• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset

Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 058
En tunne yhtään tuollaista noin överikilttiä kaveria joka olisi saanut mitään järkevää parisuhdetta aikaan. Aika usein nämä on sitten juuri niitä jotka sängyssä kyselevät "eihän satu, tuntuuks tää hyvältä, entäs tää, saanko tehdä näin" tai muuten pilaavat tunnelman omilla touhuillaan.

Näistä on muutamankin kerran kuullut tilitystä.
Ei tuo sarjan kaveri ollut minusta överikiltti vaan aika normaali kaveri. Tuon kaltaisia on pitkät parisuhteet täynnä. Epävarma ja ujo oli mutta menee nuoruuden ja kokemattomuuden piikkiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Katsoin puolison kanssa elokuvan loistokaveri ja hän sanoi että siinä oli kiltti mies joista naiset tykkäävät. Eli tuo oli kiltti kaikille, ei vain rakastetulle, hän oli kavereiden seurassa tykätty, vastuullinen ja piti huolta esimerkiksi siinä että varoitti lasinsiruista. Tuli myös lasten kanssa toimeen mutta sitä tuo nainen ei tainnut nähdä.

Siitä huolimatta tuo jätettiin vaikka myöhemmin saikin naisen takaisin. Lievää ahdistelun makua oli tuossa jättöaikana.
Noi on niitä kavereita kenen kanssa naiset (ehkä) menevät naimisiin kun ovat riekkuneet tarpeeksi - vain kyllästyäkseen jossain kohden ko. kilttimieheen. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 058
Noi on niitä kavereita kenen kanssa naiset (ehkä) menevät naiisiin kun ovat riekkuneet tarpeeksi - vain kyllästyäkseen jossain kohden ko. kilttimieheen. :D
Mitä itse olen katsonut niin nuo ovat niitä jotka pääsevät nuorina naimisiin ja löytävät pikaiseen uuden. Tässä ei siis ole kyse Hyasintin puolison tapaisista miehistä eli niistä 'kilteistä' joista saamattomat puhuvat vaan oikeasti kilteistä. Kiltteys ei tarkoita kynnysmattoa vaan sitä että huomioi muut ja välittää muistakin kuin itsestään.

Oma poikani on mielestäni tuollainen kiltti ja hän on ollut teinistä asti suhteessa. Lasken myös itseni kiltiksi, otan pääsääntöisesti muut huomioon ja autan muita jos siitä ei ole suurta vaivaa.
 
Liittynyt
26.04.2017
Viestejä
985
Ne naiset/tytöt jotka haluaa perheen ja kunniallisen aviomiehen nappaavat sen kiltin ja ystävällisen, olettaen toki että miehellä on kuitenkin katseen kestävä naama ja muutenkin olemus naisten mieleen.

Sitten on niitä "seikkailija" naisia jotka katsovat kieroon sellaisia kilttejä nörttejä ja ottavat sen kovaäänisen "jännittävän" miehen jolla käytöstavat eivät aina hallussa, mutta siinä pahan pojan charmissa on mitä he haluavat.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 058
Ne naiset/tytöt jotka haluaa perheen ja kunniallisen aviomiehen nappaavat sen kiltin ja ystävällisen, olettaen toki että miehellä on kuitenkin katseen kestävä naama ja muutenkin olemus naisten mieleen.

Sitten on niitä "seikkailija" naisia jotka katsovat kieroon sellaisia kilttejä nörttejä ja ottavat sen kovaäänisen "jännittävän" miehen jolla käytöstavat eivät aina hallussa, mutta siinä pahan pojan charmissa on mitä he haluavat.
Totta, eri naiset haluavat eri asioita. Tuossa yritin tuoda ilmi millainen se kiltti on mitä naiset tarkoittavat.
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Ne naiset/tytöt jotka haluaa perheen ja kunniallisen aviomiehen nappaavat sen kiltin ja ystävällisen, olettaen toki että miehellä on kuitenkin katseen kestävä naama ja muutenkin olemus naisten mieleen.
Näin. Ei kaikki nuoretkaan naiset tokikaan vartavasten luonnehäiriöisiä kukkopoikia poikaystävikseen etsi, mutta sen kiltinkin miehen on oltava tosiaan olemukseltaan sellainen, että kehtaa kavereillekin esitellä jne. Käytännössä tämä tarkoittaa nuorten naisten preferensseissa usein esimerkiksi urheilullista olemusta. Että mies omaa ainakin pienen rasvaprosentin, on jäntevä ja pystyvä käyttämään kehoaan muuhunkin kuin tietokoneen kasaamiseen. Kun peilaan kaukaiseen omaan nuoruuteeni, niin esimerkiksi pituus ja hyvät käytöstavat menettävät nopeasti merkityksensä, jos kärsii terveydellisistä syistä johtuen esimerkiksi huonosta ryhdistä niin on jo monelle deal braker.

Oma poikani on mielestäni tuollainen kiltti ja hän on ollut teinistä asti suhteessa. Lasken myös itseni kiltiksi, otan pääsääntöisesti muut huomioon ja autan muita jos siitä ei ole suurta vaivaa
Tätä juuri tarkoitan kun sanoin ettei parisuhteen muodostaminen ole periaatteessa miehellekään kovin vaikeaa jos omaa edes jollain lailla hyvän luonteen ja käytöstavat. Ja tämähän se onkin pariutumisen kannalta loppuviimein se tärkein asia. Mutta ne ongelmat alkavat sitten jos kiltti nuorimies haluaakin kuunnella biologisia viettejään ja viettää vaikka yhden villin kesän ja pyrkiä makaamaan kymmenen eri naisen kanssa. Niissä peleissä ei herrasmiehenä pitkälle pärjää. Tämä ei ole muuttunut ainakaan 30 vuodessa mihinkään - korkeintaan vaikeutunut entisestään.
 
Liittynyt
26.04.2017
Viestejä
985
niin esimerkiksi pituus ja hyvät käytöstavat menettävät nopeasti merkityksensä, jos kärsii terveydellisistä syistä johtuen esimerkiksi huonosta ryhdistä niin on jo monelle deal braker.
Niinpä. En ole täysin varma että missä minulla tämä kompastuu. Pituuttaa on ihan ok, nykynuorisoon nähden 182 senttisenä en ole enää mikään iso, mutta omassa ikäryhmässä ja nuorena olin ihan pisimmästä päästä aina. Olen aina ollut hyväkäytöksinen ja kiltti, mutta jokin siinä ulkoisessa olemuksessa ei saa naisia syttymään. Muistan ikuisesti kun olin yliopistoaikana niin kohtelias että pidin naisille ovea auki, niin parhaimmillaan tiuskastiin päin naamaa että "osaan itsekkin oven avata".

Joopa... minua ei ole siunattu viehättävällä naamalla ja siinä ei auta vaikka muuten olisi miten atleettinen ja vahva kroppa. Ehkä olisi sitten pitänyt ruveta pahikseksi. Paha tatuoitu poika joka vetää huumeita ja turpaan, niin siinä ne pahat tytöt olisi ehkä voineet jopa kiinnostua vaikka naama kuin petolinnun perse.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 668
Muistan ikuisesti kun olin yliopistoaikana niin kohtelias että pidin naisille ovea auki, niin parhaimmillaan tiuskastiin päin naamaa että "osaan itsekkin oven avata".

Joopa... minua ei ole siunattu viehättävällä naamalla ja siinä ei auta vaikka muuten olisi miten atleettinen ja vahva kroppa. Ehkä olisi sitten pitänyt ruveta pahikseksi. Paha tatuoitu poika joka vetää huumeita ja turpaan, niin siinä ne pahat tytöt olisi ehkä voineet jopa kiinnostua vaikka naama kuin petolinnun perse.
Tuo nyt on vaan epäkohtelias ihminen. Kyllä minäkin pidän ovea auki jos näen että sieltä joku on tulossa juuri perästä. Harvat sanoo mitään, yleensä tulee kiitos. En tosin kiirehdi jonkun viehättävän naisen edelle että ehdin avaamaan hänelle oven jos tuosta oli kyse.
 

Brooke Logan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
512
Vain "pillu kuin pillu" mies haluaa sen alkoa ja kessua vetävän aina haarat levällään olevan "pahan tytön". Sama toisinpäin myös. Pillua voi saada mutta toksinen, päihderiippuvainen ja monesti väkivaltainen suhde ei kestä kauaa. Ainakin oman nuoruuden "pahat" pojat ja tytöt ovat joko kuolleet tai elävät päihderiippuvuuksissa tai muissa mielenterveysongelmissa usein työttömänä yksin. Muutama löytänyt Jeesuksen ja kunnostautuneet.

Älkää vaipuko epötoivoon. Huonoon ei tarvitse tyytyä. Normaaleja on olemassa.

Niinpä. En ole täysin varma että missä minulla tämä kompastuu. Pituuttaa on ihan ok, nykynuorisoon nähden 182 senttisenä en ole enää mikään iso, mutta omassa ikäryhmässä ja nuorena olin ihan pisimmästä päästä aina. Olen aina ollut hyväkäytöksinen ja kiltti, mutta jokin siinä ulkoisessa olemuksessa ei saa naisia syttymään. Muistan ikuisesti kun olin yliopistoaikana niin kohtelias että pidin naisille ovea auki, niin parhaimmillaan tiuskastiin päin naamaa että "osaan itsekkin oven avata".

Joopa... minua ei ole siunattu viehättävällä naamalla ja siinä ei auta vaikka muuten olisi miten atleettinen ja vahva kroppa. Ehkä olisi sitten pitänyt ruveta pahikseksi. Paha tatuoitu poika joka vetää huumeita ja turpaan, niin siinä ne pahat tytöt olisi ehkä voineet jopa kiinnostua vaikka naama kuin petolinnun perse.
Kannattaa kysyä siltä pakit antavalta, miksi näin, jos et ole varma mistä kiikastaa. Ei kannata elää epätietoisuudessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 228
Kannattaa kysyä siltä pakit antavalta, miksi näin, jos et ole varma mistä kiikastaa. Ei kannata elää epätietoisuudessa.
Jos mies itse sanoo, että naamassa on vikaa, niin ehkäpä naamassa on vikaa ja se vaikuttaa asiaan paljon?

Huononaamaisuus ei maailmanhistoriassa ole ollut mikään kynnyskysymys, mutta nykyaikana yhä enemmän on, ikävä kyllä. Siihen on toki olemassa konsteja, joilla voi asianhaaroja parantaa. Pistää vaikka parralla naaman piiloon, ja tämä niksi onkin varmaan Admiral General Aladeenin tiedossa avatarista päätellen... Radikaalimpeja konsteja on esteettiset kauneushoidot ja -kirurgia.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 647
Mitä itse olen katsonut niin nuo ovat niitä jotka pääsevät nuorina naimisiin ja löytävät pikaiseen uuden. Tässä ei siis ole kyse Hyasintin puolison tapaisista miehistä eli niistä 'kilteistä' joista saamattomat puhuvat vaan oikeasti kilteistä. Kiltteys ei tarkoita kynnysmattoa vaan sitä että huomioi muut ja välittää muistakin kuin itsestään.

Oma poikani on mielestäni tuollainen kiltti ja hän on ollut teinistä asti suhteessa. Lasken myös itseni kiltiksi, otan pääsääntöisesti muut huomioon ja autan muita jos siitä ei ole suurta vaivaa.
Sanoisin että tuon tyyppisten miesten pärjääminen riippuu todella paljon ympäristöstä - "kilpailullisessa" ympäristössä jossa on miesenemmistö voi olla vaikea erottua joukosta. Tämmöisessä ympäristössä pahat pojat vievät ja lujaa. Sitten taas naisenemmistöisessä ympäristössä jossa ei silleen tarvi erottua massasta ja herättää tunteita menestys voi tosiaan olla ihan hyvää.
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Niinpä. En ole täysin varma että missä minulla tämä kompastuu. Pituuttaa on ihan ok, nykynuorisoon nähden 182 senttisenä en ole enää mikään iso, mutta omassa ikäryhmässä ja nuorena olin ihan pisimmästä päästä aina. Olen aina ollut hyväkäytöksinen ja kiltti, mutta jokin siinä ulkoisessa olemuksessa ei saa naisia syttymään. Muistan ikuisesti kun olin yliopistoaikana niin kohtelias että pidin naisille ovea auki, niin parhaimmillaan tiuskastiin päin naamaa että "osaan itsekkin oven avata".

Joopa... minua ei ole siunattu viehättävällä naamalla ja siinä ei auta vaikka muuten olisi miten atleettinen ja vahva kroppa. Ehkä olisi sitten pitänyt ruveta pahikseksi. Paha tatuoitu poika joka vetää huumeita ja turpaan, niin siinä ne pahat tytöt olisi ehkä voineet jopa kiinnostua vaikka naama kuin petolinnun perse.
Eiköhän se ole vähän yhdistelmä ulkoista ja sisäistä olemusta. Jos on ns. oikea ihminen kohdalla niin sellainen saattaa nähdä potentiaalisi ulkoisista seikoista huolimatta ja siten on parisuhteen syntymisellekin mahdollisuus olemassa. Suurin osa kuitenkin ei helpolla pääse siitä ulkoisesta ensivaikutelmasta eteenpäin eikä homma siitä edisty. Ja sitten kuten olen jo pariin otteeseen toistanut: Luonteeseen rakastuminen ja ihmisen seksuaalisuus eivät aina kulje kuitenkaan käsi kädessä. Niitä tulisikin käsitellä rehellisesti eri asioina.

Sen verran on tähän keski-ikään mennessä tullut kokemusta ihmisten vuorovaikutuksesta pelkästään sivusta katselemalla, että toisissa miehissä on vaan joku luontainen ominaisuus joka saa naisen kuin naisen ns. sulamaan ja avautumaan. Olisiko se se sama juttu, mitä naiset tarkoittavat itseluottamuksella, mitä ominaisuutta kuulemma miehessä eniten etsivät ja arvostavat? Ilmeisesti tämä ilmenee jotenkin siinä miten mies kantaa ja ilmaisee itsensä. Sellainen huoleton ja miehisellä tavalla iloinen tyyppi, joka ottaa tilan haltuun ja samalla henkisen "yliotteen" paikalla olevasta naisesta/naisista. Naiset puhuu siitä turvallisuuden tunteesta, jonka ilmeisesti sellainen itseensä luottava mies saa aikaan. Huumorintajullakin on varmasti jotain tekemistä tämän kanssa. Ennen puhuttiin "naisten naurattajista". Itselläni ei ole koskaan tätä taitoa ollut. En ole tosikko, mutta en myöskään osaa rennolla otteella ottaa tilaa haltuuni. Olen luonteeltani melkein aina asiallinen ja hillitty. En ole koskaan osannut toimia ja kommunikoida tavalla, joka saisi naisen kuin naisen sukkahousut pyörimään jalassa. Olen vähän niinkuin ymmärtänyt, että saattaisin olla mukava mutta tylsä mies. Olen huono kertomaan vitsejä eikä machoilu oikein suju luontevasti.

Käsitykseni naisten kanssa kommunikoinnista on se, että viestinnässä on tärkeä antaa ristiriitaisia signaaleja; vaihtaa naisen mielestä oikeissa tilanteissa runopojasta machoon ja takaisin. Siitä naiset tykkää, kun ne ei ota sinusta selvää sitten millään.
 
Viimeksi muokattu:

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Kiva lukea täältä vaihteeksi hyvääkin (siis todella hyvää!) analyysiä. Kiitos @Pöllömies sanoisin kans et se on just näin!

Ei tarvitse olla naisten naurattaja, eikä tarvitse olla fyysisiltä piirteiltään top 50%. Jos on mukava ja tylsä mies, niin sitten täytyy arvostaa itseään sellaisena, ja rynniä kiinnostuksensa läpi sillä omalla mukavalla ja tylsällä tavalla, mutta siinä kontekstissa äärimmäisen rohkeasti.

Kyllä ruma ja tylsäkin mies pariutuu jos vaan uskaltaa hetken juteltuaan kysyä naiselta, yhtä arkisesti kuin kaupan kassa kysyy pienestä pussista, oletko muuten vapaa lähtemään huomenna treffeille, ja sitten siellä kysyä ihan sinä omana tylsänä itsenään, että mitäs ajattelisit jos pitäisin sua sylissä, mennäänkö meille panemaan, tai voinko tulla sunnuntaina kokkaamaan yhtä hyvää italialaista ruokaa.

Ei tartte kuin aidosti uskoa siihen, että on ihan omana vajavaisena itsenäänkin miehekäs mies, ja hyväksyä valmiiksi todennäköinen mahdollisuus epäonnistua. Kun vain uskoo omaan miehekkyyteensä, niin siltä se sitten kuulostaakin.

Edelliseltä kumppanilta kun kysyin ensitreffeillä toisen kaljan lopulla, että mennäänkö meille panemaan, niin mulle vastattiin etten ole sellainen tyttö! Kuittasin että okei, ei tietenkään tarvitsekaan olla, mutta vähän myöhemmin maastopyöräkeskustelun lomassa jatkoin taas että haluaisin kuitenkin pidellä sua vähän sylissä. 45 minuutin päästä oltiin meillä panemassa ja ne treffit kestivät kolme päivää. Jos olisin tyytynyt juttelemaan polkupyöristä, kun on ihan hyvät kemiat, niin meistä tuskin olisi paria tullut.

meanwhile in somewhere...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
110
Sen verran on tähän keski-ikään mennessä tullut kokemusta ihmisten vuorovaikutuksesta pelkästään sivusta katselemalla, että toisissa miehissä on vaan joku luontainen ominaisuus joka saa naisen kuin naisen ns. sulamaan ja avautumaan.
Vastaavaa huomasin myös teini-iässäni kun monet naiset pyörivät kaverini ympärillä, vaikka omasta subjektiivisessa mielestäni hän ei ole yhtään sen komeampi kuin minä ja lyhyempikin, mutta jokin hänessä imi naisia puolelleen. Ainakaan hänen vitsit eivät olleet omia parempia :D.
 

Brooke Logan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
512
Näitä kirjoittajien panojuttuja lukiessa tulee mieleen, ovatko he aikuisia ollenkaan? Jutut kuin teineillä. Siitä puhe mistä puute ;)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 228
Edelliseltä kumppanilta kun kysyin ensitreffeillä toisen kaljan lopulla, että mennäänkö meille panemaan, niin mulle vastattiin etten ole sellainen tyttö! Kuittasin että okei, ei tietenkään tarvitsekaan olla, mutta vähän myöhemmin maastopyöräkeskustelun lomassa jatkoin taas että haluaisin kuitenkin pidellä sua vähän sylissä. 45 minuutin päästä oltiin meillä panemassa ja ne treffit kestivät kolme päivää. Jos olisin tyytynyt juttelemaan polkupyöristä, kun on ihan hyvät kemiat, niin meistä tuskin olisi paria tullut.
Samaan lopputulokseen pääsee ehkä muutenkin kuin panemisesta puhumalla...

Itse en ole koskaan tuolla tavalla jutellut, mutta asioita voi viedä eteenpäin muutenkin.

(Toisaalta nyt kun lainsäädäntö muuttui tämän vuoden alussa, on ehkä syytäkin puhua aktista etukäteen ja varmistaa että homma varmasti on nyt ok...)
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
320
Kannattaa kysyä siltä pakit antavalta, miksi näin, jos et ole varma mistä kiikastaa. Ei kannata elää epätietoisuudessa.
Tässä on iso riski, että vastapuoli siloittelee totuutta melko reilustikin. Harvapa haluaa muutenkin herkällä hetkellä lyödä lisää löylyä, niin vähän kaunistellen ja myötäillen on helpompi antaa jotain ympäripyöreitä perusteleja, että miksi antoi rukkaset.

Yksistä rukkasista tuskin kannattaa huolestua, mutta mitä useammin käy niin sanotusti huonot, mielestäni ainoa keino on miettiä omaa markkina-arvoa ja keskittyä sen korottamiseen. Lopputulokseen ei voida täysin vaikuttaa, mutta ensivaikutelma ja alkutilanne sinne Tinderiin liittyessä sekä baariin astuessa on ihan omissa käsissä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 228
Tässä on iso riski, että vastapuoli siloittelee totuutta melko reilustikin. Harvapa haluaa muutenkin herkällä hetkellä lyödä lisää löylyä, niin vähän kaunistellen ja myötäillen on helpompi antaa jotain ympäripyöreitä perusteleja, että miksi antoi rukkaset.
"Ei kemiat kohtaa", "et ole ihan mun tyyppiä"...? :)

Eipä se hyödytä naisilta mitään kysellä...
 

Brooke Logan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
512
"Ei kemiat kohtaa", "et ole ihan mun tyyppiä"...? :)

Eipä se hyödytä naisilta mitään kysellä...
Voi kysyä uudelleen, kyllä se totuus sieltä tulee, kun nainen ymmärtää, että vilpittömästi kiinnostaa, eikä vitutuspäissä intetä.

Turha alkaa taas mitään "naisilta ei kannata mitään kysellä" seksististä paskaa taas alkaa suoltamaan. Tämä on ihan yksilötason juttu miten pystyy/haluaa keskustella.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 228
Voi kysyä uudelleen, kyllä se totuus sieltä tulee, kun nainen ymmärtää, että vilpittömästi kiinnostaa, eikä vitutuspäissä intetä.

Turha alkaa taas mitään "naisilta ei kannata mitään kysellä" seksististä paskaa taas alkaa suoltamaan. Tämä on ihan yksilötason juttu miten pystyy/haluaa keskustella.
Ei kaloiltakaan kysytä miten niitä narrataan. Tai että miksei viehe kelpaa.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 730
Ei kaloiltakaan kysytä miten niitä narrataan. Tai että miksei viehe kelpaa.
Jos nyt unohtaa sen perus mies tyyppisen ajattelun missä naiset kelpaavat ainoastaan seksiin niin vaikka ei siltä naiselta, joka sanoo "syy ei ole sinussa vaan minussa" jatkaen silti seuran hakemista, asiaa kysyisikään voisi asiaa kysyä niilta kavereiden vaimoilta tai omilta naispuolisilta kavereilta ja jopa siskoilta.

Kunhan ensin päästään sen läpänheiton ylitse tulee varmaan ihan hyödyllisiä kommentteja ja vinkkejä pukeutumisesta, profiilin viilaamiseen sekä siihen mitä ehkä pitäisi puhua ja mitä EI saisi mainita niillä ekoilla treffeillä ja missä ne olisi hyvä hoitaa. Sekä ehkä myös minkä tyyppisiin henkilöihin enempi vetoat jos se kohderyhmäkin on väärä.

Kuitenkin myös naiset ovat ihmisiä ja he osaavat helpommin tulkita oman sukupuolensa käytöstä. Samalla tavalla myös he kyselevät sitten sinulta missä vika kun mies sanoo tai tekee asiat kuten tekee. Ei sekään ole mitenkään ennenkuulumatonta että näiden naisten kavereista voi sinulle sitä seurustelukumppania löytyä...

Edit: lisäksi se ei tee kenestäkään homoa vaikka harkitsisi sen karjala lippiksen (mitä pitää muodikkaasti lippa taaksepäin) ja Suomipaidan vaihtamista johonkin muuhun mitä suositellaan.. ..tai mitä parannusehdotuksia sitten tuleekaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 228
Jos nyt unohtaa sen perus mies tyyppisen ajattelun missä naiset kelpaavat ainoastaan seksiin niin vaikka ei siltä naiselta, joka sanoo "syy ei ole sinussa vaan minussa" jatkaen silti seuran hakemista, asiaa kysyisikään voisi asiaa kysyä niilta kavereiden vaimoilta tai omilta naispuolisilta kavereilta ja jopa siskoilta.

Kunhan ensin päästään sen läpänheiton ylitse tulee varmaan ihan hyödyllisiä kommentteja ja vinkkejä pukeutumisesta, profiilin viilaamiseen sekä siihen mitä ehkä pitäisi puhua ja mitä EI saisi mainita niillä ekoilla treffeillä ja missä ne olisi hyvä hoitaa. Sekä ehkä myös minkä tyyppisiin henkilöihin enempi vetoat jos se kohderyhmäkin on väärä.

Kuitenkin myös naiset ovat ihmisiä ja he osaavat helpommin tulkita oman sukupuolensa käytöstä. Samalla tavalla myös he kyselevät sitten sinulta missä vika kun mies sanoo tai tekee asiat kuten tekee. Ei sekään ole mitenkään ennenkuulumatonta että näiden naisten kavereista voi sinulle sitä seurustelukumppania löytyä...

Edit: lisäksi se ei tee kenestäkään homoa vaikka harkitsisi sen karjala lippiksen (mitä pitää muodikkaasti lippa taaksepäin) ja Suomipaidan vaihtamista johonkin muuhun mitä suositellaan.. ..tai mitä parannusehdotuksia sitten tuleekaan.
Kysymyshän oli alunperin siitä, että voiko luottaa siihen, että nainen myöntää vian olevan sun naamassa.

En usko, että voidaan luottaa siihen, että siskotkaan tai kummin kaimatkaan tätä asiaa tunnustavat. Toisaalta lähisukulaiset on jäävejäkin ja niillä voi olla vääristynyt käsitys kun ovat tottuneet sun naamaa katsomaan ja itsekin samoja geenejä kantavat...

Yleisvinkkejä naisilta voi ehkä ottaa vastaan liittyen tyyliseikkoihin yms., mutta mitään yksityiskohtaisempia "naisenhurmaustaktiikoita" en luottaisi naisilta saavani.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 058
Kysymyshän oli alunperin siitä, että voiko luottaa siihen, että nainen myöntää vian olevan sun naamassa.

En usko, että voidaan luottaa siihen, että siskotkaan tai kummin kaimatkaan tätä asiaa tunnustavat. Toisaalta lähisukulaiset on jäävejäkin ja niillä voi olla vääristynyt käsitys kun ovat tottuneet sun naamaa katsomaan ja itsekin samoja geenejä kantavat...

Yleisvinkkejä naisilta voi ehkä ottaa vastaan liittyen tyyliseikkoihin yms., mutta mitään yksityiskohtaisempia "naisenhurmaustaktiikoita" en luottaisi naisilta saavani.
Naispuolisilta kavereilta voi saada hyviä vinkkejä. Tosin hekin vastaavat omasta näkökulmastaan.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 320
En tunne yhtään tuollaista noin överikilttiä kaveria joka olisi saanut mitään järkevää parisuhdetta aikaan. Aika usein nämä on sitten juuri niitä jotka sängyssä kyselevät "eihän satu, tuntuuks tää hyvältä, entäs tää, saanko tehdä näin" tai muuten pilaavat tunnelman omilla touhuillaan.
Eivätkö naiset aina sano että haluavat miehen joka kommunikoi ja on läsnä!
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 730
Kysymyshän oli alunperin siitä, että voiko luottaa siihen, että nainen myöntää vian olevan sun naamassa.
Eihän kukaan mies tai nainen sano toiselle, edes kysyttäessä suoraan tuota.
Eli en itse koskaan sanoisi toiselle esim. "olet niin suunnattoman ylilihava että en koe minkäänlaista seksuaalista halua sinua kohtaan" mikä olisi kuitenkin ns. kohteliaasti sanottu (miettien miten sitä monesti lukee mainittavan vaikkapa tässäkin ketjussa). Lisäksi se olisi mahdollista muuttaa ilman kirurgisia operaatioita.

Saati sitten että (otaksun) kenenkään kehtaavan sanoa esim. "olet vain niin ruma" tai "nenäsi ja suusi" tjsp. Varsinkaan kun sellaiselle ei voi itse mitään. Tai ei voi ilman suurempia lääketieteellisiä operaatioita esim. pidentää itseään, tehdä luistaan erilaisia tai muokata kasvojensa muotoa tms.

Toki on mahdollista (jos tuntee toisen tarpeeksi hyvin) antaa neuvoa kuten: näyttäisit hieman miehekkäämmältä ja vanhemmalta jos kasvattaisit parran. Mikä voi olla parempi kuin sanoa "sulla kun ei ole leukaa ja näytät ettei puberteetti-ikää ole vielä saavutettu...."
 

Brooke Logan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
512
Ei kaloiltakaan kysytä miten niitä narrataan. Tai että miksei viehe kelpaa.
Voin kertoa sinulle ehkä yllättävänkin asian, naiset on ihmisiä siinä missä miehetkin. Erilaisia tietenkin mutta ihmisiä ja aikuiset yleensä osaa käyttäytyä. Vaihda tuo asenne ja tulosta voi ehkä syntyä. Kehitettävää on vielä paljon.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 730
Jätän tämän vain tähän:

Eli no, nainen joka on 25 vuotias haaveili jo 12 vuotiaasta siitä että leikkauttaisi rintansa pois. Nyt hän on toteuttanut sen, kokee ja tietysti on vieläkin olevansa nainen. On nyt hyvin onnellinen.

Eli no, kaikenlaisia ihmisiä mahtuu maailmaan ja Suomeen. En henkilökohtaisesti osaa sanoa mitä tapahtuu jos hän jossain vaiheessa synnyttää lapsen, jotenkin otaksun että esim. imetys voi olla pois kuvioista. Tosin kuten sanotaan ulkonäkö ei ole tärkeintä vaan se millainen henkilö on, hänen sisimpänsä. Eli varmasti hänkin voi löytää itselleen aviomiehen ja ehkä he hankkivat lapsia, aika kertoo...
 
Liittynyt
05.01.2019
Viestejä
154
Muutama omakohtainen kokemus ja huomio vuosien varrelta tähän väliin.
En ole pisin, komein, kapein, upein tai muutenkaan erityisen menestyjä tyyppiä. Mutta vähän oman elämän, sekä työn kautta muutama asia on vain "tullut huomattua" ja todettua toimivaksi.

Sosiaaliset kontaktit on iso tekijä. Jos sinulla on tuttuja, joilla on tuttuja jne. ja pääset sitä kautta tutustumaan uusiin ihmisiin, niin se on paljon helpompi lähtökohta, kuin alkaa tuntemattomia jututtamaan.

Ja tässä kohdassa mielestäni kannattaa unohtaa "iskeminen" ja varsinaisesti vaikutuksen teko. Vähän tietysti heittää flöittiä, ettei ole ihan tylsä seinäruusu, mutta oikeasti juttelee ja tutustuu ihmiseen.

Huumori. Nauru. Hymyily. Nämä ovat mielestäni "ne" jutut. Rehtiä huumoria kovasti kehiin. Ei tarvitse olla showmies, mutta kyllä tytöt tuntuu tykkäävän, kun osaa ottaa edes joskus "tilaa haltuun". Eikä pidä varsinaisesti esittää jotain mitä ei luonnostaan ole, mutta valitettavasti tuppisuut eivät oikein pärjää. Eikä pidä ottaa itseään liian vakavasti.

Käytöstavat ja velmuilu. Tässä on huumorin lisäksi mielestäni se juttu. Käyttäytyy hyvin ja osaa "sikailla". On sopivan röyhkeä. Jotenkin niin, että kohtelee muita ihmisiä arvokkuudella ja kunnioituksella, niin, että sen huomaa. Sellai avoimesti ja rehellisesti. Sen jälkeen on helppo olla vähän "velmu". Pikkaisen härnää toista, toisia. Kuvittele, joku sun hyvä kaveri ja se miten leukailette sen kanssa toisillenne. Jos ihmisille välittyy sellainen, että arvostat heitä, voit myös sopivasti vinoilla.
Pelkkä hyvä käytös ei taida oikein toimia, mutta ei sikamaisuuskaan.

Jotenkin se vain niin on, että kun saat naisen nauramaan ja hymyilemään niin peli on auki. Ja jos sujuu tarpeeksi hyvin, niin ei oikeasti ulkonäöllä, pääoman määrällä tai mulkun koolla ole niin suuresti väliä (ei mennä ääripäihin). Ja luulen, että tämä on oikeasti avain lähes jokaiseen tavalliseen ihmiseen. Ja toisaalta, jos et saa hymyä aikaiseksi, niin ei se kai maksa vaivaa.

Joillain käy varmasti flaksi tindereissä ja sellaisissa, mutta kait se aika harvinaista on. Ja jotenkin, jos mennään vaikka kahdestaan treffeille, niin se saattaa olla aika väkinäistä. Siksi tuo tutustuminen kavereiden/töiden/harrastusten yms. kautta on se juttu. Pääset juttelemaan toisen kanssa, ilman, että pitää tehdä vaikutusta.

Eikä tämä tietenkään ole ratkaisu pitkän matkan kisaan, siinä vaikuttaa varmasti sit jo muut jutut, mutta jollainhan se pitää saada edes pääty auki.

Tietysti, jos näytät Jason Momoalta, niin ei siinä tarvitse paljoa naurattaa, mutta harva meistä näyttää. Mutta nyt ei mennä ääripäihin.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
93
Muutama omakohtainen kokemus ja huomio vuosien varrelta tähän väliin.
En ole pisin, komein, kapein, upein tai muutenkaan erityisen menestyjä tyyppiä. Mutta vähän oman elämän, sekä työn kautta muutama asia on vain "tullut huomattua" ja todettua toimivaksi.

Sosiaaliset kontaktit on iso tekijä. Jos sinulla on tuttuja, joilla on tuttuja jne. ja pääset sitä kautta tutustumaan uusiin ihmisiin, niin se on paljon helpompi lähtökohta, kuin alkaa tuntemattomia jututtamaan.

Ja tässä kohdassa mielestäni kannattaa unohtaa "iskeminen" ja varsinaisesti vaikutuksen teko. Vähän tietysti heittää flöittiä, ettei ole ihan tylsä seinäruusu, mutta oikeasti juttelee ja tutustuu ihmiseen.

Huumori. Nauru. Hymyily. Nämä ovat mielestäni "ne" jutut. Rehtiä huumoria kovasti kehiin. Ei tarvitse olla showmies, mutta kyllä tytöt tuntuu tykkäävän, kun osaa ottaa edes joskus "tilaa haltuun". Eikä pidä varsinaisesti esittää jotain mitä ei luonnostaan ole, mutta valitettavasti tuppisuut eivät oikein pärjää. Eikä pidä ottaa itseään liian vakavasti.

Käytöstavat ja velmuilu. Tässä on huumorin lisäksi mielestäni se juttu. Käyttäytyy hyvin ja osaa "sikailla". On sopivan röyhkeä. Jotenkin niin, että kohtelee muita ihmisiä arvokkuudella ja kunnioituksella, niin, että sen huomaa. Sellai avoimesti ja rehellisesti. Sen jälkeen on helppo olla vähän "velmu". Pikkaisen härnää toista, toisia. Kuvittele, joku sun hyvä kaveri ja se miten leukailette sen kanssa toisillenne. Jos ihmisille välittyy sellainen, että arvostat heitä, voit myös sopivasti vinoilla.
Pelkkä hyvä käytös ei taida oikein toimia, mutta ei sikamaisuuskaan.

Jotenkin se vain niin on, että kun saat naisen nauramaan ja hymyilemään niin peli on auki. Ja jos sujuu tarpeeksi hyvin, niin ei oikeasti ulkonäöllä, pääoman määrällä tai mulkun koolla ole niin suuresti väliä (ei mennä ääripäihin). Ja luulen, että tämä on oikeasti avain lähes jokaiseen tavalliseen ihmiseen. Ja toisaalta, jos et saa hymyä aikaiseksi, niin ei se kai maksa vaivaa.

Joillain käy varmasti flaksi tindereissä ja sellaisissa, mutta kait se aika harvinaista on. Ja jotenkin, jos mennään vaikka kahdestaan treffeille, niin se saattaa olla aika väkinäistä. Siksi tuo tutustuminen kavereiden/töiden/harrastusten yms. kautta on se juttu. Pääset juttelemaan toisen kanssa, ilman, että pitää tehdä vaikutusta.

Eikä tämä tietenkään ole ratkaisu pitkän matkan kisaan, siinä vaikuttaa varmasti sit jo muut jutut, mutta jollainhan se pitää saada edes pääty auki.

Tietysti, jos näytät Jason Momoalta, niin ei siinä tarvitse paljoa naurattaa, mutta harva meistä näyttää. Mutta nyt ei mennä ääripäihin.

Tässä oli aika hyvä tiivistys. Nuo yllämainitut asiat tulevat kuin luonnostaan kun on tyytyväinen elämäänsä ja tekee omaa juttuansa. Vielä lisäyksenä, että nuorina ja kokemattomina naiset pitävät enemmän meteliä itsestään pitävistä miehistä joilla on jalat tukevasti ilmassa ja jutut sen mukaan. Kun elämänkokemusta tulee lisää niin nämä eivät kiinnosta enää yhtä paljon.

Ja tosiasia on, että sosiaaliset piirit/suhteet määrittävät paljon keneen voi edes "törmätä". Tuttujen kesken esim illanistujaisissa ei mitään painetta ole tutustua kehenkään ja siksi ovat hyviä paikkoja. Jos harrastukset on tietokone ja pelaaminen kotona niin tuskin paljoa tulee naisia tavattua. Jos ei ole kavereita tai illanistujaisia niin siihen vinkkinä aloittakaa joku harrastus jossa on myös naisia.

ja vielä lisäyksenä miksi ihmeessä te naisiin haluatte tutustua? Paljon helpompaa on elämä ilman naisia :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 228
Tässä oli aika hyvä tiivistys. Nuo yllämainitut asiat tulevat kuin luonnostaan kun on tyytyväinen elämäänsä ja tekee omaa juttuansa. Vielä lisäyksenä, että nuorina ja kokemattomina naiset pitävät enemmän meteliä itsestään pitävistä miehistä joilla on jalat tukevasti ilmassa ja jutut sen mukaan. Kun elämänkokemusta tulee lisää niin nämä eivät kiinnosta enää yhtä paljon.

Ja tosiasia on, että sosiaaliset piirit/suhteet määrittävät paljon keneen voi edes "törmätä". Tuttujen kesken esim illanistujaisissa ei mitään painetta ole tutustua kehenkään ja siksi ovat hyviä paikkoja. Jos harrastukset on tietokone ja pelaaminen kotona niin tuskin paljoa tulee naisia tavattua. Jos ei ole kavereita tai illanistujaisia niin siihen vinkkinä aloittakaa joku harrastus jossa on myös naisia.

ja vielä lisäyksenä miksi ihmeessä te naisiin haluatte tutustua? Paljon helpompaa on elämä ilman naisia :D
Se on vähän niinkuin bisneksessä, kolme tärkeintä juttua on "location, location, location". Sekä mikro- että makrotasolla.

Jos asuu sellaisella alueella, jossa ei oikeastaan edes ole mitään "parisuhdemarkkinoita" eli vapaalla jalalla liikkuvia sinkkunaisia, niin vähän nihkeää on, riippumatta mistään. Ja sitten jos asuu hyvällä paikkakunnalla, niin sielläkin pitää löytää ne tilaisuudet, joissa naisia käytännössä oleskelee ja liikkuu.

Toisaalta nykyaikana ihmisten elämä on yhä enemmän Netissä, ja yhä vähemmän ollaan edes avoimina sille ajatukselle, että ihmisiä voi löytää muutenkin kuin Netistä. Alkoholiakaan ei käytetä entiseen malliin, joten sekään ei tunnelmaa juuri enää kevennä.

Netti on kätevä, ja netti on kiva, mutta naisten vokottelun kannalta siinä on sellainen pikku ongelma, että kilpailet satoja miehiä ja suorastaan koko maailmaa vastaan. Ja siinä kilpailussa olet lähtökohtaisesti altavastaajan roolissa, ellet kuulu parhaimpaan 10-20 prosenttiin.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
93
Niin kyllä sen näkee itsekin, että varsinkin nuorten naisten elämä on kännykkä. Onneksi olen vanha ja naimisissa. Silloin harvoin kun tulee esim baarissa käytyä niin mielestäni siellä on aika sama meininki kun 10-20v sitten. Siis niiden harvojen omanikäisteni osalta keitä sielä vielä näkee. Jos tarvetta olisi naisseuralle niin varmaan hoituisi niinkuin ennenkin. Eli vaihtelevalla menestyksellä :D


Se on vähän niinkuin bisneksessä, kolme tärkeintä juttua on "location, location, location". Sekä mikro- että makrotasolla.

Jos asuu sellaisella alueella, jossa ei oikeastaan edes ole mitään "parisuhdemarkkinoita" eli vapaalla jalalla liikkuvia sinkkunaisia, niin vähän nihkeää on, riippumatta mistään. Ja sitten jos asuu hyvällä paikkakunnalla, niin sielläkin pitää löytää ne tilaisuudet, joissa naisia käytännössä oleskelee ja liikkuu.

Toisaalta nykyaikana ihmisten elämä on yhä enemmän Netissä, ja yhä vähemmän ollaan edes avoimina sille ajatukselle, että ihmisiä voi löytää muutenkin kuin Netistä. Alkoholiakaan ei käytetä entiseen malliin, joten sekään ei tunnelmaa juuri enää kevennä.

Netti on kätevä, ja netti on kiva, mutta naisten vokottelun kannalta siinä on sellainen pikku ongelma, että kilpailet satoja miehiä ja suorastaan koko maailmaa vastaan. Ja siinä kilpailussa olet lähtökohtaisesti altavastaajan roolissa, ellet kuulu parhaimpaan 10-20 prosenttiin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 228
Mä olen oikeastaan hankkinut jo kuvainnollisen kiikkustuolin, jossa muistelen vanhoja hyviä aikoja.

Kiitollisuus tässä vaan korostuu kun miettii, että mitä kaikkea on kokenut vuosien varrella, naisseuraa saanut aika kivat määrät asianhaarat huomioiden. Eikä ole hirveästi tarvinnut laadustakaan tinkiä.

Ei voi valittaa. Ne ajat on menneet eikä enää koskaan palaa, eikä ne kyllä palaa muillekaan, mikä lisää sitä kiitollisuuden tunnetta entisestään... Kylläpä olisi kurjaa tässä vaiheessa maailmanhistoriaa olla joku keskitasoinen nuori mies. Tai vaikka parempitasoinenkin. Ei käy kateeksi, mieluummin olen vanhempi ja kokeneempi. ;)

Nykypäivänä edes ulkomaille lähteminen ei ole sama asia kuin ennen, vaan markkinat heikentyy kaikkialla. Paitsi ehkä Venäjällä juuri nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
540
Mä olen oikeastaan hankkinut jo kuvainnollisen kiikkustuolin, jossa muistelen vanhoja hyviä aikoja.

Kiitollisuus tässä vaan korostuu kun miettii, että mitä kaikkea on kokenut vuosien varrella, naisseuraa saanut aika kivat määrät asianhaarat huomioiden. Eikä ole hirveästi tarvinnut laadustakaan tinkiä.

Ei voi valittaa. Ne ajat on menneet eikä enää koskaan palaa, eikä ne kyllä palaa muillekaan, mikä lisää sitä kiitollisuuden tunnetta entisestään... Kylläpä olisi kurjaa tässä vaiheessa maailmanhistoriaa olla joku keskitasoinen nuori mies. Tai vaikka parempitasoinenkin. Ei käy kateeksi, mieluummin olen vanhempi ja kokeneempi. ;)

Nykypäivänä edes ulkomaille lähteminen ei ole sama asia kuin ennen, vaan markkinat heikentyy kaikkialla. Paitsi ehkä Venäjällä juuri nyt.
Jännä juttu, että esimerkiksi tuttavapiirini miespuoliset ikähaarukalla vajaa kolmikymppisestä viisikymppiseen onnistuvat "markkinatilanteesta" huolimatta nussimaan ja pariutumaan enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Joukkoon mahtuu maratoonaria ja sohvaperunaa, director-tittelistä elämäntapatyöttömään.

Suollat täällä päivästä toiseen subjektiivisia anekdoottejasi käsitellen aihetta lähinnä pessimistisen pinnallisesti etkä vahingossakaan suostu arvoimaan kaavoihin kangistunutta narratiiviasi uudelleen. Kuten sanottua, kukin tyylillään.
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 700
ja vielä lisäyksenä miksi ihmeessä te naisiin haluatte tutustua? Paljon helpompaa on elämä ilman naisia :D
Tästä sellainen väännös, että paljon helpompaa on naisiin (tai miehiin tms) tutustua, kun on elämää ilmankin.

Itselläni just yksi tuttu, naispuolinen, kuka on ainakin vuoden voivotellut omaa parisuhteetonta tilannettaan. Ja siis koko elämän tuntuu täyttävän tää parisuhteen puute, ei se että tekisi, harrastaisi ja eläisi sellaista elämää missä niihin uusiin ihmisiin voisi vahingossakaan törmätä.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
320
Jännä juttu, että esimerkiksi tuttavapiirini miespuoliset ikähaarukalla vajaa kolmikymppisestä viisikymppiseen onnistuvat "markkinatilanteesta" huolimatta nussimaan ja pariutumaan enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Joukkoon mahtuu maratoonaria ja sohvaperunaa, director-tittelistä elämäntapatyöttömään.
Yhtä mielekäs argumentti, kuin itse kirjoittaisin, että omassa lähipiirissä on kautta rantain suuria haasteita seuran löytämisessä. Eihän mitään ongelmaa ole koskaan, jos katsotaan aina lopputuloksen kautta.

Paljon objektiivisia asioitakin ihan jo sukupuolten lukumäärällisestä eroavaisuudesta ja ihmispoolin suurenemisesta sosiaalisen median sekä deittiäppien kautta on esitetty, mutta nämäkö ei vaikuta pariutumisen todennäköisyyteen mitenkään? Ja ei, tarkoitus ei ole lopettaa yrittämästä ja katkeroitua, vaan tunnustaa muuttuneet olosuhteet sekä unohtaa "olen hyvä tälläisenä"-hajatelmat.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 228
Jännä juttu, että esimerkiksi tuttavapiirini miespuoliset ikähaarukalla vajaa kolmikymppisestä viisikymppiseen onnistuvat "markkinatilanteesta" huolimatta nussimaan ja pariutumaan enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Joukkoon mahtuu maratoonaria ja sohvaperunaa, director-tittelistä elämäntapatyöttömään.

Suollat täällä päivästä toiseen subjektiivisia anekdoottejasi käsitellen aihetta lähinnä pessimistisen pinnallisesti etkä vahingossakaan suostu arvoimaan kaavoihin kangistunutta narratiiviasi uudelleen. Kuten sanottua, kukin tyylillään.
Subjektiivisia? Ja mitäs toi sun argumentointisi sitten oli? ;)

Mua yksinkertaisesti kiinnostaa yhä vähemmän suhteessa markkinatilanteeseen. Nämä on realiteetteja, jotka eivät myöskään kosketa pelkästään minua, vaan puhutaan yleisestä trendistä Suomessa ja muualla.

Mullahan on vielä "erityisongelmana" se, että olen naisen ulkonäön suhteen aika nirso (ja toisaalta en ole, mutta yhden aika keskeisen seikan osalta olen). Niistä kriteereistä en ole ennenkään juuri tinkinyt, enkä ala tinkimään nytkään, ei kiinnosta.
 
Liittynyt
23.02.2020
Viestejä
773
ja vielä lisäyksenä miksi ihmeessä te naisiin haluatte tutustua? Paljon helpompaa on elämä ilman naisia :D
Aamen. Tuohon niin moni retkahtaa. Hormonit toimii ja tekee mieli panna, mutta se on eriasia kuin parisuhde. Niin naiset kuin miehetkin ottaa kumppanin nopean ihastumisen ja pikapanojen jälkeen. Alku on nussimista nonstop, mutta alku into loppuu. Sitten on yhtä jäkätystä ja kitinää kotona ja pitää lahjoa muijaa kuin prinsessaa, sisustetaan asunto hänen maun mukaansa, kotityöt närästää, kaikki on väärin tai ainakin pyyhe on väärässä paikassa, mustasukkaisuutta, taas se lähti työmatkalle ja se kollega komistus on mukana, mutta rakastaahan se mua edelleen kun niin se vannoi, jooh, ja lopulta se kuitenkin pettää... hohhoijaa, kaikille yksinäisille voin kertoa kokemuksen syvällä äänellä että elämä sinkkuna on vaan niin helpompaa.
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
477
Tutustukaa kunnolla siihen toiseen osapuoleen ennen parisuhteeseen hyppäämistä niin tuu niitä yllätyksiä vastaan. Sama homma monesti ku jengi yhteen muuttaa, yllätyksiä tuleekin ku toinen käyttäydy omien normien mukasesti ja alkaa naama vituttaa 247 kattella.

Itellä kävi "lotto" tinderin suhteen ja löyty muija kenen kaa voi olla ihan vaan oma itsensä, sanoinki ekakerralla et mä oon tällane, jaksa esittää yhtään mitään.

2kk nyt menny tutustumisen merkeissä, parisuhteesta ollu puhetta mut sovittu et edetään hiljakseen ja tutustutaan kunnolla niin ei tuu yllätyksiä vastaan.


Ootteko huomannu et facebookkiin tullu dating ominaisuus, tein mielenkiinnolla profiilin yks vklp, matcheja/tykkäyksiä tuli parin pv aikana 9. Siellä näkee suoraan ketkä tykänny ja pystyy valitsee tykkäätkö tykkääjästä vai painatko raksia.

Tuntuis paremmin toimivan ku tinder, tosin päälle 40v mammoja siel näytti olevan enemmän ja vähemmän :D
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
969
Aamen. Tuohon niin moni retkahtaa. Hormonit toimii ja tekee mieli panna, mutta se on eriasia kuin parisuhde. Niin naiset kuin miehetkin ottaa kumppanin nopean ihastumisen ja pikapanojen jälkeen. Alku on nussimista nonstop, mutta alku into loppuu. Sitten on yhtä jäkätystä ja kitinää kotona ja pitää lahjoa muijaa kuin prinsessaa, sisustetaan asunto hänen maun mukaansa, kotityöt närästää, kaikki on väärin tai ainakin pyyhe on väärässä paikassa, mustasukkaisuutta, taas se lähti työmatkalle ja se kollega komistus on mukana, mutta rakastaahan se mua edelleen kun niin se vannoi, jooh, ja lopulta se kuitenkin pettää... hohhoijaa, kaikille yksinäisille voin kertoa kokemuksen syvällä äänellä että elämä sinkkuna on vaan niin helpompaa.
Tuossa kuvailit esimerkin millainen voi olla jokin huono parisuhde.
Tuo ei kumminkaan ole jokaisen parisuhteen lopputulema.
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Hyvä pointti kyllä @jessus

Joskus tosin voi käydä myös niin, että seksielämä loppuu kokonaan mutta parisuhde jää :lol:

Ihan vaan kaverin puolesta totean..
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
110
Ootteko huomannu et facebookkiin tullu dating ominaisuus, tein mielenkiinnolla profiilin yks vklp, matcheja/tykkäyksiä tuli parin pv aikana 9. Siellä näkee suoraan ketkä tykänny ja pystyy valitsee tykkäätkö tykkääjästä vai painatko raksia.

Tuntuis paremmin toimivan ku tinder, tosin päälle 40v mammoja siel näytti olevan enemmän ja vähemmän :D
Parempi lykky kuin itellä, yksi ainoa matchi viikon aikana tuolla FB:n puolella :D. Huomaa myös että moni on tuolla vain sitä kokeillut mutta tuskin enää käyttää sitä ja ei ole viitsinyt poistaa profiilinsa kun profiiliteksteissä puhutaan jotain viime vuoden marraskuun jutuista. Jonkin verran tykkäyksiä jaellut itse mutta tosiaan vain se yksi matchi, en taida olla hottia tavaraa näissä applikaatioissa.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 647
Sen verran on tähän keski-ikään mennessä tullut kokemusta ihmisten vuorovaikutuksesta pelkästään sivusta katselemalla, että toisissa miehissä on vaan joku luontainen ominaisuus joka saa naisen kuin naisen ns. sulamaan ja avautumaan. Olisiko se se sama juttu, mitä naiset tarkoittavat itseluottamuksella, mitä ominaisuutta kuulemma miehessä eniten etsivät ja arvostavat? Ilmeisesti tämä ilmenee jotenkin siinä miten mies kantaa ja ilmaisee itsensä. Sellainen huoleton ja miehisellä tavalla iloinen tyyppi, joka ottaa tilan haltuun ja samalla henkisen "yliotteen" paikalla olevasta naisesta/naisista. Naiset puhuu siitä turvallisuuden tunteesta, jonka ilmeisesti sellainen itseensä luottava mies saa aikaan. Huumorintajullakin on varmasti jotain tekemistä tämän kanssa. Ennen puhuttiin "naisten naurattajista". Itselläni ei ole koskaan tätä taitoa ollut. En ole tosikko, mutta en myöskään osaa rennolla otteella ottaa tilaa haltuuni. Olen luonteeltani melkein aina asiallinen ja hillitty. En ole koskaan osannut toimia ja kommunikoida tavalla, joka saisi naisen kuin naisen sukkahousut pyörimään jalassa. Olen vähän niinkuin ymmärtänyt, että saattaisin olla mukava mutta tylsä mies. Olen huono kertomaan vitsejä eikä machoilu oikein suju luontevasti.
Joo, tuo ominaisuus taitaa olla karismaattisuus yhdistettynä sellaiseen hieman dominoivaan luonteenlaatuun.

Sanoisin myös että useimmiten miesten "näkymättömyydessä" naisille on kyse tästä ominaisuudesta, tai siis sen puutteesta, ei siitä etteikö osaisi pitää huolta itsestään tai omista asioistaan, eikä myöskään käytöstapojen puutteesta. Syrjäytyneet on sitten oma erillinen juttunsa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 228
Joo, tuo ominaisuus taitaa olla karismaattisuus yhdistettynä sellaiseen hieman dominoivaan luonteenlaatuun.

Sanoisin myös että useimmiten miesten "näkymättömyydessä" naisille on kyse tästä ominaisuudesta, tai siis sen puutteesta, ei siitä etteikö osaisi pitää huolta itsestään tai omista asioistaan, eikä myöskään käytöstapojen puutteesta. Syrjäytyneet on sitten oma erillinen juttunsa.
Menestys ruokkii menestystä, ja naistenmiehen on helppo hymyillä. Raha tulee rahan luo ja naiset tulee naistenmiehen luo.

Kääntäen, jos on kokematon runkkari, niin naistennaurattaminen saattaa olla astetta vähemmän luontevaa.
 
Viimeksi muokattu:

Brooke Logan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
512
Menestys ruokkii menestystä, ja naistenmiehen on helppo hymyillä. Raha tulee rahan luo ja naiset tulee naistenmiehen luo.

Kääntäen, jos on kokematon runkkari, niin naistennaurattaminen saattaa olla astetta vähemmän luontevaa.
Kyllähän se on hyvä olla perillä omasta seksuaalisuudestaan mutta en sanoisi runkkaamisen (kokenut runkkari) edesauttavan parinmuodostusta.
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Kyllähän se on hyvä olla perillä omasta seksuaalisuudestaan mutta en sanoisi runkkaamisen (kokenut runkkari) edesauttavan parinmuodostusta.
Me ukkelit haluaisimme varmasti kuulla mehukkaita lisätietoja tuosta boldaamastani kohdasta.. Vaikka miehen runkkaus on säälittävää niin naisen aina kaunista.

Mutta vakavasti puhuen lainatusta; saattaa jopa haitata sitä mikäli oppii tuntemaan mielihalunsa paremmin kuin pitkällinen kumppani.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314
Jos mies itse sanoo, että naamassa on vikaa, niin ehkäpä naamassa on vikaa ja se vaikuttaa asiaan paljon?

Huononaamaisuus ei maailmanhistoriassa ole ollut mikään kynnyskysymys, mutta nykyaikana yhä enemmän on, ikävä kyllä. Siihen on toki olemassa konsteja, joilla voi asianhaaroja parantaa. Pistää vaikka parralla naaman piiloon, ja tämä niksi onkin varmaan Admiral General Aladeenin tiedossa avatarista päätellen... Radikaalimpeja konsteja on esteettiset kauneushoidot ja -kirurgia.
Nykyäänhän muuten on kaikenlaista kirurgiaa miehillekin. Ei ehkä niin paljon kuin naisille, mutta miesten leikkelyt onkin astetta rankempia. Aasiassa säärien pidennystä, ainakin jenkeistä löytyy leukaluiden ja naaman "parantelua"... "looksmaxxing" on termi jota incel-tyyppisillä palstoilla käytetään, en nyt suosittele ehkä niitä lukemaan mutta äärilaidassa joka tapauksessa suhtaudutaan aika vakavasti siihen ulkonäön viilaamiseen. :dead:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 228
Nykyäänhän muuten on kaikenlaista kirurgiaa miehillekin. Ei ehkä niin paljon kuin naisille, mutta miesten leikkelyt onkin astetta rankempia. Aasiassa säärien pidennystä, ainakin jenkeistä löytyy leukaluiden ja naaman "parantelua"... "looksmaxxing" on termi jota incel-tyyppisillä palstoilla käytetään, en nyt suosittele ehkä niitä lukemaan mutta äärilaidassa joka tapauksessa suhtaudutaan aika vakavasti siihen ulkonäön viilaamiseen. :dead:
Eipä se mikään uusi juttu ole, että miehet panostaa ulkonäköönsä. Mutta nyt on markkinat tiukentuneet sillä tavalla, että B-luokan miesten on pakko tehdä ulkonäölleen yhä enemmän, jotta voivat edes joskus saada tsäänssiä pesän saamiseen.

Ja toisaalta, jos ulkonäkö on jo ihan ok, niin "maxxaamalla" voi tsäänssiään yhä parantaa hieman.

Sairaaksihan tämä on menossa, mutta tuota se vaatii, jos römpötintä mieli tekee tämän päivän haastavilla römpötinmarkkinoilla. Kyllä, sanoin RÖMPÖTIN, hyi hyi, ettäs kehtaankin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314
En itse olen nainen mutta mitä kuullut ja lukenut niin aika monesti varsinkin opiskelijajärjestöjen jne. bileissä ne loppuillan jutut voi olla aika humala hakuisia ja siellä saatetaan ihan tarkoituksella juottaa naisia. Tarkoituksena siis saada heidät humalaan ja saada seksiä.

"
Kun Natalia Salmela oli jakanut Instagramissa kokemuksensa teekkaribileistä, hän sai satoja viestejä, joissa ihmiset kertovat kokeneensa yliopistojärjestöjen tapahtumissa seksuaalista häirintää. Nyt.fi tavoitti opiskelijoita Tampereen yliopistosta, Lappeenrannan teknillisestä yliopistosta ja Aalto-yliopistosta kertomaan kokemuksiaan.
"


"
Alkoholin juottamista, riisumiseen painostamista, kehotus imeä piimää tekopeniksestä.
+
Salmela kertoo erään herrakerhon salaisista bileistä, joihin miesopiskelijat olivat kutsuneet ”hyvännäköisiä fuksityttöjä”. Fuksit ovat ensimmäisen vuoden opiskelijoita. Salmelan mukaan bileissä pelattiin aluksi jalkapalloa ja jokaisen maalin jälkeen oli juotava tyhjäksi kuohuviinipullo.

– Jossakin vaiheessa kundit alkoivat tehdä omia maaleja ihan vain, että silloin sai avata lisää skumppaa. Pointtina oli siis vain juottaa meidät kaikki mimmit mahdollisimman känniin, Salmela kirjoitti Instagramissa viikonloppuna.

Salmelan mukaan juhlat jatkuivat kerhotilalla, jossa kaikki naiset heitettiin vaatteet päällä uima-altaaseen.

– Sen jälkeen piti ottaa vaatteet pois ja mennä saunomaan ja kuivaamaan vaatteet saunaan, Salmela kirjoitti.

"
Ihan hetero miehenä täytyy myöntää että jos bileissä lauma naisia väkisin yrittäisi juottaa, painostaa riisumaan ja juomaan jotain maitoa tekorinnoista jne. olisi se enemmän kuin hieman häiritsevää.


"
Kauppatieteilijöiden bileissä poikia rekrytoidaan rastivahdeiksi lupauksilla helposta seksistä.

Pääsymaksuun sisältyy rajaton määrä ilmaisia juomia. Naisen osallistuessa tapahtumaan ensin juotiin cocktaileja ja koko illan baari oli auki.

– Tarkoituksena on juottaa nämä tytöt. Sinne rekrytoidaan poikia ihan suoraan helpon pillun perässä tai lupaamalla, että saatte vitusti pillua.

Naisen mukaan on tavallista, että tytöt sammuvat. Hän kertoo paikalle järjestetyn jopa sammumishuoneen tätä varten. Monet rasteista ovat seksuaalissävytteisiä.

– Ilmeisesti siellä on myös ollut yksi rasti, joka on saunan puolella, jossa on ollut jotain erityisen hämärää sitten. Noissa tilanteissa on aina vahva ryhmäpaine. Idea on se, että saat pisteitä ja mitä enemmän teet, sen parempi. Ei kukaan halua kieltäytyä, koska muuten pilaat sen jutun ja olet hankala.

"
juuh, opiskelijapiirien ja varsinkin teekkaripiirien kulttuurissa on kaikenlaista paskaa johon ei paljoa miehenäkään jaksanut osallistua, mutta naisille se on sitten oma lukunsa. :dead:
Jotain oudoimpia juttuja mitä itse olen kuullut nykyiseltä neitokaiselta jonka kanssa asun on mm:
- kuvat peniksestä ilman mitään muuta yhteydenottoa (kuulema tosi yleistä, en olisi luullut koska kukaan kaveri ei ole kertonut moisia lähettäneensä)
- yksi tuli treffeille reinot jalassa (eli sisätossut) kun kuulema niin mukavat käyttää, tahtoi ajaa pitkin keskustaa hitaasti auton sivuikkunat auki (vertaa pilluralli termi)
- siivottomuus, peseytymättömyys ja hygienian yleinen puute
- halu jatkaa siitä mihin entinen suhde loppui (en tajua mutta ilmeisesti että kutsutaan esim. samoilla hellyttelynimillä, pitäisi pitää samoista asioista kuin exäkin piti ja opetalla tämän tavat jne)
- suorat panoehdotukset jopa ihan livenä (esim. hän oli avaamassa pyörää kaupan ulkopuolella kun täysin random ilmeisesti selvinpäin oleva mies oli tullut viereen ja kysynyt "miten olisi seksi?") en tiedä onko kukaan koskaan saanut näin?
- kaulaparta tai joku muu todella outo pukeutumistyyli (googlaa neckbeard niin tajuat)
- oudot pornoleffoista revityt ehdotukset ja kysymykset treffien aikana (eli jos olet ekaa kertaa tapaamassa ja istut kahvipöydässä tms. toista vastapäätä kuka kehtaa kysellä jotain "annatko myös persettä? haittaako jos haluaisin panna sua rintojen väliin ja sitten laueta naamalle?" jne.) kun vasta pitäisi opetella tuntemaan toista ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita.
- Ilmeisesti hampun tai jonkun muun käytön sivuefektit, liialliset todella oudot imartelut "olet maailman kaunein näky, kun näin sinut kaikki ympäriltä haihtui pois, olet koko universiumi minulle, jos vain sinut saisin olisin maailman onnellisin mies"
- Jatkuva ihan pienistäkin asioista valehtelu ja muiden naisten vilkuilu sekä kännykällä (jopa ekojen treffien aikana) tinderin jne. viestittely.
- Yritys ottaa juoksut maksamatta ravintolasta (oikeasti.. jos viet jonkun treffeille miten pitkälle luulet pääseväsi jos ehdotat hänelle että poistutte maksamatta)
- monilla ei ole mitään kuvausta, lähinnä muutama kuva missä ollaan ilman paitaa pullistellen

Nuo kun yhdistää yleensä kutakuinkin ensimmäiseen (ja ainoaan) tapaamiseen alan itsekin ymmärtää miksi niin moni nainen EI halua sitä huomiota miehiltä tai käytä tinder/nettideitti sovelluksia.
Näitä juttuja justiinsa. Näitä kun lukee niin sitä tuntee itsensä aika normaaliksi. Se vaan ei riitä pitkälle että ei syyllisty näihin outouksiin, sillä pääsee vasta lähtöviivalle jossa vierestä saattaa startata kuvainnollisesti Bolt ja Powell.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
329
Mese-aikana (=MSN Messenger, suosittu viestintä-softa 2003-2008) oli suht yleistä että naiset lähettivät kuvia joissa olivat vähintään vähäpukeisena. Tottakai 20 kertaa yleisempää oli lähettää oma lempikappale mp3:na. Jotkut vaihtoivat Mese-kuvakkeeseensa riskaabelimpeja kuvia. Viideltä sain alaston/bikinikuvan tuolla lailla reilut 15v sitten. Yleensä ne tulivat melko yllättäen, esim. jos kerroin harrastavani valokuvausta, niin nainen sanoi että hänkin harrastaa, ja kohta lähetti kuvaa, ja kun kysyin mitä siinä on, niin sanoi että se on sellanen taidekuva. Ja sit kuva oli esim. "posliinimakrokuva".

Sitäkin sattui että annoin jollekin numeroni, ja lähetti mediaviestinä alastonkuvansa. Jos sanoin etten usko että nuo on sun rinnat, niin lähetti kuvan jossa näkyy sama mitä edellisessä kuvassa, lisättynä sen päivän sanomalehdellä. Yks laittoi "pov-kuvan" (noin otsan kohdalta kuvatun) jossa masturboi aikuisviihdesivuston kera.

Ei mitään tuollaista Tinder-aikana ole tapahtunut. Tosin Tinderin alkuvuosina suht yleistä oli että joku nainen laittoi rohkeahkon kuvan sinne Tinder-storiesiin, jonka siis 24 tunnin sisällä pystyi näkemään kuka vaan matcheistään.

Eli kyllä suomalaisnaisiltakin ekshibitionistisia piirteitä löytyy. Ehkä itsehillintää vähän enemmän kuin miehillä keskimäärin.

Sattui joskus sitäkin että Mesessä joku nainen pyysi ottamaan alastonkuvia itsestään ja kämppiksestään, kun tiesi mun harrastavan valokuvausta. Joskus joku nainen pääsi parissa viikossa kuvaussession jälkeen strippauskeikoille, ja myöhemmin aikuisviihdetähteyden tms pariin.

Kerran yksi joka oli ollut iltatyttönä/seiskatyttönä pyysi minut kehittämään niitä jotka olivat liian paljastavia lehteen, koska ne olivat kuulemma kallista teettää valokuviksi. No pimiöllä tajusin että olivat dioja eli jos olisin kehittänyt niin ne olisivat negatiivejä, eli musta valkeaa ja valkea mustaa. Nyt vasta tajuan etten tajunnut pyytää niitä katsottaviksi, niitä oli varmaan 50 ja katsoin vain sitä ekaa joka ei ollut erityisen rohkea.

Varmaan nykyäänkin olisi suht helppo päästä tapaamaan naisia valokuvauksen merkeissä, mutta en ole tajunnut Tinderiin tai muualle listata harrastavani valokuvausta. Nykyään lähes kaikki ottavat tuhansia kuvia vuodessa eli ei siinä mitään ihmeellistä tai harvinaista enää ole. Eri asia vielä joskus 2010 kun harvalla oli digikameraa tai älypuhelinta ja kännyköiden kameroissa oli resoluutio jotain 300x400 pikseliä ja kuvanlaatu bataatti.

Vielä 2009 kun treffasin naisia niin lähes kaikki halusivat kamerani kaulaansa ja ottaa pari kuvaa leskenlehdistä tms, koska se oli jotain niin scifiä heille. Nyt on kuvat ja pikselit sun muut ihan peruskauraa. Erottumistekijöinä nykyään on esim. vegaani ruokavalio, rescue-koirat, 20 tatuointia, räppääminen, ja monta muuta juttua jotka eivät ole lainkaan mun juttu. Ei taida Paavo Haavikon ensipainosten keräileminen vieläkään trendata isoimmalla aallonharjalla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 862
Viestejä
4 211 646
Jäsenet
70 969
Uusin jäsen
700e puhelin

Hinta.fi

Ylös Bottom