Tässä oli puhe puhtaasti teoreettisesta skenaariosta, että lähtisikö kuinka moni satunnainen kadun mies kauniin naisen iskemänä päätäpahkaa seurustelusuhteeseen, ja mun hypoteesi kuuluu, että aika moni suostuisi. Varatuista ehkä harva, mutta sinkuista aika moni lähtisi. Koska miksipä ei. Etenkin kun se ei varsinaisesti "tarkoita mitään", eikä "velvoita mihinkään", että ryhdytään nyt seurustelusuhteeseen. Onhan siinä vähintään 30 päivän "palautusoikeus", jos nainen ei miellytäkään...En mäkään kevyesti suostu treffeille ja oon muutenkin vanhanaikainen etten esim. tapaile useita samaan aikaan, mutta en silti ymmärrä miten kukaan voisi kutsua seurusteluksi sitä jos on tavattu kerran tai kaksi. Ellei sitten tunneta jo ennestään.
Ei naisten nirsous ole "miehen vika", on todella perverssiä kääntää sitä tuolla tavalla että naisten kovat vaatimukset onkin yht' äkkiä miesten vika.Jos Suomesta ei löydy, niin silloinhan se juuri on suomalaisen miehen ihan omaa syytä olla kouluttautumatta. Siitä minun mielestäni tämä koko asia sai alkunsa, ettei muka olisi miehen vika, ettei (Suomessa) naisille riitä koulutettuja miehiä.
Se on eri asia, jos vaadittaisiin jotain perusjuttuja kuten hyvä hygienia, perustyylikäs olemus, asiallinen käytös ja niin edelleen. Noita voi ihan hyvin vaatia, ja jos miehet eivät niihin pysty, niin SILLOIN se on miesten oma vika. Mutta jos aletaan laajemminkin vaatimaan, että pitää olla tietynlainen koulutus, niin ei siitä voi sitten enää miehiä syyttää. Jossei putkimiestä nyt huvitakaan mennä yliopistoon vain siksi, että voi jotain naisia miellyttää, niin ei sitä putkimiestä voi mistään syyttää. Naisten nirsous ei ole sen putkimiehen vika. Ja maailma tarvitsee putkimiehiä, ne akatkin tarvitsee.
Viimeksi muokattu: