Ihan samoilla markkinoilla pelaa kaikki. Toki keskiverto suomalaismiehellä on varmaan paremmat pisteet ja mahikset, mutta markkinat on silti samat.Niin, osoittaa todellista tietämättömyyttä markkinoista jos ei ymmärrä että keskiverto suomalaismies on aivan eri markkinoilla kuin nämä nyt viimeiseksi tulleet.
On se vaan hassua miten tämä on muka niin monimutkaista rakettitiedettä joillekin.Taisi vuonna 2015 julkisuuteen päästä ennemminkin uutiset joissa "pesää jaettiin" tahtomattaan useammassa tapauksessa termistöäsi lainataksesi. En nyt tiedä miten joku VOK:n yksittäistapaus todistaa väitteesi oikeaksi. Ja miksi ylipäätään vaivaat päätäsi sillä, mitä vihervasemmistolainen nainen tekee kun et ole heistä kuitenkaan parisuhdemielessä kiinnostunut? Vai onko kuitenkin siitä, että meisseliä pitäisi päästä kastamaan kumppanin aatemaailmasta huolimatta ja nämä tulijat ovat nyt teoriasi mukaan haittaamassa sinun menestystä tällä saralla?
Ei kysymys ole siitä, että minä tai sinä välttämättä oltaisiin kiinnostuneita juuri niistä naisista, jotka kenties päätyvät näiden mamumiesten seuraan. MUTTA joku toinen mies voisi olla kiinnostunut niistä naisista. Kuten myös niistä naisista, joista minä ja sinä ollaan kiinnostuneita. Ja kas, saatiin kilpakosija samoille apajille.
Mutta tämä on tosiaan tällaista viidennen asteen rakettitiedettä.
Vaikka tulisi 100 miljoonaa mamumiestä Suomeen, niin "tietenkään" se ei mihinkään vaikuta, joo joo...

Kova on tarve joillakin julistaa erinomaisuuttaan suhteessa vallitseviin tosiasioihin.
Minä puolestani lasken niin, että vaikka jokainen mamumies ei "veisikään naista", niin ei tässä ole pakko kokonaislukuja käyttää. Se voi viedä vaikkapa 0,2 naista, mikä tarkoittaa sitä, että viisi mamumiestä vie yhden kokonaisen naisen ja yksi kanta-suomalainen mies jää ilman. Puhumattakaan sitten muista haitoista markkinoille. Kuten juuri siitä, että yöelämä kuolee ja Tinder kuolee, jos ne saturoidaan mamumiehillä.
Viimeksi muokattu: