Juuh kommentoin ihan mielellään, jos/kun ollaan asiallisella ja hyvällä fiiliksellä mukana
Saman toistoa, mutta jos markkina-arvolta halutaan vedenpitävä selitys noihin kaikkiin, niin siinä teoria on puuttellinen. Yksittäiset pariutumistapaukset voivat poiketa yleisistä odotuksista, ne eivät kuitenkaan kumoa markkina-arvoteorian perusperiaatteita. Missien ja NHL-tähtien pariutuminen keskenään voidaan nähdä markkina-arvoteorian mukaisena, sillä he omaavat korkeamman markkina-arvon perustuen heidän fyysiseen viehättävyyteen ja sosiaaliseen statukseen. Samoin, kun tavalliset ihmiset pariutuvat keskenään, se heijastaa tasapainoista markkina-arvon mukaisuutta, jossa yksilöt hakeutuvat samankaltaisella markkina-arvolla varustettujen kumppanien seuraan.
Kiltit ja tavalliset miehet eivät herätä voimakkaita negatiivisia tunteita, mutta eivät myöskään sytytä suurta intohimoa. He jäävät usein huomaamattomiksi tai merkityksettömiksi naisille, jotka eivät tunne heitä, mikä on miehelle vielä huonompi tilanne kuin olla epäsuosiossa, kun puhutaan markkina-arvon tehostamisesta.
Juurikin näin, menemättä nyt syvemmin nettideittailun ja Tinderin vaikutuksesta tähänkin.
Samaa mieltä tästäkin. Markkina-arvolla on huono kaiku ilmeisesti sen vuoksi, kun jotkut kuvittelevat, että "ansaitsivat" jotain, mitä muut ovat saaneet.
Hyvän mielen viesti, koska tavoitit markkina-arvon ydinviestin precis
Sori epäselvyys, halusin siis sun kommentoivan sitä Erkin tekstiä. Tai siis mielipiteesi siitä. (Siksi vastasin tiukasti Erkillekin, että en kysynyt sulta mitään. Anteeksi kiukkuisuuteni ja epäselvyyteni viestirakenteessa, reissu painaa päälle.)
Mun mielestä on eri "tasoisia" ihmisiä, en numeroasteikolla halua arvottaa, mutta ihan selkeästi sellainen alakoulusta lähtenyt jako suosituista, nörteistä ja oudoista on olemassa aikuisenakin, joskin eri ihmisistä ja eri tavoin arvottaen. Itse siirryin suositusta koviksesta oudon kautta nörttiin. Mut siis aikuiselämässä ei ole tollaisia sanoja, mutta ihmisiä on eri leveleillä esim. sosiaalisten taitojen ym. perusteella. Ne, jotka kykenee tutustumaan ihmisiin yli sukupuolirajojen, pariutuu helpommin kuin ne, joilla sana jää kurkkuun kun näkee vastakkaisen sukupuolen henkilön viiden metrin säteellä. Aika simppeliä eikä liity sen hetkiseen ulkonäköön tai tulotasoon - mennyt aika jo sieltä peruskoulusta sen sijaan voi vaikuttaa tähän reaktioon.
Ongelma on siinä, kun mennään tällaisen teorian taakse siinä, että ollaan satavarmoja omasta tai toisen menestyksestä ja sitten piehtaroidaan siinä. Toiset on usein tässä ne kuvitteelliset miehet, joille pesää heruu, sekä "kaikki naiset". Edelleen SUURIN OSA naisista on kaikkien miesten halun ulkopuolella, johan sitä meille Erkkilät toistavat. Paitsi, että erkkienkin näköpiirin sokeassa kulmassa ovat ne normaalivartaloiset tavisnaiset, kuten edellä perustelin.
Tällainen vänkäys, jota huom. 4play ei itse mielestäni harrasta, on se, mikä meitä kaikkia ärsyttää. Kaikki naiset sitä ja tätä, vaikka en kyllä kelpuutakaan ketään, ja ne miehet sitä ja tätä, itse olen neljän seinän sisällä tietokoneella ja kyllä elämä harmittaa ja ei lapsiakaan maailmaan synny, saatanan naiset.
Tätä toistellaan ja perustellaan jollain teorialla.
Niin paljon kun onkin kivoja tavismiehiä, niin on yhtä monta kivaa tavisnaista. Jos ei halua, että nainen laittelee pyllykuvia instaan, niin sitten ei haikaile sellaisen naisen perään. Enemmistö 25-40-vuotiaista naisista ei laita pylly- tai bikinikuvia nettiin. Lähde: tuollaisia naisia somessa ikänsä seurannut tavisnainen.
Mua vituttaa lukea, että naiset saa vaan valita ovelta jonosta ja miehiä puskee deeämmiin. En ole jonosta napannut ketään, eikä viestejä tule kuin amerikkalaisilta sotilailta, ja oon niin ylimielinen nirppanokka, että blokkaan ne heti.
Tää keskustelu ei ole edennyt ketjun aikana yhtään mihinkään, mitä merkitystä tällä siis on? Aika monessa viestissä on haluttu ymmärtää naisia, mutta aina mennään tohon samaan mantraan lopulta.