No nyt tunnet ainakin yhden, eli minut. Menin naimisiin työttömän kanssa. Minuun vetosi esim. hänen iloisuutensa, hauskuutensa, ulkonäkönsä ja tietynlainen henkinen intensiivisyytensä, ja huomasin että mitä kauemmin hänen kanssaan aikaa vietin, sitä enemmän hänen kanssaan halusin olla (tietty lisäplussana että hän tuntui tuntevan samoin minua kohtaan). Se että hän oli tavatessamme työtön eikä ollut toisen asteen tutkintoa ei kiinnostanut minua oikeastaan pätkääkään.Itse en taas tunne ainuttakaan miestä joka kelpuuttaisi työttömän naisen seurustelukumppaniksi. Eiköhän tuo ole varmaan kaikilla aika yleinenkin juttu.
Saatan toki olla vain poikkeustapaus, mutta ihan vain treffipalstoilla ja treffeillä käyneenä sekä muuten elämää havainnoonena, on tullut kuva että naisia miehen asema ja tulotaso kiinnostaa paljon enemmän, kuin samat asiat miehiä naisissa. Miehillä korostuu ikä ja ulkonäkö.
En muista olivatko nuo kuinka korkealla näkemässäni rankkauksessa, mutta sikäli uskottavia että ainakin palomieheen ja poliisiin kytkeytyy ajatus auktoriteetista joka käskyttää muita ja toimii eikä vikise, ja rakennustyöntekijä saa ehkä haaveilemaan omasta omakotitalon rakentajasta.Entäs muut naisten kestosuosikit lääkärin lisäksi jotka keikkuvat top-listalla miltein aina kuten rakennustyöntekijä, palomies, ensihoitaja ja poliisi?
Viimeksi muokattu: