajonta on suurempi yksilöiden välillä kuin Italia-Suomi -akselilla. Kun oli aikoinaan opiskelemassa K-Euroopassa niin tuli tutustuttua useampaakin italialaiseen mimmiin, osaan ajan kanssa ja osaan nopeammin. Muutaman niistä kanssa niistä tuli heilutettua peittoa ja yks heistä jopa lähti heti seuraavana aamuna paikalliseen jumalanpalvelukseen suoraan sängystä. Ja sen jälkeen tuli vielä takas kylään!Miten meni treffit? Italialaiset on aika erilaisia suomalaisiin verrattuna.
Puhun 10 vuoden kokemuksella.
Alapäässä kyllä, elleivät ajele. Kuten Suomalaisillakin naisilla.Kasvaako niillä parta? Italiaisilla naisilla.
Suomalaisilla naisilla useimmiten on turkkia kasvoissakin, hento vaalea karva tietysti. Auringonvalossa läheltä hyvinkin näkyvää. Useimmat eivät välitä kuin viiksistä, mutta saattaa myös olla tarvetta ajella tai vahata ihan partaakin. Totta kai siis naisillakin on partaa, ihan se ja sama mistä päin maailmaa. Eikä tarvitse olla mummo, vaan ihan kakskymppinenkin.Alapäässä kyllä, elleivät ajele. Kuten Suomalaisillakin naisilla.
Jos sekoitat sitten mummoihin joilla vaihdevuodet takana jo niin menee ehkä enempi kreikan puolelle mutta kyllä niillä ei ehkä partaa mutta viikset alkavat kasvaa elleivät nypi niitä...
Ollaan jotenkin tosi tiukkoja ja ehkä jopa naisvihaisia täällä? Välillä vaikea sanoa. Ja kunnioituksella, @Sally_Spectra, lopeta syytökset altteroinnista. Pistin raporttiin. Hyvää sunnuntaita.
Tässä istutaan Civis Bonuksen kanssa drinksuilla. Oli puhetta myös @kasa 'n suuntaan kapakkaan eksymisestä. Tyyppi on ns. "the real deal", sitä tässä aiemmin kirjoittelinkin. Vaihdettu ajatuksia treffeistä ja muista jutuista. Kivan värikkäät keskustelut, ehdotin aiemminkin, että muromiitin kaltaista juttua vois olla täällä.
Kaverilla oli eilen lääkäri- ja tänään psykologinainen treffiseurana. Itselläni myös, kun kerroin, ettei tänne olisi asiaa, niin asiat edenneet mukavasti oman uuden muijan kanssa. Sanoista tekoihin, eikä olla mitään alfauroksia. Ihan perustyyppejä vaan. Jos täällä olijoita kiinnostais aidosti tavata ja jutustella, niin miksipä ei!
Nosta asia esille; itse nyt ehtinyt olla jo 5kk yhdessä nykyisen tyttöystävän kanssa, eikä "kaveriviestittelyä" tapahtunut alkuunkaan, kun sanoin etten sellaista halua. Jos on hinku nähdä, viestejä voi käyttää niiden tapaamisten sopimiseen. Jos on asiaa, niin perinteinen puhelu. Kuulostaa vanhanaikaiselta, mutta toimii. Itse 30v ja muija 20v. Asutaan nykyisin jo yhdessä. Kuitenkin heti alussa olin tarkka siitä, ettei mitään somettelun kaltaistakaan, vaan sitten aitoa kontaktia. En tiedä, toimiiko sulla!
Nosta asia esille; itse nyt ehtinyt olla jo 5kk yhdessä nykyisen tyttöystävän kanssa, eikä "kaveriviestittelyä" tapahtunut alkuunkaan, kun sanoin etten sellaista halua. Jos on hinku nähdä, viestejä voi käyttää niiden tapaamisten sopimiseen. Jos on asiaa, niin perinteinen puhelu. Kuulostaa vanhanaikaiselta, mutta toimii. Itse 30v ja muija 20v. Asutaan nykyisin jo yhdessä. Kuitenkin heti alussa olin tarkka siitä, ettei mitään somettelun kaltaistakaan, vaan sitten aitoa kontaktia. En tiedä, toimiiko sulla!
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.