Näillä isotuloisilla naisilla on aina joku pomotettava feminiininen simppi ukko puolisona. Parisuhteessa ei voi olla kahta pomoa. Suurin osa on yksin, koska miehet eivät halua tuollaisia "Boss bitcheja". Miehet haluavat rauhaa, ruokaa ja seksiä. Jos näitä ei löydy, on parempi olla yksin. Eli tosiasiassa isotuloisella naisella ei ole vapautta valita miestä.
Naisille on kerrottu, että he ansaitsevat kaiken mitä haluavat. Ei se mene niin. Mä olen edelleen katsomassa mitä facebookin sinkkuryhmissä tapahtuu. Ylipainoisilla 50v naisilla ikähaarukka on 40-oma ikä. Ei se toimi noin. Toki panoseuraa löytyy, mutta ei kukaan 40v normijamppa halua seurustella 50v ylipainoisen naisen kanssa.
Meillä kaikilla on elämässä kaksi juttua, jotka määrittävät elämän. Raha ja aika. Naisilla aika on rajallinen ja menetettyä aikaa ei koskaan saa takaisin. Miehillä tärkeämpää on raha. Jos hukkaat fyrkat, rahaa voi aina tehdä uudelleen. Naisilla on helvetin kova kiire elämässä, jos haluaa perheen. Miehillä ei.
Get real ukot tai tulkaa tänne ulkomaille, josta löytyy vaimoksi kasvatettuja naisia. Tämä toki edellyttää sen, että osaatte itse olla sellaisia miehiä, jotka osaavat olla aviomiehiä, eli juuri vastakkaisia olentoja, mitä länsimaissa tällä hetkellä yksinhuoltajat opettavat pojilleen.