Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset

Huomautus - räbä räbässä ja foorumilla ei ole tarkoitus keskustella toisista käyttäjistä
Värikynää kaverin jutuissa ehdottomasti on, en ole sitä kieltänytkään. Mutta "räbämies" näyttäytyi tosielämässä sen näköisenä, millaisena itseään kyllä kuvaili! Olen täältä foorumilta tavannut muutaman tyypin ja tietysti kauppaosion keisarina kaikenlaista sakkia tullut vastaan. Miehenä oma kommenttini olisi tuosta "Civis Bonuksesta", että flaksi varmasti käy, vaikka millainen olisi. Ehkä siksi myös räbäävää henkeä tyypissä. Ei siltikään Chad!

Huviksi kokeilin eilistä kuvaa ja tekstiä tänne laittaa, koska oli jo kolmas kerta, kun hänen kanssaan tavattiin. Patologisesta valehtelusta en tiedä, en seurannut sen juttuja ollessaan "Samiii" ja ei oikein kiinnostakaan. Kaljan äärellä puhuttiin kaikkea muuta, vaikka itse vedin kokislinjalla. Joka tapauksessa, en lähtisi heti tuomitsemaan foorumiolemuksen perusteella. Juristi se näköjään on, mutta mua ei siis kiinnosta ketään puolustella, tms.

Satuttiin vain asumaan sopivalla etäisyydellä, niin miksei tulisi tutuksi. Ei sillä naista ole. Siitä ainakin valehteli. Treffeillä on nyt ilmeisesti käynyt, viestejä Tinderissäkin oli. Mun näkemystä "menestykseen" naisten kanssa haki myös, mutta viestihistorianikin perusteella ei pitäisi olla yllätys, että uskon itsevarmaan otteeseen ja sillä pääsee melkeinpä kenen tahansa kanssa pitkälle. Itsellä nyt ihan tyttöystävä löytyi, hetki sitten olin vielä sinkku. Että sellasta. Tori.fi-myyjän kanssa sovittiin kaupat kasvokkain ja siinä sitten kysyin samalla, onko sinkku. Katsotaan, mihin kehittyy! Tässähän ehti jo rakastua.

Jos nyt jotain sanomaani pidetään satuna, niin olkoon. Hyvää päivänjatkoa vaan kaikille, huomenna taas uusi viikko. :thumbsup:

Viimeksi muokattu:
Jos luulet(te) että voi suoltaa mitä tahansa mutua niin että porukka ei anna pellen leimaa niin onnea vain elämässä. Pätee kaikkiin asioihin. Saattaa olla että äijällä käy helposti flaksi, en tiedä. Ei ole kuitenkaan muiden tehtävä seuloa tarinoita faktoista nyt kun on kerran jäänyt kiinni värikynän käyttämisestä. Oma vika.

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Värikynää kaverin jutuissa ehdottomasti on, en ole sitä kieltänytkään. Mutta "räbämies" näyttäytyi tosielämässä sen näköisenä, millaisena itseään kyllä kuvaili! Olen täältä foorumilta tavannut muutaman tyypin ja tietysti kauppaosion keisarina kaikenlaista sakkia tullut vastaan. Miehenä oma kommenttini olisi tuosta "Civis Bonuksesta", että flaksi varmasti käy, vaikka millainen olisi. Ehkä siksi myös räbäävää henkeä tyypissä. Ei siltikään Chad!

Huviksi kokeilin eilistä kuvaa ja tekstiä tänne laittaa, koska oli jo kolmas kerta, kun hänen kanssaan tavattiin. Patologisesta valehtelusta en tiedä, en seurannut sen juttuja ollessaan "Samiii" ja ei oikein kiinnostakaan. Kaljan äärellä puhuttiin kaikkea muuta, vaikka itse vedin kokislinjalla. Joka tapauksessa, en lähtisi heti tuomitsemaan foorumiolemuksen perusteella. Juristi se näköjään on, mutta mua ei siis kiinnosta ketään puolustella, tms.

Satuttiin vain asumaan sopivalla etäisyydellä, niin miksei tulisi tutuksi. Ei sillä naista ole. Siitä ainakin valehteli. Treffeillä on nyt ilmeisesti käynyt, viestejä Tinderissäkin oli. Mun näkemystä "menestykseen" naisten kanssa haki myös, mutta viestihistorianikin perusteella ei pitäisi olla yllätys, että uskon itsevarmaan otteeseen ja sillä pääsee melkeinpä kenen tahansa kanssa pitkälle. Itsellä nyt ihan tyttöystävä löytyi, hetki sitten olin vielä sinkku. Että sellasta. Tori.fi-myyjän kanssa sovittiin kaupat kasvokkain ja siinä sitten kysyin samalla, onko sinkku. Katsotaan, mihin kehittyy! Tässähän ehti jo rakastua.

Jos nyt jotain sanomaani pidetään satuna, niin olkoon. Hyvää päivänjatkoa vaan kaikille, huomenna taas uusi viikko. :thumbsup:
Pidä räbä räbässä. Siellä voitte alteroida ja satuilla.

Jos luulet(te) että voi suoltaa mitä tahansa mutua niin että porukka ei anna pellen leimaa niin onnea vain elämässä. Pätee kaikkiin asioihin. Saattaa olla että äijällä käy helposti flaksi, en tiedä. Ei ole kuitenkaan muiden tehtävä seuloa tarinoita faktoista nyt kun on kerran jäänyt kiinni värikynän käyttämisestä. Oma vika.
Kuten sanottua, ei kiinnosta ketään puolustella. Siitä huolimatta (ja samalla syy miksi itseäni kiinnosti selvittää kuka on kyseessä), valtaosa siitä tänne kirjoittamastaan kuulosti ihan uskottavalta. Koin myös vastaavia asioita itse elämässäni (mm. esimiehenä nainen, joka suorastaan alkoi seksuaalisesti häiritsemään). Siitä syntyi pieni sympatia, että hetkinen. Totuus on tarua kummempaa, monesti on sanottu.

Tämän ketjun sisältöön tämä sopii mielestäni, kun kyse on edelleen näistä pariutumisen haasteista nykypäivänä. Mitä tämä henkilö kirjoitti herätti ainakin itsessäni ajatuksen, että "joku muukin" tajuaa samoja juttuja, mitä itse olen nuorena miehenä kokenut naisista. Siitä on apua. Hyvä tietää, että miten tämä "peli" oikein toimii, vaikkei haluisikaan pelata. Joten edelleen, ei mua rehellisesti kiinnosta kyseisestä tyypistä puhuminen, vaan ennemminkin, että tämä ketju kaipaa (jälleen kerran) avoimempaa suhtautumista asioihin.

Ollaan jotenkin tosi tiukkoja ja ehkä jopa naisvihaisia täällä? Välillä vaikea sanoa. Ja kunnioituksella, @Sally_Spectra, lopeta syytökset altteroinnista. Pistin raporttiin. Hyvää sunnuntaita.

Miten meni treffit? Italialaiset on aika erilaisia suomalaisiin verrattuna.

Puhun 10 vuoden kokemuksella.
Italialaiset tosiaan poikkeaa tietyiltä osin finskeistä. Tosin, ehkä se hajonta on suurempi yksilöiden välillä kuin Italia-Suomi -akselilla. Kun oli aikoinaan opiskelemassa K-Euroopassa niin tuli tutustuttua useampaakin italialaiseen mimmiin, osaan ajan kanssa ja osaan nopeammin. Muutaman niistä kanssa niistä tuli heilutettua peittoa ja yks heistä jopa lähti heti seuraavana aamuna paikalliseen jumalanpalvelukseen suoraan sängystä. Ja sen jälkeen tuli vielä takas kylään! :lol: Tuon mimmin olin tuntenut tasan 2 päivää siinä kohdin. :)

Viimeksi muokattu:

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Kasvaako niillä parta? Italiaisilla naisilla.
Alapäässä kyllä, elleivät ajele. Kuten Suomalaisillakin naisilla.
Jos sekoitat sitten mummoihin joilla vaihdevuodet takana jo niin menee ehkä enempi kreikan puolelle mutta kyllä niillä ei ehkä partaa mutta viikset alkavat kasvaa elleivät nypi niitä...

Alapäässä kyllä, elleivät ajele. Kuten Suomalaisillakin naisilla.
Jos sekoitat sitten mummoihin joilla vaihdevuodet takana jo niin menee ehkä enempi kreikan puolelle mutta kyllä niillä ei ehkä partaa mutta viikset alkavat kasvaa elleivät nypi niitä...
Suomalaisilla naisilla useimmiten on turkkia kasvoissakin, hento vaalea karva tietysti. Auringonvalossa läheltä hyvinkin näkyvää. Useimmat eivät välitä kuin viiksistä, mutta saattaa myös olla tarvetta ajella tai vahata ihan partaakin. Totta kai siis naisillakin on partaa, ihan se ja sama mistä päin maailmaa. Eikä tarvitse olla mummo, vaan ihan kakskymppinenkin.

Ollaan jotenkin tosi tiukkoja ja ehkä jopa naisvihaisia täällä? Välillä vaikea sanoa. Ja kunnioituksella, @Sally_Spectra, lopeta syytökset altteroinnista. Pistin raporttiin. Hyvää sunnuntaita.
Ai meinaatko että se on naisvihaa, jos jäätävä trollailu ei mene läpi? Vai sitä, kun monet on (ymmärrettävästi) turhautunut Tinderiin ja vastaaviin, kun monilla naisilla(kaan) ei vaikuta olevan kaikki muumit laaksossa tai vaaditaan mahdottomia? :D

Tässä istutaan Civis Bonuksen kanssa drinksuilla. Oli puhetta myös @kasa 'n suuntaan kapakkaan eksymisestä. Tyyppi on ns. "the real deal", sitä tässä aiemmin kirjoittelinkin. Vaihdettu ajatuksia treffeistä ja muista jutuista. Kivan värikkäät keskustelut, ehdotin aiemminkin, että muromiitin kaltaista juttua vois olla täällä.

Kaverilla oli eilen lääkäri- ja tänään psykologinainen treffiseurana. Itselläni myös, kun kerroin, ettei tänne olisi asiaa, niin asiat edenneet mukavasti oman uuden muijan kanssa. Sanoista tekoihin, eikä olla mitään alfauroksia. Ihan perustyyppejä vaan. Jos täällä olijoita kiinnostais aidosti tavata ja jutustella, niin miksipä ei!
Olisin mielelläni liittynyt seuraan, mutta huomasin viestin vasta nyt. Sattuneesta syystä oli myös oikein mukavaa naisseuraa lauantaina kylässä ja toivottavasti juttu jatkuu. :)

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
186 349
Jäsenet
60 739
Uusin jäsen
ile01

Hinta.fi

Ylös Bottom