Värikynää kaverin jutuissa ehdottomasti on, en ole sitä kieltänytkään. Mutta "räbämies" näyttäytyi tosielämässä sen näköisenä, millaisena itseään kyllä kuvaili! Olen täältä foorumilta tavannut muutaman tyypin ja tietysti kauppaosion keisarina kaikenlaista sakkia tullut vastaan. Miehenä oma kommenttini olisi tuosta "Civis Bonuksesta", että flaksi varmasti käy, vaikka millainen olisi. Ehkä siksi myös räbäävää henkeä tyypissä. Ei siltikään Chad!
Huviksi kokeilin eilistä kuvaa ja tekstiä tänne laittaa, koska oli jo kolmas kerta, kun hänen kanssaan tavattiin. Patologisesta valehtelusta en tiedä, en seurannut sen juttuja ollessaan "Samiii" ja ei oikein kiinnostakaan. Kaljan äärellä puhuttiin kaikkea muuta, vaikka itse vedin kokislinjalla. Joka tapauksessa, en lähtisi heti tuomitsemaan foorumiolemuksen perusteella. Juristi se näköjään on, mutta mua ei siis kiinnosta ketään puolustella, tms.
Satuttiin vain asumaan sopivalla etäisyydellä, niin miksei tulisi tutuksi. Ei sillä naista ole. Siitä ainakin valehteli. Treffeillä on nyt ilmeisesti käynyt, viestejä Tinderissäkin oli. Mun näkemystä "menestykseen" naisten kanssa haki myös, mutta viestihistorianikin perusteella ei pitäisi olla yllätys, että uskon itsevarmaan otteeseen ja sillä pääsee melkeinpä kenen tahansa kanssa pitkälle. Itsellä nyt ihan tyttöystävä löytyi, hetki sitten olin vielä sinkku. Että sellasta. Tori.fi-myyjän kanssa sovittiin kaupat kasvokkain ja siinä sitten kysyin samalla, onko sinkku. Katsotaan, mihin kehittyy! Tässähän ehti jo rakastua.
Jos nyt jotain sanomaani pidetään satuna, niin olkoon. Hyvää päivänjatkoa vaan kaikille, huomenna taas uusi viikko.