Korkkarit jalassa alkaa olla jo keskivertomiestä pidempi. En kyllä ymmärrä, miten ulkomaiset yliopistot tähän liittyy...Voisin kuvitella moisella olevan vientiä ja laadukkaitakin (kriteerit täyttäviä) tarjolla. 175cm ei ole kovinkaan pitkä, lisäksi tohtoritasolla on portit auki ulkomaisiin yliopistoihin.
Mutta siis jos oletetaan, että tämä nainen on sellainen stereotyyppinen feministihumanisti, hieman ylipainoinen, niin kyllä ne vetovoimatekijät alkaa olla aika vähissä suhteessa korkeasti koulutettuihin miehiin (joita on sitä paitsi määrällisesti vähemmän). Ei sille tohtorismiehelle ole mitään ongelmaa ottaa huomattavasti "alemman tason naista" koulutukseltaan, kunhan se nainen on muuten pätevä. Vaikka olisi kaupan kassalla töissä. Mutta jos on nätti ja feminiininen, niin kelpaa kyllä useimmille miehille. Ne on naisessa ne pääpointit. Ei koulutus.
Naisenkin on hyvä olla perusjärkevä älykkyydeltään, mutta ei tarvitse olla mikään "huippuälykäs" tms. Ei mulle ole ihmissuhteissa ikinä ollut tämä seikka mikään ongelma tai kynnyskysymys, vaikka olen itse aika fiksu... Se riittää, ettei nainen ole aivan umpityhmä. Sellaistakin naista saattaa silti jaksaa jonkin aikaa katsella, jos se on muuten pätevä.
Viimeksi muokattu: